VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Prietene, lasa fanboy-ismul, ca n-are nici o legatura.
Seria 5 gt ce rost are? X1 ce rost are? X6 ce rost are?
A5 exista pentru ca nu exista A4 coupe, asa cum Bmw are e92`ul.
A7 a fost creat pentru a rivaliza cu CLS-ul si cu viitorul grancoupe.
A9-le pentru a "rivaliza" cu Panamera, in clasa sportivelor de lux.
E rau sa ai de unde alege?
Ps: la mercedes ai cam uitat de CLS, CL, SL, SLK...
De q3 n`am auzit.
Nu sunt intrigat ca exista seria 3, 5, 7, ca au rolul lor si cat platesti atata ai.
Da chestia asta se aplica si in cazul coupe`urilor in 4 usi ca A7, A9, Grancoupe, CLS, Panamera, parca era si un aston martin...
BMW va înlocui motorul de 2.5 litri cu un turbo de 2.0 litri BMW Z4 va primi spre sfârşitul acestui an un motor nou, cu patru cilindri, de 2.0 litri, gata să ia locul actualei unităţi de 2.5 litri, regăsite în gamă. Motorul va putea fi întâlnit şi pe viitorul Seria 1.
BMW a anunţat că anul acesta va aduce noutăţi importante în gama sa de motoare. Constructorul bavarez plănuieşte să înlocuiască unitatea pe benzină de 2.5 litri cu o alternativă turbo supraalimentată, în patru cilindri.
Noul motor, cu o capacitate de 2.0 litri îşi va face apariţia pe actuala generaţie a roadsterului Z4, puterea sa urmând să fie comparabilă cu cea a versiunii sDrive23i, adică 204 cai putere. Inginerii bavarezi şi-au propus însă să ofere publicului ceva mai mult cuplu motor şi un consum de carburant redus.
Noua unitate îşi va face loc treptat în toată gama producătorului din Munchen, urmând să se găsească la sfârşitul acestui an chiar şi pe noua generaţie a compactului BMW Seria 1
BMW va înlocui motorul de 2.5 litri cu un turbo de 2.0 litri BMW Z4 va primi spre sfârşitul acestui an un motor nou, cu patru cilindri, de 2.0 litri, gata să ia locul actualei unităţi de 2.5 litri, regăsite în gamă. Motorul va putea fi întâlnit şi pe viitorul Seria 1.
BMW a anunţat că anul acesta va aduce noutăţi importante în gama sa de motoare. Constructorul bavarez plănuieşte să înlocuiască unitatea pe benzină de 2.5 litri cu o alternativă turbo supraalimentată, în patru cilindri.
Noul motor, cu o capacitate de 2.0 litri îşi va face apariţia pe actuala generaţie a roadsterului Z4, puterea sa urmând să fie comparabilă cu cea a versiunii sDrive23i, adică 204 cai putere. Inginerii bavarezi şi-au propus însă să ofere publicului ceva mai mult cuplu motor şi un consum de carburant redus.
Noua unitate îşi va face loc treptat în toată gama producătorului din Munchen, urmând să se găsească la sfârşitul acestui an chiar şi pe noua generaţie a compactului BMW Seria 1
Se pare ca mai nou toti constructorii inlocuiesc motoarele mai mari cu unele mai mici, dar cu turbo sau compresor care, spun ei, consuma mai putin.Sa fie oare acesta inceputul sfarsitului pentru motoarele mari?
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
Se pare ca mai nou toti constructorii inlocuiesc motoarele mai mari cu unele mai mici, dar cu turbo sau compresor care, spun ei, consuma mai putin.Sa fie oare acesta inceputul sfarsitului pentru motoarele mari?
Se pare ca mai nou toti constructorii inlocuiesc motoarele mai mari cu unele mai mici, dar cu turbo sau compresor care, spun ei, consuma mai putin.Sa fie oare acesta inceputul sfarsitului pentru motoarele mari?
Downsizing se numeste molima ... Insa :
1. vor fi mai performante la puteri echivalente (datorita cuplului mai mare)
2. mai economice
3. mai putin poluante
Asta la plusuri, la minusuri:
1. sound mai cacacios (nu iti mai aduce zambetul pe fata ca la L6)
2. mai scumpe de intretinut
3. mai putin fiabile decat L6
4. mai putin rafinate
Din pacate, cu recesiunea asta mondiala, se pare ca se renunta la cateva criterii puriste si traditionaliste care au garantat satisfactie, in fata unor ratiuni economice si ecologice and shit ... iar asta, pt ca suntem multi pe glob, ne inmultim, poluam si consumam din combustibilul deja pe terminate ... Oricum ne consolam totusi cu un lucru: ca vor fi mai performante decat erau deja, L6-urile ...