VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
24-08-10, 01:26
|
#706
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
passaturile si golful ce motorizari aveau si au in continuare? a3? acum care e acea fabuloasa diferenta intre 1.4 si 1.2.....sau sa intelegem ca dupa mentalitatea ta a3 nu e premium 
nu mare mi-ar fi mirarea daca peste un an 2 apare audi cu motor de 1.0, atunci daca nu-ti faci sepuku tot degeaba 
asa cand a fost introdus motorul de 1.4 tfsi tot asa i-l blamau toti si acum nu mai poti de el
marea majoritatea a constructorilor vand motoare mai mici asa ca ii doare pe ei undeva ca prinde 100a in 30 de secunde si nu e multumit blibistrocel
|
|
|
24-08-10, 01:29
|
#707
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Passatul nu a avut 75CP (nu ma refer la alea prin 80), Golful nu e premium (nici Passatul de altfel) iar A3 are 1.2 TSI dar e in 4 cilindri si e turbo, nu are 70 CP.
Sincer de abia astept sa apara, o sa fie pe la provocari vreunul suparat care o sa aiba marea provocare cu Sandero 1.2 16V 75CP    .
|
|
|
24-08-10, 01:31
|
#708
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Mie mi se pare greu de crezut ca o sa vedeti bmw de 75 de cai prea curand, istoria ma va judeca  .
|
|
|
24-08-10, 01:33
|
#709
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Passatul nu a avut 75CP (nu ma refer la alea prin 80), Golful nu e premium (nici Passatul de altfel) iar A3 are 1.2 TSI dar e in 4 cilindri si e turbo, nu are 70 CP.
Sincer de abia astept sa apara, o sa fie pe la provocari vreunul suparat care o sa aiba marea provocare cu Sandero 1.2 16V 75CP    .
|
atunci pe tine te rujeaza un motorul de 1.2? nu e o blasfemie sa pui turbo pe 1.2?
a3ds din punctul de vedere al unui constructor dc nu? ei vor vanzari, cu un motor mai mic, consum mai mic (pe foaie) sigur se va vinde si asta
|
|
|
24-08-10, 01:36
|
#710
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by vacaroz
atunci pe tine te rujeaza un motorul de 1.2? nu e o blasfemie sa pui turbo pe 1.2?
a3ds din punctul de vedere al unui constructor dc nu? ei vor vanzari, cu un motor mai mic, consum mai mic (pe foaie) sigur se va vinde si asta
|
Ori ca pui turbo pe 1.0 ori pe 6.0 e tot aia, din contra, motoarele mici + turbo sunt viitorul. Care e problema cu turbo pe 1.2 ? E prea rau 105-120CP pe 1.2 si consum + taxe mici ?
|
|
|
24-08-10, 01:39
|
#711
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Ori ca pui turbo pe 1.0 ori pe 6.0 e tot aia, din contra, motoarele mici + turbo sunt viitorul. Care e problema cu turbo pe 1.2 ? E prea rau 105-120CP pe 1.2 si consum + taxe mici ?
|
ma bucur ca ai ajuns la vorba mea 
case closed
|
|
|
24-08-10, 01:50
|
#712
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Eu cred ca tu traiesti intr-o lume fictiva, un univers paralel, altfel nu imi explic cum intelegi pe dos. Cum am ajuns la vorba ta ?
1) 3 cilindri si 70 martoage pe 1300-1350 KG in niciun caz nu o sa aiba consum bun.
2) Motoare mici + turbo = consum si taxe mici, putere decenta, petarda aia de 1.2 70CP nu are decat taxe mici, performante ioc, consum de asemenea nu prea grozav. Ti se pare acelasi lucru ?
3) Una e sa ai 105-120 CP pe un hatchback alta e sa ai 70CP pe un premium wannabe.
Cred ca e prea tarziu altfel nu stiu cum ai interpretat ce am spus eu si ti-a iesit acelasi lucru cu ce ai spus tu.
PS - sau ala 1.2 3 cilindri are si turbo sa ajunga la puterea aia devastatoare ?
|
|
|
24-08-10, 02:01
|
#713
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Eu cred ca tu traiesti intr-o lume fictiva, un univers paralel, altfel nu imi explic cum intelegi pe dos. Cum am ajuns la vorba ta ?
1) 3 cilindri si 70 martoage pe 1300-1350 KG in niciun caz nu o sa aiba consum bun.
2) Motoare mici + turbo = consum si taxe mici, putere decenta, petarda aia de 1.2 70CP nu are decat taxe mici, performante ioc, consum de asemenea nu prea grozav. Ti se pare acelasi lucru ?
3) Una e sa ai 105-120 CP pe un hatchback alta e sa ai 70CP pe un premium wannabe.
Cred ca e prea tarziu altfel nu stiu cum ai interpretat ce am spus eu si ti-a iesit acelasi lucru cu ce ai spus tu.
PS - sau ala 1.2 3 cilindri are si turbo sa ajunga la puterea aia devastatoare ?
|
Esti un specimen aparte...te certi cu oamenii pe lucruri care nu exista la momentul asta , fizic nu exista, in schimb vorbesti in kilograme si de "consum nu prea grozav"si bati campii f. rau pe un lucru despre care nimeni nu stie absolut nimic. Nu suntem pasionati de profetiile tale! Esti plin de presupuneri si vb. f. mult offtopic! Esti alarmist si agitator si parca vad ca VAG-istii o sa copieze reteta BMW cum o fac disperat in ultimul timp, sa te vad ce o sa mai inventezi atunci!
P.s. Amuzant este ca vorbesti de traitul in lumi fictive si universuri paralele ...
|
|
|
24-08-10, 02:03
|
#714
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Articolul ala de ce a fost postat ? Nu sa se discute pe tema lui ? Daca nu, atunci trebuie sters postul. Cat despre copiatul "retetei BMW", cred ca te-ai uitat la prea multe filme in ultimul timp. Voi fanii BMW vedeti lucrurile distorsionat, toti copiaza BMW, BMW RULLZ, tot ce fac ei e bun, daca scoteau altii acelasi lucru era de rahat si asa mai departe.
|
|
|
24-08-10, 02:21
|
#715
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
_anaconda_, e un seria 1, e entry-level-ul, e normal să aibă motoare mici cu puteri mici, e maşină pentru oraş, pentru mers la piaţă, pentru doamne/domnisoare care vor o maşină bună, dar nu vor o motorizare de copii NFS-işti, pur şi simplu n-au ce face cu ea. O maşină bună, cu taxe mici, asigurare mică (diferenţele de taxe şi asigurări obligatorii în UE, care e piaţa de bază a modelului, sunt imense în funcţie de motorizare şi/sau cai putere.)
Acoperă o nişă pe care ceilalţi producători au acoperit-o deja, sau lucrează la asta.
Pentru copiii care nu înţeleg că BMW e o companie care trebuie să producă profit în primul rând, la fel ca toate celelalte companii de pe planetă, auto sau nu, există cursurile de clasa a 11-a de Economie Politică.
Citiţi-le, vă ajută să înţelegeţi de ce oamenii ăştia lansează pe piaţă acele produse pentru care ei găsesc cerere.
|
|
|
24-08-10, 02:34
|
#716
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Si stati linistiti ca o sa ramana si motoarele in 6 cilindrii ...
|
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
238 de cai putere ar urma să dezvolte cea mai puternică motorizare regăsită pe Seria 1.
|
Nu cunosc sursa articolului dar daca este adevarata inseamna ca bye bye 6 cilindrii pe hot-hatch-uri. R32 s-a dus, speram sa ramana asta.
Apropo, am vazut acum ca apare tendinta celor trei sa se axeze pe motoare de aprox. 2000cc turbo si ~ 200 cp , mai exact BMW a renuntat la aspirate pentru 2.0L+T , Merc a renuntat la compresor pentru 1.8L+T , deci pana la urma nu stiu cine copiaza pe cine.
__________________
|
|
|
24-08-10, 02:42
|
#717
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by aleks
_anaconda_, e un seria 1, e entry-level-ul, e normal să aibă motoare mici cu puteri mici, e maşină pentru oraş, pentru mers la piaţă, pentru doamne/domnisoare care vor o maşină bună, dar nu vor o motorizare de copii NFS-işti, pur şi simplu n-au ce face cu ea. O maşină bună, cu taxe mici, asigurare mică (diferenţele de taxe şi asigurări obligatorii în UE, care e piaţa de bază a modelului, sunt imense în funcţie de motorizare şi/sau cai putere.)
Acoperă o nişă pe care ceilalţi producători au acoperit-o deja, sau lucrează la asta.
Pentru copiii care nu înţeleg că BMW e o companie care trebuie să producă profit în primul rând, la fel ca toate celelalte companii de pe planetă, auto sau nu, există cursurile de clasa a 11-a de Economie Politică.
Citiţi-le, vă ajută să înţelegeţi de ce oamenii ăştia lansează pe piaţă acele produse pentru care ei găsesc cerere.
|
Aleks , ai dreptate, dar daca vreau un hatch de oras pentru mers la piata, economic si spatios, la ce folos sa mai dau inca 10.000 euro peste un golf 6 cu motorizare asemanatoare a unui seria 1 ? mai bine de diferenta dau avans la un seria 5 / a6 etc.
Este exact aceasi problema ca si A class , B class, unde cerinta pentru un entry level premium este mica, chiar daca are ceva aparte.
|
|
|
24-08-10, 02:45
|
#718
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
Aleks , ai dreptate, dar daca vreau un hatch de oras pentru mers la piata, economic si spatios, la ce folos sa mai dau inca 10.000 euro peste un golf 6 cu motorizare asemanatoare a unui seria 1 ? mai bine de diferenta dau avans la un seria 5 / a6 etc.
Este exact aceasi problema ca si A class , B class, unde cerinta pentru un entry level premium este mica, chiar daca are ceva aparte.
|
Ai dreptate şi tu, dar maşina o să apară în ciuda argumentului ăsta, şi o să se vândă probabil la cotele estimate.
E alegerea lor, nu nouă ne dau dividentele la sfârşit de an fiscal, şi nici nu le plătim noi pierderile dacă o să fie un eşec...
|
|
|
24-08-10, 02:46
|
#719
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
  Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Ori ca pui turbo pe 1.0 ori pe 6.0 e tot aia, din contra, motoarele mici + turbo sunt viitorul. Care e problema cu turbo pe 1.2 ? E prea rau 105-120CP pe 1.2 si consum + taxe mici ?
|
e tot aia pe naiba, e o diferenta enorm de mare intre un turbo pe 6.0 si un turbo pe 1.0.
Iar in legatura cu motoarele mici + turbo = viitor.. sa ne fereasca Dumnezeu! Or sa fie toate masinile gen Alfa Romeo.. or sa stea prin service cum sta RX8-ul .
|
|
|
24-08-10, 02:55
|
#720
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Sa vezi ce nasol o sa fie peste cativa ani cand o sa mergem toti cu rasnite electrice, e semn destul de clar din partea constructorilor ca se cam termina petrolu', o sa avem amintiri umede cu motoare pe benzina.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
|