Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 08-11-12, 21:47   #2251
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Acum ramane de vazut cand o sa se trezeasca si BMW.

@ UNLORD

Testul ala la clasa mare premium este un mare bullshit, epic fail. Metodologia este buguita grav, de unde si rezultatul final ciudat.

De ce este un rahat testul ?

1) S-au testat diesel-urile de baza, de ce la A6 a fost ales 3.0 TDI cand se putea lejer merge pe 2.0 TDI 177 CP, care era la ~ acelasi nivel cu toate celalalte dpdvd al performantelor, puterii, etc.
2) Roti 16" MB, 17" BMW (225 latime), 18" Jaguar si 19" Audi (255 latime). Jantele pe 19" combinate cu un motor mult mai mare ca la concurenta apoi cretinii vorbesc de eficienta/consum. No shit ? De ce nu au testat 2.0 TDI si de ce nu au folosit aceeasi dimensiune la roti la toate cele 4 masini, 17" de exemplu ?
3) De ce la BMW au ales cutia manuala cand este disponibila o automata in 8 trepte ? De ce 3 au fost automate (Audi cu una mai deosebita, multitronic) si 1 manuala ?

Chiar si asa, BMW a scos 5.0% consum, Audi 5.8%. Nu e rau avand in vedere conditiile cretine ale testului.

Apoi, in loc sa se concentreze pe lucrurile importante pentru clasa mare premium, ei se uita la 0.2% consum si ce feeling iti da directia, lucruri "esentiale" la masinile testate (a se lua in calcul pretul si motorizarea si clientela lor).

Asa teste sa tot fie...
Tu ai dreptate in mare parte, este cam stupida comparatia, dar cred ca asta au dat la test si asta au comparat. Cand BMW a dat masini in test cu cauciucuri allseason si-a luat-o la "n" capitole, prostia BMW.


Quote:
Originally Posted by specialist View Post
a6 sedan-3.0tdi-313 cp, 0-60mph, masurat cu anumite scule, in 4.4 sec

https://www.youtube.com/watch?v=xhBg5...hannel&list=UL
Cred ca esti absolut constient ca masina nu este stoc, mai ales ca in conditii reale nu a scos niciodata specificatiile date la carte (5.1), 5.3 real.

.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-11-12, 07:05   #2252
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

@unlord
@anaconda.
Cred ca in testul ala mai apare o greseala. In sensul ca audi fiind cu cutie multitorinic, sigur nu era cu tractiune integrala. Cutia CVT nu este compatibila cu tractiunea integrala si audi nu au combinat niciodata cele doua caracteristici. 100% masina era fwd.



Quote:
Originally Posted by GTR View Post

Cred ca esti absolut constient ca masina nu este stoc, mai ales ca in conditii reale nu a scos niciodata specificatiile date la carte (5.1), 5.3 real.

.
@gtr
5.3 scoate pana la 100kmh (nu 60mph), varianta avant in teste. Sa fim seriosi, pe motorizarile serioase, audi nu se face de cacao ca bmw.
masina din test este 100% stock insa testul este facut cu 1ft roll(citeste comentariile din youtube).
pt sistemul respectiv de masurare, cronometrul porneste dupa 1ft sau 0.3 sec, deci masina a facut in realitate 60mph in 4.7 sec. De fapt intre 4.7 si 4.8sec, ceea ce duce realistic la 0-100km/h in 5.0-5.1 sec adica asa cum spune productorul.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 09-11-12, 11:30   #2253
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
@unlord
@anaconda.
Cred ca in testul ala mai apare o greseala. In sensul ca audi fiind cu cutie multitorinic, sigur nu era cu tractiune integrala. Cutia CVT nu este compatibila cu tractiunea integrala si audi nu au combinat niciodata cele doua caracteristici. 100% masina era fwd.





@gtr
5.3 scoate pana la 100kmh (nu 60mph), varianta avant in teste. Sa fim seriosi, pe motorizarile serioase, audi nu se face de cacao ca bmw.
masina din test este 100% stock insa testul este facut cu 1ft roll(citeste comentariile din youtube).
pt sistemul respectiv de masurare, cronometrul porneste dupa 1ft sau 0.3 sec, deci masina a facut in realitate 60mph in 4.7 sec. De fapt intre 4.7 si 4.8sec, ceea ce duce realistic la 0-100km/h in 5.0-5.1 sec adica asa cum spune productorul.
Mai fa calculul odata:

1ft 0.3 sec -96 km/h.

0-100 km/h 4.76 + ~0.3 + ~0.25, adica ~5.31.

A6 3.0 TDI biturbo - 5.1 declaraat - 5.3 in teste (Auto Moto und Sport de exemplu)
BMW 535d biturbo - 5.5 declarat - 5.6 in teste (Auto Moto und Sport)

Care minte mai mult in cazul de fata?

Ai dreptate in cazul lui M550d, unde au declarat 4.7s si in teste scoate 5s.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-11-12, 15:17   #2254
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Acum ramane de vazut cand o sa se trezeasca si BMW.
Nici ei nu-s mai breji la deosebirea modelelor doar dupa interior, de catre orice ochi
Champion is offline   Reply With Quote
Old 09-11-12, 15:18   #2255
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Oooffff GTR, cum tii tu neaparat sa ma superi.

Acel versus din automotorundsport este cu variantele avant respectiv touring, iar A6 a avut 5.3s adica atat cat spune audi. Arata-mi ceva pertinent in care sa sustii ca era vorba de varianta sedan.

Apoi, omul de pe youtube a scos in doua masuratori 0-96km/h, 4.42 respectiv 4.46sec, cu 1ft roll.

Hai sa consideram 4.45s.
Dupa cum stii, cronometrul porneste dupa 1ft sau 0.3 sec.

Rezulta ca, in realitate, omul a scos pana la 96km/h 4.45+0.3=4.75sec
De la 96km/h pana la 100km/h la asemenea putere a motorului mai trebuie un maxim de 0.3-0.4 sec.
Deci, totalul iese de 5.1sec in cel mai pesimist calcul, adica atat cat spune audi.
De regula, audi nu minte la masinile cu mai multi cai putere.

Deci, cine greseste ? eu sau tu ?

Tu gresesti ca in cei 4.75 mai adaugi din nou 1ft sau 0.3 sec, cand de fapt in 4.75 este inclus acel ft sau 0.3 sec.

Oricum, ca si concluzie, 0-96km/h in 4.7-4.8sec cu doar 313cp si 1900 kg greutate, este performanta, nu gluma.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 09-11-12, 18:34   #2256
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
Oooffff GTR, cum tii tu neaparat sa ma superi.

Acel versus din automotorundsport este cu variantele avant respectiv touring, iar A6 a avut 5.3s adica atat cat spune audi. Arata-mi ceva pertinent in care sa sustii ca era vorba de varianta sedan.

Apoi, omul de pe youtube a scos in doua masuratori 0-96km/h, 4.42 respectiv 4.46sec, cu 1ft roll.

Hai sa consideram 4.45s.
Dupa cum stii, cronometrul porneste dupa 1ft sau 0.3 sec.

Rezulta ca, in realitate, omul a scos pana la 96km/h 4.45+0.3=4.75sec
De la 96km/h pana la 100km/h la asemenea putere a motorului mai trebuie un maxim de 0.3-0.4 sec.
Deci, totalul iese de 5.1sec in cel mai pesimist calcul, adica atat cat spune audi.
De regula, audi nu minte la masinile cu mai multi cai putere.

Deci, cine greseste ? eu sau tu ?

Tu gresesti ca in cei 4.75 mai adaugi din nou 1ft sau 0.3 sec, cand de fapt in 4.75 este inclus acel ft sau 0.3 sec.

Oricum, ca si concluzie, 0-96km/h in 4.7-4.8sec cu doar 313cp si 1900 kg greutate, este performanta, nu gluma.
Tind sa-ti dau dreptate )))

Da, performanta este jos palaria. Si la SQ5 parca tot 5.1 au declarat, ceea ce este foarte tare! Toteauna am vrut sa vad un SUV mediu performant si eficient, si Audi a facut primul pas.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-11-12, 22:44   #2257
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

in ultima vreme audi a inceput sa faca masini exceptionale, chiar a inceput sa imi placa mult audi, mai ales din prisma performantelor/consum.
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 13-11-12, 10:39   #2258
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by TURBOSS View Post
in ultima vreme audi a inceput sa faca masini exceptionale, chiar a inceput sa imi placa mult audi, mai ales din prisma performantelor/consum.
Exact si sa nu uitam inca un punct foarte important, sasiul, care inainte era o mare buba a lor.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 13-11-12, 16:08   #2259
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Primele imagini cu Seria 4 (camuflata)
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-11-12, 16:37   #2260
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Arata fff tare din profil. Imi place mult forma geamului latral spate si plafonul care coboara mult in zona stalpilor spate. Desi probabil nu va fi loc pt pasageri mai inalti de 1.6-1.7 pe bancheta din spate, se merita disconfortul tinand cont de aspectul masinii.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 13-11-12, 17:21   #2261
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
Arata fff tare din profil. Imi place mult forma geamului latral spate si plafonul care coboara mult in zona stalpilor spate. Desi probabil nu va fi loc pt pasageri mai inalti de 1.6-1.7 pe bancheta din spate, se merita disconfortul tinand cont de aspectul masinii.
Fix triunghiul din spate si forma plafonului le-am observat si eu. Astept sa o vad in faza finala, descoperita.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-11-12, 16:17   #2262
cris.cristi

Stage 3
 
cris.cristi's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 79
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
Arata fff tare din profil. Imi place mult forma geamului latral spate si plafonul care coboara mult in zona stalpilor spate. Desi probabil nu va fi loc pt pasageri mai inalti de 1.6-1.7 pe bancheta din spate, se merita disconfortul tinand cont de aspectul masinii.
La E92 incape fara prb o pers de 1.90 in spate , banuiesc ca nu e mare diferenta intre ele.
cris.cristi is offline   Reply With Quote
Old 15-11-12, 14:39   #2263
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Se pare ca din luna mai 2013 va fi disponibil si un SQ5 cu 3.0tfsi si 354cp :http://www.audiblog.nl/?p=62842
specialist is offline   Reply With Quote
Old 16-11-12, 09:36   #2264
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by TURBOSS View Post
in ultima vreme audi a inceput sa faca masini exceptionale, chiar a inceput sa imi placa mult audi, mai ales din prisma performantelor/consum.
La consum, deocamdata stau mai prost decat bmw la majoritatea motoarelor echiavalente, mercedes neavand mare lucru de spus la acest capitol.

Se pare ca incepand cu generatia EA288 a lui 2.0 tdi, lucrurile se schimba un pic pt 4 cilindri diesel la Audi.

Acest motor, ce a aparut prima data pe A3 si apoi pe golf 7 si leon, este construit de la 0 neavand in comun cu generatia anterioara decat capacitatea cilindrica.
Primul nivel de performanta are 150 cp iar nivelul doi are 184 cp, acesta din urma fiind lansat deocamdata pe leon FR tdi urmand a fi disponibil pt intreaga gama Vag.

Ca si performante, cel de 150 cp a scos in teste cu s-tronic 7.9 secunde pana la 100(declarat de producator 8.3) masina avand 1370kg si 8.6 cu o cutie manuala(8.5s declarat de Audi ), masina avand 1380 kg(probabil era mai bine accesorizata), ceea ce mi se pare extrem de bine.
Dpdv consum este la nivel de bmw 118d cu 143 cp, insa la performante este mult peste.

http://www.auto-motor-und-sport.de/v...33.html?show=3
http://www.autozeitung.de/auto-einze...ztest?page=0,1
specialist is offline   Reply With Quote
Old 16-11-12, 12:06   #2265
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
La consum, deocamdata stau mai prost decat bmw la majoritatea motoarelor echiavalente, mercedes neavand mare lucru de spus la acest capitol.

Se pare ca incepand cu generatia EA288 a lui 2.0 tdi, lucrurile se schimba un pic pt 4 cilindri diesel la Audi.

Acest motor, ce a aparut prima data pe A3 si apoi pe golf 7 si leon, este construit de la 0 neavand in comun cu generatia anterioara decat capacitatea cilindrica.
Primul nivel de performanta are 150 cp iar nivelul doi are 184 cp, acesta din urma fiind lansat deocamdata pe leon FR tdi urmand a fi disponibil pt intreaga gama Vag.

Ca si performante, cel de 150 cp a scos in teste cu s-tronic 7.9 secunde pana la 100(declarat de producator 8.3) masina avand 1370kg si 8.6 cu o cutie manuala(8.5s declarat de Audi ), masina avand 1380 kg(probabil era mai bine accesorizata), ceea ce mi se pare extrem de bine.
Dpdv consum este la nivel de bmw 118d cu 143 cp, insa la performante este mult peste.

http://www.auto-motor-und-sport.de/v...33.html?show=3
http://www.autozeitung.de/auto-einze...ztest?page=0,1
Eu am mers cu noul A3 2.0 TDi 150CP si merge foarte bine masina iar motorul este foarte reusit. Pretul este EXORBITANT la achizitia de noua a masinii, dar asta este valabil si la concurenta.
A3 2.0 tdi 150cp, cutie manuala, 3 usi, navigatie + bluetooth, jante aluminiu 17, xenon simplu, climatornic, pachet confort, volan cu comezi si imbracat in piele si cam atat (lista de optiuni posibila este mult mai mare) PRET!!!! 32000 eur + tva, adica ~39500 de EUR. Pentru banii platiti este un gunoi de masina. (valabil si la concurenta). Varianta cheala cu aceasta motorizare, adica nici macar climatronic nu primesti este ~31000 de EURO, pt. un A3 in 3 usi.

Este absolut aberant, pretul este putin spus exagerat.

Ca fapt divers am condus noua Mazda CX5 (concurentul Tiguan), 4x4, diesel de 150CP (exista si avrianta de 175 CP), automata, (RVM)sistem de monitorizare spate vehicul, (SBCS) Sistem automat de franare fata de vehiculul din fata, start &stop, (LDWS) avertizare la depasirea benzii de rulare, (HLA) sistem de asistenta de la plecarea in panta, (HBCS) control automat faza lunga, sistem audio BOSE, Jante 19, tapiterie piele, scaun sofer electric, camera marsarier, smart key, bixenon adaptiv, senzori parcare, scaune incalzite, climatronic, oglinzi rabatabile electric, navigatie cu touchscreen, bluetooth, volan multifunctional imbracat in piele, schimbator piele, etc.

PRET in varianta full cu tot ce se poate pe ea: 33700 euro cu tot cu TVA varianta de 150 CP si 36300 euro varianta cu 175 cP.

Va recomand sa faceti un drivetest cu aceasta masina sa vedeti cat de bine poate sa mearga si ce pret corect are. Motorul merge superb, iar cutia de viteze este exceptionala (mai ales pentru o japoneza).

Cam asta este o masina la un pret corect, nu cotetele alea chele si MULT SUPRAEVALUATE.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -