Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 17-04-13, 15:42   #2536
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
tu ma disperi.


NU CONTEAZA CA MASINA ARE 50.000KM SI E DIN 2009.
CONTEAZA CA ANUL IN CARE GOLFUL 5GTI A APARUT ESTE 2004.

conceptul golf 5 gti a fost lansat in Frankfurt 2003 septembrie. masina pe care amicul tau si-a luat-o in 2009 este conceputa, muncita cu tehologia anilor 2002-2003.

TU CHIAR NU PRICEPI ?

motorul 2.0tfsi 200cp de pe gti 5 a trecut de atunci prin doua evolutii: prima in 2007 si urmatoarea in 2012. motorul 2.0tfsi din 2012 nu are nici o legatura cu cel produs pana in 2011. coincide doar cilindreea.

motorul 1.8tfsi de 170 cp lansat in 2012 este absolut nou. nimic comun cu cel din 2011. se regaseste pe A4, A5 iar pe A3/Octavia/leon/golf are 180 cp. asta este si confuzia pe care tu o faci. ce legatura are acel 1.8tfsi din 2000 care a consumat 12% cu cel din 2012 ?

ti-am zis ca anumite calcule pe care incerc sa le fac au legatura cu noile tehnologii. tu tot dai exemple de masini de acum 10 ani, care nu au legatura cu nimic din ceea ce incerc eu sa arat. asta este mediul in care traiesti si te scuz, dar nu mai interveni intorcandu-ma cu 10 ani in urma.



si seful meu, boul, mi-a luat in 2008 o masina care a fost lansata in 2002. ea se regaseste tehnic in perioada anilor 2001-2002 adica atunci cand a fost conceputa.
Ma omule topicul asta nu se refera la masini din 2013-2014,comparatiile pe care le-am facut eu nu au legatura cu ce vb tu,ce conteaza din ce an sunt masinile alea?nici una vb strict ca ai dat-o tu in comparatie 2.0-3.0...acum incepi ca aia e facuta in 2000,aia in 2005,vb de religve,eu ti-am spus ca masina e 2009,are 50.000km,si tu o dai in altele....dupa mintea ta crezi ca un golf 7 gti,rupt in gura va consuma 10-11???iti spun sigur ca nu,pune mana pe unul si ai sa te convingi....stateam de vb cu cineva la o spalatorie care avea un golf 6 gti si imi spunea ca are consum de 14-15 in oras mers sportiv dar nu extrem... Iar vizavi de mediul in care traiesc nu are nici o legatura,dar o arunci asa ca sa te simti superior,afla ca in momentul de fata am masina din 2011...adica alea care te uiti tu la ele pe net si faci comparatii...tehnologia asta noua,dar eu fac comparatia pe strada

Last edited by alex.panciu; 17-04-13 at 15:46.
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 16:04   #2537
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

alex,
hai sa incheiem.

eu am inceput un subiect spunand de motoare noi de ultima generatie, ai dat reply citandu-ma si replicand ca ma insel.
pt ca ai intervenit, incerc sa te conving ca ceea ce se intampla acum 10-15 ani nu are legatura cu prezentul.
faptul ca un golf 5 gti iesit de pe poarta fabricii in 2009 consuma mult si sunt de acord cu tine, iar nu are legatura cu prezentul. ti-am explicat ca masina aia chiar de e produsa in 2009 se regaseste tehnic in 2003.

spuneai de golf 7 gti. sigur consuma mult. va lua 12-15% la mers alert prin bucuresti fara probleme. insa cei 12-15% acum 10 ani ii consuma un megane 2 cu motor de 2 litri pe benzina si 130 cp. fratele meu avea megane 2, 1.6 benzina si lua 11-12 in bucuresti cu 115 cp nu cu 230 cp ca golf 7 gti.

incerc sa arat ca daca acum 5-10 ani era rentabila o masina diesel, noile tehnologii otto fac ca anumite modele sa fie acum de luat in calcul.


PLECASEM de la 328i -245cp vs 330d-258cp cu diferenta de pret de 6000 euro.
pai 328i va consuma la mers alert maxim 15 in bucuresti iar 330d va consuma 12-13, ca-i motor de 3 litri.
vorbesc de o medie pe 2000 km cu cat mai mute trasee in diverse zone astfel incat sa fie concludenta.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 17:52   #2538
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
conceptul golf 5 gti a fost lansat in Frankfurt 2003 septembrie. masina pe care amicul tau si-a luat-o in 2009 este conceputa, muncita cu tehologia anilor 2003-2004.
poti lejer sa mai scazi 1-2 ani, ca dureaza...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 19:43   #2539
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

De curand am mai citit 2 versus-uri de sfat achizitie masini noi, diesel vs benzina pe motoare mici, medii si mari. Concluzia, o oarecare egalitate, atat la clasa mica cat si la clasa mare, in functie de consum, performante, pret achizitie, amortizare, diferenta pret achizitie.

Nu este o regula pentru ca exista multe dieseluri nereusite asa cum exista si multe benzinare nereusite, cu toate ca sunt de conceptie noua.

In functie de buget, brand, diferenta de bani si ami ales brand, poate sa fie mai avantajoasa benzina sau dieselul, nu este o regula.

La comparatia pusa de specialist, trebuie vazut in viata reala (din Bucuresti eventual) diferenta, dar atat dieselurile cat si benzinarele au facut progrese mari la BMW.

Daca 535d meu consuma in oras intre 12 si 14% la mers normal, A6 si 535xd de 313CP consuma 10-12% in oras, deci o putere mai mare + un 4x4 si cu un consum sesizabil mai mic.

La benzina iarasi sunt diferente mari, au aparut motaore noi incredibil de economice (mai ales in oras), dar au aparut si motoare noi "cu asa zisa tehnologie noua" care sunt absolut niste petarde: 1.4 TSI 12-14% in Bucuresti.

Poate cea mai mare surpriza de consum pe benzina a fost (si ieste) un Avensis din 2002 de 1,6 VVT-I benzina si 110CP care consuma 9% in Bucuresti, un consum incredibil de mic pentru o masina pe benzina din 2002.

Deasemenea si diferentele de pret difera destul de mult de la o comparatie la alta.

Asteptam sa apara, sa le testam si sa targem concluzii.

Oricum era o conversatie foarte buna pentru versusul diesel/benzina.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 19:45   #2540
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Incetati odata cu discutia asta sterila si off-topic! In alta ordine de idei, am constata ca in ultimul timp Mercedes nu a stat degeaba la capitolul motorizari si se pare ca si la sasiuri, cel putin la A-klasse, motor turbo de 2.0 litri pare ca face treaba buna. Se pare ca si sasiul e mai sportiv decat al BMW-ului, asadar o surpriza frumoasa facuta de Mercedes la motorizarea si echiparea asta: http://www.sportauto.de/vergleichste...e-5997999.html.
Foarte interesant test, dar cam (mult mai) scump Mercedesul!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-04-13, 20:57   #2541
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
De curand am mai citit 2 versus-uri de sfat achizitie masini noi, diesel vs benzina pe motoare mici, medii si mari. Concluzia, o oarecare egalitate, atat la clasa mica cat si la clasa mare, in functie de consum, performante, pret achizitie, amortizare, diferenta pret achizitie.

Nu este o regula pentru ca exista multe dieseluri nereusite asa cum exista si multe benzinare nereusite, cu toate ca sunt de conceptie noua.

In functie de buget, brand, diferenta de bani si ami ales brand, poate sa fie mai avantajoasa benzina sau dieselul, nu este o regula.

La comparatia pusa de specialist, trebuie vazut in viata reala (din Bucuresti eventual) diferenta, dar atat dieselurile cat si benzinarele au facut progrese mari la BMW.

Daca 535d meu consuma in oras intre 12 si 14% la mers normal, A6 si 535xd de 313CP consuma 10-12% in oras, deci o putere mai mare + un 4x4 si cu un consum sesizabil mai mic.

La benzina iarasi sunt diferente mari, au aparut motaore noi incredibil de economice (mai ales in oras), dar au aparut si motoare noi "cu asa zisa tehnologie noua" care sunt absolut niste petarde: 1.4 TSI 12-14% in Bucuresti.

Poate cea mai mare surpriza de consum pe benzina a fost (si ieste) un Avensis din 2002 de 1,6 VVT-I benzina si 110CP care consuma 9% in Bucuresti, un consum incredibil de mic pentru o masina pe benzina din 2002.

Deasemenea si diferentele de pret difera destul de mult de la o comparatie la alta.

Asteptam sa apara, sa le testam si sa targem concluzii.

Oricum era o conversatie foarte buna pentru versusul diesel/benzina.
aici ai mare dreptate....iar vizavi de 1.2 si 1.4 tsi intr-adevar sunt niste pocnitori.....la toyota am avut corolla de 1.4 din 2004,f.buna masina si economica si tragea f.bine.....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 07:39   #2542
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

@GTR,
exact cum spuneam si eu, calculul asta e valabil doar pt anumite motorizari otto.
x28i mi se pare ca nu poate fi combatut de x30d sau x25d si clar de nici o motorizare diesel de la concurenta prin prisma pretului de achizitie pt care primesti performante destule, pret de achizitie bun si cost al proprietatii bun.

in clasa motorizarilor pana in 200cp, 1.8tfsi generatia noua 170 cp pt sedanurile de clasa medie si 180 cp pt masinile compacte chiar nu poate fi combatut de motorizarile diesel echivalente.

in rest, motoarele in 6 cilindri otto si aprox 300 cp nu au atins un grad de eficienta astfel incat sa fie de luat in calcul impotriva la 3 litri diesel twinturbo.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 10:26   #2543
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
mor pe astia care spun ca au mers ca avionul si nu au consumat. chiar nu stiu cum e posibil asta.
iete ca si eu am un opel Vectra 1.9cdti si merg o data la doua sapt la rm valcea astfel:
160 constant pe autostrada incat la finalul ei imi iese media de 150(mai si franez) iar pe dealul negru nu stau nene dupa nimeni iar la finalul drumului ajung cu 7% in maxim o ora si jumate.
acum cineva care merge cu 170-240 pe autostrada iar pe dealul negru merge aproape de limitarea electronica a motorului, nu consuma in veci sub 10-12. probabil faci o medie de 12% pe autostrada si 10 % pe dealul negru si iese 11.
ar trebui sa iasa o medie pe autostrada de 190km/h pt ca mai si franezi, iar la sfasritul drumului pana in rm valcea o medie de aproape 140, drum parcurs in max o ora si 15 min.
ca sa iasa 8%(per total) ajungi ocazional la 240, nu zic nu, insa mergi cu maxim 170 pe autostrada constant rareori trecand peste si pt distante scurte, iar media iti iese acolo max 160 desi ma indoiesc de asa mult. termini autostrada cu un 9% iar pe dealul negru mai mergi cu un 7% dormind in spatele camioanelor. ca daca tragi de masina pana aproape sa ii fuga spatele in curbe, faci depasiri in scurt tot timpul, sigur consumi 10% pe dealul negru.

deci, daca nu ai mers segmental buc -rm valcea in 75 min, eu zic ca nu stii sa expui cum ai condus de fapt.

ma irita atat de mult povestile astea pescaresti cu viteze supersonice si consum de bicileta. in 2008 am mers cu un a4 2.0tdi 143cp intre Pitesti si buc la absolut limita masinii impreuna cu un tip ce avea un q7.
tot timpul schimbam vitezele la peste 4500 ture, tot timpul cu pedala la fund. daca eram nevoiti sa franam pana la 140, dadeam a 4-a, turam pana la 160, intr-a 5-a pana la 190 si apoi a 6-a. am topit aproape un sfert de rezervor adica vreo 13% si abia pot spune ca am mers constant intre 170 si 220(viteza maxima pe ceas la care pot merge ambele masini mentionate).
cum dracu sa mergi intre 170 si 240 si sa nu consumi nimic ?! funny.

in sfarsit, discutia de la care se pornise a capatat un non sens si eu propun stergea tuturor aberatiilor de aici, atat ale mele cat si ale altora.
Limitele 170-240 nu spun foarte multe, viteza medie contează. La mine diferenţa este aproape insesizabila daca merg cu 180 constant sau dacă merg cu acceleraţii şi frānări frecvente realizānd aceeaşi viteză medie, mult mai mare influenţa are vāntul şi calitatea asfaltului. De ex mie īntotdeauna īmi consuma ceva mai mult pe a2 ca pe a1
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 20:53   #2544
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

De la C&D: 2013 BMW X3 xDrive28i vs. 2013 Audi Q5 2.0T, 2013 Land Rover Range Rover Evoque
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 18-04-13, 22:43   #2545
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Sincer q5 se descurca bine in fata masinilor mult mai noi. Nu inteleg de ce in usa nu folosesc varianta de motor de 225 cp ce o folosesc in europa. Ar fi fost aproape de bmw la performante dar si asa, cu 33 cp in minus, nu e f mult de ales intre cele doua.
Cel de 225 cp e un upgrade la motorul vechi.
Doar golf 7 gti are motorizarea noua EA888, si s3 in varianta de 300cp.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 00:42   #2546
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
Sincer q5 se descurca bine in fata masinilor mult mai noi. Nu inteleg de ce in usa nu folosesc varianta de motor de 225 cp ce o folosesc in europa. Ar fi fost aproape de bmw la performante dar si asa, cu 33 cp in minus, nu e f mult de ales intre cele doua.
Cel de 225 cp e un upgrade la motorul vechi.
Doar golf 7 gti are motorizarea noua EA888, si s3 in varianta de 300cp.
In SUA sunt mari economii de cheltuieli ale VAG. Pe Passat nici macar nu au optional DSG.

Baga niste motoare care nu se vand in Europa si scapa acolo de ele, sau motoare care un Europa au fost inlocuite.

Se numeste - politica VAG de profit.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 00:51   #2547
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Bine, bine!

GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 12:27   #2548
cris.cristi

Stage 3
 
cris.cristi's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 79
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Ai aprins fitilul ))


Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Bine, bine!

cris.cristi is offline   Reply With Quote
Old 23-04-13, 11:11   #2549
valyd1971

Stage 3
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 107
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

E greu sa faci comparatie intre acesti titani ....
Dar daca ar fi sa caracterizam printr-un singur cuvant marca eu as zice asa:
BMV = sport, Mercedes = eleganta, Audi = sport+eleganta (asta daca nu te poti decide intre primele 2) !
__________________
Anvelope de vara sau iarna si Jante din aliaj sau tabla Orice autovehicul!
valyd1971 is offline   Reply With Quote
Old 23-04-13, 13:22   #2550
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

De la AMS: BMW 520i Touring vs. Mercedes E 200 T. Consistent faceliftul la Mercedes, sa nu mai spun ca e o traditie pt Mercedes sa ofere cel mai mare spatiu interior din clasa (la breakuri ma refer).

Last edited by UNLORD; 23-04-13 at 13:30.
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -