Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 05-10-11, 20:21   #1471
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

1. Lichidul propriu-zis poate folosi ca electrolit sau dielectic, altfel nu e practic.
2. Lichid cu suprafata libera nu e o problema, mai ales ca e vorba de o cantitate fixa - exista solutii.
3.Condensatorul e un acumulator aproape perfect, problema e raportul capacitate/gabarit
4.suntem off-topic
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 06-10-11, 00:27   #1472
AlexandruHD

Stage 1
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 21
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

3. Ai dreptate cu condensatorul.. dar presupun ca daca 3 granzi precum Daimler, BMW si VAG ar vrea cu orice pret sa fie primii care fac asa ceva...sumele enorme care sar investii ar trece si peste impasul asta cu raportul capacitate/gabarit deaorece nimic nu e perfect si orice poate fi imbunatatit...
AlexandruHD is offline   Reply With Quote
Old 07-10-11, 00:31   #1473
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by AlexandruHD View Post
3. Ai dreptate cu condensatorul.. dar presupun ca daca 3 granzi precum Daimler, BMW si VAG ar vrea cu orice pret sa fie primii care fac asa ceva...sumele enorme care sar investii ar trece si peste impasul asta cu raportul capacitate/gabarit deaorece nimic nu e perfect si orice poate fi imbunatatit...
Un condensator care sa acumuleze macar pe sfert cat cel mai ieftin acumulator, la acelasi gabarit ar fi benefic in toate domeniile, gandeste-te ce bine ar fi sa incarci laptop/tel etc in cateva minute iar "bateria" sa nu isi piarda din capacitate niciodata.
Asa ca nu numai industria auto ar fi interesata, ci in orice domeniu s-ar gasi aplicatii.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-11, 19:05   #1474
nicholas

Stage 4
 
nicholas's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 291
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Intrebarea adevarata este de ce nu se renunta la mizeriile de motoare cu ardere interna, un motor electric este de 10 ori mai misto, mult mai performant, cu randament mai mare, mult mai fiabil si nepoluant, mult mai ieftin de construit si de intretinut(aproape 0 intretinere).

Dar deh. E grele. Gandesti in paradigma care ti se ofera.
Mai gandeste-te care dintre motoarele cu ardere interna si tine reprezinta mai mult o mizerie ...
nicholas is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 17:20   #1475
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

BMW Seria 3 - noua generaţie a fost prezentată oficial

BMW a dezvăluit astăzi, aşa cum a promis, noua generaţie a modelului Seria3. Berlina a crescut în dimensiuni, este mai spaţioasă şi adoptă motorizările diesel şi benzină deja cunoscute


Fanii BMW au numărat probabil zilele, orele şi minutele până la mult aşteptatul moment programat astăzi. Răbdarea lor nu a fost încercată însă în zadar, bavarezii ţinându-se de promisiune, aşa cum le stă bine germanilor. De astăzi, BMW are un rival proaspăt pentru segmentul sedanurilor premium de clasă medie în persoana noii generaţii Seria 3.

Evenimentul de lansare a avut loc la uzina BMW din Munchen în prezenţa unei mulţimi impresionante de angajaţi ai companiei şi jurnalişti. Atmosfera relaxată a fost decorul perfect pentru cea de-a şasea generaţie a sedanului de clasă medie, venit să completeze familia de produse premium.

Un design mai agresiv
Berlina păstrează noul limbaj de design regăsit pe fraţii mai mari, adoptând vlocurile optice ascuţite, grila tradiţională proeminentă şi capota cu nervuri. Ca noutate, blocurile optice faţă sunt legate de grilă printr-un artificiu de design. În partea posterioară, luminile LED amintesc de posteriorul lui Seria 5 şi Seria 7, iar forma blocurilor optice redă conturul literei L. Un pachet de accesorii M pentru exterior şi interior este aşteptat în vara lui 2012.

Cum era de aşteptat, berlina a crescut în dimensiuni cu 93 de mm, măsurând acum 4.62 de metri. Generozitatea acestei noi dimensiuni se resimte în interior, unde pasagerii de pe locurile din spate câştigă 15 mm la nivelul genunchilor şi 8 mm la nivelul capului. Portbagajul creşte şi el cu 20 de litri, oferind acum un total de 480 de litri.În ciuda reproproţionării, Seria 3 îşi reduce masa totală cu 40 de kilograme, comparativ cu actualul model.

