Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 04-10-10, 07:22   #781
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by beck View Post
Nu pune asa repede pariu, consumul mai este influentat si de cutia 7g , are si stop&go...
Am citit toate dotările, nu scoate balena 5,9% nici dacă e cu motorul oprit, şi dacă o tractezi tot se evaporă mai mult din rezervor la cât e de mare
aleks is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 11:28   #782
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Daca nu a avansat spectaculos tehnologia, un diesel de 200 de cai pe o caroserie de 2 tone ar trebui sa consume un 14-15 in oras zic eu. Asteptam sa isi cumpere fratiorii si sa vina cu datele first hand . Daca si Mercedes au pus motor de 2.2 diesel pe clasa S e clar, se impute rau treaba cu petrolu'.
Pe ce te bazezi cand vii cu astfel de date fara valoare ? Un S320 cdi in oras poate sa consume chiar sub 12L/100 km daca mergi normal (nu incet si nu nebuneste) de ce nu ar putea sa consume sub 10 un 2.2 in 4 pistoane?

Asteptati totusi sa apara si ne putem pronunta dupa aceea in materie de consum.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 18:04   #783
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Poate a avansat spectaculos tehnologia inseamna Asta am zis si eu, sa asteptam sa apara pe strasse.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 19:36   #784
usiusi
Banned

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 45
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Problema cu 250cdi e ca motorul este complet nepotrivit pentru un S din cauza vibratiilor (cursa prea lunga).

Referitor la consum, niste date de pe C250CDI:

http://www.spritmonitor.de/en/overvi...di&powerunit=2
usiusi is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 22:36   #785
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by usiusi View Post
Problema cu 250cdi e ca motorul este complet nepotrivit pentru un S din cauza vibratiilor (cursa prea lunga).

Referitor la consum, niste date de pe C250CDI:

http://www.spritmonitor.de/en/overvi...di&powerunit=2
Vibratile nu sunt o problema, pot fi usor combatute si nu au legatura cu, (cursa prea lunga).
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 23:12   #786
usiusi
Banned

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 45
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pai se pare ca nu au putut fi asa de usor combatute daca cam pe peste tot unde s-a scris despre motorul asta, primul lucru de pe lista de "parti negative" a fost "roughness-ul". Nu prea ai cum sa faci dintr-un l4 cu un bore/stroke asa mari un motor fara vibratii.
Se simt ele vibratiile si la l6/v6/v8-urile diesel puse pe masinile mari, destul de enervant pentru unii, dar pe asta sunt sigur ca o sa se simta mult mai nasol, mai ales daca are start/stop.
usiusi is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 23:29   #787
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Ne plangem de vibratii de parca ar fi vorba de w124 200D din '84. Cilindreea de 2.2 exista din 2000 pe C si E, care merg de succes la companii de taxi de ex. nu vad de ce ar fi vreo problema la w221.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 06-10-10, 17:24   #788
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 996
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

ca posesor de s320cdi va spun ca, consumul in oras (oradea) ajunge si la 10l daca mergi frumos fara accelerari bruste iar afara la 70-80km/h scade si sub 6l/100km, si motorul este de tehnologie mai veche si cilindree mai mare!
cred ca se va umple romania de s250d suntem amatori de masini cu pretentii si consum de ¨carutza¨
__________________
DE CE SA BEI SI SA CONDUCI, CAND POTI SA FUMEZI SI SA ZBORI
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 06-10-10, 21:37   #789
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
cred ca se va umple romania de s250d suntem amatori de masini cu pretentii si consum de ¨carutza¨
Corect.....la noi e rematul unde sunt aduse toate 520-urile, 316i, 318i,d, E200Cdi, C180-urile, A4 Tdi 1.9, si unde se vinde cel mai bine Q7 si Chayenne 3.0TDi
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 13-10-10, 17:37   #790
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Discutia pe acest topic a luat-o pe aratura de mult,oricum.Fanii BMW vor ramane fani BMW pentru ca asa sunt ei mai fanatici,fanii Mercedes vor plusa pe fiabilitate si pe sound-ul incofundabil iar fanii Audi sunt o specie mai noua,inca in formare care in general afirma ca Audi este un compromis comfortabil intre cele doua.

Legat de acest topic am cateva idei de expus.Nu am condus nici un BMW M,am condus cateva modele Mercedes AMG ( chiar detin unul foarte deosebit) si am fost pasager in Audi RS4.De-a lungul timpului am facut sute de mii de km cu diverse modele Mercedes,BMW,Audi,Skoda,VW,Volvo,Daewoo,Dacia,Opel .

Nu vreau sa par un cliseu dar,Mercedes este singura masina care dupa un anumit nr de Km nu a inceput sa manifeste probleme frecvente gen,senzori care crapa fara motiv,usi care scartaie,trape care fac zgomot,fum excesiv,cutii de viteze care nu fac fata stresului zilnic.

In incheiere va mai spun un singur lucru.

Detin un Mercedes E60 AMG fabricat in 1994,are 525000 km parcursi si in afara de o mica problema la cutia de viteze masina functioneaza si arata impecabil si are dotari similare unui E Klasse din 2005.

Exculzand fanii Audi din polemica asta,vreau sa vad si eu un BMW M din aceeasi generatie,cu un nr de KM apropiat care sa functioneze si sa arate macar pe aproape pe cum functioneaza si arata acest AMG fabricat in "94 care are 1715kg si are 0-100km in 5,3 sec.

PS.Va doresc o cearta cat mai apriga in continuare.
...asa, si? Eu am mers cu un BMW e36 din 93, care avea venerabila uzura de 936 000 km. Si mergea ceas, inclusiv cutia de viteze (sac!). Totul depinde de cum e intretinuta o masina, nu cati km are la bord. Si, dupa cum spunea si colegul mai sus, nu se mai fac masini ca altadata. Acum interesul lor nu e sa tina motoarele, cutiile, transmisiile o viata de om. Interesul lor este ca dupa iesirea din garantie sa ajunga la ei in service.
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 13-10-10, 19:08   #791
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Legat de actualitate,in momentul de fata conduc zilnic un GL 450 care are 80000km si un S500 care are 140000km...si cu nici una din ele nu am avut pana acum probleme.Si crede-ma ca nu le menajez chiar deloc avand in vedere ca ambele sunt masini de serviciu.

Chiar si in conditiile actuale,cand fiabilitatea nu mai este de mult o prioritate pentru producatorii de autoturisme,Mercedes este mult peste Audi si BMW la acest capitol.
Acum sa inteleg ca mergi la fel de mult si cu celelelte marci de zici ca este mai bune Mercedes.
Asa, un foarte bun prieten are un 320d E90 care pana la cei 170 k de km nu a schimbat decat consumabile.
Referitor la studiile in domeniu, Mercedes nu a mai fost de mult in top 5 si daca nu ma insel nici in top 10 nu prea a mai aparut, asa ca fiabilitatea aia pe care o vezi tu este aparenta, eu am prieteni care au avut mai mult sau mai putin probleme cu Mercedesurile lor, in functie de model.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 13-10-10, 21:39   #792
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

daca tot a alunecat topicul in directia producatorilor si nu a divizilor din titlu, vin si eu cu o precizare din experienta persoanala, merc-urile chiar au avut probleme serioase la partea electrica / sensori in perioada 2000-2005 . Ansamblul motor-cutie mecanica au fost in schimb fara probleme. La un C220 cdi din 2001 de la 0 pana la 250.000 km nu s-a schimbat nimic in afara de telescoape bucasaraie si 10 kg de becuri / senzori. Din 2006 incoace s-a schimbat radical situatia, nu sunt bullet proof ca si cobrele dar se prezinta bine, cu mici retineri la modelele fabricate in america.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 13-10-10, 22:03   #793
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Acum sa inteleg ca mergi la fel de mult si cu celelelte marci de zici ca este mai bune Mercedes.
Asa, un foarte bun prieten are un 320d E90 care pana la cei 170 k de km nu a schimbat decat consumabile.
Referitor la studiile in domeniu, Mercedes nu a mai fost de mult in top 5 si daca nu ma insel nici in top 10 nu prea a mai aparut, asa ca fiabilitatea aia pe care o vezi tu este aparenta, eu am prieteni care au avut mai mult sau mai putin probleme cu Mercedesurile lor, in functie de model.
Nu incerc si nici nu vreau sa contrazic topurile pentru ca nu sunt la curent cu ele.Tot ce incerc sa spun este ca de 10 ani am condus modele de top de la cele trei marci si rezultatul a fost cam asa(precizez ca,si cine ma cunoaste stie,nu menajez masinile...serviciul imi impune sa fiu in diverse locatii in cel mai scurt timp si nu ma intreaba nimeni cat consuma masina sau de ce s-a stricat x piesa)

BMW X5...perne de aer pe fata care crapa pana in 40000 km,sistem monitorizare presiune pneuri tot timpul defect,dicersi senzori care trebuiau schimbati aparent fara motiv...

Audi Q7...categoric peste X5,dar la 60000km probleme la cutia de viteze,dupa care o pompa de servo,daca fortezi masina discurile de frana tin 5000km,sa nu mai spun ca dupa un anumit timp trapa(panoramic) scartaia in draci...la fel usile si hayonul.

Audi A6...330000km in prezent din care 120000 facuti de mine,in timp s-a schimbat cam tot pe masina mai putin motorul...adica toti senzorii de cateva ori,pompe de frana cateva...anexe motor,planetare

Mercedes E Klasse 300D 1996...cumparat cu 220000 km...vandut la 310000,nimic schimbat in afara de consumabile...

Mercedes E320CDi 4Matic 2005....schimbat toba stanga si cutie de transfer(rechemare in service)....personal am facut 160000km cu masina si nu am schimbat nimic in afara de consumabile,in prezent masina are putin peste 200.000 si tot nu scoate gram de fum....

Mercedes S500 .... 140000 km ,in afara de revizii schimbat o boxa fata dreapta si bateria la cheie.

Mercedes GL 450 80000 km,schimbat un amortizor dreapta spate,si in prezent amplificator sunet ars din motive de contact cu apa.....


Din 2000 pana astazi printre cele enumerate au mai fost:un Passat, Chrisler,Volvo XC90,Skoda.....dar astea deja nu merita mentionate.

Asa ca puteti sa-mi aratati 10mii de topuri si teste facute pe nspemii de circuite ca ma lasa rece.Pana la circuit noi forjam masinile tot pe A2 sau A1....chiar si pe DN cand traficul ne permite.Iar faptul ca M3 este mai rapid cu O secunda pe circuit decat C63 AMG iarasi ma lasa rece pentru ca de la Drajna la Bucuresti pe A2,M3-ul nu o sa vada in fata decat trei litere...AMG...si asta daca poate tine ritmul pana la Bucuresti.

Legat de Audi nu comentez nimic pentru ca am un anume respect fata de marca,respect datorat evolutiei marcii din ultimii ani in care au scos mult mai multe motoare noi fata de concurenta si mai ales modele nonconformiste cum este RS6-le,chiar si R8-ul...
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 07:17   #794
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTA View Post

BMW X5...perne de aer pe fata care crapa pana in 40000 km,sistem monitorizare presiune pneuri tot timpul defect,dicersi senzori care trebuiau schimbati aparent fara motiv...
Exista X5 cu perne de aer pe fata?

Sistemul de monitorizare pneuri nu se poate strica, este legat de DSC.

Faza cu senzorii este chiar gogonata, cum adica "aparent fara motiv".
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 09:50   #795
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Exista X5 cu perne de aer pe fata?

Sistemul de monitorizare pneuri nu se poate strica, este legat de DSC.

Faza cu senzorii este chiar gogonata, cum adica "aparent fara motiv".
Povesti de astea poate spune oricine,in functie de ce masina ai prins,cine a avut]o inainte si multe alte chestii. si eu am vazut mercedes care la 100k a crapat motoru,inseamna ca mercedes`u nu e fiabil? sa fim seriosi.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -