Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 24-06-11, 12:24   #1381
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
GTR, cu toata stima pt cunostintele tale in materie auto...tin sa te anunt ca aici te inseli....BMnWA are mare dreptate. Sunt atat de proaste E60-urile, de nu ai idee. Pica mai ceva ca Logan-ului dci la injectoare, si daca stai si te uiti atent, nu se poate ca la doua E60 vazute, a treia e sigur e cu capota ridicata si vreo doi mecanici schimband o turbina ,injector sau eventual tot motorul. De ce? Pt ca sunt praf domne. Nu am mai vazut asa ceva. E60-ul a fost rusinea firmei BMW. Iti e frica sa mergi cu ele pe strada sa nu care cumva sa se dezmembreze, eventual sa stea cineva dupa ele si sa culeaga piesele ce cad in urma lor......

Nu mai spun de problemele la admisie, un bun amic ce lucreaza la reprezentanta ma sfatuia sa schimb admisia cu una de E36, ca cica sunt mai bune si nu am surpriza sa raman in drum cu ea si sa fiu si eu al treilea E60 cu capota ridicata din cele doua vazute anterior.
Deci cand vad ce scrieti ma doare capul, rau )

Pai in afara de 2500 cmc diesel nu sunt motoare diferite pe E60 si E90, deci este absolut absurda acuzatia numai a lui E60.

Eu am 2 prieteni buni cu E60 530d si 530 XD, fac revizii complete la fiecare 10k de km, nu au avut absolut nici o problema de motor. Au avut cu altele, ba un amortizor, ba o problema la audio/navigatie, etc., dar la motor absolut nimic.

Repet, peste 50% din defectiuni sunt din incultura in domeniu, sfaturilor proaste date de mecanici, service-ari proaste, neadaptarea la conditile din Romania, etc. si asta ai putea sa concluzionezi intrand pe forumul BMW Germania unde problemele de gen sunt mult mult mai rare.

La masina mea in Germanai se faceau reviziile la 25 k de km si asa este scris in carte, daca le fac in Romania la fel pot sa o arunc. Filtrele arata mai rau dupa 10 k de km in Romania decat arata alea din Germanai dupa 25 k. In Germania era galeria de admisie dupa 180k de km mai curata decat este acum dupa 50k de km mersi in Romania.

Cati romani schimba filtrul de motorina macar la 20 k de km, cati curata admisia la maxim 50k de km? Nici 20%. Atnci de ce ne miram!?
A mea este acum fix la service, curatare admisie, EGR, schimbat placute, etc.. Dupa ~45k de km aveam ~3 mm de strat de jeg, care jeg unde mai scapa daca este vorba de admisie?

Romanul mai este si forjeator, mai ales daca are BMW fie el si diesel, daca nu asteapta ca motorul sa ajunga la un minim de 65 grade sau dupa forja nu merge sau sta la relanti cel putin 3,4 min. linistit si dupa sa-l opreasca, se p pe ea de turbina.

Romanul se zgarceste la revizii si intretinere si dupa se plange ca baga mii de eur in ea, pai nu este normal!?

Nu zic ca E60 este mai fiabil decat E39, nici eu nu cred asta, dar este departe de a fi o masina proasta sau cu motoare proaste, E60 este putin mai exigent la intretinere. Cat despre E90, este cel mai fiabil si mai bun din clasa, ceea ce spune multe.

Numai bine!

Last edited by GTR; 24-06-11 at 12:31.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 24-06-11, 15:34   #1382
Radu.

Stage 5
 
Radu.'s Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 569
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Si eu cunosc un caz concret de 535D cu 180.000km care nu are absolut nici o problema.In oarecare masura masina a vazut doar autostrazile Europei.
Imi pastrez ideea ca Modelul asta, E60 + acest 3litri cu 2 turbine e perfect.
Consum mixt 10%.

Ca fapt divers, cat la% din posesorii de E60 fie el 520/530/etc, stiu ca masina lor are 4stele la EuroNcap?
Nu cred ca acea stea in minus i-a tinut in loc pe cei de la Bavaraia cu vanzarea acestui model.E60-u se vinde ca painea calda, il vad pe toate drumurile.
Au o imagine foarte bine conturata si cred ca un meltean atunci cand isi cumpara E60 acele 4 stele de la euroncap sunt ultimul lucru pe care sa-l intereseze, iar in peste 80% din cazuri nici nu stiu ce-i ala.
Daca le mai si zici ca C6-le este cam peste E60 te scuipa intre ochi.

(Sa nu intelegti vreun atac la posesorii de E60, evident sunt si persoane care stiu ce cumpara si se documenteaza --> asta e MINORITATEA, majoritatea sunt ceafa lata.Ma refer evident la Romania.)
__________________

PSA ♥♥♥

Last edited by Radu.; 24-06-11 at 15:38.
Radu. is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 00:36   #1383
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Radu. View Post
Si eu cunosc un caz concret de 535D cu 180.000km care nu are absolut nici o problema.In oarecare masura masina a vazut doar autostrazile Europei.
Imi pastrez ideea ca Modelul asta, E60 + acest 3litri cu 2 turbine e perfect.
Consum mixt 10%.

Ca fapt divers, cat la% din posesorii de E60 fie el 520/530/etc, stiu ca masina lor are 4stele la EuroNcap?
Nu cred ca acea stea in minus i-a tinut in loc pe cei de la Bavaraia cu vanzarea acestui model.E60-u se vinde ca painea calda, il vad pe toate drumurile.
Au o imagine foarte bine conturata si cred ca un meltean atunci cand isi cumpara E60 acele 4 stele de la euroncap sunt ultimul lucru pe care sa-l intereseze, iar in peste 80% din cazuri nici nu stiu ce-i ala.
Daca le mai si zici ca C6-le este cam peste E60 te scuipa intre ochi.

(Sa nu intelegti vreun atac la posesorii de E60, evident sunt si persoane care stiu ce cumpara si se documenteaza --> asta e MINORITATEA, majoritatea sunt ceafa lata.Ma refer evident la Romania.)
asta nu are legatura cu cate e de bun si reusit modelul,se vinde ca era noul model de cinciar si pentru multi care nu stiu inca e noul model. La pariu ca dincolo intr-un oras cu 100 mii locuitori nu vezi atata e90 e60 cate vezi intr-un oras din romania,la noi e alta samanta,nu are legatura cu masina , are legatura cu complexul romanului sa vada vecinu ca o duce mai bine,ca e mai bun,ca e mai jmacher ! aici e vorba de grandomanie,suprematia romanului bogat (sarac de fapt), dincolo se castiga de 4-5 ori mai bine dar au masini de 2 ori mai ieftine ca rhomanii..
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 00:41   #1384
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Deci cand vad ce scrieti ma doare capul, rau )

Pai in afara de 2500 cmc diesel nu sunt motoare diferite pe E60 si E90, deci este absolut absurda acuzatia numai a lui E60.

Eu am 2 prieteni buni cu E60 530d si 530 XD, fac revizii complete la fiecare 10k de km, nu au avut absolut nici o problema de motor. Au avut cu altele, ba un amortizor, ba o problema la audio/navigatie, etc., dar la motor absolut nimic.

Repet, peste 50% din defectiuni sunt din incultura in domeniu, sfaturilor proaste date de mecanici, service-ari proaste, neadaptarea la conditile din Romania, etc. si asta ai putea sa concluzionezi intrand pe forumul BMW Germania unde problemele de gen sunt mult mult mai rare.

La masina mea in Germanai se faceau reviziile la 25 k de km si asa este scris in carte, daca le fac in Romania la fel pot sa o arunc. Filtrele arata mai rau dupa 10 k de km in Romania decat arata alea din Germanai dupa 25 k. In Germania era galeria de admisie dupa 180k de km mai curata decat este acum dupa 50k de km mersi in Romania.

Cati romani schimba filtrul de motorina macar la 20 k de km, cati curata admisia la maxim 50k de km? Nici 20%. Atnci de ce ne miram!?
A mea este acum fix la service, curatare admisie, EGR, schimbat placute, etc.. Dupa ~45k de km aveam ~3 mm de strat de jeg, care jeg unde mai scapa daca este vorba de admisie?

