Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 11-09-10, 13:08   #751
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Vad ca tot nu vrei sa pricepi
Nici BMW cu Mercedes impreuna nu au reusit sa scoata un sistem macar apropiat de eficienta lui Prius, nici VAG nici Hyundai nici alt constructor. Toti marii construcori au recunoscut ca solutia hybrida patentata si omologata de Toyota nu are inca rival.

GREEN ENGINE OF THE YEAR 2010
Toyota 1.8-litre Hybrid
http://www.ukipme.com/engineoftheyea..._10/green.html

2008 Winners
Green Engine of the Year: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)

2007 Winners
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive

2006 Winners
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive

2005 Winners
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)

2004 Winners
Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Fuel Economy: Toyota Hybrid Synergy Drive

Dar daca tu si cu Dolb desconsiderati solutia lor Hybrida, cine va poate contrazice!? :P
Alta pacaleala fantasctica si hibridele astea.....mai multa electronica, mai multe sanse sa te lase-n drum! Plus sa nu mai vb despre costurile de intretinere, si acumulatorii, care te costa cat daca ai avea un S500 de prin '90
Ma bucur ca, nemtii nu s-au bagat asa tare la hibride ca preaintelijentii aia de japonezi!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 11-09-10, 23:01   #752
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
Audi a stors 430 CP din versiunea Euro 5 a motorului V8 FSI al lui R8


Germanii de la Audi au trecut de bariera de 100 CP pe litru pentru versiunea Euro 5 a motorului V8 FSI care echipează modelul R8.
zoom Cei de la Audi au modernizat motorul V8 FSI al lui R8 şi au reuşit să stoarcă 10 CP în plus. Unitatea de 4.2 litri dezvoltă acum 430 CP la 7.900 rpm şi oferă un cuplu de 430 Nm între 4.500 rpm şi 6.000 rpm. Modelul beneficiază şi de un sistem de recuperare a energiei cinetice, care conservează energia propulsorului în timpul frânării şi la rularea în timp ce pedala de acceleraţie nu este apăsată. Potrivit celor de la Audi, noul sistem i-a ajutat pe aceştia să obţină nivelul superior de mediu al motorului respectiv.

Audi a lansat noua versiune Euro 5 a motorului pe versiunea Spyder a lui R8. Modelul poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde, indiferent că vorbim de versiunea cu transmisie manuală sau de cutia de viteze S Tronic cu şase trepte. Ambele versiuni au o viteză maximă de 299 km/h. Primele livrări ale versiunii Euro 5 a lui R8 V8 Spyder vor începe în ianuarie 2011.

În ceea ce priveşte dotările, cei de la Audi nu au efectuat nicio modificare la nivelul gamei R8. De asemenea, constructorul german a specificat faptul că versiunea revizuită a motorului V8 oferă 90% din cuplul motor maxim între 3.000 rpm şi 4.500 rpm, dar şi între 6.000 şi 7.500 rpm deci modelul oferă 387 Nm între 6.000 şi 7.500 rpm, dar şi între 3.000 rpm şi 4.500 rpm.
Am probleme de memorie sau aceasi motorizare pe RS5 ofera :

1.) Norme Euro 5
2.) 450 cp la 8250 rpm
3.) 430 Nm intre 4000-6000 rpm (cuplu maxim cu 500 rpm mai rapid)

Deci old news sau lame news ?
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 00:16   #753
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Alta pacaleala fantasctica si hibridele astea.....mai multa electronica, mai multe sanse sa te lase-n drum! Plus sa nu mai vb despre costurile de intretinere, si acumulatorii, care te costa cat daca ai avea un S500 de prin '90
Ma bucur ca, nemtii nu s-au bagat asa tare la hibride ca preaintelijentii aia de japonezi!
Depinde cine face hibridul, japonezii nu prea au probleme de fiabilitate nici la hibrid nici la electronica. De unde inventezi costurile alea enorme???
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 11:33   #754
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Depinde cine face hibridul, japonezii nu prea au probleme de fiabilitate nici la hibrid nici la electronica. De unde inventezi costurile alea enorme???
Cu un singur hibrid m-am plimbat RX400h si la ala singur i s-a stricat o piesa ce tinea de hibrid si a costat peste 5000 de euro.: Daca are cineva, sa-l tina cat e in garantie dupa aia sa-i faca vant. Si tind sa-i dau dreptate lui Gixer la faza cu "mai multe piese, mai multe sanse de a crapa ceva".
__________________
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 12:47   #755
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Cu un singur hibrid m-am plimbat RX400h si la ala singur i s-a stricat o piesa ce tinea de hibrid si a costat peste 5000 de euro.: Daca are cineva, sa-l tina cat e in garantie dupa aia sa-i faca vant. Si tind sa-i dau dreptate lui Gixer la faza cu "mai multe piese, mai multe sanse de a crapa ceva".
Sa-l intrebi sa ne spui si noua ce piesa te rugam.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 14:30   #756
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Depinde cine face hibridul, japonezii nu prea au probleme de fiabilitate nici la hibrid nici la electronica. De unde inventezi costurile alea enorme???
Prima data intereseaza-te cat costa o baterie d-aia de acumulatori, care cica ar tine cam 6-8 ani in medie.....te-ai prins? Daca cumperi dupa 6 ani o astfel de masina, deja ii tre bateria, si inca nu au trecut nici macar 6 ani de la primul hibrid de serie ca sa vedem mai exact costurile......
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 15:15   #757
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Sa-l intrebi sa ne spui si noua ce piesa te rugam.
Ceva invertor.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 16:04   #758
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Prima data intereseaza-te cat costa o baterie d-aia de acumulatori, care cica ar tine cam 6-8 ani in medie.....te-ai prins? Daca cumperi dupa 6 ani o astfel de masina, deja ii tre bateria, si inca nu au trecut nici macar 6 ani de la primul hibrid de serie ca sa vedem mai exact costurile......
Pai setul intreg este intre 2500 si 3200 de eur si asta dupa parcurgerea a 160 k de km sau 10 ani. Garantia oferita este de asemenea 10 ani sau 160 k de km. Chiar nu mi se pare mult. Iar acesta este doar inceputul, tehnologia va avansa, vanzarile vor exploda iar pretul va scadea probabil sub 1000 de EUR.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 16:11   #759
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Ceva invertor.
merci, l-a luat bine inca
nu era in garantie?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 18:54   #760
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
merci, l-a luat bine inca
nu era in garantie?
Ba da, din fericire pt proprietar.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 14:24   #761
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Am probleme de memorie sau aceasi motorizare pe RS5 ofera :

