VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
deci pe cuvantul meu de nu volvo eclipseaza pe celelalte 2 intr-un mod barbar
cine sa suit in noul volvo? ce parere are despre finisaje/materiale? place mult noul stil de design al celor de la volvo
deci pe cuvantul meu de nu volvo eclipseaza pe celelalte 2 intr-un mod barbar
cine sa suit in noul volvo? ce parere are despre finisaje/materiale? place mult noul stil de design al celor de la volvo
Cred ca este strict o parere pe desing, in rest nici macar cei de la Volvo nu vor ca masinile lor sa mai fie comparate cu cele 3 - BMW, Mercedes si Audi.
Daca desingul si finisajele sunt comparabile, sasiul, motorizarile si detaliile tehnice sunt inferioare.
Mercedes a anunţat scoaterea din producţie a versiunii de performanţă ML63 AMG. Alături de propulsorul pe benzină semnat de divizia sportivă, Mercedes a renunţat şi la versiunea diesel ML450 CDI.
Începutul de an aduce veşti proaste pentru fanii diviziei AMG. Versiunea de performanţă a SUV-ului ML a fost scoasă din producţie de constructorul din Stuttgart la finele lunii decembrie. Alături de versiunea ML63 AMG, Mercedes a mai scos de pe linia de asamblare şi opţiunea diesel a aceluiaşi model, ML450 CDI.
Gama SUV-ului din Stuttgart va mai include doar două motorizări pe benzină, actualele ML350 şi ML500, puse în mişcare de un V6 de 272 de cai, respectiv de un V8 de 388 de cai putere. Pentru fanii unitaţilor diesel oferta este ceva mai variată şi constă în trei versiuni distincte: ML300 CDI cu motor V6 de 190 de cai, ML350 CDI, cu motor V6 de 224 de cai şi ML350 CDi BlueTec, cu acelaşi motor V6 şi 211 cai putere.
Toate motorizările prezente în gama lui Mercedes ML sunt cuplate la transmisia automată cu şapte rapoarte, 7G-Tronic.
BMW Vision EfficientDynamics surprins in Abu Dhabi
Combinaţia între un motor turbodiesel cu trei cilindri şi două propulsoare
electrice, câte unul pe fiecare punte, permit atingerea unei puterii totale a sistemului de 241 kW/328 CP. Configuraţia tehnologiei BMW ActiveHybrid în combinaţie cu un motor diesel avansat permit realizarea unor performanţe de automobil sport cu un consum de maşină compactă. Doar 4,8 secunde sunt necesare pentru accelerarea de la 0 la 100 km/h, în timp ce consumul mediu, în ciclul de testare EU (KV01), este de 3,76 litri/100 kilometri şi un nivel al emisiilor CO2 de 99 grame per kilometru.
BMW a confirmat, în noiembrie, faptul că prototipul Vision EfficientDynamics va intra în producţia de serie din 2013, iar preţul de pornire va fi de aproximativ 173,725 euro.
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
Audi pregăteşte A9, rivalul lui Mercedes CLS şi BMW GranCoupe
Platforma lui Audi A8 va fi utilizată atât de un coupe cu patru uşi pe numele A9, cât şi de viitorul Lamborghini Estoque.
Nemţii de la Audi vor realiza modelul A9, care va lupta în segmentul lui Porsche Panamera împotriva lui Mercedes-Benz CLS şi BMW GranCoupe. Coupe-ul cu patru uşi din Ingolstadt riscă să fure din vânzările lui Panamera, ducând la o potenţială canibalizare a vânzărilor în concernul Volkswagen. Cu toate acestea, experţii din industrie consideră că sunt slabe şanse ca acest lucru să se întâmple, cele două mărci având clienţi cu un profil diferit. Proiectul viitorului A9 nu a fost confirmat oficial pentru producţie, dar cei de la Audi pregătesc deja un plan de marketing pentru acesta.
Cei de la Audi intenţionează să folosească tehnologia ASF şi componente din platforma MLB pentru a realiza o bază pentru o versiune de producţie a lui Lamborghini Estoque. Structura respectivă are o masă redusă, iar implementarea platformei pe mai multe modele ar reduce costurile de dezvoltare şi producţie, mărind profitabilitatea acestuia. Platforma MLB este folosită deja de noul A8, ceea ce înseamnă că Audi ar realiza trei modele de lux cu o singură platformă.
Pentru a asigura caracterul individual al fiecărui model, Audi şi Lamborghini se vor baza pe motorizări pentru a face diferenţa. În timp ce A9 va beneficia de un V8 de 4.0 litri pe care îl va împărţi cu Bentley Continental GT şi posibil un W12 de 6.3 litri alături de tradiţionalele unităţi diesel V6 şi V8, viitorul Lamborghini Estoque va beneficia de motorul V10 de 5.2 litri al lui Gallardo. Spre deosebire de A9, Estoque se va lupta cu Bentley Continental GT, Aston Martin Rapide şi succesorul lui Ferrari 612 Scaglietti. În mod ironic, Lamborghini şi Bentley aparţin în egală măsură de concernul Volkswagen.
Intreb si eu si pe A7 ce face cu el unde il mai incadreaza?
Mercedes R Klasse ? Nici A5-ul saloon nu prea a rupt gura targului ... Oricum, in ultimul timp, atat BMW cat si Audi nu mai stiu ce sa mai inventeze, numai masini de nisha ... la un moment dat cineva tot o sa se friga...