Romanul mai este si forjeator, mai ales daca are BMW fie el si diesel, daca nu asteapta ca motorul sa ajunga la un minim de 65 grade sau dupa forja nu merge sau sta la relanti cel putin 3,4 min. linistit si dupa sa-l opreasca, se p pe ea de turbina.

Romanul se zgarceste la revizii si intretinere si dupa se plange ca baga mii de eur in ea, pai nu este normal!?

Nu zic ca E60 este mai fiabil decat E39, nici eu nu cred asta, dar este departe de a fi o masina proasta sau cu motoare proaste, E60 este putin mai exigent la intretinere. Cat despre E90, este cel mai fiabil si mai bun din clasa, ceea ce spune multe.

Numai bine!
cu siguranta nu are o reputatie de a fi o masina reusita,fiabila si cu un interior de calitate.. Nu prea are legatura cu bmw-ul la interior,plasic ca in skoda octavia,fete de usi ca in citroen,scaunele alea ca in passat-urile din 94,nuca se roade in 3-4 ani la comanda,plasticele se zgarie la interior ca la vw din 2000 , ce sa mai zic masina nu e un succes,nu are impactul de e39 , nu are nici macar calitate la interior ca un e39 nici acuma ori de unde am lua-o si cum am invarti-o, faptul ca tu stii 2 care au e60 si nu au probleme iar eu stiu cel putin 10 care au probleme spun la fel destul de multe.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 07:46   #1385
Cristy65

Stage 5
 
Cristy65's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,140
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by BMnWA View Post
asta nu are legatura cu cate e de bun si reusit modelul,se vinde ca era noul model de cinciar si pentru multi care nu stiu inca e noul model. La pariu ca dincolo intr-un oras cu 100 mii locuitori nu vezi atata e90 e60 cate vezi intr-un oras din romania,la noi e alta samanta,nu are legatura cu masina , are legatura cu complexul romanului sa vada vecinu ca o duce mai bine,ca e mai bun,ca e mai jmacher ! aici e vorba de grandomanie,suprematia romanului bogat (sarac de fapt), dincolo se castiga de 4-5 ori mai bine dar au masini de 2 ori mai ieftine ca rhomanii..
Ai fost dincolo? Sa vezi ca e plin acuma de BMW 5 F10 si Audi A6 C7 facelift, nu e neaparat de gandomanie, e vorba de o masina noua, mare buna si de calitate, iar ca unii cumpara fara sa stie, e alta treaba, nu trebuie calculat. Si clar, fiabilitatea o face in procent de 70% (daca nu mai mult) soferul. Eu unul aleg Mercedes pentru fiabilitate, calitate, confort, motor, design. Chiar nu ma intereseaza ca BMW scoate consum cu 0.5 mai putin sau Audi are 17 cai in plus, performantele nu sunt prioritare pentru mine, mai mult ma intereseaza sa fie fiabila, frumoasa si cu multa calitate.
Cristy65 is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 08:55   #1386
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

vorbesc de oamenii de rand,nu ca vezi o racheta pe o strada si 2 pe alta,vorbesc de oamenii simpli de rand care masina o vad doar ca un mijloc de transport care sa tina de ploaie dar in acelasi timp au salar cat viseaza 5 romani.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 10:35   #1387
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by BMnWA View Post
cu siguranta nu are o reputatie de a fi o masina reusita,fiabila si cu un interior de calitate.. Nu prea are legatura cu bmw-ul la interior,plasic ca in skoda octavia,fete de usi ca in citroen,scaunele alea ca in passat-urile din 94,nuca se roade in 3-4 ani la comanda,plasticele se zgarie la interior ca la vw din 2000 , ce sa mai zic masina nu e un succes,nu are impactul de e39 , nu are nici macar calitate la interior ca un e39 nici acuma ori de unde am lua-o si cum am invarti-o, faptul ca tu stii 2 care au e60 si nu au probleme iar eu stiu cel putin 10 care au probleme spun la fel destul de multe.
Ai vrut tu neaaparat sa interpretezi tu altfel, daca am spus ca nu este la fel cu E39 nu inseamna ca nu are o reputatie buna. Ca masina/total este o masina mai buna E60, ca intretinere mai pretentioasa.
Ieri la service-ul unde mi-am dus masina era un E60 530D cu turbina cazuta. Propietarul meltean avea pasla pe filtrul de aer, nu-l schimbase de vre-o 40k de km.
Referitor la materialele dinauntru, sa vezi cum erau in prima generatie de Porsche Cayenne, cum se cojeau, sa le vezi in noua generatie de Porsche Cayenne cum suna si cum se simt la atingere, etc..
Prietenii mei au fost doar 2 exemple, de E60 am mai vorbit si am mai studiat mult si este departe de a fi o masina proasta, slaba, etc..

Intr-adevar are un desing controversat exterior si nu prea reusit in interior, dar asta este alta problema.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 15:04   #1388
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by BMnWA View Post
cu siguranta nu are o reputatie de a fi o masina reusita,fiabila si cu un interior de calitate.. Nu prea are legatura cu bmw-ul la interior,plasic ca in skoda octavia,fete de usi ca in citroen,scaunele alea ca in passat-urile din 94,nuca se roade in 3-4 ani la comanda,plasticele se zgarie la interior ca la vw din 2000 , ce sa mai zic masina nu e un succes,nu are impactul de e39 , nu are nici macar calitate la interior ca un e39 nici acuma ori de unde am lua-o si cum am invarti-o, faptul ca tu stii 2 care au e60 si nu au probleme iar eu stiu cel putin 10 care au probleme spun la fel destul de multe.
Sincer, tu te auzi ce tampenii scoti din tine? SIncer, ai urcat vreodata la bordul unui E60? Ai condus vreodata? Sau tipic gandirii unui roman, strugurii este acri? )

Asa ca, tine-ti aceste pareri pt tine, iar cand vreodata o sa detii un E60 (unul in mintile lui, nu cea mai ieftina janghina de pe autovit ) , atunci sa vii cu pareri. Exact ca si cum cineva obisnuit sa manance ceapa cu sunca vine sa vorbeasca cat de nasol e caviarul ca nu tine de foame.

Plasticul e foarte calitativ, nu zdrangane nimic in masina chiar si la 300.000km,iar alta idiotenie, cum poti sa spui ca scaunele de E60 seamana cu cele de passat? Sincer, tu chiar te auzi? Te-ai urcat vreodata intr-un E60 cu scaune confort? Sa vezi cum poti sta in ele?

E60 a avut un impact enorm, uita-te la numarul de masini vandute, iar fiabilitatea era etalon. Iar la fiecare test efectuat, intotdeauna iesea pe primul loc, cu un mic minus pt marimea habitaclului.

Iar asta cu cei 10 posesori, chiar e puerila.


Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Referitor la materialele dinauntru, sa vezi cum erau in prima generatie de Porsche Cayenne, cum se cojeau, sa le vezi in noua generatie de Porsche Cayenne cum suna si cum se simt la atingere, etc..
Tin sa te contrazic aici, interiorul primei generatii de Cayenne chiar a fost reusit cu o finisare fara cusur si cu materiale de calitate ( aici ma refer la variantele S ,TURBO si TURBO S), cu pielea excelent croita ce nu sa decojit deloc. In varianta entry level am vazut ca au folosit o piele de calitate mai slaba, bordul nu e imbracat in piele, dar cred ca asta depinde si de cum au comandat propietarii masina. A doua generatie chiar nu imi place la exterior,dar interiorul e absolut criminal la cum arata. Prima generatie cu kitul Mansory o face foarte impozanta la exterior dar pacat ca are o conceptie mai invechita la interior, dar foarte bine conceput.

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Prietenii mei au fost doar 2 exemple, de E60 am mai vorbit si am mai studiat mult si este departe de a fi o masina proasta, slaba, etc...
Parerea mea e ca, ca si E39, E60 a fost etalonul la clasa ei, o masina absolut perfecta din toate punctele de vedere...
Cred ca , colegul BMnWA lucreaza la statistici de fiabilitate si sta cu carnetelul in mana , eventual umbla din service in service dupa potcoave de cai morti, de stie peste 10 cazuri de propietari de E60. Sau , eventual scoate din burta acele defectiuni imaginare doar doar sa fie el gica contra .



Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Intr-adevar are un desing controversat exterior si nu prea reusit in interior, dar asta este alta problema.

Depinde cum vezi problema,parerea mea e ca E60 cu kitul M arata mult mai bine si mai ''fioros'' decat mult mai cumintele nou model lansat acum.

Interiorul la E60 il vad ca cel mai ergonomic posibil, peste E-class sau A6. Ma refer la varianta cu scaune confort, ce practic imbraca pasagerii din fata, fiind perfect concepute. Toate comenzile sunt intuitive si cine e deja familiarizat cu marca Bmw nu va avea probleme in a se familiariza cu acest model.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 15:13   #1389
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Degeaba va contraziceti, BMW,MERCEDES si Audi au fost,sunt si vor fi masini foarte bune si la multe sute de mii de km daca stii sa ai grija de ele, trebuie sa fi un om norocos zic eu ca sa ai una din aceste masini si sa le si poti intretine.
ryoraul is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 17:21   #1390
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Tin sa te contrazic aici, interiorul primei generatii de Cayenne chiar a fost reusit cu o finisare fara cusur si cu materiale de calitate ( aici ma refer la variantele S ,TURBO si TURBO S), cu pielea excelent croita ce nu sa decojit deloc. In varianta entry level am vazut ca au folosit o piele de calitate mai slaba, bordul nu e imbracat in piele, dar cred ca asta depinde si de cum au comandat propietarii masina. A doua generatie chiar nu imi place la exterior,dar interiorul e absolut criminal la cum arata. Prima generatie cu kitul Mansory o face foarte impozanta la exterior dar pacat ca are o conceptie mai invechita la interior, dar foarte bine conceput.
Pai nu ai cum sa ma contrazici pentru ca eu (noi) am avut Cayenne S FULL (full pe bune) si ca sa fiu sincer la banii ceruti pe masina este un MARE *** de masina, atat ca masina cat si ca fiabilitate, finisari, confort, etc.. A fost sarbatoare cand s-a vandut (in f mare pierdere).

Saptamana trecuta am mers cu Cayman (nu Cayenne) 2008 40k de km - manerul de la deschiderea usii si plasticul din spate decojite, plasticul decojit la inelul comutatorului de lumini si la cel de avarii, plastic cam nasol al consolei centrale cu partea audio.. In rest masina este foarte foarte misto.

Cat de colegul "BMnWA" viseaza E39, nu ai ce sa-i faci. Nu intelege ca nu ai cum sa ai probleme la motoarele lui E60 si la E90 sa nu exite probleme, ca in marea lor majoritate sunt aceleasi motoare, niste motoare exceptionale dealtfel.

Daca el spune ca cine isi ia E60 isi ia de figuri, ce sa mai zici!?

Last edited by GTR; 25-06-11 at 17:26.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 17:49   #1391
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

De doi ani calaresc Cayenne si nu am avut vreodata probleme de absolut nici un fel, nu mai spun cat off a vazut, cocs la greu si fara ABSOLUT nici o problema tehnica. Si pot spune ca sunt doua, unul S si unul Turbo. Practic, in afara de consum, nu era vreo diferenta intre ele. Si comparativ cu alte SUV-uri , o vad superioara in multe privinte. Iar interiorul, e IMPECABIL, fara nimic ce arata uzura sau plastice roase chiar daca depasesc 100.000km . Chiar, in afara de unele comutatoare, toate suprafetele interiorului sunt invelite in piele de calitate, fara plastice si arata ca scoase din fabrica.

Si motorizarea, e absolut dementiala in varianta de mai jos.... isi merita fiecare ban bagat in benzina.....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	21122010.jpg
Views:	80
Size:	483.0 KB
ID:	2058593  

Last edited by 300zxtt; 25-06-11 at 18:08.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 18:57   #1392
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
De doi ani calaresc Cayenne si nu am avut vreodata probleme de absolut nici un fel, nu mai spun cat off a vazut, cocs la greu si fara ABSOLUT nici o problema tehnica. Si pot spune ca sunt doua, unul S si unul Turbo. Practic, in afara de consum, nu era vreo diferenta intre ele. Si comparativ cu alte SUV-uri , o vad superioara in multe privinte. Iar interiorul, e IMPECABIL, fara nimic ce arata uzura sau plastice roase chiar daca depasesc 100.000km . Chiar, in afara de unele comutatoare, toate suprafetele interiorului sunt invelite in piele de calitate, fara plastice si arata ca scoase din fabrica.

Si motorizarea, e absolut dementiala in varianta de mai jos.... isi merita fiecare ban bagat in benzina.....
Poate te referi la facelift care a fost foarte mult revizuit, noi am avut prima varianta de nou, cu "n" probleme si culmea, asociatul meu este mai mult decat un sofer inistit doar eu ce-i rupeam ficatii, cat depre off-road nu vazuse in viata lui asa ceva.
Probleme, doar din ce-mi mai aduc aminte, si astea pana la 70k de km cand a fost vanduta.

2 randuri de fise bujii originale, flansa intermediara cardan, niste bucsi din fata si spate, spatarul banchetei spate stanga nu se mai rabata desi fusese folosit de 3 ori in viata lui, becul stanga fata se ardea permanent si nu se schimba becul decat prin scoaterea barii si a farului (exasperant, idiot si scump pentru un rahat de bec).

Nu era confortabil nici cu suspensia setata pe confort, consuma enorm si la mers lejer afara, pe scurt un mare rahat de masina din foarte multe puncte de vedere.
Am mers si cu Turbo non facelift, ala macar tragea foarte bine, in rest acelasi ***.

Masina era asta:
https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...e-cayenne.html
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 19:35   #1393
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

nu visez la e39 am un 530d dotat cum nu sunt majoritatea e60-urilor,cineva din familie si-a luat un e60 si le-am pus unu langa altul si le-am comparat si am ramas pur dezgustat,e60 pentru mine mai degraba e ceva saramura si mai mult nici nu o sa fie,singurul care l-am condus si chiar mi-a placut a fost un 535d pachet M suspensii interior exterior iar masina era fara repros,nimic de obiectat. Scaune comfort ?sunt beton,dar ce zici de scaunele stock ? ) mai bine lasa. Si e60-ul este o masina de fite pentru cea mai mare majoritate,daca pentru voi 2 astia mai avuti care se dau cu 4.8 turbo e de inteles,dar ca voi pe langa restul populatiei sunt un procent foarte mic. Totusi,am fost cu un Turbo S acuma 3 ani si nu pot decat sa va dau dreptate.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 20:42   #1394
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by BMnWA View Post
Si e60-ul este o masina de fite pentru cea mai mare majoritate,daca pentru voi 2 astia mai avuti care se dau cu 4.8 turbo e de inteles,dar ca voi pe langa restul populatiei sunt un procent foarte mic. Totusi,am fost cu un Turbo S acuma 3 ani si nu pot decat sa va dau dreptate.
Normal ca nu se compara cu numarul de logane pe strazi ( cu toate ca un 520d nu sare departe la pret) insa in comparatie cu cele din clasa s-a sunt mult mai multe, cat si in comparatie cu alte bmw-uri de genul E90.

De curiozitate, anuturi autovit :

Seria 5 e60 (2004 ... 2011) : Numar de rezultate: 389

A6 c6 (2005 ... 2011) : Numar de rezultate: 297

E-classe (2003 .... 2011) : Numar de rezultate: 189

Seria 3 E90 (2005 ... 2011 ) : Numar de rezultate: 331
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 20:25   #1395
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

raman la parerea ca nu trebuie sa privim doar ca niste cai si sa nu ne comportam ca berbecii.
toate masinile sunt exceptionale pentru proprietarii carora li se adreseaza.

nu are absolut nici un rost sa dati drept exemple unele particularitati.

depinde ce asteptari ai de la o masina.
si in capul meu s a dat mult timp aceasta batalie. bmw sau mercedes.
iar un om batran, care timp de 45 de ani a schimbat mercedes si bmw m a luminat oarecum.


"pentru mine cea mai buna masina este mercedes, dupa aproape 1000km de condus ma dau jos fara nici o durere. lui fiu`meo i am cumparat bmw"
phaeton is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -