VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
BMW a publicat primele imagini cu conceptul Seria 6 Coupe
Oficialii constructorului german BMW au dat publicităţii primele imagini cu conceptul lui Seria 6 Coupe. Acesta va sta la baza viitoarei generaţii a lui Seria 6
Mai sunt doar două săptămāni pānă cānd Salonul Auto de la Paris īşi va deschide porţile, iar oficialii BMW au decis să arate publicului cum va arată conceptul care prefigurează liniile viitoarei generaţii a lui Seria 6. Creat special pentru a deveni expresia autentică a eleganţei şi sportivităţii, Seria 6 Coupe a fost puternic inspirat de conceptul Gran Coupe.
La exterior, remarcăm o grilă restilizată, faruri care dispun de tehnologia LED, o evacuare cu patru ţevi de eşapament şi jante din aluminiu de 20 de inch. Interiorul este unul mult mai aerisit, iar consola centrală are o formă asimetrică şi este īndreptată către şofer. De asemenea, germanii au ales să combine tapiseria din piele cu elemente din aluminiu şi lemn.
Oficialii BMW nu au oferit informaţii referitoare la propulsorul conceptului Seria 6 Coupe, īnsă cel mai probabil acesta va dispune de unitatea V8 twin-turbo de 4.4 litri capabilă să dezvolte 395 de cai putere şi să producă un cuplu motor de 609 Nm.
Din fata nu pare nu stiu ce, dar din orice alt unghi l-ai privi e mai frumos nici ca se putea, si interioru e mult peste asteptarile unora ( care tot ziceau ca BMW are interioare urate fata de Mercedes sau Audi ).Acum sa vedem cum va arata in imaginile oficiale, sper sa nu schimbe foarte mult aspectul.Poate apare si in 4 usi si atunci cred ca va da clasa noului CLS care din punctul meu de vedere e in -(minus/dezamagitor/etc) la design fata de vechiul model.
Parere pur subiectiva.
Edit: 2012 M6 ???
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
singurul minus mi se pare partea frontala in rest este peste fostul seria 6 mai ales forma portbagajului si interiorul care e ..PS fostul 6 arata mult mai bine in realitate decat in poze..
Iti dai seama ca nu va arata 100% asa, e doar un concept, insa sper sa schimbe doar partea frontala nu si altceva
Din fata nu pare nu stiu ce, dar din orice alt unghi l-ai privi e mai frumos nici ca se putea, si interioru e mult peste asteptarile unora ( care tot ziceau ca BMW are interioare urate fata de Mercedes sau Audi ).Acum sa vedem cum va arata in imaginile oficiale, sper sa nu schimbe foarte mult aspectul.Poate apare si in 4 usi si atunci cred ca va da clasa noului CLS care din punctul meu de vedere e in -(minus/dezamagitor/etc) la design fata de vechiul model.
:
singurul minus mi se pare partea frontala in rest este peste fostul seria 6 mai ales forma portbagajului si interiorul care e ..PS fostul 6 arata mult mai bine in realitate decat in poze..
Quote:
Originally Posted by Champion
Iti dai seama ca nu va arata 100% asa, e doar un concept, insa sper sa schimbe doar partea frontala nu si altceva
90-95% va arata la fel ca pozele nu vad modificari mari..
What is that ???
Asta e altceva viitorul concept sportiv i100 acolo au libertate maxima la design
singurul minus mi se pare partea frontala in rest este peste fostul seria 6 mai ales forma portbagajului si interiorul care e ..PS fostul 6 arata mult mai bine in realitate decat in poze..
Exceptānd spatele fostului, arăta bine.
Ăsta pare un facelift masiv, şi pare mai apropiat de seria 3 coupe-ul actual, dar e ok, chiar ok.Faţa pare cam... fără personalitate, şi neagresivă, nepotrivită aşa pentru coupeul ăsta, dar să o vedem īn realitate, si īn versiune de serie, cine ştie..
Mercedes a prezentat la Paris cel mai economic S-Klasse creat vreodată
S 250 CDI este cel mai economic S-Klasse creat vreodată. Cei de la Mercedes-Benz spun că vorbim şi de cel mai economic model din segmentul său.
Cea mai economică limuzină de lux non-hibridă creată vreodată a debutat astăzi la Salonul Auto de la Paris sub sigla Mercedes-benz. Modelul este echipat cu un motor diesel cu patru cilindri, o altă premieră īn istoria de 60 de ani a lui S-Klasse, cunoscut mai degrabă pentru unităţile V8 pe benzină de cilindree mare, dar noul propulsor compensează acest aspect prin prin montarea a două turbocompresoare. Propulsorul de 2.2 litri este cuplat unei transmisii automate cu şapte rapoarte de tip 7-G-Tronic Plus.
Puterea maximă a motorului este de 201 CP, iar cuplul motor maxim este de 500 Nm şi vine īncă de la 1.600 rpm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h este efectuată īn 8.2 secunde, iar viteza maximă este de 239 km/h. Emisiile de CO2 īnregistrate de acest model sunt de 149 de grame pe kilometru, sensibil mai mici decāt ale rivalilor. Noul motor face parte dintr-o gamă īntreagă de propulsoare noi, iar perechea sa este S 350 BlueTEC, un V6 care furnizează 255 CP şi emite doar 177 de grame de CO2 pe kilometru. Consumul mediu al acestui model este anunţat la 5.7 litri la sută īn regim mixt.
Cei de la Mercedes-Benz au echipat acest model cu un sistemp stop-start, iar cele două turbine ajută la furnizarea unui cuplu motor mare īncă de la turaţii joase. Unul dintre turbocompresoare furnizează o presiune mai mare şi atinge potenţialul maxim la turaţii mai mari, īn timp ce unitatea mai mică oferă o presiune mai redusă dar reuşeşte să atingă această valoare mult mai repede, făcānd cilindreea mică a motorului să nu mai atāt de mult atunci cānd vine vorba de demaraj.
Mercedes a prezentat la Paris cel mai economic S-Klasse creat vreodată
S 250 CDI este cel mai economic S-Klasse creat vreodată. Cei de la Mercedes-Benz spun că vorbim şi de cel mai economic model din segmentul său.
1-două turbocompresoare.
+
2- Propulsorul de 2.2 litri.
+
3-Puterea maximă a motorului este de 201 CP
+
4-viteza maximă este de 239 km/h.
+
5-greutatea de vreo 2 tone cred eu
=
rezultat: Consumul mediu al acestui model este anunţat la 5.7 litri la sută īn regim mixt.
Pun pariu că īn viaţa reală consumul ăsta e un mare bullshit, şi că poate un consum de 10% minim să fie real...
Sigur, īn condiţii ideale, de 3 ori pe an scoţi consumul ăla, dacă mergi cu s-ul, ca taximetriştii cu Logan Diesel subturat, altfel....
Pun pariu că īn viaţa reală consumul ăsta e un mare bullshit, şi că poate un consum de 10% minim să fie real...
Sigur, īn condiţii ideale, de 3 ori pe an scoţi consumul ăla, dacă mergi cu s-ul, ca taximetriştii cu Logan Diesel subturat, altfel....
1.Consider si eu ca e un consum fantezist pentru o masina de 200CP si 2 tone.
2.Ai gresit la partea cu mersul subturat deoarece mai mult ca sigur ca aceasta varianta vine doar cu o cutie automata , la fel ca si in cazul celorlalte motorizari.
Daca nu a avansat spectaculos tehnologia, un diesel de 200 de cai pe o caroserie de 2 tone ar trebui sa consume un 14-15 in oras zic eu. Asteptam sa isi cumpere fratiorii si sa vina cu datele first hand . Daca si Mercedes au pus motor de 2.2 diesel pe clasa S e clar, se impute rau treaba cu petrolu'.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
Poate nu doar asta, toţi au aceeaşi problemă: e disperare să vāndă, şi sunt īn stare să facă absolut orice pentru asta, nu mai ţine nimeni cont de detalii ca istorie, imagine, tradiţie, nu ştiu, sunt exemple multe, absolut nimic nu contează dacă mai scoatem un euro īn plus de pe undeva...
Daca nu a avansat spectaculos tehnologia, un diesel de 200 de cai pe o caroserie de 2 tone ar trebui sa consume un 14-15 in oras zic eu. Asteptam sa isi cumpere fratiorii si sa vina cu datele first hand . Daca si Mercedes au pus motor de 2.2 diesel pe clasa S e clar, se impute rau treaba cu petrolu'.
Nu e vb de petrol, ci de minciuna cu poluarea.....pai a-ti vazut cate grame de CO2 scoate S-ul cu motorul asta? 149......hopa, deci fix un pic sub 150, si se stie ca in majoritatea tarilor ieuropiene, sub aceasta valoare toate taxele sunt cam la jumate fatza de peste aceasta valoare...
Intr-adevar din cauza greutatii caroseriei si a motorului subdimensionat pt aceasta, consumul in oras chiar si la tehnologia asta noua a diesel-ului cu toate figurile ei, tot fara un 12% nu scapi indiferent de modul de condus....
Pun pariu că īn viaţa reală consumul ăsta e un mare bullshit, şi că poate un consum de 10% minim să fie real...
Sigur, īn condiţii ideale, de 3 ori pe an scoţi consumul ăla, dacă mergi cu s-ul, ca taximetriştii cu Logan Diesel subturat, altfel....
Nu pune asa repede pariu, consumul mai este influentat si de cutia 7g , are si stop&go...
Oricum este o motorizare pentru taxiuri, masini de firma , in orice caz nu este o motorizare pentru cei interesati de performantele dinamice.
Si daca imi aduc aminte, Renault a facut un pic de ta-tam cu Loganu eco care scotea sub 149 g/km co2.