VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
17-11-09, 01:26
|
#166
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by ovidiutm
Mda... eu as prefera Mercedesul in ciuda rezultatului si a concluzilor celor de la TG.
|
Am să-mi fac o pancardă de gât cu întrebarea asta: De ce?
La concret şi comparativ te rog.
|
|
|
17-11-09, 08:28
|
#167
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Gixer
Siiiigur.....ca NU, la modelele de passat si A4 cu care am mers si condus si amune A4 din 02-03 si Passat din 04.
Oricum, tu vb in f mare necunostinta de cauza ca oricum la amandoua le trage fatza si impart acelasi fantastic 1.9tedei iar gabaritele sunt practic la fel, nu mai vb de chestii care le potrivesc una de la alta precum ambreaj, CV(si aia cu 5 si aia cu 6 trepte sunt la fel pe ambele), planetare, fuzete, bratze, frane, directie, etc :P
.....totusi cred ca suspensia e un pic mai diferita, pt ca intr-adevar audi e un pic mai smooth pe gropi
|
Vezi ca acum suntem in 2009, 2004 a trecut de fo' 5 ani de zile si deja sunt 2 generatii de A4 noi, A4 B8 mai exact care este ceva complet diferit si net superior unui Passat. Asa ca data viitoare documenteaza-te putin.
Referitor la "le trage fata"...buna remarca. Sa intelegem ca daca doua masini au tractiune fata inseamna ca sunt construite pe aceeasi platforma ?
Cu alte cuvinte Dacia 1300 = Dacia Logan = Passat 2.0 FSI, doar sunt FWD toate.
Dupa cum am spus, similaritatile intre A4 (B8 ca doar asta se fabrica, nu B6 de acum 8 ani) si VW Passat se opresc la 2-3-4 motorizari, atat.
|
|
|
17-11-09, 09:57
|
#168
|
Stage 2
Join Date: Dec 2007
Posts: 63
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by aleks
Am să-mi fac o pancardă de gât cu întrebarea asta: De ce?
La concret şi comparativ te rog.
|
Pentru ca imi place Mercedesul mai mult si pentru ca sunt subiectiv cand spun asta.
Si mai ales, nu mai am 15 ani si cand vad o masina care imi inspira putere, sa merg la nenea soferu si sa-l intreb "cat prinde la ora?" astfel catalogand masina "wooow, e cea mai tare". Astfel ca in cazul de fata faptul ca e mai rapid BMW-ul -si precizez ca e o diferenta prea mica intre cele doua- nu inseamna ca nu mai vad calitatile celuilalt, calitati pe care le apreciez mai mult.
|
|
|
17-11-09, 15:34
|
#169
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
ca tot veni vorba de marketingul celor de la Bmw
Producătorul auto german a anunţat preţurile cu care va comercializa modelul ActiveHybrid X6: 102.000 de euro – în Europa, 89.500 de dolari, în Statele Unite.
BMW îşi cunoaşte foarte bine clienţii.
Aceasta ar putea fi o explicaţie pentru diferenţa dintre preţul cu care va fi comercializat, începând de la anul, SUV-ul hibrid ActiveHybrid X6 în Europa (Germania) şi cel la care va putea fi achiziţionat în Statele Unite ale Amercii.
Potrivit ediţiei online ”Autocar”, ActiveHybrid X6 va costa 102.000 de euro în Germania, dar numai 89.500 de dolari (echivalentul a 59.630 de euro, la cursul de azi).
Astfel, BMW cere cu 42.000 de euro (sau cu peste 41%) mai puţin pentru aceeaşi maşină peste Ocean.
Solicitat de revista britanică să comenteze uriaşa discrepanţă dintre cele două preţuri, Peter Tuennemann, şeful de proiect ActiveHybrid X6 a spus cât se poate de frust:”Americanii nu sunt pregătiţi să plătească la fel de mult ca europenii pentru un automobil hibrid”.
__________________
|
|
|
17-11-09, 17:02
|
#170
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of: [Fiat]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Americanii au o oferta prea diversificata pe piata de SUV-uri pentru a plati 160 000 $ pentru un SUV bmw hibrid atat ca motor cat si ca utilitate. Pe langa asta bmw are fabrica proprie in SUA, unde pot "ajusta" pretul de productie pentru a fi totusi pe profit.
Pretul e bine adaptat la piata americana unde un suv de top costa aproximativ 80 000 $(de obicei astea sunt modelele hibrid) iar un SUV mai mult decat decent se invarte la 30 000$.
De exemplu un Lexus rx 450h costa 42 000 $
Porsche Cayene GTS 73 000 $
__________________
If you go fast you die fast
|
|
|
17-11-09, 21:44
|
#171
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Vezi ca acum suntem in 2009, 2004 a trecut de fo' 5 ani de zile si deja sunt 2 generatii de A4 noi, A4 B8 mai exact care este ceva complet diferit si net superior unui Passat. Asa ca data viitoare documenteaza-te putin.
Referitor la "le trage fata"...buna remarca. Sa intelegem ca daca doua masini au tractiune fata inseamna ca sunt construite pe aceeasi platforma ?
Cu alte cuvinte Dacia 1300 = Dacia Logan = Passat 2.0 FSI, doar sunt FWD toate.
Dupa cum am spus, similaritatile intre A4 (B8 ca doar asta se fabrica, nu B6 de acum 8 ani) si VW Passat se opresc la 2-3-4 motorizari, atat.
|
Da, acuma or fi facuta audi 7 generatii in 5 ani ....cel care l-am condus eu FABRICAT in 2003 e la fel pana in 2005 daca bine stiu eu, deci astalalt e numai urmatoarea generatie.....si passatu a schimbat generatia, deci si el s-a imbunatatit.
Da, masinile la care le trage fatza sunt facute la ieftineala......ia gandeste=te daca le ai putzin cu mecanica....potzi pune suspensie Mcperson la un auto cu tractie spate?? Daca concepi un auto la care sa-i traga spatele avand motor central, trebuie sa il faci mult mai rigid si rezistent la fortele de tractiune si in partea din spate(fatza trebuie oricum pt ca la ambele ai directia pe fatza si franele mai puternice tot aici, plus prinderea motorului)Oricum ca sa faci o masina cu aceleasi specificatii sa traga spatele in loc de fatza, costurile de fabricare nu sunt decat cu 1000E, dar nah, majoritatea constructorilor de masini nu au respect fatza de clienti.
Zici tu ce vrei, dar intreaba pe majoritatea oamenilor.....cand vezi A4 defapt vezi passat....intreaba pe oricune asa:
Ce zici de A4 1.9TDi sau 2.5TDi? O sa zica: ooo frumos, bun, mere bine si consuma decent chiar putzin!
Da de passat tot aceleasi motorizari? Va zice: s-ala, si ala consuma putzin, arata binesi interior si exterior.
Si apoi intreaba, da care e diferenta dintre ele? Va zice A4 e Audi, si Passatul e VW, iar unul mai cunoscator va zice si: apoi tot de VAG sunt facute, deci nu e mare diferentza
......oricum de la distantza din lateral nici nu iti dai seama de v-o diferentza.
|
|
|
17-11-09, 22:11
|
#172
|
Stage 2
Join Date: Dec 2007
Posts: 63
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Gixer
......oricum de la distantza din lateral nici nu iti dai seama de v-o diferentza.
|
Cum sa nu iti dai seama? Daca o intreb pe prietena mea asa o fi dar daca intrebi un barbat pasionat de automobile si care a si vazut modelele de 1000 ori, nu cred.
Plus ca tu nu conduci masina de la distanta... si cel mai important e ce parere ai tu despre masina ta si nu altul.
|
|
|
17-11-09, 23:56
|
#173
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Gixer
Da, acuma or fi facuta audi 7 generatii in 5 ani ....cel care l-am condus eu FABRICAT in 2003 e la fel pana in 2005 daca bine stiu eu, deci astalalt e numai urmatoarea generatie.....si passatu a schimbat generatia, deci si el s-a imbunatatit.
Da, masinile la care le trage fatza sunt facute la ieftineala......ia gandeste=te daca le ai putzin cu mecanica....potzi pune suspensie Mcperson la un auto cu tractie spate?? Daca concepi un auto la care sa-i traga spatele avand motor central, trebuie sa il faci mult mai rigid si rezistent la fortele de tractiune si in partea din spate(fatza trebuie oricum pt ca la ambele ai directia pe fatza si franele mai puternice tot aici, plus prinderea motorului)Oricum ca sa faci o masina cu aceleasi specificatii sa traga spatele in loc de fatza, costurile de fabricare nu sunt decat cu 1000E, dar nah, majoritatea constructorilor de masini nu au respect fatza de clienti.
Zici tu ce vrei, dar intreaba pe majoritatea oamenilor.....cand vezi A4 defapt vezi passat....intreaba pe oricune asa:
Ce zici de A4 1.9TDi sau 2.5TDi? O sa zica: ooo frumos, bun, mere bine si consuma decent chiar putzin!
Da de passat tot aceleasi motorizari? Va zice: s-ala, si ala consuma putzin, arata binesi interior si exterior.
Si apoi intreaba, da care e diferenta dintre ele? Va zice A4 e Audi, si Passatul e VW, iar unul mai cunoscator va zice si: apoi tot de VAG sunt facute, deci nu e mare diferentza
......oricum de la distantza din lateral nici nu iti dai seama de v-o diferentza.
|
Vad ca tu continui in nestiinta. Nu e mare chestie sa nu stii, nimeni nu s-a nascut invatat, dar sa persisti in asta cand ti-a fost exemplificat clar...e....hilar.
1) Masinile cu tractiune fata nu sunt facute la ieftineala. Te-ai gandit ca la puteri mici e avantajos sa traga fata iar cand puterea creste si FWD sucks poti sa bagi 4WD ? La puteri mici, 90-150-180 CP nu se pune problema de "fun" la condus sau alte aberatii asociate cu RWD de unii. Deci un FWD, mai usor de stapanit, controlat, subvirarea mai usor de contracarat ca supravirarea, este o miscare destul de logica. La next level cand puterea creste ai 4WD care rezolva lucrurile. Pana la urma asta este alta discutie si tine de preferinte dar din punctul meu de vedere RWD nu reprezinta un avantaj fata de FWD la sedan-uri de genu' (Passat, A4, Seria 3) care au puteri cuprinse intre 110 si 180 CP in general, multe fiind diesel.
2) Pe mine nu ma intereseaza ce cred expertii din popor, pe mine ma intereseaza realitatea. Faptul ca tu si cei ca tine au impresia ca A4 e tot una cu Passat nu influenteaza cu nimic realitatea. Eu doar mi-am pierdut 10-12 minute din viata mea pana acum sa iti explic ca de fapt nu ai deloc dreptate si tu continui in...nestiinta.
A4 B8 este construit pe o platforma tehnica complet noua si diferita de A4 B7 si B6. VW Passat nu are si nici nu cred ca o sa aiba ceva de a face cu platforma asta. Daca ai pune mana putin pe www.google.com si te-ai docuemnta ai vedea ca Passat e Passat iar A4 B8 nu are absolut nicio legatura cu el.
Hint => uita-te la modul in care este amplasat motorul, cutia de viteze la A4 B8 apoi uita-te si la Passat. Hmm...aceeasi platforma
Daca tu nu vezi vreo diferenta intre ele nu inseamna ca ea nu exista. De asemenea faptul ca VAG le face pe amandoua nu inseamna ca au vreo legatura intre ele, dovada ca nu vad legatura intre Seat Leon si Audi A8 desi ambele sunt facute de VAG, asta pana vii si incerci sa imi explici cum de fapt ambele impart platforma tehnica .
Sper ca pentru ultima oara sa iti spun, daca intelegi e bine, daca nu tot bine, nu ma deranjeaza ca esti slab informat in situatia de fata (dar macar nu mai "imprastia" astfel de informatii pe forum) => A4 este pe o platforma complet diferita de Passat si NU are NICIO legatura cu el. Doar Audi A5 imparte platforma cu A4, este evident de ce, A5 fiind practic A4 coupe, la fel cum E92 este E90 coupe. Ah, si Audi Q5 este facut pe aceeasi platforma tehnica ca A4, la fel cum GLK foloseste platforma de C Classe. Passat este in alta liga, inferioara. Daca pentru tine conteaza opinia "Expertilor din popor" sau "majoritatea oamenilor" (cunoscatori din punctul tau de vedere), bazata pe te miri ce si nu fapte concrete care se gasesc la 2-3 click-uri distanta...sa fii sanatos.
PS: Imi place cum ai standardizat diferenta de costuri intre FWD si RWD...le ai .
PS2: Dupa cum s-a spus, acum suntem in 2005. Nu mai avem A4 B6, nu mai avem A4 B7, nu mai avem 2.5 TDI, nu mai avem Passat din 2001. Hello si welcome in 2009 / lumea reala, avem A4 B8 relativ nou si un Passat de cativa ani.
A4 B8
Quote:
Audi a lansat primele fotografii oficiale cu noua serie A4, fabricată pe platforma B8 în august 2007, şi a prezentat marelui public maşina la salonul auto Frankfurt Auto Show în septembrie 2007. Au fost disponibile în versiunea Sedan-ul şi Avant. Avant a fost prezentat publicului în martie 2008 la Geneva Auto Show.
A4-ul B8 are aceleaşi elemente ca şi A5 coupé. Faţă de şasiul anterior de A4, axul frontal a fost mutat mai în spate relativ la poziţia motorului. Prin acest lucru masa motorului apasă mai în spate, îmbunătăţind balanţa masei toatale, acum fiind distribuită mai uniform pe toate cele patru roţi. Raportul static relativ faţă:spate al lui B8 este de aproximativ 55:45, depinzând de varianta de caroserie şi de motorul ales.
A4-ul B8 a crescut cu 12 centimetrii faţă de anteriorul B7, oferind mai mult spaţiu pentru picioarele pasagerilor din spate. Deşi dimensiunile generale au crescut, masa totală a scăzut cu aproximativ 10%.
|
Platforma folosita de B8 la ora actuala nu are corespondent la VW si este cam 2 generatii in fata Passat-ului. Sau poti ramane la ideea ta bine fixata ...ca ambele sunt una si aceeasi contrar unor fapte si argumente cat se poate de clare, negru pe alb respectiv negru pe albastru (in quote).
LE : Daca vreau RWD si masina de la o firma care respecta clientii de ce sa imi cumpar BMW ? Si constructorul nostru autohton are masini cu tractiune spate, o adevarata tehnica pe ele, sunt Dacia Papuc RWD daca nu ma insel.
Last edited by _anaconda_; 18-11-09 at 00:24.
|
|
|
18-11-09, 00:27
|
#174
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Anaconda , ai inebunit cu platforma aia Zici ca nu are legatura cu VW dar are indirect ,MLP e treaba inceputa de VW ,continuata de Audi pt ca urma sa scoata modele noi .E ca si cum tu 12 pagini ai sustinut Audi , si de aici preiau eu si la pagina 24 eu iau diploma ...sau aman2 ? Iti sustii bine p.d.v. dar daca intoarcem pagina , te dai jos din Pasat/Superb te urci in A4 si te simti ca acasa .
|
|
|
18-11-09, 00:33
|
#175
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Am zis ca nu are legatura cu VW Passat nu cu brand-ul VW. Fiind parte din concern e normal ca unele chestii sa fie dezvoltate impreuna dar atata timp cat tehnolgia aia / platforma aia nu a fost implenetata / utilizata la Passat e impropriu spus ca sunt una si aceeasi masina cand ele nu au mai nimic in comun. E fix acelasi lucru ca si cand as spune ca Dacia Logan e acelasi lucru cu Renault Megane Sedan, doar au 1.6 16V motor comun si sunt facute de Renault in mod direct sau indirect...desi ele nu au legatura una cu alta.
Numai bine .
|
|
|
18-11-09, 18:41
|
#176
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Pe viitor VW nu ma mai lasa loc de discutii. Vor produce toate modelele din grup ( vw-audi-seat-skoda-lamborghini-porsche-bentley ) pe vreo 5 platforme daca nu ma insel la numar.
|
|
|
18-11-09, 18:44
|
#177
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Nu stiu de unde informatia asta dar cu siguranta nu o sa se faca asa ceva. Nu ai cum sa faci si A8 si A4 pe aceeasi platforma, si TT si Q7 si R8 si A3 si toate cele.
|
|
|
18-11-09, 19:22
|
#178
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Pai iar citesti printre randuri am zis ca o sa fie in jur de 5 platforme ce-i asa de greu de crezut?
http://www.germancarblog.com/2009/10...platforms.html
|
|
|
18-11-09, 19:32
|
#179
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
E cam aiurea sa crezi pe cuvant fiecare articol de pe cine stie ce site. In plus, daca A4 este construit pe o platforma MLP iar A3 o sa fie construit pe o platforma derivata din ea, nu inseamna ca ele folosesc aceeasi platforma tehnica.
Last edited by _anaconda_; 18-11-09 at 19:35.
|
|
|
18-11-09, 19:42
|
#180
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of: [PEUGEOT]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
|
|