1.) Norme Euro 5
2.) 450 cp la 8250 rpm
3.) 430 Nm intre 4000-6000 rpm (cuplu maxim cu 500 rpm mai rapid)

Deci old news sau lame news ?
Chiar nu te inteleg la faza asta..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 21:10   #762
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pai setul intreg este intre 2500 si 3200 de eur si asta dupa parcurgerea a 160 k de km sau 10 ani. Garantia oferita este de asemenea 10 ani sau 160 k de km. Chiar nu mi se pare mult. Iar acesta este doar inceputul, tehnologia va avansa, vanzarile vor exploda iar pretul va scadea probabil sub 1000 de EUR.
Sper si eu ca ai dreptate, si doar know-how-ul a tinut preturile sus......cum devine o tehnologie mai banala sigur o sa scada preturile.....
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 14-09-10, 00:32   #763
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
Chiar nu te inteleg la faza asta..
Hai sa iti explic mai simplu :

RS5
Euro 5
R8 4.2
Euro 5

RS5
450 cp/8250 rpm
R8 4.2
430 cp/7900 rpm

RS5
430/4000-6000
R8 4.2
430/4500-6000

RS5
10,8 l / 100 km (consum mediu)
R8 4.2
13,3 l / 100 km (consum mediu)
asta in conditile in care rs5-ul este cu 160 de kg mai greu.

reprize 0 - 100 sunt ambele egale cu 4.6 secunde

Deci, din articolul tau :

Puterea de 430 de cai si trecerea pragului de 100 cp / litru a fost depasit de ceva timp de modelul RS5 care corespunde si el la normele euro 5, si este mai economic, mai ieftin, lafel de performant etc.

Acum intalegi de ce il consider un rahat de marketing ?
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 16-09-10, 15:55   #764
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Puterea de 430 de cai si trecerea pragului de 100 cp / litru a fost depasit de ceva timp de modelul RS5 care corespunde si el la normele euro 5, si este mai economic, mai ieftin, lafel de performant etc.

Acum intalegi de ce il consider un rahat de marketing ?
Poate vor sa-l pastreze numai pentru gama RS motorul de pa RS5 cica va fi pus si pe viitorul RS4 care va aparea in primavara ..Asa la fel de bine putea sa puna V10 de pe RS6 pe R8V10 ..deci pana la urma e treaba lor..
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 16-09-10, 17:41   #765
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Toyota, Mercedes şi BMW - cele mai valoroase branduri auto în 2010

Catalogul Best Global Brands 2010 plasează patru mari constructori auto în topul celor mai valoroase 20 de mărci din lume. Toyota, Mercedes, BMW şi Honda sunt cei mai apreciaţi producători de automobile

Ediţia de anul acesta a catalogului Best Global Brands vine să confirme încă o dată cele mai puternice nume din industria internaţională. Constructorii auto nu fac excepţie, topul celor mai importante 20 de mărci ale mapamondului incluzând patru nume din sectorul producţiei de automobile.

După cum probabil mulţi intuiau, pe prima poziţie se află Toyota, urmată de Mercedes şi BMW. Honda se alătură şi ea plutornului fruntaş, reuşind să se claseze de asemenea în Top 20. Deşi este actualmente cel mai mare producător de automobile din lume, valoarea de brand a celor de la Toyota, estimată la 26.2 miliarde de dolari, se plasează abia pe locul 11 în topul celor mai importante mărci la nivel global.

Mercedes vine imediat pe locul 12 cu o valoare a brandului estimată la 25.2 miliarde de dolari, în timp ce BMW ocupă a 15-a treaptă a podiumului cu 22.3 miliarde de euro. Honda încheie Top 20 cu o valoare de brand de 18.5 miliarde.

Următorii constructori auto incluşi în catalogul Best Global Brands 2010 se poziţionează abia pe locul 50, mai exact Ford, cu o valoare estimată la 7.2 miliarde. Volkswagen se situează pe locul 53 cu 6.9 miliarde de dolari, Audi pe poziţia 63 cu 5.5 miliarde, Hyundai pe 65 cu 5 miliarde de dolari, porsche pe 72 cu 4.4 miliarde de dolari şi Ferrari abia pe 91, cu 3.6 miliarde de dolari.

Comparativ cu anul trecut, Toyota a pierdut 16% din valoarea brandului său şi implicit locul opt, deţinut în cadrul clasamentului global. De cealaltă parte, brandurile germane Mercedes şi BMW au crescut fiecare cu 6 respectiv 3 procente, reuşind să se menţină astfel pe poziţiile de anul trecut.

Ceilalţi constructori mondiali incluşi în clasament au avut evoluţii la fel de oscilante. Honda a pierdut două poziţii, Ford una, Volkswagen a câştigat două, asemeni subsidiarului său Audi, Hyundai a urcat patru poziţii, Porsche doar două, iar Ferrari a retrogradat de pe locul 88.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -