VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
25-05-10, 18:38
|
#466
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
BMW 320d Efficient Dynamics: 1630 de km cu un singur plin
După ce Gerhard Plattner a stabilit un record de consum, în toamna anului trecut, la volanul unui Seat Ibiza Ecomotive, un nou temerar a reuşit să înregistreze o performanţă similară. De această dată este vorba despre un britanic, Tom Ford, şi despre un BMW 320d Efficient Dynamics.
Tandemul a reuşit să parcurgă 1630 de kilometri cu un singur plin de motorină, acoperind distanţa dintre Marea Britanie şi Munchen. La finalul testului, Ford a declarat că exemplarul BMW a reuşit să indice un consum de numai 3.4 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor de 109 g/km.
Pe parcursul testului jurnalistul a încercat să conducă economic, dar au fost situaţii în care nu s-a străduit foarte mult să atingă un consum redus, şi a rulat normal. Traseul i-a oferit posibilitatea lui Ford de a obţine chiar şi o valoare de 3.0 litri la 100 de km, ceea ce este cu adevărat o performanţă pentru un asemenea model.
La finalul testului Ford a declarat: "Trebuie să ne gândim la acest rezultat ca fiind unul accesibil pentru oricine. Rulând confortabil, poţi obţine o autonomie de minim 1000 de kilometri cu un singur rezervor. Ceea ce înseamnă că în decursul unui an, un şofer oarecare nu are nevoie decât de 12 plinuri. BMW Efficient Dynamics este o tehnologie care face ceea ce promite şi este accesibilă publicului larg."
Actualul BMW 320d Efficient Dynamics este capabil să ofere o putere totală de 165 de cai, între 3500 şi 4200 de rotaţii, precum şi un cuplul motor de 360 Nm, disponibil pe o plajă de turaţii cuprinsă între 1750 şi 3000 rpm. Pentru a reduce consumul, constructorul bavarez a echipat sedanul cu un sistem start-stop, cu sistem de recuperare a energiei de frânare, cu o transmisie modificată, cu o suspensie care coboară garda la sol şi cu un set de pneuri Michelin Energy Saver
__________________
|
|
|
25-05-10, 19:29
|
#467
|
Banned
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Quote:
Originally Posted by Causal
Intr-un mercedes esti mai respectat,te vad toti altfel
BMW -performanta,motoare super performante(nu vad alt constructor care poate scoate din motoare de 4l aspirate 420 cp sau 5l 507cp)
AUDI hmm la coada,incearca ei ceva dar nu le iese.
|
bai causal, asta e una din multele tampenii pe care le scrii.
ia calculeaza tu : 450cp din 4.2 litri o fi bine ?
si ca sa vezi cat de bine cunosc genul asta de personaje, iti anticipez si varsta: 21-22-23 de ani. daca am gresit-o, atunci sigur nu ai peste 23 de ani ci sub 21. pe 10 beri pun pariu cu oricine.
Last edited by ELODIA GHINESCU; 25-05-10 at 19:41.
|
|
|
26-05-10, 12:35
|
#468
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
BMW 320d Efficient Dynamics: 1630 de km cu un singur plin
După ce Gerhard Plattner a stabilit un record de consum, în toamna anului trecut, la volanul unui Seat Ibiza Ecomotive, un nou temerar a reuşit să înregistreze o performanţă similară. De această dată este vorba despre un britanic, Tom Ford, şi despre un BMW 320d Efficient Dynamics.
Tandemul a reuşit să parcurgă 1630 de kilometri cu un singur plin de motorină, acoperind distanţa dintre Marea Britanie şi Munchen. La finalul testului, Ford a declarat că exemplarul BMW a reuşit să indice un consum de numai 3.4 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor de 109 g/km.
Pe parcursul testului jurnalistul a încercat să conducă economic, dar au fost situaţii în care nu s-a străduit foarte mult să atingă un consum redus, şi a rulat normal. Traseul i-a oferit posibilitatea lui Ford de a obţine chiar şi o valoare de 3.0 litri la 100 de km, ceea ce este cu adevărat o performanţă pentru un asemenea model.
La finalul testului Ford a declarat: "Trebuie să ne gândim la acest rezultat ca fiind unul accesibil pentru oricine. Rulând confortabil, poţi obţine o autonomie de minim 1000 de kilometri cu un singur rezervor. Ceea ce înseamnă că în decursul unui an, un şofer oarecare nu are nevoie decât de 12 plinuri. BMW Efficient Dynamics este o tehnologie care face ceea ce promite şi este accesibilă publicului larg."
Actualul BMW 320d Efficient Dynamics este capabil să ofere o putere totală de 165 de cai, între 3500 şi 4200 de rotaţii, precum şi un cuplul motor de 360 Nm, disponibil pe o plajă de turaţii cuprinsă între 1750 şi 3000 rpm. Pentru a reduce consumul, constructorul bavarez a echipat sedanul cu un sistem start-stop, cu sistem de recuperare a energiei de frânare, cu o transmisie modificată, cu o suspensie care coboară garda la sol şi cu un set de pneuri Michelin Energy Saver
|
Pe langa autonomie, sportivitate poti fi sigur ca ai parte si de fiabilitate:
ADAC confirma fiabilitatea modelelor BMW
Rezultate excelente in toate segmentele: MINI ocupa prima pozitie in segmentul automobilelor mici, in timp ce BMW X3 si BMW X5 se claseaza pe prima, respectiv a doua pozitie in segmentul SUV.
ADAC, Clubul Auto German, are unul dintre cele mai solicitate servicii de asistenta rutiera din lume. In ultimul an “Ingerii galbeni” (Gelber Engel) au inregistrat peste 2 milioane de interventii. Bazat pe aceasta statistica, ADAC construieste in fiecare an un studiu de fiabilitate pentru principalele modele din piata (cu peste 10 000 automobile inmatriculate pe an).
Studiul se aplica pentru modelele cu anul de fabricatie intre 2004 si 2009 si masoara numarul de defectiuni provocate de probleme tehnice raportat la 1000 de automobile inmatriculate. Sunt indicate totodata si cele mai frecvente probleme in functie de model si anul de fabricatie.
Cu prima pozitie in doua segmente, modelele BMW si MINI au obtinut rezultate foarte bune. MINI a fost considerat cel mai fiabil automobil din segmentul mic, in timp ce primele pozitii la clasa SUV au fost impartite intre BMW X3 si BMW X5. BMW Seria 1, BMW Seria 3 si BMW Seria 5 au obtinut, de asemenea, rezultate foarte bune. Toate modelele BMW au obtinut calificative maxime pentru anii de fabricatie 2006-2009. MINI a primit acelasi rezultat in intervalul 2005-2009. BMW X3 si BMW X5 au intrat in statistica ADAC incepând cu 2004, respectiv 2007, si au primit calificativul maxim pentru toti anii de fabricatie, fara exceptie. Aceste performante sunt continuarea unor rezultate constante din ultimii ani, unde modelele BMW au fost remarcate constant pentru numarul mici de defectiuni. Important este ca rezultate bune au fost obtinute de toate modelele BMW evaluate in acest studiu.
Si la toate astea se adauga si mandria de a conduce un brand clasat pe locul 4
"in List of the World's Most Reputable Companies"
Last edited by UNLORD; 26-05-10 at 12:40.
|
|
|
28-05-10, 16:46
|
#470
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
In premiera mondiala a fost realizat un crash test cu BMW 530d cu interventia automata a franelor intr-un laborator special echipat al Organizatiei Germane de Supraveghere a Automobilelor (DEKRA), in Neumünster bei Hamburg.
Orice sofer cunoaste aceasta situatie: dupa un viraj apare in fata brusc spatele unei masini blocata intr-un ambuteiaj. La vizibilitate redusa sau din cauza neatentiei soferului exista riscul producerii unui accident. Acest scenariu este cauza pentru producerea a peste 40% din accidentele din Germania.
Automobile din segmentul premium, precum BMW Seria 5, sunt deja echipate cu sisteme electronice anticipative care intervin pentru a micsora riscurile care apar in astfel de situatii.
Atat noul BMW Seria 5, care tocmai a fost prezentat pe piata, cat si noul BMW Seria 7, sunt disponibile optional cu un sistem care combina pilotul automat (Cruise Control) cu avertizarea si functie de franare automata in caz de accident – dispozitiv automat Stop&Go.
In cazul unei potentiale coliziuni frontale, conducatorul unui BMW seria 5 este avertizat printr-un indicator din instrumentul de bord si, simultan, pe head-up display. In acelasi timp, sistemul de franare intra intr-o faza de pregatire. Presiunea din sistemul de franare poate creste mult mai repede, se micsoreaza astfel timpul de raspuns al franelor si distanta de franare.
In cazul in care exista pericolul iminent al unui impact, sistemul BMW intra in treapta a doua de functionare. In situatii in care este necesara o franare de urgenta, alaturi de avertizarea vizuala este declansat si un semnal sonor. Daca soferul inca nu reactioneaza, se declanseaza o procedura automata de franare pe o perioada foarte scurta: timp de 1,2 secunde se produce o deceleratie moderata, inainte deja ca soferul sa utilizeze franele.
Pe baza senzorilor radar ai pilotului automat (BMW Active Cruise Control Stop&Go), sistemul recunoaste cand accidentul frontal devine iminent. In aceasta situatie viteza de coliziune este redusa printr-o interventie automata a franelor de urgenta.
La fel ca in cazul unui test EuroNCAP si in asa-numitul “offset-crash”, automobilul BMW 530d a fost accelerat la viteza de 64 km/h. Cu putin timp inainte de coliziune, modelul BMW 530d a franat automat la viteza de 40 km/h, conform procedurii de functionare a sistemului de siguranta. Datorita acestei deceleratii exact inainte de accident, pozitia automobilul la coliziune se schimba fata de o situatie fara franare. Masina va fi aplecata usor spre inainte. In acelasi timp toti pasagerii, prin franare, intra intr-o pozitie optima pentru accident, sprijinindu-se pe centurile de siguranta si micsorand astfel tensiunea care ar fi transmisa prin forta impactului.
Pana acum aceste sisteme au putut fi testate numai pe bancul de probe BMW si nu intr-un crash test. Prin colaborarea DEKRA si BMW a fost realizat un prim pas in testarea in conditii reale a unor astfel de sisteme de siguranta activa precum si a diferitelor scenarii „pre-crash“.
Last edited by UNLORD; 28-05-10 at 16:59.
|
|
|
28-05-10, 21:05
|
#471
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
The next big audi, adica noul A1 s-a dat peste cap la o prezentare de "dinamism" alaltaieri....
http://www.worldcarfans.com/11005262...ead-in-belgium
__________________
|
|
|
28-05-10, 21:21
|
#472
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
In premiera mondiala a fost realizat un crash test cu BMW 530d cu interventia automata a franelor intr-un laborator special echipat al Organizatiei Germane de Supraveghere a Automobilelor (DEKRA), in Neumünster bei Hamburg.
“.
|
Pe SKlasse sistemul are mai multe functii fata de Bmw si are ceva vechime iara in teste s-a demonstrat ca aceste sisteme de mentinere a vitezei si franare automata nu sunt asa perfecte..
dadi au crezut ca e Q1
Last edited by adrian78bmw; 28-05-10 at 21:24.
|
|
|
29-05-10, 00:45
|
#473
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Culmea este ca Honda foloseste sisteme similare de muti ani, cu mult inaintea lor, doar ca astia fac si mult marketing.
|
|
|
29-05-10, 01:17
|
#474
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
BMW intai sa faca Seria 5 de 5 stele NCAP, dupa aia sa o dea in sisteme si mai multe sisteme. Sau asta nou are 5 stele ?
|
|
|
29-05-10, 14:04
|
#475
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
BMW intai sa faca Seria 5 de 5 stele NCAP, dupa aia sa o dea in sisteme si mai multe sisteme. Sau asta nou are 5 stele ?
|
Ai cumva indoieli ca noul model nu are 5 stele?
|
|
|
29-05-10, 20:58
|
#476
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 27
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
BMW intai sa faca Seria 5 de 5 stele NCAP, dupa aia sa o dea in sisteme si mai multe sisteme. Sau asta nou are 5 stele ?
|
Wow...
O sa-mi iau renault..ca are 5 stele..in detrimentul bmw-ului...care "n-are"
|
|
|
29-05-10, 21:00
|
#477
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by GTR
Ai cumva indoieli ca noul model nu are 5 stele?
|
Sincer nu dar din moment ce au fost in stare sa scoata E60 cu 4 stele nu stii la ce sa te astepti exact .
Noul model oricum este mult mai reusit din punct de vedere al design-ului.
|
|
|
29-05-10, 21:25
|
#478
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Acem
Wow...
O sa-mi iau renault..ca are 5 stele..in detrimentul bmw-ului...care "n-are"
|
Nu ai intales replica lui :
Stele Ncap
E-classe 2002 : 5
A6 2004 : 5
Seria 5 2004 : 4
get the point ?
|
|
|
29-05-10, 21:36
|
#479
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
Nu ai intales replica lui :
Stele Ncap
E-classe 2002 : 5
A6 2004 : 5
Seria 5 2004 : 4
get the point ?
|
Stelele alea nu prea reprezinta nimic si Sandero are 4 stele si oricum nu cred ca se compara la fel ca un E60
|
|
|
29-05-10, 23:45
|
#480
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Audi A4 2.0 TDI 120 cp )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))) x 2
|
|
|
|
|