Primele imagini ale noului Mercedes C-Klasse Coupe
Mercedes lansează în sfârşit atacul asupra modelelor BMW Seria 3 Coupe şi Audi A5. Constructorul din Stuttgart a prezentat astăzi primele imagini ale noului C-Klasse Coupe, derivatul cu trei uşi al gamei medii
La numai două săptămâni de la dezvăluirea noului C-Klasse facelift, în variantele sedan şi break, Mercedes publică astăzi primele imagini ale derivatului coupe. Mult aşteptatul C-Klasse Coupe, destinat a se bate cu rivali consacraţi precum Audi A5 şi BMW Seria 3 Coupe, va fi expus în premieră mondială, săptămâna viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Detroit.
Cum era şi normal, varianta în trei uşi preia aspectul frontal al fraţilor săi sedan şi break, adoptând practic faceliftul operat pe întreaga gamă. Noutatea apare în zona posterioară, unde accentul sportiv este subliniat de înclinarea ultimului rând de montanţi şi de profilul arcuit. Interiorul este şi el o copie fidelă a celui întâlnit pe C-Klasse Estate şi sedan facelift.
Pentru început, cel mai proaspăt membru al gamei va fi echipat cu două motoare pe benzină, unul de 1.8 litri şi unul de 3.0 litri. Pentru fanii dieselului nu va exista decât o singură opţiune, motorul de 2.2 litri. Chiar şi aşa, clienţii celui mai nou coupe produs în Stuttgart vor dispune de motorizări cu puteri cuprinse între 120 şi 306 cai. Nu va lipsi nici versiunea semnată de divizia sportivă AMG, unele voci mergând chiar până la un derivat extrem cu indicativul AMG Black Series.
Noul C-Klasse Coupe va debuta pe piaţa din Europa în cursul acestui an.
Primele imagini ale noului Mercedes C-Klasse Coupe
Mercedes lansează în sfârşit atacul asupra modelelor BMW Seria 3 Coupe şi Audi A5. Constructorul din Stuttgart a prezentat astăzi primele imagini ale noului C-Klasse Coupe, derivatul cu trei uşi al gamei medii
La numai două săptămâni de la dezvăluirea noului C-Klasse facelift, în variantele sedan şi break, Mercedes publică astăzi primele imagini ale derivatului coupe. Mult aşteptatul C-Klasse Coupe, destinat a se bate cu rivali consacraţi precum Audi A5 şi BMW Seria 3 Coupe, va fi expus în premieră mondială, săptămâna viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Detroit.
Cum era şi normal, varianta în trei uşi preia aspectul frontal al fraţilor săi sedan şi break, adoptând practic faceliftul operat pe întreaga gamă. Noutatea apare în zona posterioară, unde accentul sportiv este subliniat de înclinarea ultimului rând de montanţi şi de profilul arcuit. Interiorul este şi el o copie fidelă a celui întâlnit pe C-Klasse Estate şi sedan facelift.
Pentru început, cel mai proaspăt membru al gamei va fi echipat cu două motoare pe benzină, unul de 1.8 litri şi unul de 3.0 litri. Pentru fanii dieselului nu va exista decât o singură opţiune, motorul de 2.2 litri. Chiar şi aşa, clienţii celui mai nou coupe produs în Stuttgart vor dispune de motorizări cu puteri cuprinse între 120 şi 306 cai. Nu va lipsi nici versiunea semnată de divizia sportivă AMG, unele voci mergând chiar până la un derivat extrem cu indicativul AMG Black Series.
Noul C-Klasse Coupe va debuta pe piaţa din Europa în cursul acestui an.
mda, interiorul 98% identic cu cel de pe E coupe, nu mai inteleg nimic. 2 coupeuri pe platforma clasei C.
Daca seamana asta nu inseamna ca nu isi au rostul.
De ce nu exista decat seria 5 si exista si 3 si 7? Ca toate sunt sedanuri, nu?
De ce nu exista decat E-classe si exista si C si S?
Fiti seriosi, isi are rostul masina asta. Sunt oameni care in loc de A8 vor alege A9 pentru ca arata mai bine, mai sportiv, dar nu vor sa faca rabat de la luxul a8-ului.
Daca seamana asta nu inseamna ca nu isi au rostul.
De ce nu exista decat seria 5 si exista si 3 si 7? Ca toate sunt sedanuri, nu?
De ce nu exista decat E-classe si exista si C si S?
Fiti seriosi, isi are rostul masina asta. Sunt oameni care in loc de A8 vor alege A9 pentru ca arata mai bine, mai sportiv, dar nu vor sa faca rabat de la luxul a8-ului.
Daca seamana asta nu inseamna ca nu isi au rostul.
De ce nu exista decat seria 5 si exista si 3 si 7? Ca toate sunt sedanuri, nu?
De ce nu exista decat E-classe si exista si C si S?
Fiti seriosi, isi are rostul masina asta. Sunt oameni care in loc de A8 vor alege A9 pentru ca arata mai bine, mai sportiv, dar nu vor sa faca rabat de la luxul a8-ului.
tipic fan boy audi...adica audi au voie sa vina cu 10 serii pe cand BMW si Merc trebuie sa se limiteze la 1..si in opinia voastra si aia e prea mult
pt ca la bmw cam asta e seria : 3 , 5 , 7 + seria 1 , 6 , 8
la merc e : C , E , S + A , B
pe cand la audi vezi A4 , A5 , A6 , A7 , A8 , A9 + A1 , A2 , A3