VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
08-04-13, 20:41
|
#2506
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by steffan
eu am asteptat 1 luna jumate la o masina ca cei de la asirom sa plateasca pt o dauna de 2500E. ii sun am la 2 zile si inspectorul isi tot cerea scuze, ba ca rezolva cat mai repede, ba ca a avut probleme in familie, ba ca a fost plecat. mie imi spunea ca totul e in regula si la service incerca sa-mi repare masina cu piese facaturi ca sa scada 500E la reparatie, desi masina se afla in reprezentanta si am avut noroc ca il cunosc bine pe cel care s-a ocupat de masina.
|
steffan ai fost tare,eu am asteptat 3 luni de zile pentru 6200 ron de la asirom pe regie proprie nu pe reparatie....
si eu ii sunam la 2 zile.....
|
|
|
08-04-13, 23:24
|
#2507
|
Stock
Join Date: Nov 2011
Posts: 7
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Cum a spus si Alex, te poti considera un "caz fericit", eu am stat 4 luni cu masina in service din cauza lor... niste nesimtiti (scuze de off, mi-am adus aminte si m-au apucat iar nervii).
|
|
|
09-04-13, 14:06
|
#2508
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
BMW E92 335i (N54 with upgraded turbos/JB4 tune) vs. Lamborghini Gallardo LP560-4 (tuned)
Last edited by UNLORD; 09-04-13 at 14:09.
|
|
|
11-04-13, 21:34
|
#2509
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Cum reuseste Audi sa-si strice imaginea: A7 de peste 100.000 de Euro plin de probleme din fabricatie
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: https://www.4tuning.ro/vanzari-econom...tie-18115.html
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
12-04-13, 07:35
|
#2510
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
am vaz si eu articolul ala. nu zic ca omul nu are dreptate dar cred ca si exagereaza. un lucru mi-a atras atentia: faptul ca el sustine ca masina cand era noua a costat peste 100.000 euro.
pai sa o luam asa: S7 nu are cum sa fie, ca abia anul trecut a fost disponibila pt comanda. 3.0tdi biturbo are un an si un pic, deci nu aia este motorizarea. mai ramane 3.0tfsi 300cp(de un an are 310 cp) si 3.0tdi 245cp. ambele au pret de lista de 63.000 euro inclusive tva. ce optionale sa fi avut masina ca sa coste cu alte 40.000 in plus ! culoarea e din aia penala la 1150 euro, jantele alea sunt 3400.
in fine, povestea e sigur adevarata in mare parte, insa cred ca e invatatura de minte ca nimeni sa nu mai cumpere masina ce a fost de drive test. in cei 12.000km toti si-au batut joc de ea si cred ca a fost condusa de minim 100 de insi.
nevesta-mea a avut de la firma pt cateva zile o masina cu dublu ambreiaj pt ca a ei era in service. primul lucru ce l-am facut cand a ajuns acasa a fost sa ii bag cutia in sport si sa ii dau in goarna sa va cum schimba.
masina noua, ramane masina noua. oricum nu e scuzabil absolut nimic din ce i s-a intamplat tipului ala.
|
|
|
12-04-13, 08:56
|
#2511
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Nu stiu de ce dar aveam impresia ca diferenta de pret intre A7 si A5 este mai mare. Vorbesc de A5 3.0 TDI S Tronic. Chiar si asa, nu este foarte greu sa faci un A7 la 100 000 euro. Varul meu are A5 3.0 TDI (245CP) Sportback Quattro, S Tronic si o data l-am configurat in mare, trecuse de 75 000. Imediat se aduna - jante Audi Exclusive 19", S Line, culoare, pachet piele (alb negru, inclusiv pe usi), bixenon, Audi MMI, navigatie, sistem de sunet B&O, pachetele alea cu volan si suspensie reglabile (confort, dynamic, etc) si altele. Chiar si asa lipsesc unele dotari gen nu are trapa si alte cateva chestii de detaliu.
So...un A7 dotat bine se duce la 100 000 euro, fie el si 3.0.
|
|
|
12-04-13, 11:07
|
#2512
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Eu sunt curios daca avea cutia in 8 trepte sau cea cu dublu ambreiaj care e renumita pt probleme la electronica ... oricum e clar, niciodata nu trebuie luata o masina de test-drive si mai ales nu intelg cum le-a dat si peste 100K de euro pe ea. Topicul asta merge pus si la automata vs. manuala, desi cred ca nu poti comanda masina asta decat cu automata, oricum eu intotdeauna am fost f. sceptic fata de cutiile dublu-ambreiaj de la VAG, mai ales ca mai cunosc nenumarate cazuri, inclusiv am vazut pe viu la masina soferului ...si totul de la partea electronica care e f. pacatoasa la cutiile VAG.
|
|
|
12-04-13, 11:45
|
#2513
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
anaconda, A5 sportback 3.0tdi stronic pleaca de la 55.000 euro, deci optionale de 20.000 nu ar fi chiar o chestie iesita din comun, desi 75.000 este prea mult pt o asa masina.
deci opionale de 20.000 fata de 40.000 cat avea a7-le ala, e diferenta mare.
motor de 3 litri single turbo si 100.000 e aberant iar ala ce a configurat o asa masina a fost prost. si mai prost a fost ala ce a cumparat asa ceva. sunt ferm convns ca avea 3.0tdi pe masina si 245 cp . cum sa dai pe 245 cp, 100.000 ? mai bine lua panamera si era altceva ca si imagine.
nu cred ca exista masini de show room atat de bine accesorizate, ca sa le cace fiecare cum vrea si cand vrea iar eu personal refuz sa accept pretul de peste 100.000.
de regula pun aia optionale de 15.000 pt un A7 astfel incat sa fie suficient sa ia ochiul clientului. 87.000 costa cel mai accesorizat a7 care este acum pe stoc.
unlord, cutia tiptronic este disponibila de la inceputul lui 2012, deci avea stronic omul.
a7 este exclusive cu automata
Last edited by specialist; 12-04-13 at 12:13.
|
|
|
12-04-13, 12:20
|
#2514
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Eu sunt curios daca avea cutia in 8 trepte sau cea cu dublu ambreiaj care e renumita pt probleme la electronica ... oricum e clar, niciodata nu trebuie luata o masina de test-drive si mai ales nu intelg cum le-a dat si peste 100K de euro pe ea. Topicul asta merge pus si la automata vs. manuala, desi cred ca nu poti comanda masina asta decat cu automata, oricum eu intotdeauna am fost f. sceptic fata de cutiile dublu-ambreiaj de la VAG, mai ales ca mai cunosc nenumarate cazuri, inclusiv am vazut pe viu la masina soferului ...si totul de la partea electronica care e f. pacatoasa la cutiile VAG.
|
Cum sa fii sceptic la cutiile dual clutch de la VAG ? Daca nici ei nu stiu cum sta treaba cu ele, cine stie ? Poate ai uitat dar Porsche a introdus cutiile dual clutch in anii 80 in curse iar pe strada, Audi pe TT si VW pe G4 in 2003. In afara de ei, nu prea mai are nimeni cutii dublu ambreiaj, exceptie pe 1-2 modele de top gen GT-R, Porsche, M3-5, etc. La ei gasesti pe aproape toata gama.
Au fost niste probleme (de soft) la anumite variante, in general la cele in 6 trepte pe masini gen Skoda, Golf, Passat, acum ceva timp. Au fost remediate dupa iar cele cu probleme erau si ele reparate (rescris softul). De la asta pana la a fi "sceptic" la toate cutiile lor, inclusiv cele recente e cale lunga. O luati si voi pe urma alora de generalizeaza un caz pentru alte zeci de mii de exemplare. Ce s-a intamplat acolo a fost o exceptie dar la modul general nici nu se pune problema de atatea defectiuni, in special la cutie. Vezi topurile de fiabilitate unde Audi ocupa locuri fruntase.
Last edited by _anaconda_; 12-04-13 at 12:22.
|
|
|
12-04-13, 12:56
|
#2515
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Mdah, incerc sa nu generalizez, dar tocmai ce au facut un recall masiv in China (385.000 de bucati !!!), e vb. de modele 2008-2013 deci nu poti sa spui ca sunt un etalon al fiabilitatii aceste cutii DSG si sunt in continuare sensibile, deci sceptic inca am de ce sa fiu, eu personal as lua VAG numai cu cutie manuala, cutii care sunt dovedite a fi fiabile. Sa numai spun ca daca vrei sa cresti puterea la motor s-ar putea ca un DSG sa nu reziste asa bine ca o manuala:
http://www.wantchinatimes.com/news-s...00139&cid=1206
Last edited by UNLORD; 12-04-13 at 13:01.
|
|
|
12-04-13, 13:16
|
#2516
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
dsg au niste limite in ceea ce priveste cuplul, capacitatea de tractare si greutatea masinii.
e clar ca cutiile cu dublu ambreiaj sunt cele mai sensibile.
de ex, din cauza greutatii, pe a8 niciodata nu va fi dsg.
S7/S6 au doar 550nm din cauza dsg. acelasi motor cu 420 cp pus pe a8 are 600nm cu tiptronic.
cred ca, in general vorbind, cutiile cu dublu ambreiaj indifferent pe ce brand sunt montate sunt mai putin fiabile ca cele tiptronic sau manual.
statistic vorbind, grupul vw cred ca are peste 90% market share in ceea ce priveste masinile cu dsg(pana acum vreo 3 ani cred ca aveau 95%) iar tot statistica spune ca e normal ca peste 90% din cazurile de defectiuni ce fac valva sa fie ale lor.
Last edited by specialist; 12-04-13 at 13:23.
|
|
|
12-04-13, 13:40
|
#2517
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
anaconda, A5 sportback 3.0tdi stronic pleaca de la 55.000 euro, deci optionale de 20.000 nu ar fi chiar o chestie iesita din comun, desi 75.000 este prea mult pt o asa masina.
deci opionale de 20.000 fata de 40.000 cat avea a7-le ala, e diferenta mare.
motor de 3 litri single turbo si 100.000 e aberant iar ala ce a configurat o asa masina a fost prost. si mai prost a fost ala ce a cumparat asa ceva. sunt ferm convns ca avea 3.0tdi pe masina si 245 cp . cum sa dai pe 245 cp, 100.000 ? mai bine lua panamera si era altceva ca si imagine.
nu cred ca exista masini de show room atat de bine accesorizate, ca sa le cace fiecare cum vrea si cand vrea iar eu personal refuz sa accept pretul de peste 100.000.
de regula pun aia optionale de 15.000 pt un A7 astfel incat sa fie suficient sa ia ochiul clientului. 87.000 costa cel mai accesorizat a7 care este acum pe stoc.
unlord, cutia tiptronic este disponibila de la inceputul lui 2012, deci avea stronic omul.
a7 este exclusive cu automata
|
Un Audi A7 3.0 TDI 245CP configurat 95% full(cu jantele din poza si fara trapa si fara piele exclusive, etc.) ajunge Total: EUR 113.715,44 si cu o reducere de ~3200 euro.
Full si fara reducere trece de 120k de euro, asa ca la 100k deja nu e varinta cea mai accesorizata.
Acum si daca costa 80k, si daca costa 100k, si daca costa 120k, beleaua si brandul sunt aceleasi.
|
|
|
16-04-13, 10:15
|
#2518
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
mai, eu chiar nu mai inteleg rostul la motorizarile diesel in ziua de azi.
de ex, 328i cu 245 cp costa 41.000 euro iar 330d cu 258cp costa 47000.
de ce ar plati cineva 6000 euro in plus ? performantele suplimentare ale lui 330d sunt infime si sesizabile doar daca pierzi noaptea prin oras la liniute, altfel, in condusul de zi cu zi nu stiu unde te-ai folosi de demarajele un pic mai bune pe care le are 330d. 90% din soferi nu ar simti nimic in plus la 330d fata de 328i si chiar si asa, putinul oferit in plus, chiar nu ajuta la nimic.
apoi, indiferent cat de putin consuma un diesel, totusi 6 cilindri diesel consuma cat 4 cilindri otto, deci nu recuperezi nici din consum. poate doar sa castigi ceva la revanzare, insa nu cred ca mai mult de 2000/3000 euro.
impozitul anual, reviziile, rca-ul mai scumpe cu mult la un diesel in 6 cilindri.
acelasi lucru la A4 1.8 tfsi-170cp vs 2.0tdi 177cp. performante similare insa pretul este mai mic cu 4000 euro pt otto.
si fiecare producator are exemple numeroase.
eu daca mi-as cumpara masina noua, nici o secunda nu as considera un diesel.
|
|
|
16-04-13, 11:30
|
#2519
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
mai, eu chiar nu mai inteleg rostul la motorizarile diesel in ziua de azi.
de ex, 328i cu 245 cp costa 41.000 euro iar 330d cu 258cp costa 47000.
de ce ar plati cineva 6000 euro in plus ? performantele suplimentare ale lui 330d sunt infime si sesizabile doar daca pierzi noaptea prin oras la liniute, altfel, in condusul de zi cu zi nu stiu unde te-ai folosi de demarajele un pic mai bune pe care le are 330d. 90% din soferi nu ar simti nimic in plus la 330d fata de 328i si chiar si asa, putinul oferit in plus, chiar nu ajuta la nimic.
apoi, indiferent cat de putin consuma un diesel, totusi 6 cilindri diesel consuma cat 4 cilindri otto, deci nu recuperezi nici din consum. poate doar sa castigi ceva la revanzare, insa nu cred ca mai mult de 2000/3000 euro.
impozitul anual, reviziile, rca-ul mai scumpe cu mult la un diesel in 6 cilindri.
acelasi lucru la A4 1.8 tfsi-170cp vs 2.0tdi 177cp. performante similare insa pretul este mai mic cu 4000 euro pt otto.
si fiecare producator are exemple numeroase.
eu daca mi-as cumpara masina noua, nici o secunda nu as considera un diesel.
|
Asa se plateste rca-ul acum dupa nr de cilindri?
|
|
|
16-04-13, 11:34
|
#2520
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
nu stiu care este rostul postului tau, dar probabil ai inteles ca mentionand 6 cilindri, mentionam 3 litri de fapt.
|
|
|
|
|