VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
25-10-14, 00:37
|
#2926
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Si au scapat "ciorili" toate, au avut noroc
|
|
|
28-10-14, 13:37
|
#2927
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
31-10-14, 23:03
|
#2928
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
He heee, frumos filmuletul
|
|
|
11-11-14, 09:43
|
#2929
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
your move, BMW!
2.0tdi biturbo(una din turbine actionata electric), 272cp si 500nm, motor conectat la o cutie cu 10 trepte dsg.
probabil va fi pus pe golf intr-o variant R diesel, A3, TT si q3 in varianta S diesel, Passat.
putin probabil sa se apropie ca si performante de 3.0tdi single turbo ce are 272cp si 580Nm si de asta cred ca nu va inlocui acest motor pe variantele mari de caroserie: a6/a7/a8/q7.
sunt curios care va fi strategia pt clasa medie: a4/a5/q5
https://translate.google.com/transla...835&edit-text=
|
|
|
11-11-14, 12:12
|
#2930
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
your move, BMW!
2.0tdi biturbo(una din turbine actionata electric), 272cp si 500nm, motor conectat la o cutie cu 10 trepte dsg.
probabil va fi pus pe golf intr-o variant R diesel, A3, TT si q3 in varianta S diesel, Passat.
putin probabil sa se apropie ca si performante de 3.0tdi single turbo ce are 272cp si 580Nm si de asta cred ca nu va inlocui acest motor pe variantele mari de caroserie: a6/a7/a8/q7.
sunt curios care va fi strategia pt clasa medie: a4/a5/q5
https://translate.google.com/transla...835&edit-text=
|
Dupa 8 ani de zile reusesc si ei sa scoata performanta din 2.0 diesel!
Cifrele anuntate sunt exceptionale, acum sa fie si fiabil!
Sa-l vedem la treaba.
|
|
|
11-11-14, 13:53
|
#2931
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
nu si-au propus mai devreme.
totusi, nisa asta pe care au deschis-o cu turbo electric, mi se pare mult mai inteligenta decat ceea ce a incercat bmw cu cele 3 turbine.
fara a complica lucrurile asa cum a facut bmw, 3.0tdi cu turbo electric va fi la fel de puternic ca x50d.
4.2 tdi va deveni, se pare, 4.0tdi si va aparea fie pe q7 fie pe a8 la urmatoarea lor generatie, cu aproape 500cp si va fi pus si pe R8
|
|
|
11-11-14, 18:42
|
#2932
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Orice inovatie e bine venita. Totusi, din ce am inteles, acest supercharger electric va functiona la 48V, iar asta va implica un convertor te tensiune or something si niste chichite in plus, niste kg in plus, care se vor pune probabil in partea din spate, pt echilibrarea maselor, deci nistecomplicaciune tot apare. Poate vb. prostii, e f, bine ca apar chestii noi, curand ne vom lamuri in functie de cate bucati vor vinde bmw si vag, cat de fiabile vor fi, economice etc. Eu unul sunt un pic sceptic la capitolul fiabilitate (ma refer la toti prod. auto) daca e sa imi spun o parere.
|
|
|
11-11-14, 23:46
|
#2933
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Sa eliminam definitiv termenul fiabilitate din vocabular in ceea ce priveste masinile noi de serie mare, si nimic bun nu se anunta pentru anii ce vin...
|
|
|
24-11-14, 23:11
|
#2934
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Aia de la Autocar, cica l-au condus: Audi A9
|
|
|
28-11-14, 14:48
|
#2935
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
28-11-14, 18:24
|
#2936
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
08-12-14, 18:03
|
#2937
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Test Autobild: VW Passat 2.0 TDI 4Motion Biturbo - 240 vs. Audi A4 Avant 3.0 Tdi bs. BMW 330d xDrive Touring
P.s. Am remarcat ca motorul de 2.0 biturbo de 240 de hp de la Vag consuma si polueaza mai mult decat un motor de 3.0 litri, sa nu mai spun ca nici la fiabiliate nu are cum sa stea mai bine. Compensezi doar la accize si impozit, mie personal, nu mi se pare mare smecherie.
Last edited by UNLORD; 08-12-14 at 18:07.
|
|
|
09-12-14, 08:53
|
#2938
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
observasem si eu testul asta si am remarcat consumul.
ma gandesc ca fiind un motor de 2 litri abia, cand tragi de el, consumul sare. posibil ca la nivel de cruising si mers normal, consumul sa fie mai mic si cred totusi ca se economisesc niste bani seriosi pe parcursul unui an.
totusi, in opinia mea, nu se merita diesel. motoarele pe benzina au evoluat atat de mult in ultima perioada dpdv consum, incat ai performante, motor mai simplu si in teorie mai fiabil, iar pretul mult, mult mai jos.
2.0tfsi pe audi A6 are 252 cp si 370Nm si cu siguranta isi va face loc in toata gama la fel ca si 2.0tdi 240 cp. economisesti 5000 euro la achizitie care sigur nu ii pierzi prin consum. iar intretinerea la otto, este si mai ieftina.
|
|
|
09-12-14, 12:37
|
#2939
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Nici eu nu as da benzina pe diesel, sa nu mai spun ca la un diesel ai cel putin 20-30 de kg in plus care apasa pe puntea fata (poate imi explica cineva de ce e mai greu un motor diesel la aceasi cilindree). Acuma daca ai o camioneta si cari marfa sau pasageri si faci multi km pe an, poate merita diesel, dar oricum mai devreme de cativa ani nu scoti investitia.
Last edited by UNLORD; 09-12-14 at 12:41.
|
|
|
09-12-14, 14:26
|
#2940
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
cred ca greutatea mai mare provine de la faptul ca fiind raportul de compresie mai mare la diesel, trebuiesc materiale mai solide.
pai daca iti fac un calcul punctual, la o diferenta de 5000 euro intre motorizarile mentionate de mine, inseamna in lei 22.500.
tinand cont ca handicapul de consum la benzina nu va fi mai mare de 12 lei pe 100 km rezulta folosind regula de 3 simpla:
22.500lei:12leix100km=185.416km pt a amortize cei 5.000 euro.
sigur dieselul este mai scump la intretinere, deci 5000 euro la achizitie se amortizeaza dupa 200.000km
iar 2 litri otto si o singura turbine ar fi undeva la 150kg motorul, pe cand 2 litri diesel si doua turbine ar fi pe la 200kg, deci 50kg suplimentare pe puntea fata care strica balansul masinii.
|
|
|
|
|