Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 11-11-11, 21:21   #1531
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Probabil iau notele cele mai mari la auditele de calitate, au cele mai putine reclamatii de la client etc altfel nu vad cum ai masura calitatea de care vorbeste nenea, nu cea pe care o intelege romanul de rand.
__________________
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 11-11-11, 21:29   #1532
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Probabil iau notele cele mai mari la auditele de calitate, au cele mai putine reclamatii de la client etc altfel nu vad cum ai masura calitatea de care vorbeste nenea, nu cea pe care o intelege romanul de rand.
Pai noul A4 nu gradul de fiabilitate DECRA decat pana in 50 000 km. Asteptam sa vedem rezultatele la categoria 100-150 k si > 150 k de km, sa vedem atunci fiabilitatea, ca de generatia trecuta de A4 a facut misto.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 00:54   #1533
Stage1

Stage 5
 
Stage1's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 551
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Ca tot era vorba de tendintele celor de la BMW privind modelele lor:
"BMW Seria 3 este cel mai important model aflat în producţia de serie a BMW Group, precum şi modelul cu cele mai importante vânzări din întregul segment premium. Pentru a avea certitudinea că a şasea generaţie BMW Seria 3 va părăsi linia de producţie cu aceeaşi calitate inegalabilă, am investit aproximativ 500 milioane de euro în uzina numărul unu de la Munchen. Iar acest lucru a însemnat garantarea a 9.000 de locuri de muncă", a precizat Frank-Peter Arndt, membru în Consiliul Director al BMW AG şi director pentru producţie.
Si eu care credeam ca-i seria 5
Quote:
Seria 5 se bazeaza pe platforma ajustata a seriei 7 si a iesit cam rotofei si cam grasutz
Sincer, este foarte frumoasa masina in sine, in schimb parca i din ce in ce mai mare, asta nu-mi place nici mie, mereu am privit seria 5 ca ceva perfect pentru orice, a6 a fost mare din start, prea mare, acum cred ca au ajuns la aceleasi standarde. Pacat, vechiul seria 7 fara sa ma informez, cred ca-i la fel de gras ca noul seria 5. Probabil va castiga teren fata de e60, dar nu cred ca ajunge la spiritul e39, niciodata.
Intr un fel nu-i inteleg pe cei de la bmw, toata lumea iubeste generatia e39, daca sunt capabili(si cu siguranta sunt) sa faca unul asemanator, sa ,,reporneasca" de acolo, cu motoarele de ultima generatie si mai putin fier vechi pe ele, ar fi din nou, fara concurenta.
__________________

The power within you...

Last edited by Stage1; 18-11-11 at 01:09.
Stage1 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 00:57   #1534
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Stage1 View Post
Si eu care credeam ca-i seria 5
Era mai devreme o discutie daca Seria1 devine sau nu modelul de baza dpdv al vanzarilor, de asta am postat...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 01:12   #1535
Stage1

Stage 5
 
Stage1's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 551
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Era mai devreme o discutie daca Seria1 devine sau nu modelul de baza dpdv al vanzarilor, de asta am postat...
Paradox, lumea trece din ce in ce mai mult pe masini mici, in acelasi timp, masinile devin din ce in ce mai mari, inca n am inteles principiul de baza
Stage1 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 17:47   #1536
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Review la noul Seria 3:
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 17:56   #1537
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Era mai devreme o discutie daca Seria1 devine sau nu modelul de baza dpdv al vanzarilor, de asta am postat...
Ar fi avut potential sa devina daca nu era urata cu spume. Nu inteleg, ce este atat de greu sa dea niste bani unui italian, sa le faca design la masini... Imaginati-va un seria 1 la fel de frumos ca un Stilo sau Alfa mito... rupeau.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 19:08   #1538
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Daca arata ca Alfa nu mai vindeau nimic in Germania sa ne uitam cate Golf 6 se vand si cate Alfa Giulieta dar aici intervine si patriotismul german care ar cumpara modelele germane chiar daca ar arata ca niste topoare!!
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 20:36   #1539
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

poate asa si cu bmw-ul.
am vazut in germania pe autostrada o familie de 4 persoane, fetele in spate si baietii in fata, parintii aveau in jur de 40 de ani, fata vreo 18 si baiatul putin mai mult si se inghesuiau toti intr-o seria 3 coupe, frumoasa de altfel, insa le statea mult mai comod intr-o octavia, touran, sau macar un passat cc.

sa nu mai vorbesc de un s klasse, quattro, etc.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 18-11-11, 21:04   #1540
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Revenind la dimensiuni, tind sa cred ca cinci centimetri in plus la o lungime de cinci metri sunt insesizabili. Designul joaca un rol important in crearea unor opinii cu privire la acest aspect.

De exemplu, eu am o problema cu noul Porsche Cayenne. Desi a crescut in dimensiuni comparativ cu modelul precedent, liniile si formele adoptate imi lasa impresia ca as avea de-a face cu un Baby-Cayenne.

Apoi, un alt exemplu bun de dat, ar fi noul Mercedes CLS. Nu e mai mare decat cu 20 - 30 milimetri, insa comparativ cu predecesorul sau... ma limitez la a spune ca designerii sai se aflau intr-un moment de ratacire totala.
__________________

Last edited by boy_wonder; 18-11-11 at 21:21.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 05:27   #1541
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Ar fi avut potential sa devina daca nu era urata cu spume. Nu inteleg, ce este atat de greu sa dea niste bani unui italian, sa le faca design la masini... Imaginati-va un seria 1 la fel de frumos ca un Stilo sau Alfa mito... rupeau.
Asta e foarte discutabil.
Asa cum nici mie nu mi-a venit sa cred cand mi-a zis un coleg ca lui nu-i plac BMW-urile de nici o un fel, pentru mine masinile italiene obisnuite (nu super car-uri) sunt foarte jos pe lista mea de preferinte.

Stilo stock, dupa mine, nu e ceva deosebit, daca as fi avut 20 de ani si parinti ~cu bani seria unu sau 3 mi-as fi luat, in nici un caz un fiat.
Alfele sunt foarte frumoase, inteleg pe cei care sunt innebuniti dupa ele dar nu ma atrag pentru ca mi se par cam "feminine".

Bine, toate astea sunt vorbit discutii pentru ca designul exterior ar trebui sa fie unul din ultimele criterii in alegere, si in plus consider ca exista foarte putine masini urate concepute in ultimii 5 ani, asa ca nu dupa asta mi-as alege o masina noua.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 13:14   #1542
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Ar fi avut potential sa devina daca nu era urata cu spume. Nu inteleg, ce este atat de greu sa dea niste bani unui italian, sa le faca design la masini... Imaginati-va un seria 1 la fel de frumos ca un Stilo sau Alfa mito... rupeau.
Stilo sau Mito au fost si sunt ambele niste esecuri comerciale de proportii ... Iar scuza-ma Stilo chiar nu a avut design, a fost o super gherla. In plus, de mult timp mai conteaza atat de mult designul ci imaginea de marca pe care masinile italienesti nu prea o au.! Seria 1 nu are super design, cum nici un A3, A,B -Kllase, Golf 6 nu poti sa spui ca are design dar in schimb iti dau sentimentul de robustete si de masina solida si inchegata. Sa nu mai spun ca mai conteaza si feelingul pe care ti-l dau cand le conduci, de aia faci drive-test cand iti iei o masina, iar italienestile sunt super moi la condus si nu iti lasa super impresie. Mai adauga economia de combustibil si emisiile de CO2, rafinamentul motoarelor, directie, frane etc si ai sa vezi ca si asta mai e un factor care atrana greu atunci cand scoti bani din buzunar pt o masina compacta. Sa nu mai vb. de fiabilitate, valoarea de revanzare etc. Cam asta cauta clientii in primul rand si o sa ramai surprins de cate seria 1 o sa vezi pe strazi (deja am vazut 3 bucati in Buc). Acuma sincer, tu ti-ai cumpara o masina italieneasca doar pt design?

Last edited by UNLORD; 19-11-11 at 13:19.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 13:17   #1543
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Era mai devreme o discutie daca Seria1 devine sau nu modelul de baza dpdv al vanzarilor, de asta am postat...
Seria 3 a fost , este si va fi ... Aproape o treime din vanzarile BMW sunt reprezentate de seria 3!
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 13:26   #1544
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

A fost an cred ca si cel mai bun pentru seria 3 cand s-au vandut 560000
bucati si seria 5 vreo 230000 dar pe atuncea BMW nu avea decat maxim 4-5 modele in productie sau anii 97-98 cand reprezenta peste 50% din vanzari

Succesul enorm E46 cu experienţă în toate pieţele şi a fost considerat de referinţă de performanţă din clasa sa.. [ 5 ] An record pentru E46 a fost 2002, când au fost vândute 561,249 de vehicule în întreaga lume

Last edited by adrian78bmw; 19-11-11 at 13:33.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 17:12   #1545
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Hai sa vorbim discutii ca toti suntem ingineri.

http://www.osv.ltd.uk/latestnews/tag...sales-figures/

http://www.osv.ltd.uk/latestnews/mai...or-alfa-romeo/



Against a backdrop of falling new car sales in Britain, and a UK market 28.5 per cent down on 2008 year-to-date, Italian sporting car manufacturer, Alfa Romeo, is bucking the trend by posting buoyant sales results in the past two consecutive months.

According to March and April’s new registration statistics from the Society of Motor Manufacturers and Traders, Alfa Romeo has recorded a positive percentage change in its new car sales, with industry-leading results in each month, and a massive 76.8% increase in April – 55% higher than any other manufacturer for the month.

The Italian sporting marque is also one of only two manufacturers to be credited with increased year-to-date sales figures compared to 2008.

Alfa Romeo in 2009 has been boosted by the introduction of the sporty, compact Alfa MiTo which has extended the manufacturer’s appeal into a new market segment. The technologically advanced and fun-to-drive addition to the range has been an instant hit with young and image conscious motorists keen to take advantage of Alfa Romeo’s competitive pricing and low insurance ratings
a3ds is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -