Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 13-01-11, 11:51   #1066
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Motoarele turbo pe benzina, in mod traditional, sunt mai putin fiabile decat cele natural aspirate. Sunt mai multi factori, de la turbo, care se incalzeste foarte tare in timpul functionarii, de la presiunile din motor, de la stresul pe motor si tubulaturi, stresul pe ulei etc. Acum, putem visa ca un turbo este la fel de fiabil ca un aspirat. Dar nu este. Ca sa fie la fel de fiabil ca un aspirat, ar trebui sa fie facut cu mult simt de raspundere, materiale scumpe, ar costa mult. Si nu asta este trendul actual in industria auto.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 12:31   #1067
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Motoarele turbo pe benzina, in mod traditional, sunt mai putin fiabile decat cele natural aspirate. Sunt mai multi factori, de la turbo, se incalzeste foarte tare in timpul functionarii, de la presiunile din motor, de la stresul pe motor si tubulaturi, stresul pe ulei etc. Acum, putem visa ca un turbo este la fel de fiabil ca un aspirat. Dar nu este. Ca sa fie la fel de fiabil ca un aspirat, ar trebui sa fie facut cu mult simt de raspundere, materiale scumpe, ar costa mult. Si nu asta este trendul actual in industria auto.

Am vruts sa dau cateva reply-uri dar al tau e destul de sanatos! Conceptul de motor turbo proiectat sa fie fiabil se intalneste doar in industria aeronautica !

P.s. Cu un L6 mergi pana iti cad rotile, cu un turbo pana cand iti cade turbina ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 12:33   #1068
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Solutia eleganta este cea aplicata de Mercedes, cu compresor mecanic, nu cu turbo. Care este mult mai fiabil, nu sufera de lag, etc. Ala ar fi viitorul, Mercedes pun kompressor pe motoarele mici de prin 97 parca, au 15 ani deja. Turbo deloc pe benzinare, in afara de Brabus si AMG-uri care sunt SF.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 13:19   #1069
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Solutia eleganta este cea aplicata de Mercedes, cu compresor mecanic, nu cu turbo. Care este mult mai fiabil, nu sufera de lag
Vrajeli de mecanic. Asta ti-a fost servit.

Un sistem cu turbocompresor daca este facut cu capul si nu de divizia de marketing are lagul mai mic decat rapiditatea ta de a percepe schimbari.

Compresorul mecanic are eficienta cat si "siguranta" (reliability) mai mica decat a unui turbocompresor. Pune doar in calcul incarcarea inegala asupra arborelui cotit, rezistenta mecanica (creste o data cu turatia).

Avioanele au renuntat la ele de multa vreme.*




*una dintre cauze
__________________

low sau nu ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 13:22   #1070
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

O stire "locala" : "BMW, primul loc in topul marcilor de automobile din Romania"

In urma mai multor studii efectuate pe parcursul anului 2010, BMW a ocupat constant primul loc in topul marcilor de automobile din Romania. Rezultatele au fost confirmate si de performantele de vanzari, unde BMW s-a instalat ca lider al pietei premium inca de la inceputul anului.

Printre aceste studii se numara si cel realizat de AUTO.ro impreună cu Daedalus Millward Brown.

Sondajul realizat intre utilizatorii site-ului AUTO.ro si compania Daedalus Millward Brown a cuprins peste 13.700 interviuri on-line in perioada ianuarie-octombrie 2010. Au fost urmarite mai multe criterii, printre care: tinuta de drum, designul, fiabilitatea, consumul de combustibil, finisajul interior si raportul calitate/pret intre posesorii fiecarei marci. Rezultatele au relevat ca modelele BMW ocupa prima pozitie din punct de vedere al statisfactiei generale, cat si din punctul de vedere al raportului calitate/pret. Remarcabila este si clasarea pe pozitia a treia in topul intentiei de cumparare, in spatele a doua marci de volum germane.

“Un factor important al succesului nostru este programul BMW EfficientDynamics: am reusit sa oferim mai multa placere de a conduce cu un consum semnificativ redus. Am demonstrat ca suntem lider in inovatie si vom continua sa facem asta si in anul 2011” a explicat Marco Schulz, director general BMW Group Romania.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 13:25   #1071
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
O stire "locala" : "BMW, primul loc in topul marcilor de automobile din Romania"
Te rog sa fi mai selectiv cu propaganda. Citeste cu atentie si ai sa intelegi.

Last edited by Predator; 13-01-11 at 13:35.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 13:27   #1072
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Predator, e bine ca exista si oameni ca tine, care le stiu pe toate by default si pun ordine in lucruri.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 13:29   #1073
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Te rog sa fi mai selectic cu propaganda. Citeste cu atentie si ai sa intelegi.
"Cate o conspiratie", la fiecare coltz de publicatzie ? Nu te sfii in a-ti expune parerea, mai ales daca e insotita de argumente !
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 13:34   #1074
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Tipic romaneste.

Eu iti prezint cateva idei enumerate de ingineri dedicati acestui segment, iar tu sari oparit ca mecanicul din colt cu seralul terminat.


Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
"BMW, primul loc in topul marcilor de automobile din Romania"

BMW a ocupat constant primul loc in topul marcilor. Rezultatele au fost confirmate si de performantele de vanzari unde BMW s-a instalat ca lider al pietei premium inca de la inceputul anului.

Sondajul realizat intre utilizatorii site-ului AUTO.ro a cuprins peste 13.700 interviuri on-line. Rezultatele au relevat ca modelele BMW ocupa prima pozitie din punct de vedere al statisfactiei generale, cat si din punctul de vedere al raportului calitate/pret.

Remarcabila este si clasarea pe pozitia a treia in topul intentiei de cumparare, in spatele a doua marci de volum germane.


Nu sunt numere, nu sunt detalii cum si cine au facut toate statisticile (exceptand Auto.ro) care a fost publicul tinta, care e segmentul ales ?

Partea cu intentia de cumparare ce reiese din sondajul facut de Auto.ro imi spune multe. La orice ora din zi, pot miza pe faptul ca peste 60% nu au BMW.

Last edited by Predator; 13-01-11 at 13:43.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 13:55   #1075
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Predatore, vad ca a mai aparut un inginer la fara frecventa pe forum, ia goagal transleit si baga mare:

Reliability

In general, superchargers enjoy a substantial reliability advantage over the turbocharger. When a a turbo is shut off (i.e. when the engine is turned off), residual oil inside the turbo's bearings can be baked by stored engine heat. This, combined with the turbo's extremely high rpms (up to 150,000rpm) can cause problems with the turbo's internal bearings and can shorten the life of the turbocharger. In addition, many turbos require aftermarket exhaust manifolds, which are often far less reliable than stock manifolds.

Scris de Gigel, mecanicu' blocului unde sunt hostate serverele de la

http://www.superchargersonline.com/content.asp?ID=19

http://www.duccutters.com/TurboSupercharger.tpl



Numa' bn.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 14:06   #1076
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Acelasi material pe amandoua siteuri, fara autor, fara vreo boaba de bibliografie. E folclor sa inteleg ?

Din ce imi scrie acolo, pot spune ca e un savant autoproclamat. Am scris acum cateva ore, despre cretinii care cred ca un motor turbo e precum quartz-ul de la ceas.

Uleiul nu o sa fiarba nici in ziua apocalipsei, daca respecti cateva reguli simple (scrise chiar si in manualul masinilor).

Iar noi ne referim la masini, nu la orice companie dornica de puteri supranaturale cu turbine saltate din lada de gunoi.


Later edit.

Ahaha. E un online shop ce vinde compresoare mecanice. Minunata lectie de inginerie ! Mai vreau ! Te rog.

Last edited by Predator; 13-01-11 at 14:08.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 14:23   #1077
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Predatore, daca e sa fim corecti asa, nu vii tu cu ceva documentatie in care sa scrie, negru pe alb, ca un turbo este mai fiabil si mai ieftin de exploatat decat un compresor mecanic?

Ca asa din gura e usor, aia e mai buna ca asa zic eu, articolu ala e prost ca asa zic eu, doar sunt predator de pe 4tuning cu centura neagra in masini sporturi politica si femei si ma pricep la toate, inclusiv la psihologie de marketing.

Pup.

PS: ia vezi, astia sunt tot cumparati de mogulii care detin fabrici de superchargere?

http://www.tuninglinx.com/html/turbo...ercharger.html


Turbo Cons ( - )

Much higher boost pressure is needed in a turbo for the same bhp due to pressurized air being much hotter, due to conduction from red hot exhaust manifold.

Much more complex management needed in a turbo, to control fueling and ignition due instantaneous rise of boost pressure.

Higher pressures and temperatures encouraging detonation, turbo is the big engine destroyer.

More intercooling needed to cool inlet air.

Much higher under bonnet temperature making everything hotter and so reducing power.

High under bonnet temperature reducing life of things like wiring looms and hoses.

Much higher incidents of fire due to red hot turbo and manifold.

Compromise exhaust manifold and system function due to restriction of turbo not letting the gas flow freely.

Extra shock loadings on transmission because of sudden increase in power.


Supercharger Pros ( + )

Basically all the things the turbo is bad at the supercharger is good at.

Supercharger Cons ( - )

Last edited by a3ds; 13-01-11 at 14:27.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 14:26   #1078
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Intr-o saptamana iti voi face un teaser.

Nu am voie sa pun material sub copyright pe un forum public. Dar o pagina doua, tot prind.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 14:28   #1079
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Te astept sa faci un test in laboratoru' tau secret, turbo vs supercharger, ca sa nu incalci drepturile la copyright ale unor siteuri publice de pe internet, succesuri majore dextere.

Alte scuze de *** mai ai? Sau incepi si tu ca nepotu' bmwnva, cu domne, ce se ntampla, am gresit, am fost un dobitoc etc?
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 13-01-11, 14:34   #1080
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Poate va impacati pe privat ca deja eu m-am plictisit de dialogul vostru
Sa revenim la Mercedes vs Bmw vs
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -