VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Eu ma refeream la primele B5-uri adica la motoare E2.
E adevarat ca de acest motor 1.8 TFSI nu stiam de el, asta ca sa vezi cat de popular e. Numele de FSI e tot o chestie de marketing. Asta in conditiile in care exista din 2001 motoare E4, de 2000 cc simplu aspirate de 130 cai sau 1.6 de 102 cai, tot E4. Asadar 1.8 TFSI de 120 cai se vrea sa fie tot un motor E4,si as adauga eu un motor inutil.... dar la mijloc sigur e marketing-ul.
@KAY, in topicul asta fiecare isi spune parerea, unii o iau pe camp altii stiu ce vorbesc. Interventia lui Adrian a fost una in cunostinta de cauza.
Tu, nici macar nu ai pareri, doar comentarii offtopic. Hai, atrage-mi atentia ca nu am pus o virgula cine stie unde si du-te la culcare, ca maine dimineata trebuie sa mergi la scoala. Grow Up!
Topicul asta trebuia inchis demult. Dar cat mai e deschis, citesc si eu ce abereaza unii pe aici!...
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
mai bine te-ai informa putin A4 1.8 TFSI (88 kW)
Motor Capacitate cilindrica cmc
1798 Putere maxima kW (CP) la 1/min
88 (120)/3650 Cuplu maxim Nm la 1/min
230/1500-3650
la VW urmasul lui 1.9 TDI de 105 cp a fost 2.0 TDI de 110cp si dupa 1.6 TDI de 105 cp
Quote:
Originally Posted by ovidiutm
@KAY, in topicul asta fiecare isi spune parerea, unii o iau pe camp altii stiu ce vorbesc. Interventia lui Adrian a fost una in cunostinta de cauza.
Tu, nici macar nu ai pareri, doar comentarii offtopic. Hai, atrage-mi atentia ca nu am pus o virgula cine stie unde si du-te la culcare, ca maine dimineata trebuie sa mergi la scoala. Grow Up!
ideea e urmatoarea: iti exprimai parerea intr un mod care sa nu deranjeze probabil ca nu atrageai nici un fel de comentariu care sa te incomodeze .Restu nici numai conteaza .Semeni vant culegi furtuna .Valabil pentru multi pe aceasta sectiune care pe langa postu "ontopic" mai scapa cate o fraza care nu isi are locu in context .
Topicul asta trebuia inchis demult. Dar cat mai e deschis, citesc si eu ce abereaza unii pe aici!
Nu cunosc in detaliu tipurile de motorizari ale BMW sau Mercedes dar cunosc suficient de bine pe cele ale Audi.
vezi ca te pricepi partial si doar la generatiile mai vechi. in rest, faci o varza totala , nu stii ce motor au masinile, confunzi generatiile de motoare, confunzi generatiile de masini.
informeaza-te si apoi reciteste-ti postul.
Last edited by ELODIA GHINESCU; 01-06-10 at 07:23.
vezi ca te pricepi partial si doar la generatiile mai vechi. in rest, faci o varza totala , nu stii ce motor au masinile, confunzi generatiile de motoare, confunzi generatiile de masini.
Eu zic sa iti recitesti tu ultimele 5 pagini sa vezi cat de atotstiutoare (crezi ca) esti. Omiterea unui punct nu inseamna ca ai facut varza celelalte.
Dar ma bucur ca mi-ai dat replay dupa ce s-a lamurit problema, inseamna ca sunt intradevar important daca ai mai reluat si tu inca o data.
BMW a fost desemnat “Producatorul de Flote al Anului 2010” (Fleet Manufacturer of the Year), in cadrul “Premiilor Mondiale pentru Flote” (Fleet World Honours), gratie tehnologiei EfficientDynamics.
Alaturi de trofeul "Fleet Manufacturer of the Year", BMW a primit si distinctia "Best Executive Car" (Cea mai buna limuzina) pentru BMW Seria 5.
Steve Moody, presedintele juriului, a declarat: "BMW continua sa impresioneze o data in plus prin gama de automobile noi. Pe langa aceasta, a fost un an bun pentru principalele produse de flote, care, in analizele noastre pentru premii, au inregistrat calificative mari din partea companiilor de leasing cu privire la servicii, fiabilitate si valoarea reziduala."
Anul trecut, BMW Seria 3 a fost incununata cu premiul “Fleet Car of the Year 2009”.
Sunetul motoarelor diesel de la BMW va fi îmbunătăţit semnificativ pe viitor graţie tehnologiilor de atenuare a sunetelor perturbatoare ce vor fi aplicate în viitor.
Cei de la BMW vor colabora cu o echipă mărită de ingineri de sunet pentru a îmbunătăţi sunetul motoarelor diesel şi percepţia acestuia la interior. Scopul specialiştilor BMW este de a reduce vibraţiile la minimum şi de a-i oferi şoferului un plus de plăcere atunci când se află la volan şi rulează cu o viteză redusă. Astfel, sunetul motoarelor diesel de la BMW va avea mai multă personalitate dar aceasta nu va deranja în niciun fel şoferul. Silenţiozitatea acestor modele ar trebui să crească simţitor.
BMW intră în rândul companiilor precum General Motors şi Honda în materie de tehnologie de atenuare a sunetelor neplăcute ale motorului. Cele două companii au creat şi ele diverse sisteme pentru a evita tonalităţile neplăcute ale motorului într-un mod cât mai eficient şi plăcut pentru şofer. Spre exemplu, in cazul lui Chevrolet Equinox echipat cu un motor pe benzină cu patru cilindri şi o cilindree de 2.4 litri, GM a adăugat un sistem de atenuare activă a sunetului pentru a-i permite motorului să ruleze preponderent la turaţii reduse. Astfel, consumul de carburant citadin este redus fără ca sunetul pe frecvenţe joase generat de motor să deranjeze pasagerii.
Specialiştii BMW şi-au început studiul cu structurile blocurilor motoare şi cu compartimentele care le găzduiesc. În funcţie de forma compartimentului motor şi a blocului motor, vibraţiile şi alte sunete perturbatoare pot fi eliminate, iar şoferul poate să ruleze mai mult timp la turaţii joase şi să se bucure de un sunet mai plăcut al motorului. Prin aplicarea de nervuri şi schimbarea structurii capitonajului interior şi a formei unor elemente din jurul blocului motor, cei de la BMW au putut uşura aceste elemente fără să mărească vibraţiile. Totodată, adăugarea elementelor de izolaţie termică şi fonică în jurul motorului a îmbunătăţit funcţionarea acestuia prin reducerea timpului necesar motorului să atingă temperatura optimă de funcţionare
BMW intai sa faca Seria 5 de 5 stele NCAP, dupa aia sa o dea in sisteme si mai multe sisteme. Sau asta nou are 5 stele ?
BMW Seria 5 este primul model care obţine punctajul maxim pentru nivelul sistemelor de asistenţă electronică
BMW Seria 5 F10 a obţinut cinci stele la testele de siguranţă EuroNCAP. Modelul a primit 95% din totalul punctelor pentru protecţia pasagerilor, 83% pentru protecţia copiilor şi 78% pentru protecţia pietonilor. În cazul protecţiei pietonilor, modelul de la BMW a avut probleme la marginea capotei, care oferă protecţie slabă în cazul impactului cu un pieton şi cu două zone de pe parbriz, aflate la extremităţile acestuia – chiar în dreptul oglinzilor laterale. Pe de altă parte, modelul din Munchen a obţinut punctajul maxim pentru nivelul de safety assist, fiind echipat cu un sistem electronic de control al stabilităţii în standard, sistem activ de control al vitezei maxime în standard şi avertizoare pentru nepurtarea centurii de siguranţă pentru toţi pasagerii. Modelul german este primul care obţine punctajul maxim la categoria Safety Assist.
BMW intai sa faca Seria 5 de 5 stele NCAP, dupa aia sa o dea in sisteme si mai multe sisteme. Sau asta nou are 5 stele ?
The 2011 F10 5-series has scored a full 5-star rating on the Euro NCAP crash tests. According to the results, the 530d tested was safest for the adult and child occupants, managing to score a 98% and 83%. It received a full 100% score in the Safety Assist Technology criteria. Full results inside, including photos and video.