VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
26-07-10, 18:20
|
#676
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Bogdan.IS
Audi R8 e-tron a câştigat primul raliu destinat maşinilor electrice
Printeaza Comenteaza
Trimite pe:
De Sebastian Toma
Publicat Joi, 22.07.2010
Versiunea electrică a lui Audi R8 a câştigat primul raliu destinat vehiculelor electric. Modelul s-a luptat cu încă 23 de pretendenţi la titlul cel mare.
Pilotul Lucas Luhr a câştigat primul raliu destinat maşinilor electrice în cadrul cursei inaugurale Silveretta E-Auto Rally Montafon 2010. Luhr a condus un Audi R8 e-tron şi s-a luptat cu modele precum Mercedes-Benz SLS E-Cell şi Tesla Roadster. Cursa a avut loc în trei etape şi 10 secţiuni contra-timp. Pentru a câştiga, un model trebuie să realizeze timpi specifici în toate secţiunile pentru a obţine punctajul maxim. Prima ediţie a acestui concurs a avut 24 de participanţi, cu toţii conducând vehicule alimentate doar cu energie electrică.
Cea mai dificilă probă din acest raliu este urcarea pe munte, traseul respectiv având o lungime de 14.9 kilometri, iar diferenţa de nivel între start şi finish este de 975.36 metri. Şoferul a declarat că R8 e-tron a urcat fără efort chiar şi pe acel segment, fiind ajutat de cuplul motor de 680 Nm încă de la zero rotaţii pe minut şi de cei 313 CP ai modelului electric din Ingolstadt.
https://www.youtube.com/watch?v=dst_n...layer_embedded
|
Una din putinele (deocamdata) avantaje ale unei masini electrice este acela ca nu pierde putere datorita diferentelor de nivel.
|
|
|
03-08-10, 15:30
|
#677
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Din Laponia pana in Caucaz - Patru romani au facut un tur al Europei de 13.000 km cu un BMW din 1992
Patru romani au parcurs 13.000 km prin Europa la bordul unui BMW seria 5 produs acum 18 ani, ajungand atat in Laponia, cat si in sudul continentului la poalele muntelui Elbrus, scrie BMW Blog care a publicat un interviu cu Ovidiu Jelea, initiatorul expeditiei. Masina este un BMW 525i cu motor de 192 CP, iar in medie a parcurs 600 km/zi. Planul urmator se refera la o expeditie de 30.000 km in America, dar cu aceeasi masina.
Turul a fost realizat in 15 zile, iar printre orasele "bifate" se numara: Viena, Graz, Salzburg, Munchen, Strasbourg, Luxembourg, Bruxelles, Amsterdam, Coppenhaga, Oslo, Stockholm, Rovaniemi, Helsinki, St Petersburg, Moscova sau Odessa.
Expeditia a durat trei saptamani, una a fost dedicata muntelui Elbrus, iar in medie au fost parcursi 600 km/zi, secretul fiind ca au condus pe rand toti patru si s-a mers mult noaptea.
Turul a fost facut iarna, iar Jelea spune ca masina a avut un consum mediu de 10 litri/100 km.
Jelea spune ca urmatoarea expeditie va fi tot cu acest BMW, insa masina va fi dusa peste Ocean in America pentru un tur de 30.000 km tot iarna, avand ca scop si escaladarea Mount McKinley din Alaska.
|
|
|
03-08-10, 15:58
|
#678
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Din Laponia pana in Caucaz - Patru romani au facut un tur al Europei de 13.000 km cu un BMW din 1992
Patru romani au parcurs 13.000 km prin Europa la bordul unui BMW seria 5 produs acum 18 ani, ajungand atat in Laponia, cat si in sudul continentului la poalele muntelui Elbrus, scrie BMW Blog care a publicat un interviu cu Ovidiu Jelea, initiatorul expeditiei. Masina este un BMW 525i cu motor de 192 CP, iar in medie a parcurs 600 km/zi. Planul urmator se refera la o expeditie de 30.000 km in America, dar cu aceeasi masina.
Turul a fost realizat in 15 zile, iar printre orasele "bifate" se numara: Viena, Graz, Salzburg, Munchen, Strasbourg, Luxembourg, Bruxelles, Amsterdam, Coppenhaga, Oslo, Stockholm, Rovaniemi, Helsinki, St Petersburg, Moscova sau Odessa.
Expeditia a durat trei saptamani, una a fost dedicata muntelui Elbrus, iar in medie au fost parcursi 600 km/zi, secretul fiind ca au condus pe rand toti patru si s-a mers mult noaptea.
Turul a fost facut iarna, iar Jelea spune ca masina a avut un consum mediu de 10 litri/100 km.
Jelea spune ca urmatoarea expeditie va fi tot cu acest BMW, insa masina va fi dusa peste Ocean in America pentru un tur de 30.000 km tot iarna, avand ca scop si escaladarea Mount McKinley din Alaska.
|
Exemplarul folosit de Ovidiu Jelea pentru această expediţie este prima sa maşină şi s-a comportat de minune în ciuda vârstei venerabile de 19 ani. Modelul este echipat cu un motor M50B25 de 192 CP, fără VANOS, care a funcţionat perfect pe tot parcursul expediţiei şi a avut un consum mediu de 10 litri la sută în condiţiile în care a transportat patru pasageri şi a avut bagaje care au însumat aproximativ 200 de kilograme. În ciuda opiniei defavorabile a majorităţii în ceea ce priveşte tracţiunea spate, Ovidiu Jelea a considerat că aceasta i-a oferit mai multă siguranţă decât i-ar fi furnizat un autoturism cu tracţiune faţă, iar exploratorul român declară că anvelopele de iarnă pe care le-a folosit l-au ajutat foarte mult
https://www.youtube.com/watch?v=jiPTiWHvetc
__________________
|
|
|
03-08-10, 16:31
|
#679
|
Stock
Join Date: Jul 2010
Posts: 4
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Toate cele trei marci ca si multe altele vor deveni circuite integrate pe roti.
|
|
|
03-08-10, 16:44
|
#680
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Una din putinele (deocamdata) avantaje ale unei masini electrice este acela ca nu pierde putere datorita diferentelor de nivel.
|
Diferentele sunt multe, mai ales curba de putere.
|
|
|
03-08-10, 17:08
|
#681
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by GTR
Diferentele sunt multe, mai ales curba de putere.
|
Si mai ales randamentul unui motor electric vs unul cu ardere interna.
|
|
|
18-08-10, 10:28
|
#682
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Bmw X1 detroneaza la vanzari Audi Q5 si se instaleaza in top-ul vanzarilor de SUV-uri premium din Europa:
1. BMW X1 - 44,067
2. Audi Q5 - 43,660
3. Volvo XC60 - 29,616
4. Land Rover Freelander - 20,138
5. BMW X5 - 16,565
|
|
|
18-08-10, 11:47
|
#683
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
X1 nu are legatura cu Q5, este intr-o clasa inferioara si este mai ieftin, mi se pare normal sa se vanda mai mult.
|
|
|
18-08-10, 11:50
|
#684
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
X1 nu are legatura cu Q5, este intr-o clasa inferioara si este mai ieftin, mi se pare normal sa se vanda mai mult.
|
vechea clasa x1 sa transformat acum in z1, sa faca loc unei game noi pentru x3
|
|
|
18-08-10, 11:56
|
#685
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
X1 nu are legatura cu Q5, este intr-o clasa inferioara si este mai ieftin, mi se pare normal sa se vanda mai mult.
|
poate citesti inca o data titlul "Top vanzari SUV-uri premium"..
La fel ar trebui sa se spuna si despre Q5 e mult mai ieftin decat X5
|
|
|
18-08-10, 11:58
|
#686
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
poate citesti inca o data titlul "Top vanzari SUV-uri premium"..
La fel ar trebui sa se spuna si despre Q5 e mult mai ieftin decat X5
|
Pai da dar eu nu am venit cu o stire bomba in care sa spun ca Q5 a detronat X5 la vanzari.
|
|
|
18-08-10, 12:24
|
#687
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Pai da dar eu nu am venit cu o stire bomba in care sa spun ca Q5 a detronat X5 la vanzari.
|
nu prea au clasa cei de la haudi unde sa fie peste bmw la vanzari.
rectific postul meu de mai sus. vechiul x3 acum a devenit x1
|
|
|
18-08-10, 12:33
|
#688
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Esti sigur ? Nu de alta dar din cate stiu tocmai se pregatest sa faca un nou X3, tocmai pentru a concura cu Q5.
X1 e mai mic si mai ieftin decat Q5, nu are treaba cu el. Eventual Audi sa scoata un nou Q mai mic.
Last edited by _anaconda_; 18-08-10 at 12:37.
|
|
|
18-08-10, 18:23
|
#689
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Noul X3 va concura direct cu Q5 iar pt X1, Audi are in plan un viitor Q3. Oricum la SUV-uri, Bmw au mai multa experienta, ei fiind practic cu aproape o generatie in plus pt fiecare clasa de SUV-uri.
|
|
|
23-08-10, 12:52
|
#690
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
BMW va lansa noua generaţie Seria 1 anul viitor la Frankfurt
BMW se pregăteşte să lanseze noua generaţie a modelului Seria 1 în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, de anul viitor. Modelul compact va adopta noile motorizări cu trei şi patru cilindri.
Îmbătrânirea actualei generaţii BMW Seria 1 îi va sili pe nemţi să lanseze o nouă generaţie anul viitor, debutul oficial fiind programat în luna septembrie a anului viitor, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Cunoscut sub numele de cod F20, viitorul Seria 1 va fi dezvoltat pe o platformă cu tracţiune posterioară complet nouă, botezată L7, care va găzdui cu siguranţă şi viitorul Seria 3.
Cum era de aşteptat, noul compact premium va creşte în lungime şi lăţime, noile dimensiuni urmând să permită creşterea considerabilă a spaţiului destinat pasagerilor spate. Variantele de caroserie cu cinci şi trei uşi se vor păstra, alături de cele Coupe şi Cabrio, însă noutatea absolută va fi introducerea unui derivat familist, cel mai probabil a unui Gran Turismo, dată fiind experienţa germanilor în acest segment.
Sub capotă, publicul va face cunoştinţă cu un altfel de BMW. Laboratoarele din Munchen vor introduce cu această ocazie noua generaţie de motoare cu trei şi patru cilindri. Un debut mondial îşi va face propulsorul de 1.2 litri Turbo, disponibil în mai multe versiuni de putere, începând cu 75 de cai şi terminând cu 185 de cai.
Pentru fanii dieselului va exista o unitate cu trei cilindri, bi-turbo, de 1.5 litri, capabilă să ofere între 95 şi 177 de cai putere. Vârful de gamă va fi însă asigurat de unitatea turbo, pe benzină, de 2.0 litri, ce va oferi două versiuni de putere: una de 204 şi una de 238 de cai.
238 de cai putere ar urma să dezvolte cea mai puternică motorizare regăsită pe Seria 1.
185 de cai putere va dezvolta cea mai puternică versiune a motorului 1.2i, cu trei cilindri, pregătit de BMW
|
|
|
|
|