Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 14-10-10, 12:23   #796
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Exista X5 cu perne de aer pe fata?

Sistemul de monitorizare pneuri nu se poate strica, este legat de DSC.

Faza cu senzorii este chiar gogonata, cum adica "aparent fara motiv".

Daca s-au dus inseamna ca exista.

Sistemul respectiv nu era stricat,doar dfect....adica nu functiona

Intr-adevar...gogonata faza dar daca eu ma duc in service ca nu-mi functioneaza sistemul de mnitorizare presiune si plec de acolo cu acelasi defect in schimb a trebuit schimbat un senzor de temperatura si nu mai stiu ce senzor pe la axele cu came....

Ma rog...nu are sens sa continui aceasta discutie.Eu v-am spus parerea mea,chiar v-am trasat in linii mari experientele avute de-a lungul timpului cu aceste masini.Fiecare e liber sa gandeasca si sa aleaga ce vrea.Eu personal mi0am format deja o parere pe care nici un forum sau test facut de o alta persoana nu va putea sa mi-o schimbe.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 12:28   #797
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Exprimarea mesterului GTR este geniala, auzi, respectivul sistem NU SE POATE STRICA, am cazut de pe scaun de ras. Este carevasazica, indestructibil, n-are moarte Pai se poate, tovarase? Daca era japoneza masina mai intelegam, japonezii fac masini indestructibile, dar vorbim de un overpriced crap BMW... /s
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 12:57   #798
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Asa ca puteti sa-mi aratati 10mii de topuri si teste facute pe nspemii de circuite ca ma lasa rece.Pana la circuit noi forjam masinile tot pe A2 sau A1....chiar si pe DN cand traficul ne permite.Iar faptul ca M3 este mai rapid cu O secunda pe circuit decat C63 AMG iarasi ma lasa rece pentru ca de la Drajna la Bucuresti pe A2,M3-ul nu o sa vada in fata decat trei litere...AMG...si asta daca poate tine ritmul pana la Bucuresti.
Imi imaginez ca te-au depasit multe Bmw-uri pe tronsonul ala de esti atata de pornit. Ce e interesant, vad ca te limitezi doar la un singur drum, si ala monoton si in linie dreapta. Nu uita ca la Bmw M3 ai un pret de achizitie mai mic, consum mai mic, costuri de intretinere mai mici, service mai ieftin, ai parte de o masina mai echilibrata si mult mai placuta de condus, ai, transmisii disponibile, 3 versiuni de caroserie, etc. Cand dispui de niste bani, pe care i-ai facut tu pe bune si pe care vrei sa ii investesti intr-o masina sport, crede-ma ca sunt mult mai multe lucruri pe care le iei in calcul decat simplele vise cu 3 initiale.

Last edited by UNLORD; 14-10-10 at 13:03.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 12:58   #799
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Exprimarea mesterului GTR este geniala, auzi, respectivul sistem NU SE POATE STRICA, am cazut de pe scaun de ras. Este carevasazica, indestructibil, n-are moarte Pai se poate, tovarase? Daca era japoneza masina mai intelegam, japonezii fac masini indestructibile, dar vorbim de un overpriced crap BMW... /s
Pai daca habar nu ai cum functioneaza normal ca o sa cazi de pe scaun de ras. Informatiile pentru presiunea in pneuri si le ia de la roti de la aceeaiasi senzori care dau informatia DSC-ului. Deci daca nu primeste informatii sistemul de presiune in pneuri nu primeste nici DSC-ul.
Eu o sa lesin de ras cand o sa aflu ca martorul de presiune in pneuri mergea dar nu stia el sa-l foloseasca, adica nu era setat, nu de alta dar am vazut multi posesori de BMW care habar nu au cum se seteaza sistemul.


Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Daca s-au dus inseamna ca exista.

Sistemul respectiv nu era stricat,doar dfect....adica nu functiona

Intr-adevar...gogonata faza dar daca eu ma duc in service ca nu-mi functioneaza sistemul de monitorizare presiune si plec de acolo cu acelasi defect in schimb a trebuit schimbat un senzor de temperatura si nu mai stiu ce senzor pe la axele cu came....

Ma rog...nu are sens sa continui aceasta discutie.Eu v-am spus parerea mea,chiar v-am trasat in linii mari experientele avute de-a lungul timpului cu aceste masini.Fiecare e liber sa gandeasca si sa aleaga ce vrea.Eu personal mi0am format deja o parere pe care nici un forum sau test facut de o alta persoana nu va putea sa mi-o schimbe.
Pai nu stiu ce sa zic, dar BMW nici in oferta actuala nu are perne de aer pe fata pt. X5 si eu stiu ca nu au avut niciodata, au avut doar pe spate.

Spune-mi si mie te rog ce simptom avea sau are sistemul de presiune in pneuri de zici tu ca nu merge(a)?

Last edited by GTR; 14-10-10 at 13:00.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 13:09   #800
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Deci DSC-ul de la BMW nu se poate strica sa inteleg? Astia or fi toti nebuni inseamna:

http://www.m5board.com/vbulletin/e39...ts-advice.html

http://www.xoutpost.com/bmw-sav-foru...ht-lit-up.html

Last edited by a3ds; 14-10-10 at 13:22.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 13:14   #801
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Imi imaginez ca te-au depasit multe Bmw-uri pe tronsonul ala de esti atata de pornit. Ce e interesant, vad ca te limitezi doar la un singur drum, si ala monoton si in linie dreapta. Nu uita ca la Bmw M3 ai un pret de achizitie mai mic, consum mai mic, costuri de intretinere mai mici, service mai ieftin, ai parte de o masina mai echilibrata si mult mai placuta de condus, ai, transmisii disponibile, 3 versiuni de caroserie, etc. Cand dispui de niste bani, pe care i-ai facut tu pe bune si pe care vrei sa ii investesti intr-o masina sport, crede-ma ca sunt mult mai multe lucruri pe care le iei in calcul decat simplele vise cu 3 initiale.
Eu stiu exact invers, C63 amg este mai rapid peste tot vs M3 e90 cu exceptia aluia cu cutie smechera(care este ceva mai rapid pe circuit) pe care l-a postat gtr. Iar despre pret, la fel, e cam invers, cu aceleasi optiuni este mai ieftin Mercedesul, uite un exemplu:

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=285972
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 13:20   #802
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post

Spune-mi si mie te rog ce simptom avea sau are sistemul de presiune in pneuri de zici tu ca nu merge(a)?
Nu avea nici un simptom.Pur si simplu aparea in bord ca defect.Dupa prima vizita la service m-au pus sa comand un alt calculator pentru sistemul respectiv.Am revenit in service sa-l schimb....l-am schimbat impreuna cu senzorii mai sus mentionati.....am plecat din service si dupa cateva sute de m iarasi s-a aprins in bord ca sistemul este defect.

Am revenit in service iar tartanul(ca altfel nu-i pot spune) care s-a ocupat de masina imi spune ca ei in 30 min termina programul si ca daca doresc pot sa-mi fac o programare in alta zi p[entru o alta diagnoza.

Adica eu trebuia sa fac patru drumuri pana la Constanta,din Slobozia,pentru ca masina avea probleme si ei sunt niste incompetenti.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 13:31   #803
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pentru prima oara ii dau dreptate lui GTR , sistemu de monitorizare a presiunii in pneuri la bmw nu este cel cu senzori in janta, ci foloseste sistemu abs/dsc , in functie de rotatiile rotii face un calcul si citeste presiunea din pneuri .O roata care a pierdut presiune in pneuri face mai putine rotatii ....La fiecare schimbare de anvelopa trebuie resetat sistemu pt a functiona normal .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 13:35   #804
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by KAY_ View Post
Pentru prima oara ii dau dreptate lui GTR , sistemu de monitorizare a presiunii in pneuri la bmw nu este cel cu senzori in janta, ci foloseste sistemu abs/dsc , in functie de rotatiile rotii face un calcul si citeste presiunea din pneuri .O roata care a pierdut presiune in pneuri face mai putine rotatii ....La fiecare schimbare de anvelopa trebuie resetat sistemu pt a functiona normal .
Atunci poate ma lamuresti tu de ce am schimbat calculatorul acestui sistem si aparea tot ca defect.Nu schimbasem nici o anvelopa,pur si simplu s-a aprins martorul intr-o zi si nu s-a mai stins.....

Nu cred ca cineva contesta modul de operare al sistemului respectiv,eu spun doar ca era defect si dupa doua vizite la service tot asa a ramas...
GTA is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 13:49   #805
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Deci DSC-ul de la BMW nu se poate strica sa inteleg? Astia or fi toti nebuni inseamna:

http://www.m5board.com/vbulletin/e39...ts-advice.html

http://www.xoutpost.com/bmw-sav-foru...ht-lit-up.html
Eu observ ca bagi greu la cap.
Observi mult mai usor si este mult mai grav ca nu-ti merge DSC-ul decat ca nu iti functioneaza sistemul de presiune in pneuri. El a pomenit numai de sistemul de presiune in pneuri, nu a pomenit de DSC.

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Nu avea nici un simptom.Pur si simplu aparea in bord ca defect.Dupa prima vizita la service m-au pus sa comand un alt calculator pentru sistemul respectiv.Am revenit in service sa-l schimb....l-am schimbat impreuna cu senzorii mai sus mentionati.....am plecat din service si dupa cateva sute de m iarasi s-a aprins in bord ca sistemul este defect.

Am revenit in service iar tartanul(ca altfel nu-i pot spune) care s-a ocupat de masina imi spune ca ei in 30 min termina programul si ca daca doresc pot sa-mi fac o programare in alta zi p[entru o alta diagnoza.

Adica eu trebuia sa fac patru drumuri pana la Constanta,din Slobozia,pentru ca masina avea probleme si ei sunt niste incompetenti.
Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Nu avea nici un simptom.Pur si simplu aparea in bord ca defect.Dupa prima vizita la service m-au pus sa comand un alt calculator pentru sistemul respectiv.Am revenit in service sa-l schimb....l-am schimbat impreuna cu senzorii mai sus mentionati.....am plecat din service si dupa cateva sute de m iarasi s-a aprins in bord ca sistemul este defect.

Am revenit in service iar tartanul(ca altfel nu-i pot spune) care s-a ocupat de masina imi spune ca ei in 30 min termina programul si ca daca doresc pot sa-mi fac o programare in alta zi p[entru o alta diagnoza.

Adica eu trebuia sa fac patru drumuri pana la Constanta,din Slobozia,pentru ca masina avea probleme si ei sunt niste incompetenti.
Hahaha, pai daca v-ati lovit de hotii de romani de la service, normal )))))
Auzi, sa schimbe si si computerul si senzorii (pe care siur nu i-au schimbat) ))))

Hai sa-ti explic cum functioneaza sistemul:
1. Isi ia informatii de la senzorii de rotatie a rotii (aceiasi cu cei ai DSC-ului).
2. Se face presiunea la vulcanizare, peco, etc.
3. Se tine apasat cateva secunde pe butonul dedicat sistemului de presiune in pneuri si gata este setat.
4. Daca o roata se dezumfla ea va avea mai multe rotatii in mers decat celelalte roti, se prinde sistemul si te avertizeaza.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 13:56   #806
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Atunci poate ma lamuresti tu de ce am schimbat calculatorul acestui sistem si aparea tot ca defect.Nu schimbasem nici o anvelopa,pur si simplu s-a aprins martorul intr-o zi si nu s-a mai stins.....

Nu cred ca cineva contesta modul de operare al sistemului respectiv,eu spun doar ca era defect si dupa doua vizite la service tot asa a ramas...
Dude, ti-a mai explicat gtr o data ca ala nu se poate strica. Deci nu era stricat. Get it?

http://www.google.ro/search?sourceid...=bmw+TPMS+fail

NU exista problema asta, categoric ) Doar e plin internetu' de ele.

Last edited by a3ds; 14-10-10 at 13:59.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 13:58   #807
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Eu observ ca bagi greu la cap.
Observi mult mai usor si este mult mai grav ca nu-ti merge DSC-ul decat ca nu iti functioneaza sistemul de presiune in pneuri. El a pomenit numai de sistemul de presiune in pneuri, nu a pomenit de DSC.





Hahaha, pai daca v-ati lovit de hotii de romani de la service, normal )))))
Auzi, sa schimbe si si computerul si senzorii (pe care siur nu i-au schimbat) ))))

Hai sa-ti explic cum functioneaza sistemul:
1. Isi ia informatii de la senzorii de rotatie a rotii (aceiasi cu cei ai DSC-ului).
2. Se face presiunea la vulcanizare, peco, etc.
3. Se tine apasat cateva secunde pe butonul dedicat sistemului de presiune in pneuri si gata este setat.
4. Daca o roata se dezumfla ea va avea mai multe rotatii in mers decat celelalte roti, se prinde sistemul si te avertizeaza.
Asa..si?Nu am schimbat senzorii de ABS pentru ca ABS-ul functiona corect.La a doua vizita pentru schimbarea computerului au schibat pe langa acesta un senzor de temperatura si unul sau doi senzori pe la axele cu came...fara legatura cu problema pentru care venisem eu.

Legat de problema,au schimbat computerul,l-au reprogramat,l-am primit pe cel vechi retur....dar sistemul tot a dat defect cand am plecat....

Ideea mea este ca prea multe probleme la o masina relativ noua,service-ul de kko...

Si la Audi am avut destule probleme dar macar de cate ori am fost in service am plecat cu respectivele probleme remediate.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 14:26   #808
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Asa..si?Nu am schimbat senzorii de ABS pentru ca ABS-ul functiona corect.La a doua vizita pentru schimbarea computerului au schibat pe langa acesta un senzor de temperatura si unul sau doi senzori pe la axele cu came...fara legatura cu problema pentru care venisem eu.

Legat de problema,au schimbat computerul,l-au reprogramat,l-am primit pe cel vechi retur....dar sistemul tot a dat defect cand am plecat....

Ideea mea este ca prea multe probleme la o masina relativ noua,service-ul de kko...

Si la Audi am avut destule probleme dar macar de cate ori am fost in service am plecat cu respectivele probleme remediate.
Depinde de service, ca peste tot sunt romani, deci e la noroc, degeaba este reprezentanta.

Chestia cu X5 mi se pare ciudata, am un prieten are si un ML si un X5 (ambele modele noi), merg fara probleme aman2, inainte a avut X5 modelul vechi, cu ala a avut ceva probleme.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 14:42   #809
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Legat de Mercedes as sublinia ca minus faptul ca GL-ul pe care-l am acum are 335cp dar este limitat la 215km/H.....si pretul cerut pe amplificatorul de sunet ars 5000Ron(mi se pare foarte mult pentru o simpla satie de amplificare).

In rest masina destul de robusta,se comporta mult peste concurenta in conditii offroad,sau zapada,consumul mediu afisat este de 21% in conditii de mers zilnic foarte sportiv,adica prin oras in general merg pe manual....iar extern viteza de croaziera este undeva 180-200km/H.

De S500 nici nu am ce sa spun....poate doar ca fiecare drum cu masina asta este o adevarata relaxare.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 16:08   #810
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Eu stiu exact invers, C63 amg este mai rapid peste tot vs M3 e90 cu exceptia aluia cu cutie smechera(care este ceva mai rapid pe circuit) pe care l-a postat gtr. Iar despre pret, la fel, e cam invers, cu aceleasi optiuni este mai ieftin Mercedesul, uite un exemplu: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=285972
Exemplu tau e este ilar, de neluat in seama si complet irelevant. S-au postat destule exemple cu timpii pe circuit in sectiunea "M vs. RS vs. AMG" (asta e ultimul test: https://www.youtube.com/watch?v=-u26Z...ayer_embedded# - aproape cu 2 secunde mai rapid M3-ul ZCP impotriva AMG PP ~ 480 hp), iar pt preturi, doar tre sa te informezi un pic acolo unde trebuie ... pe siteurile producatorilor.
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -