VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Eu cred ca o sa se vanda ca painea calda, chiar daca nu e pe gustul tuturora, e clar ca designul exterior ia in considerare si clientii mai in varsta, interiorul este oricum, un mare pas inainte:
Eu cred ca o sa se vanda ca painea calda, chiar daca nu e pe gustul tuturora, e clar ca designul exterior ia in considerare si clientii mai in varsta, interiorul este oricum, un mare pas inainte:
Si eu cred la fel, mie imi place sincer, abia astept varianta Cabrio si M
Deşi BMW a pregătit prezentarea oficială a noului M5 pentru 23 iunie, īn cadrul unui eveniment care va avea loc la Nurburgring, internetul şi-a făcut īncă o dată datoria faţă de fanii mărcii şi a scos de la naftalină primele imagini oficiale ale celui mai puternic Seria 5 din gama bavarezilor. Germanii de la AutoZeitung au dat ceva poze si date:
V8 4400cmc 560 CP la 6,000 rpm cuplul (680 Nm) la 1,500 rpm. Noul F10 M5 va accelera de la 0-100 km/h in 4.4 secunde si pana la 200 km/h noul M5 are nevoie de 13 seconds.
La fel ca si vechiul E60 M5 cu M-Drivers-Package viteza maxima va fi de 305km/h
BMW M5 va fi incaltat cu cauciuri de 265/35 ZR 20 pe fata si 295/30 ZR 20 pe spate
In Germania pretul lui BMW M5 va incepe de la 100,000 euros.
Conform publicaţiei germane AutoBild, Audi este gata de atac cu o nouă gamă S/RS. Noile S6, S7, S8 şi RS6 vor beneficia de propulsorul V8 de 4.0 litri dezvoltat īn colaborare cu britanicii de la Bentley.
Jurnaliştii de la publicaţia germană AutoBild vin cu o serie de informaţii noi despre viitoarea gamă de modele de performanţă de la Audi. Primul reprezentat al noii generaţii este S8. Acesta va debuta īn cadrul Salonului Auto de la Frankfurt şi va dispune de noul propulsor dezvoltat īn colaborare cu Bentley.
Noul agregat V8 de 4.0 litri twin-turbo va fi capabil să producă aproximativ 500 de cai putere, cu 50 de cai mai mult decāt actuala generaţie. Mai mult decāt atāt, inginerii germani promit un consum de carburat mai mic cu 20 de procente. De asemenea, noul S8 va beneficia īn versiunea de bază de serviciile cutiei de viteze automate cu 8 rapoarte şi de sistemul de tracţiune integrală Quattro.
Īn continuare, oficialii Audi vor introduce pe piaţă noile S6 şi S7. Cele două modele vor debuta īn cadrul Salonului Auto de la Los Angeles din 2012 şi vor beneficia de serviciile acealuiaşi propulsor V8 de 4.0 litri. Noul S6 va ascunde sub capotă 440 de cai, iar fratele său mai mare va dezvolta 470 de cai.
Ultimul, dar nu cel din urmă de pe lista Audi este RS6. Pentru a se putea bate cot la cot cu BMW M5, inginerii Audi au modificat şi mai mult motorul de 4.0 litri pentru a produce 580 de cai putere. Conform ultimelor zvouri, planurile oficialilor Audi nu se opresc aici. Aceştia ar putea să introducă pe piaţă şi un RS7 care va beneficia de acelaşi V8 de 4.0 litri care ar putea dezvolta pānă la 600 de cai putere.
Ne-ai aratat un Mercedes cu 600 000 km la bord, ce e asa special ? Parca am mai avut discutia asta o data, ce nu intelegi ca gasesti ORICE tip de masina cu sute de mii de kilometri care functioneaza bine atata timp cat a fost intretinuta ? De la Dacia la Opel pana la branduri premium. E asa greu de acceptat lucrul asta ?
La o cautare de cateva minute gasesti orice vrei...
logan cu 250 mii are un prieten si nu are nici o problema cu el si nici nu a avut,altii pana in 80 mii au schimbat 3 randuri de injectoare. Totusi un Mercedes nu e de laudat cu 600 mii km , asta e cifra de laudat pentru ford,opel astea mai mici..
am uitat sa mentionez ca acelst prieten nu are masina sau nu a avut-o pe taxi..daca e vorba de taximetristi am vazut cu 300 si de mii si zicea omu ca o are de noua si probleme majore nu a avut.. Nu e masina de comparat loganul,dar e un motor amarat de 1.5 cu 75 cai de care trage un roman in trafic toata ziua,ce poate fi mai rau la o masina..si tot tine si merge cu toate problemele de dacie frantuzeasca.