Şapte motorizări economice
Lansarea de astăzi introduce noul Seria 3 cu o gamă largă de versiuni de motorizare. Cei care preferă benzina vor putea opta pentru versiunile 320i, 328i şi 335i, echipate cu motoarele de 2.0 respectiv 3.0 litri bi-turbo. Fanii dieselului vor regăsi unitatea de 2.0 litri pe două versiuni distincte: 320d şi 320d Efficient Dynamics.

Cel mai eficient motor va fi cel diesel de 2.0 litri şi 163 de cai putere, etichetat Efficient Dynamics, al cărui consum mediu va fi de numai 4.1 litri/100 de kilometri. Emisiile se vor reduce cosniderabil, atingând doar 109 g/km. Opţiunile de propulsie vor fi mai numeroase de anul viitor, când în gamă trebuie să îşi facă loc şi versiunea ActiveHybrid 3, aşteptată să se prezinte oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Toate motorizările disponibile în prezent vor putea fi comandate alături de o transmisie manuală cu şase trepte sau de una automată cu opt rapoarte, o premieră în segmentul mediu. Nu va lipsi nici sistemul start-stop, oferit în dotarea standard.

O noutate va fi şi introducerea sistemului de suspensie adaptivă, care îi va permite celui de la volan să opteze între diferite moduri de rulare: Comfort, Normal, Sport şi Sport+. Va fi introdusă şi opţiunea Ecco Pro, care garantează emisii cu 20% mai mici.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	105478l.jpg
Views:	92
Size:	78.8 KB
ID:	2185684   Click image for larger version

Name:	667035l.jpg
Views:	79
Size:	66.8 KB
ID:	2185685   Click image for larger version

Name:	420251l.jpg
Views:	85
Size:	46.0 KB
ID:	2185686  

Click image for larger version

Name:	591345l.jpg
Views:	41
Size:	77.6 KB
ID:	2185687   Click image for larger version

Name:	633651l.jpg
Views:	157
Size:	62.5 KB
ID:	2185688   Click image for larger version

Name:	542666l.jpg
Views:	108
Size:	46.5 KB
ID:	2185689  

Click image for larger version

Name:	791590l.jpg
Views:	56
Size:	57.8 KB
ID:	2185690   Click image for larger version

Name:	616712l.jpg
Views:	60
Size:	56.0 KB
ID:	2185691   Click image for larger version

Name:	339122l.jpg
Views:	49
Size:	70.3 KB
ID:	2185692  

__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 19:04   #1476
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

In sfarsit un model care imi place cu adevarat de la BMW ... oricum, cu seria 3 nu au dat gres niciodata ... mai multe poze, aici: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=592598

Last edited by UNLORD; 14-10-11 at 19:06.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 19:47   #1477
cosmin_jur

Stage 5
 
cosmin_jur's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 442
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Super seria 3, si seria 5 , F10 imi place mult cum arata.
cosmin_jur is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 20:11   #1478
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pare mai degraba un facelift din lateral si spate in rest fata pare Kia Optima interior seria 1..Ma bucur ca ultimul model cu interiorul de Bangle a disparut si era cel mai mare minus la E90..cam dezamagitoare noul seria 1 si seria 3

http://www.bmwblog.com/2011/10/14/wo...-bmw-3-series/
http://www.bmwblog.com/2011/10/14/fi...-bmw-3-series/
http://www.bmwblog.com/2011/10/14/ul...-bmw-3-series/
https://www.facebook.com/#!/media/set...1419194&type=1

Last edited by adrian78bmw; 14-10-11 at 20:22.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 00:33   #1479
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

mi se pare ca aduce foarte mult cu rechinul... nu stiu ce sa zic. din unele poze mi se pare superba, din altele nu ma atrage deloc! interiorul, in schimb, imi place foarte mult!!
steffan is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 15:47   #1480
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

In sfarsit un BMW frumos, ca nu mai vazusem unul de vreo 10 ani... Au reusit-o, si interiorul e cum trebuie sa fie, si exteriorul e unitar, placut pe ansamblu. Mult am asteptat asta, desi e loc de mai bine, inca mult...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 17:00   #1481
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
In sfarsit un BMW frumos, ca nu mai vazusem unul de vreo 10 ani... Au reusit-o, si interiorul e cum trebuie sa fie, si exteriorul e unitar, placut pe ansamblu. Mult am asteptat asta, desi e loc de mai bine, inca mult...
Spatele e un pic prea "moale" ... In rest e destul de performant:

General:

Launches February 2012 with:
328i gasoline model
335i gasoline model
320d diesel model
320d EfficientDyanmics diesel model
Prices to be between 35,350 euros (320d) and 43,600 euros (335i)
Hybrid F30 coming Autumn 2012
Available in Sport Line, Modern Line, and Luxury Line (trim and equipment combination variants)
M-Sport package available from Summer 2012 on
Active Hybrid 3 available from Fall 2012 on
Built at Munich, Regensburg, and Rosslyn plants


Physical:

40-45 kg (88-99 pounds) lighter than E90 sedan, depending on engine
93 mm (3.66 inches) longer body
50 mm (1.96 inches) longer wheelbase
37 mm (1.45 inches) wider track [front]
47 mm (1.85 inches) wider track [rear]
15 mm (0.59 inches) more legroom for rear passengers
8 mm (0.31 inches) more headroom


Features:

Head Up Display optional
Standard six speed manual transmission
Optional 8 speed transmission
Active Cruise Control with Stop & Go Function
Lane change and lane departure warning with collision warning
Surround View with Side View and Top View
Parking assistant
Real time traffic info (RTTI)
Standard Auto Start Stop function on all models
Brake Energy Regeneration
Optimum Shift Indicator and need-based operation of ancillary components (including a disengageable air conditioning compressor)


Performance:

335i:
306 horsepowers
400 Nm
0-62mph: 5.5s
7.2/7.9 liters/100 km (35.8/39.2 mpg imperial)
186g/km CO2 emission
328i:
245 horsepowers
350 Nm
0-62mph: 5.9s
6.4/6.3 liters/100 km (44.1/44.8 mpg imperial)
149g/km CO2 emission
320d (UK/Europe only):
184 horsepowers
380 Nm
0-62mph: 7.5s
4.5 liters/100 km (62.8/64.2 mpg imperial)
119g/km CO2 emission
320d Efficient Dynamics (UK/Europe only):
163 horsepowers
380 Nm
0-62mph: 8.0s
4.1 liters/100 km (68.9 mpg imperial)
109g/km CO2 emission
Driving Experience Control - Comfort, Sport, Sport+, and Eco Pro Mode


UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 19:03   #1482
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

sunt unele consumuri date de bmw care te fac sa razi, zici ca's facute in semi-vid.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 20:35   #1483
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Tot nu se compara cu ce face un baeat cu un laptop.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 17-10-11, 14:11   #1484
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Sunt curios cum va arata seria 7 cu facelift..Mare pacat ca au renuntat la modelele 325 cu motorul de 2.5 si 218CP la fel si 330 3l 272CP in unele comparative 2.5 l6 iesea la consum la fel ca un 2.0 turbo de pe grupul VAG mai ramane in picioare singura cauza plauzibila cu taxele mai mari si noxe mai mari dar mie mi se par niste gogomani consumuri la V8-uri de 9.6 9.9 10litri/100km cand in realitate sub 13.6 nu consuma nici unul..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 22-10-11, 02:08   #1485
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Arata ok, parca linia farurilor este un pic prea joasa fata de inaltimea capotei. Sunt curios daca se schimba ceva la coupe.

Tehnic 328i (2.0L turbo sau biturbo? ) arata foarte bine pe hartie, 350nm intre 1.250 si 4.800 de ture ( cuplu maxim pe 3.550 ture la BENZINA !! ) si 0-100 in 5.9 secunde este tot ce ti-ai putea dorii la un motor sub 2000cc.
__________________

Last edited by Bogdan_mb; 22-10-11 at 02:15.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -