VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
13-07-11, 12:11
|
#1426
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
OFICIAL: Audi A5 şi S5 facelift
Audi a prezentat primele informaţii ale lui A5 şi S5 facelift. Modelul este aşteptat să debuteze în toamnă, la Salonul Auto de la Frankfurt.
Audi împrospătează A5 la jumătatea ciclului de viaţă a modelului său. A5 primeşte mici modificări de ordin estetic, motoare noi şi schimbări la nivelul şasiului. Toate aceste operaţiuni sunt menite să-l facă pe A5 mai atractiv, mai economic şi mai dinamic. Odată cu facelift-ul, toate motorizările oferite pe A5 vor avea injecţie directă şi vor beneficia de supraalimentare, sistem start-stop şi un sistem de recuperare a energiei cinetice în standard. În cazul unor modele, emisiile de CO2 au fost reduse cu 22%, în timp ce consumul de carburant a scăzut, în medie, cu 11 procente.
MOTORIZĂRI NOI, ŞASIU OPTIMIZAT
Motorizarea entry-level este o unitate 1.8 TFSI, reproiectată complet, care dezvoltă 170 CP şi 320 Nm. Emisiile de CO2 ale acestui motor în compania caroseriei Coupe sunt de 134 grame per kilometru, în timp ce consumul în regim mixst este de 5.7 litri la sută. Între timp, unitatea 2.0 TFSI dezvoltă tot 211 CP. Gama A5 a primit şi o nouă motorizare pe benzină, un 3.0 TFSI, o unitate V6 de 272 CP.
Cel mai mic diesel din gama A5 este un 2.0 TDI de 177 CP, care consumă 4.7 litri la sută în regim mixt în compania unei transmisii manuale. Emisiile de CO2 sunt de 122 de grame pe kilometru. La fel ca în cazul versiunii entry-level a lui A5 în compania motorului 1.8 TFSI, unitatea 2.0 TDI prezintă cel mai redus consum şi cele mai reduse emisii de CO2 din segmentul său. Gama de motorizări diesel oferite pentru A5 este completată de un 3.0 TDI V6 de 204 CP, care consumă 4.9 litri la sută în versiunea echipată cu transmisia Multitronic şi emite 129 grame de CO2 per kilometru. Cei de la Audi spun că este cel mai eficient motor diesel de 3.0 litri din segment. Versiunea de top oferă 245 CP, tot dintr-o unitate V6 TDI. Audi A5 urmează să devină primul coupe din lume echipat cu un motor diesel Euro 6 graţie unei noi motorizări ce urmează să fie introdusă în gamă.
În timp ce versiunile cu tracţiune faţă primesc fie o transmisie manuală cu şase trepte, fie unitatea Multitronic cu variaţie continuă, iar versiunile quattro ale lui A5 primesc fie o transmisie manuală cu şase trepte, fie o unitate S-Tronic cu şapte trepte şi două ambreiaje. În cazul modelelor quattro, clienţii de A5 pot comanda şi un diferenţial sport, care distribuie activ cuplul motor între roţile din spate după necesităţi. La nivelul şasiului, toate modelele A5 au primit rulmenţi revizuiţi pentru puntea spate şi amortizoare optimizate pentru ”manevrabilitate precisă şi confort sporit”. În standard, clienţii primesc jante din aliaj de 17 inch, dar Audi le oferă posibilitatea de a monta chiar şi jante de 20 de inch. Sistemul de servodirecţie electromecanic a fost revizuit pentru toate versiunile de motorizare.
MODIFICĂRI ESTETICE
Modificările estetice operate în gama A5 vizează o schimbare semnificativă la nivelul blocurilor optice, care au primit noua bandă de LED-uri introdusă pe modelele A1, A6 şi A8. Partea frontală a primit o nouă bară de protecţie, cu fante de aerisire mai mari şi o grilă revizuită. La nivelul posteriorului, toate versiunile au primit o nouă bară de protecţie şi blocuri optice revizuite, cu LED-uri opţionale. Există şi câteva modificări la interior, printre care se numără noul volan, noul selector de viteze pentru transmisiile automate, un nou finisaj pentru panoul de instrumente şi consola centrală. De asemenea, sistemul MMI de infotainment a fost revizuit, iar gama de tapiţerii şi culori a fost şi ea modificată. Opţional, modelul A5 Sportback este oferit cu cinci locuri. Clienţii pot face precomenzi începând cu luna septembrie, iar primele livrări vor avea loc în decembrie.
Audi S5 primeşte motorul 3.0 TFSI de 333 CP
Verisunile S ale lui Audi A5 primesc motorizarea TFSI de 3.0 litri şi 333 CP. În comparaţie cu motorul V8 de 4.2 litri pe care îl înlocuieşte, unitatea V6 supraalimentată este mai economică cu 20%, având un consum mediu de 8.1 litri la sută. Audi S5 Coupe are nevoie de 4.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă a modelului este de 250 km/h. Modificările estetice operate la nivelul lui A5 sunt vizibile şi pe S5. Sistemul quattro al acestei versiuni a primit diferenţialul central "crown-gear" şi servodirecţia electromecanică. În standard, modelul vine cu jante de 18 inch, iar Audi l-a echipat cu o suspensie sport specială.
Marca/Model/Versiune Audi S5 Coupe facelift
Capacitate (cc) 2.995
Puterea maxima (CP/rpm) 333/7.000
Cuplu maxim (Nm/rpm) 440/2.900-5.300
Viteza maxima (Km/h) 250 (limitat)
Acceleratie 1-100Km/h (s) 4.9
Consum mediu (litri/100 km) 8.1
Via | Audi
__________________
|
|
|
13-07-11, 13:52
|
#1427
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Problema la Audi este că atunci când faci maşini foarte frumoase e a dracului de greu să scoţi un facelift sau un model nou care să te impresioneze mai mult decât precedentul...
|
|
|
13-07-11, 14:16
|
#1428
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by aleks
Problema la Audi este că atunci când faci maşini foarte frumoase e a dracului de greu să scoţi un facelift sau un model nou care să te impresioneze mai mult decât precedentul...
|
Personal varainta fara facelift mi s-a parut cel mai frumos Audi sa nu mai zic de varianta RS la fel si la TT-ul varianta RS
Dintre cei trei constructori in ultimul timp Mercedes este pe primul loc la design!!
|
|
|
13-07-11, 14:19
|
#1429
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Nu ştiu dacă e primul, dar între cei 3 din topic BMW sigur e pe ultimul loc la modelele noi.
Când or să facă o maşină frumoasă ca un seria 8 de exemplu, genul de maşină care-ţi opreşte răsuflarea când o vezi (privind prin prisma anului ei, desigur), atunci o să-mi schimb părerea...
|
|
|
13-07-11, 14:41
|
#1430
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by aleks
Nu ştiu dacă e primul, dar între cei 3 din topic BMW sigur e pe ultimul loc la modelele noi.
Când or să facă o maşină frumoasă ca un seria 8 de exemplu, genul de maşină care-ţi opreşte răsuflarea când o vezi (privind prin prisma anului ei, desigur), atunci o să-mi schimb părerea...
|
Ei zic ca o sa fie M2 cu motor tri-turbo, mie mi se pare mai mult un nou model de Z )
Sursa pozelor si mai multe detalii : http://www.bimmerboost.com/content.p...ri-turbo-motor
Edit : si cateva poze cu seria 6 GranCoupe sau cum se numeste, inca in haine de camuflaj
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
Last edited by Champion; 13-07-11 at 14:47.
|
|
|
13-07-11, 21:44
|
#1431
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Seria 6 grancoupe e o maşină ok, dar nu e ... wow!
Uite, asta e ceea ce aştept eu să reediteze BMW: ceva care cu adevărat te lasă fără suflu când îţi apare brusc în faţă...
|
|
|
13-07-11, 21:54
|
#1432
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 291
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
Cum poti sa-l contrazici, nu ai vazut cate masini are si a avut la 22 de ani ai sai? Si ce masini...
|
Vai ... cat de interesant. A avut multe masini datorita banilor. Simplu.
|
|
|
13-07-11, 22:30
|
#1433
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
Consum mediu (litri/100 km) 8.1
[/B]
|
Chiar crede cineva asta? la 4.2l ( si quattro ) consum de 8 sa fim seriosi. Am reusit un motor mai mic cu 0.5l si 2 pistoane in minus un consum de 9.5 in conditiile in care am mers 70 km/h Constanta-Cernavoda si 130 km/h Cernavoda-Centura Bucuresti...
Am vazut tarziu ca este 3.0 TFSI, insa tot nu cred consumul de 8.1 %
Last edited by The_Mask; 13-07-11 at 22:33.
|
|
|
14-07-11, 00:46
|
#1434
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
335xi coupe :
Quote:
Kombiniert in l/100 km : 8,8 [9,1]
|
E-class 350 4matic :
Quote:
Kraftstoffverbrauch kombiniert (l/100 km) (7,4–7,5)
|
In realitate toate au o medie peste 10. Valoarea aceea este obtinuta in aceleasi conditii pentru toti cei trei producatori insa nu reflecta realitatea, mai ales in Romania.
__________________
|
|
|
14-07-11, 01:11
|
#1435
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by aleks
Seria 6 grancoupe e o maşină ok, dar nu e ... wow!
Uite, asta e ceea ce aştept eu să reediteze BMW: ceva care cu adevărat te lasă fără suflu când îţi apare brusc în faţă...
|
Da, stiu ce zici, si eu mi-as dori sa redeseneze E31-le de exemplu, sau cum ai zis tu E24-le, sau mai sunt vreo 2-3 modele, dar cred ca si asta o sa se intample cat de curand, oricum de BMW i8 nu prea poti zice ca nu te lasa cu gura cascata, mai ales ca o sa intre in productia de serie si deja i se face reclama la TV.S-ar putea sa redeseneze si ei un vechi model ce a facut istorie, cum a facut Mercedes cu SLS-ul, sau poate BMW vor sa devina din ce in ce mai avansati in tehnologie si designuri "SF" (vezi M2, postat mai sus, i8 si mai era unul, dar imi scapa numele, (edit) mai e si 328 Hommage design concept), nu cred ca va durea prea mult pana sa le vedem in productia de serie, si nu stiu daca ai observat dar deja unele linii de design de la concepte incep sa-si faca aparitia pe modelele noi (vezi F20-ul), oricum ceea ce ma "ingrijoreaza" cel mai mult acum, nu de designul, ci asta : http://www.bimmerboost.com/content.p...BMW-to...-MINI .Daca o sa inceapa productia in masa a BMWurilor cu FWD, pentru majoritatea fanilor si pasionatilor BMW va muri, oricum, multi dintre noi credem(adica si eu) ca ultimele BMWuri "adevarate" cum zice romanu, au fost generatiile E46, E39 etc
|
|
|
14-07-11, 01:41
|
#1436
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Champion
Da, stiu ce zici, si eu mi-as dori sa redeseneze E31-le de exemplu, sau cum ai zis tu E24-le, sau mai sunt vreo 2-3 modele, dar cred ca si asta o sa se intample cat de curand, oricum de BMW i8 nu prea poti zice ca nu te lasa cu gura cascata, mai ales ca o sa intre in productia de serie si deja i se face reclama la TV.S-ar putea sa redeseneze si ei un vechi model ce a facut istorie, cum a facut Mercedes cu SLS-ul, sau poate BMW vor sa devina din ce in ce mai avansati in tehnologie si designuri "SF" (vezi M2, postat mai sus, i8 si mai era unul, dar imi scapa numele, (edit) mai e si 328 Hommage design concept), nu cred ca va durea prea mult pana sa le vedem in productia de serie, si nu stiu daca ai observat dar deja unele linii de design de la concepte incep sa-si faca aparitia pe modelele noi (vezi F20-ul), oricum ceea ce ma "ingrijoreaza" cel mai mult acum, nu de designul, ci asta : http://www.bimmerboost.com/content.p...BMW-to...-MINI .Daca o sa inceapa productia in masa a BMWurilor cu FWD, pentru majoritatea fanilor si pasionatilor BMW va muri, oricum, multi dintre noi credem(adica si eu) ca ultimele BMWuri "adevarate" cum zice romanu, au fost generatiile E46, E39 etc
|
mult adevar ai grait
deja fanii marcii se lauda cu ce a fost, nu ce e acum.....
|
|
|
14-07-11, 05:56
|
#1437
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Intamplarea a facut ca ieri sa pot sa compar direct (doar vizual), seria 5 si A6 nou si sincer seria 5 este peste A6 la TOT. In primul rand A6-le real daca este mai chel este departe de variantele din reclame, deasemenea ii sta de 10x mai bine cu lemn in interior decat cu chrom. A nu se intelege ca este urat, in nici un caz, dar este clar sub interiorul la fel de chel al seriei 5.
Parerea mea este ca seria 5 este pentru prima oara un etalon de design in clasa, atat exterior cat si interior.
la clasa cabrio mica, Z4 iarasi este o mare reusita de design si nu numai fata de vechiul Z4 ci si fata de TT. Inca nu m-am obisnuit cu noul SLK ca sa-mi dau seama care este mai frumos, trebuie sa mai treaca ceva timp.
Parerea mea este ca Audi nu prea mai este etalon de design (atat exterior cat si interior) in nici o clasa, invingatorii impartindu-se intre Mercedes si BMW. Singurul care poate emite pretentii este A5-ul, dar si in cazul lui este discutabil.
|
|
|
30-07-11, 22:38
|
#1438
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Faceliftul lui Audi R8 va aduce motoare mai puternice
Audi R8 va primi primul său facelift anul viitor. Sportiva germană va folosi aceleaşi motoare V8 şi V10, însă cu ceva mai mulţi cai putere sub capotă.
Audi ia în calcul modificarea motoarelor disponibile pe vârful său de gamă, supercarul R8. Scopul germanilor este acela de a oferi ceva mai multe resurse modelului sportiv, odată cu lansarea faceliftului, programat la mijlocul lui 2012. Inginerii caută deja să modifice caracteristicile motoarelor cu opt şi zece cilindri, plănuind să alăture acestora doar o cutie cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte, fără opţiunea unei transmisii manuale.
Potrivit unor prime informaţii, motorul V10 de origine Lamborghini va oferi 15 cai putere în plus, ajungând la un bagaj de resurse total de 540 de cai. Acelaşi tratament şi pentru motorizarea entry-level V8, care va totaliza 450 de cai putere, adică acelaşi bagaj de resurse oferit şi de Audi RS5. Nu vor lipsi nici versiunile GT şi GT Spyder, care ar putea fi capabile să ofere un total de 570 de cai putere, asemeni lui Gallardo Superleggera.
La nivel estetic nu există momentan informaţii. Este normal însă să ne aşteptăm la un nou design al proiectoarelor, spoilerului frontal şi blocurilor optice. Inginerii vor folosi şi fibră de carbon din abundenţă pentru a menţine o valoare redusă a masei totale.
Potrivit unor voci din interiorul constructorului german, odată cu faceliftul am putea asista şi la lansarea versiunii de serie a modelului R8 e-tron, sportivul electric de 313 cai putere.
Last edited by adrian78bmw; 30-07-11 at 22:42.
|
|
|
31-07-11, 03:28
|
#1439
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Mai multa putere + dual clutch + ceva tweak-uri pe ici pe colo e bine. Puteau insa sa faca V10-le de 560-570 CP.
|
|
|
31-07-11, 03:32
|
#1440
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Pai atunci n-ar mai avea rost Gt`ul...
|
|
|
|
|