Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 05-12-10, 20:18   #1006
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Baga vere fier. Sa fie beton !
Dai cocs. Nu te lasa.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 21:31   #1007
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

1. Ce ma distreaza pe mine fanii astia Audi)

Au gasit un atu - greutatea )))

Si oare ce este mai important, Sa ai greutate mai mica

sau sa:
- consumi mai putin si sa ai in acelasi timp prformante mai bune
- fii mai dinamic
- fii mai confortabil

Altceva nu ati gasit de laudat la noul A6 decat greutatea!?


2. Referitor la sistemul start & stop mi-e rusine mie pentru voi la ce comentarii aveti.

La un mers intr-un oras aglomerat (si aici nu am refer numai la Bucuresti, vb si de Paris, Praga, sau orice alt oars aglomerat), consumul unui autoturism in 100 km este reprezentat in proportie de 60-80% de tip de mers restul fiind statul la semafoare. Deci cam restul este economia de combustibil facuta.
Chiar si in Bucuresti la orele de varf faci 40-50 km in 2-3 ore din care cel putin 40 min stai pe loc.

3. Hybridele si electricele nu sunt o vrajeala, calculul simplu spune ca producerea energiei electrice este cam aceeasi cu poloarea produsa de o masina MAC sau MAS, doar ca pentru producerea combustibiluilui (motorina-benzina) se mai polueaza de inca 3 ori decat polueaza masina prin noxele pe care le emite.
Deci raspunsul este simplu, o masina electrica polueaza real cam 1/4 fata de o masina conventionala.

Last edited by GTR; 05-12-10 at 21:33.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 22:01   #1008
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post

2. Referitor la sistemul start & stop mi-e rusine mie pentru voi la ce comentarii aveti.

Vezi ca iar dai drumul la cuvinte fara sa sa invarti rotita (ai cumva start stop?).
Citisem niste calcule facute de dumneata referitoare la puterea motorului cuplu si alte nebunii si am dedus ca iti place matematica.
Bun.

La stationare, o masina cu motorul la temperatura optima, consuma intre 0.6 si 1 litru ora (si asta stiai deja).

Consumul marit in conditii de ambuteiaje si trafic aglomerat, este datorat (si) vitezei mici de deplasare, a franarilor dese, motorul fiind nevoit sa accelereze iar cele 2 tone din starea de stationare ca peste 100m sa il franezi din nou.

Plus ca, la orice pornire, cererea de curent este cu mult mai mare decat la mers constant.
Stiai ca economia are o legatura cu consumul de electricitate ? E hai, ca stiai !

Ai dreptate, si perioada de stationare contribuie la statistica, dar nu e singura.


Later Edit:

Ce vreau sa scot in evidenta, este inutilitatea sistemului start stop. Atat.
Este cu mult mai eficient metoda de dezactivare a anumitor cilindrii pentru economie (hint Mercedes).
__________________

low sau nu ?

Last edited by Predator; 05-12-10 at 22:30.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 22:11   #1009
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Vezi ca iar dai drumul la cuvinte fara sa sa invarti rotita (ai cumva start stop?).
Citisem niste calcule facute de dumneata referitoare la puterea motorului cuplu si alte nebunii si am dedus ca iti place matematica.
Bun.

La stationare, o masina cu motorul la temperatura optima, consuma intre 0.6 si 1 litru ora (si asta stiai deja).

Consumul in conditii de ambuteiaje si trafic aglomerat, este din cauza vitezei mici de deplasare si a franarilor dese, motorul fiind nevoit sa accelereze iar cele 2 tone din starea de stationare.

Plus ca, la orice pornire, cererea de curent este cu mult mai mare decat la mers constant.
Stiai ca economia are o legatura cu consumul de electricitate ? E hai, ca stiai !
Un foarte bun prieten are 123D cu stop&start,iar cand vad niste comentarii aici de la unii "cunoscatori" mi se ridica paru` pe cap. Sistemul se poate cupla/decupla,iar la in aglomeratie isi face treaba cu BRIO,ma refer la consum. Asa ca decat sa vorbiti doar din povesti,din logica voastra mai bine taceti,ca pana la practica mai este mult.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 22:20   #1010
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default

Hai sa-ti explic si tie, ca poate nu intelegi.

Am avut contact direct cu minunea asta de Start-Stop. Stiu ca se poate activa si dezactiva, dar implicit, el este activ, si trebuie dezactivat de fiecare data.

Da, economisesti un litru la o ora de stationare si nu mai poluezi cilindrii cu motorina nearsa.

Dar, ca sa castigi ceva, trebuie sa pierzi in alta pare.
Pornirile si opririle dese nu sunt benefice. Ca asa toata lumea ar opri motorul la stop.

"However, the systems intended for the rear wheel drive Mercedes models are expected to use a regenerative power generation system to provide additional electrical power to the batteries to compensate for the higher electrical usage of the start-stop system."

P.S. Da da, stiu ca are motor-starter si baterie special facuta in acest scot, dar...

Eu, o consider mai mult un truc de marketing pentru a castiga clienti (domne, esti ecologist cu aceasta minunatie de sistem start-stop).

Este adevarat ca nu exista inca documentatie tehnica disponibila publicului referitor la aceasta implementare (cu avantaje si dezavantaje), pentru ca este o abordare destul de recenta si cei care o au inclus-o, trebuie sa castige clienti cu ea.

Last edited by aleks; 06-12-10 at 01:07.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 23:26   #1011
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Vezi ca iar dai drumul la cuvinte fara sa sa invarti rotita (ai cumva start stop?).
Citisem niste calcule facute de dumneata referitoare la puterea motorului cuplu si alte nebunii si am dedus ca iti place matematica.
Bun.

La stationare, o masina cu motorul la temperatura optima, consuma intre 0.6 si 1 litru ora (si asta stiai deja).

Consumul marit in conditii de ambuteiaje si trafic aglomerat, este datorat (si) vitezei mici de deplasare, a franarilor dese, motorul fiind nevoit sa accelereze iar cele 2 tone din starea de stationare ca peste 100m sa il franezi din nou.

Plus ca, la orice pornire, cererea de curent este cu mult mai mare decat la mers constant.
Stiai ca economia are o legatura cu consumul de electricitate ? E hai, ca stiai !

Ai dreptate, si perioada de stationare contribuie la statistica, dar nu e singura.


Later Edit:

Ce vreau sa scot in evidenta, este inutilitatea sistemului start stop. Atat.
Este cu mult mai eficient metoda de dezactivare a anumitor cilindrii pentru economie (hint Mercedes).
Nici eu nu indragesc sistemul, am mers de curand cu 320d nou si unul din dezavantaje este ca se simte putin atat pornirea cat si oprirea dar propietarul mi-a confirmat ca diferenta de consum pe comp. este intre 1 si 2 l/100 km, adica 7.5-8 in loc de 9-9.5, el nefiind din Bucuresti, deci exista si un avantaj maricel.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 23:32   #1012
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Vreau intai sa imi cer scuze pentru iesirea prea brusca. Am revenit la sentimente mai bune.

M-am gandit si la treaba cu consumul. Este mai mic, pentru ca masina nu il mai inregistreaza.
Inca nu sunt de parere ca este o revolutie.

El in sinea lui din ce am aprofundat, este destul de destept. Cand sunt consumatori multi (muzica, xenoane, aer conditionat, etc) nu mai opreste masina.

O sa caut mai multe detalii despre el in urmatoarele zile.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 06-12-10, 00:24   #1013
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Ce ma distreaza pe mine fanii astia Audi)

Au gasit un atu - greutatea )))

Si oare ce este mai important, Sa ai greutate mai mica

sau sa:
- consumi mai putin si sa ai in acelasi timp prformante mai bune
- fii mai dinamic
- fii mai confortabil
Nu sunt fan al vreunui brand, cu toate ca aici e vorba de a fi partinitor fara argumente dar uite alte date :


A6 3.0 tdi quattro s-tronic :
consum : urban/extra/media : 7,2 / 5.3 / 6.0
performanta : 245 cp / 500 Nm - 0 - 100 : 6.2s

Bmw 530d cutie auto in 8 rapoarte :
urban/extra/media : 7.7 / 5.2 / 6.1
performanta : 245 cp / 540 Nm - 0 - 100 : 6.3s

a6 3.0 tfsi 300 cp quattro s-tronic :
consum : urban/extra/media : 10,8 / 6,6 / 8,2
performanta : 300 cp / 440 Nm - 0 - 100 : 5.5s

Bmw 535i cutie auto in 8 rapoarte :
consum : urban/extra/media : 11,9 / 6,4 / 8,4
performanta : 305 cp / 400 Nm - 0 - 100 : 5.9s



p.s. bmw rulz
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 06-12-10, 01:30   #1014
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Nu sunt fan al vreunui brand, cu toate ca aici e vorba de a fi partinitor fara argumente dar uite alte date :


A6 3.0 tdi quattro s-tronic :
consum : urban/extra/media : 7,2 / 5.3 / 6.0
performanta : 245 cp / 500 Nm - 0 - 100 : 6.2s

Bmw 530d cutie auto in 8 rapoarte :
urban/extra/media : 7.7 / 5.2 / 6.1
performanta : 245 cp / 540 Nm - 0 - 100 : 6.3s

a6 3.0 tfsi 300 cp quattro s-tronic :
consum : urban/extra/media : 10,8 / 6,6 / 8,2
performanta : 300 cp / 440 Nm - 0 - 100 : 5.5s

Bmw 535i cutie auto in 8 rapoarte :
consum : urban/extra/media : 11,9 / 6,4 / 8,4
performanta : 305 cp / 400 Nm - 0 - 100 : 5.9s



p.s. bmw rulz
Eu sunt curios daca in viata ta ai vazut masina care sa respecte datele oferite de producator si mai stau sa ma gandesc care are in general cea mai mare eroare, de la consum pana la performante, nu cumva Audi-VAG???

Eu zic sa te uiti in ce testele comparative inainte sa-mi dai datele de rahat ale producatorilor.
Si daca tot vrei sa faci o comparatie corecta baga toate motorizarile si nu mai compara Quattro cu RWD pana la 100 km/h ca nu au cum sa aibe acelasi start, daca vrei compara-le pana al 400m. "CORECTULE CARE ESTI"

Sa nu uitam ce insemna A4 TDIe ~136 CP cu consum mai mare si performante mult mai slabe decat 320d ed- 163CP, apropo de ce inseamna la Audi economic si eficient.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-12-10, 09:28   #1015
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Eu ti-am dat datele a doua masini proaspat lansate , direct comparabile care au facut ambele acelasi test irealist de consum. Cu siguranta in viitoru apropiat va aparea un review mai detaliat.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 06-12-10, 10:10   #1016
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Eu ti-am dat datele a doua masini proaspat lansate , direct comparabile care au facut ambele acelasi test irealist de consum. Cu siguranta in viitoru apropiat va aparea un review mai detaliat.
Cand a aparut A5 3.0 tdi pe site la ei dadeau 0-100 in 5.9 secunde,pe cand colo s-au facut teste si scotea destul de mult peste 6.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-10, 10:40   #1017
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Am fost printre primi care au blamat timpul acela de 5.9 pentru 3.0 tdi, cu toate ca sunt audi-uri a5 chiar in Romania ce au resit din putine modificari sa scada timpul acela sub 5 secunde. Cifrele de acceleratii le-am pus strict orientativ, m-am referit in principal la cifrele de consum care sunt facute la ambele masini dupa aceleasi teste, mai exact : (93/116/EG).
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 06-12-10, 16:58   #1018
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

strict legat de audi vs bmw vs merc ....
pana acum audi parca avea un design reusit, in ultima perioada a tot lungit-o cu designul ala si a dato din face lift in face lift... pacat. acum chiar mi se par hidoase. nu au mai venit cu ceva nou
la motoare au scos ceva laudabil, comparative pe toata gama cred
bmw a scos masini ceva mai frumoase, mai putin gt, x1, x3 si seria 1.
sincer parca merc a preluat stafete. au aparut cu un design radical fata de vechile modele dar foarte frumos. parca acum mercedesul e mai spartan si mai sportiv.
si sincer nu pot spune ca de la mercedes e un model care sa nu-mi placa de loc, cum e de ex seria 1 sau q7-le de la audi.
PS. parerea mea. ca adevarul... dracu stie
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 07-12-10, 02:35   #1019
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Iti dau dreptate sa stii, la asta ma gandeam acum cateva zile.

Cu toate ca, culmea, am inceput sa agreez x1 care la inceput mi se parea hidos, iar seria 1 este ok. GT-ul ala este o voma.

Audi chiar fac masini frumoase, problema lor este ca nu au individualitate de clasa, seamana toate rau de la A1 pana la Q7.

BMW nici el nu straluceste cu diferentele intre seria 5 si 7.

Mercedes este clar cel mai individualist, stii "de al o posta" care este C, care este E, S etc.

Singurul lucru cam nasol la noile generatii Mercedes (mai ales la C) sunt materialele din interior. Nu calitate, nu atingere ci aspectul ala, cam prea mult din ceva, cam putina lipsa de combinatii, mai ales pe standard.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 08-12-10, 03:24   #1020
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Deci sa nu se inteleaga ca as lua apararea Audi deoarece am spus, Audi nu are ce cauta langa Mercedes si Bmw iar aceasta parere mi-o mentin DAR haideti sa nu o dam de gard cu pareri gen VAG umfla cifrele cand ma uit la un banadl 120d de 163 de cp iar Bmw vine si imi sustine ca face suta in 7.9 sau mai stiu eu ce consumuri fanteziste la motorizari pe benzina.

Noul SLK mi se pare excelent, o schimbare care trebuia sa vina demult.
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -