VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
10-03-14, 21:38
|
#2806
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
11-03-14, 21:17
|
#2807
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Mercedes lucrează la o nouă generaţie de motoare cu trei cilindri. Unităţile nu vor fi instalate însă pe modelele clasice, echipate cu propulsie posterioară, fiind destinate doar reprezentanţilor din clasa compactă.
Mercedes se va alinia trendului de reducere a capacităţii motoarelor, urmând exemplul celor de la BMW care au lansat o nouă generaţie de motoare cu trei cilindri. Constructorul din Stuttgart are de gând să calce pe urmele rivalului din Munchen, însă promite o politică echilibrată privind integrarea unităţilor cu trei cilindri în interiorul gamei.
Într-o eră în care downsizing-ul este tot mai prezent, Mercedes vrea să introducă viitoarele sale motoare doar pe modelele compacte, fără compromisuri în ceea ce priveşte performanţele. Bernhard Heil, şeful departamentului de dezvoltare a motoarelor, a declarat în cadrul Salonului Auto de la Geneva că propulsoarele cu doar trei cilindri nu vor fi prezente pe gama de modele esenţiale, adică cele cu propulsie spate. Decizia a fost luată tocmai pentru a evita compromisuri pe care clienţii nu le-ar accepta.
„Sunt prea mult compromisuri în ceea ce priveşte rafinamentul, iar economia de carburant şi reducerea emisiilor nu ar fi atât de importante”, a declarat Heil.
Sunt prea mult compromisuri în ceea ce priveşte rafinamentul, iar economia de carburant şi reducerea emisiilor nu ar fi atât de importante
Bernard Heil
şeful departamentului de dezvoltare a motoarelor Mercedes
Oficialul recunoaşte că Mercedes a testat instalarea unor asemenea motorizări pe modele cu propulsie posterioară, însă lipsa rafinamentului şi vibraţiile sunt prea mari, mai ales la viteze reduse, atunci când se presupune că rularea ar fi cea mai eficientă.
A-Klasse şi B-Klasse în schimb sunt pretabile instalării unor motoare diesel şi benzină cu trei cilindri, având în vedere dimensiunile lor, tipul de propulsie şi publicul ţintă. De asemenea, modelele compacte au şansa de a primi unităţile cu trei cilindri împreună cu un motor electric, alcătuind astfel o soluţie hibridă.
Pe lângă noile motoare cu trei cilindri, Mercedes lucrează şi la un diesel, înlocuitor pentru actualul propulsor de 2.1 litri, disponibil aproape în toată gamă. Unitatea înlocuitoare ar urma să aibă o capacitate de 2.0 sau 1.9 litri şi să fie ceva mai eficientă.
__________________
|
|
|
14-03-14, 18:04
|
#2808
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
O sa delimiteze mult mai puternic in cadrul marcii modelele mici, o sa aiba tractiune faţă pe majoritatea lor, clar o sa imparta in doua segmentele de produse si o sa evite astfel sa piarda din imagine, lucru esential la orice producator de masini premium...
|
|
|
14-03-14, 21:29
|
#2809
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Ma c** pe ele de tri-ciclomotoare cu tracțiune fata dar impresii de masina premium. Sa lase targetul acesta pentru Hyundai, Kia si alte low costuri si profituri sa facă din modele premium de calitate. Este trist dar și de condamnat când branduri ca BMW, acum si Mercedes recurg la astfel de politici. Trist de altfel
__________________
|
|
|
15-03-14, 01:07
|
#2810
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
Ma c** pe ele de tri-ciclomotoare cu tracțiune fata dar impresii de masina premium. Sa lase targetul acesta pentru Hyundai, Kia si alte low costuri si profituri sa facă din modele premium de calitate. Este trist dar și de condamnat când branduri ca BMW, acum si Mercedes recurg la astfel de politici. Trist de altfel
|
Pai cu asta a inceput Audi si face bani, restul ce sa faca!?
Un Audi A1 (care de fapt este un Polo) 1.6 TDI 90CP, S tronic, ce ceva optiuni ( nu este "DACAT" 23000 EURO! WOOOOOW!
Si asta nu e tot, aceeasi masina full nu costa decat 45000 EURO hahahahahahahaha!
Cum 45k euro pe un Audi A1 1.6 diesel de 90 cp, CUM!!!!!?????
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
15-03-14, 19:25
|
#2811
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Parca la Audi nu e asa evident, e mai mult un exercițiu de marketing, aveau platforma, aveau motorizarea, deci nu era greu sa puna sigla si sa aștepte prostii sa arunce cu banii.
Dar când vad ca un gigant ca MB sus Bmw canalizează sume uriașe pentru a dezvolta asa ceva e pur si simplu jenant.
Printre altele am văzut noul C, arata senzațional, chiar ma intrebam ce pot sa aducă sa contreze F30, un model foarte reușit de altfel
|
|
|
15-03-14, 21:08
|
#2812
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
Parca la Audi nu e asa evident, e mai mult un exercițiu de marketing, aveau platforma, aveau motorizarea, deci nu era greu sa puna sigla si sa aștepte prostii sa arunce cu banii.
Dar când vad ca un gigant ca MB sus Bmw canalizează sume uriașe pentru a dezvolta asa ceva e pur si simplu jenant.
Printre altele am văzut noul C, arata senzațional, chiar ma intrebam ce pot sa aducă sa contreze F30, un model foarte reușit de altfel
|
Eu nu cred ca Mercedes si BMW isi doresc asta, dar trebuie sa o faca pentru a face fata. In definitiv masinile ieftine faduc banii + ca Audi a impartit o gramada de componente intre marci, maximizand-usi costurile foarte mult.
Asta este, daca omul ia "un Polo" cu 4 cercuri si da 25% in plus....
|
|
|
17-03-14, 00:52
|
#2813
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
2015 Audi TT ► Development, Test and Production
|
|
|
26-03-14, 15:29
|
#2814
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
30-03-14, 17:12
|
#2816
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by ryoraul
|
Vrajeala este alta, S3-ul din clip NU ESTE STOC. Cam in toate testele S3 a avut 0-200 km/h ~19 sec in clipul de fata avand ~16 sec, imposibila diferenta pentru varianta stoc si imposibil timp pentru un S3 de 300 CP. Dealtfel S3 stoc nu are cum sa scoata 4.6 0-100, valorile masurate in general fiind de ~4.9 sec.
|
|
|
30-03-14, 23:32
|
#2817
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Sub 18 secunde pt s3 deseori daca se ia startul cu lansare controlata.
4.9 pana la 100.
Si eu sunt de parere ca acel s3 din link este modificat.
|
|
|
31-03-14, 00:23
|
#2818
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Test Comparativ de la Car & Driver: Audi S5 vs. Bmw 435i
|
|
|
31-03-14, 09:33
|
#2819
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
Sub 18 secunde pt s3 deseori daca se ia startul cu lansare controlata.
4.9 pana la 100.
Si eu sunt de parere ca acel s3 din link este modificat.
|
Practic, avand cutie automata si LC, nu are cum sa rateze startul si scoate acelasi timp de 10 ori la rand, diferenta fiind de maxim 1 zecime pana la 100 km/h si de 1-2 zecimi pana la 200 km/h, in niciun caz de 3 secunde.
|
|
|
31-03-14, 09:54
|
#2820
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
si apreciarea din filmuletul respectiv este bazata pe kilometraj din ce am vazut, de acolo venind si timpii f buni
probabil la 100km/h masina are real vreo 96 iar la 200 pe ceas are vreo 192, rezultand in realitate 4.8 sec pana la 100 si undeva la 17.6 pana la 200, cifre obtinute de autozeitung
Last edited by specialist; 31-03-14 at 09:57.
|
|
|
|
|