VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
19-03-13, 14:01
|
#2476
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
20-03-13, 08:49
|
#2477
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
in mod normal trebuiau sa ia masini cu motorizari echivalente, adica 2.0tdi si pt A3 si 200cdi pt A klasse.
nu era necesar de echiparea de top pt A3 pt a avea cel mai bun interior si s-ar fi compensat pretul mai mare al motorului motorului cu pretul unui nivel de echipare inferior.
in mod normal audi a3 ar fi castigat capitolul performanta in defavoarea golfului si implicit ar fi castigat testul.
compacta perfecta la categoria asta de putere: exterior de clasa A, motorul 2.0tdi de la vag, rwd de la bmw, interiorul de la A3, versatilitatea golfului.
|
|
|
20-03-13, 13:46
|
#2478
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 252
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Per total Focus castiga )
|
|
|
20-03-13, 20:02
|
#2479
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by du0n
Per total Focus castiga )
|
Sau Dacia Sandero ) . Am fost la teste cu a180 cdi DCT (motor mercedes nu renault) si trage chiar placut motorul.
|
|
|
21-03-13, 09:07
|
#2480
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
sunt de acord ca grupul vw nu au un 4 litri cu 2 tubine(argument de care te tot agati) si mi se pare jenant ca nu joaca in categoria asta, insa ce nu poate fi contestat este ca au la ora actuala cel mai bun diesel in 4 cilindri si o turbina din lume.
|
Aici specialist se refera la 4 cilindri nu 4 litri, daca nu v-ati dat seama.
|
|
|
22-03-13, 18:41
|
#2481
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
22-03-13, 19:50
|
#2482
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
26-03-13, 23:22
|
#2483
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
02-04-13, 08:27
|
#2484
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
02-04-13, 15:47
|
#2485
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Inca un test, acelasi castigator ...
Quote:
BMW X3 35d x-Drive cāștigă cu mai mult confort, trenul de rulare manierat si consum mai mic. El este, de asemenea, ușor mai ieftin automobil din această comparație. Asta e de ajuns pentru o victorie clară asupra punctelor.
|
|
|
|
02-04-13, 16:31
|
#2486
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 511
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
stiam ca superficialitatea si ignoranta este specialitatea lui GTR.
acum sa fim serios, 495 la 489 puncte.
dau oricand 0,4litri in plus consum la 100km pt performatele lui 3.0tdi.
tu crezi ca cine are bani de o astfel de masina se uita ca una consuma 9.8 si cealalta 10.2 ?!
suspensia este mai ferma la q5 poate pt ca este un model S chipurile, deci e normal sa fie sacrificat confortul. plus ca vorbim de pneuri 255/4520 fata de 245/50R18.
diferenta de pret se justifica prin dotarile superioare. numai cat costa jantele de 20 fata de cele de 18 cat are x3, pachetul estetic exterior samd. diferenta de pret apare si intre anvelopele 255/45r20 fata de 245/50r18. aprox 100 euro pe bucata.
rezultatul este subiectiv bazat pe neechiparea identica a masinilor: pui cele mai mari jante la x3, il dotezi echivalent si ai rezolvat si cu confortul si cu pretul. aveam pretentia ca poti sa citesti printer detalii.
tot ceea ce conteaza este daca da cineva 0.4 litri la 100km pt performante superioare.
si inca odata se vede ca 313cp de la audi > 313 cp de la bmw.
motoare cu aceleasi specificatii, aceeasi cutie, aceeasi greutate, aceeasi aerodinamicitate.
UPDATE.
ia de aici despre cat costa bmw:
The Audi SQ5 is the opulent equipped vehicle, even though it costs a lot more (Audi: 58,500 euros, BMW: 55,100 euros). The BMW X3 35d x-Drive is more expensive, however, when it is pimped on the equipment level of the SQ5. The 20-inch tires beats the BMW dealer with almost 3,800 Euros to the price.
Who wants to sit in the BMW X3 35d x-Drive similarly comfortable, should the sport seats (550 Euro) with electric adjustment order (series) as well as heating and lumbar support (370 and 310 euros).
iar ceea ce anticipasem eu despre confortul audi:
He stumbles with its large wheels and sports suspension awkward about major and minor bumps.
Annoying, especially as the closer and firmer sports seats upholstered in Audi SQ5 by inmates also do qualities demand.
deci care e rezultatul Unlord ?
Last edited by specialist; 02-04-13 at 16:49.
|
|
|
02-04-13, 16:53
|
#2487
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
stiam ca superficialitatea si ignoranta este specialitatea lui GTR.
|
daca nu jignesti doi oameni dintr-o fraza nu esti multumit, este? tot ce trebuie sa faca cineva pentru a deveni tinta epitetelor ieftine e sa uite pret de o secunda ca icoana la care te inchini nu e pe primul loc.
|
|
|
02-04-13, 17:47
|
#2488
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by specialist
stiam ca superficialitatea si ignoranta este specialitatea lui GTR.
acum sa fim serios, 495 la 489 puncte.
dau oricand 0,4litri in plus consum la 100km pt performatele lui 3.0tdi.
tu crezi ca cine are bani de o astfel de masina se uita ca una consuma 9.8 si cealalta 10.2 ?!
suspensia este mai ferma la q5 poate pt ca este un model S chipurile, deci e normal sa fie sacrificat confortul. plus ca vorbim de pneuri 255/4520 fata de 245/50R18.
diferenta de pret se justifica prin dotarile superioare. numai cat costa jantele de 20 fata de cele de 18 cat are x3, pachetul estetic exterior samd. diferenta de pret apare si intre anvelopele 255/45r20 fata de 245/50r18. aprox 100 euro pe bucata.
rezultatul este subiectiv bazat pe neechiparea identica a masinilor: pui cele mai mari jante la x3, il dotezi echivalent si ai rezolvat si cu confortul si cu pretul. aveam pretentia ca poti sa citesti printer detalii.
tot ceea ce conteaza este daca da cineva 0.4 litri la 100km pt performante superioare.
si inca odata se vede ca 313cp de la audi > 313 cp de la bmw.
motoare cu aceleasi specificatii, aceeasi cutie, aceeasi greutate, aceeasi aerodinamicitate.
UPDATE.
ia de aici despre cat costa bmw:
The Audi SQ5 is the opulent equipped vehicle, even though it costs a lot more (Audi: 58,500 euros, BMW: 55,100 euros). The BMW X3 35d x-Drive is more expensive, however, when it is pimped on the equipment level of the SQ5. The 20-inch tires beats the BMW dealer with almost 3,800 Euros to the price.
Who wants to sit in the BMW X3 35d x-Drive similarly comfortable, should the sport seats (550 Euro) with electric adjustment order (series) as well as heating and lumbar support (370 and 310 euros).
iar ceea ce anticipasem eu despre confortul audi:
He stumbles with its large wheels and sports suspension awkward about major and minor bumps.
Annoying, especially as the closer and firmer sports seats upholstered in Audi SQ5 by inmates also do qualities demand.
deci care e rezultatul Unlord ?
|
Desi scrii de f. mult timp, ti-ai schimbat identitatea de mai multe ori, tot la acelasi nivel ai ramas. Speram si eu sa schimbi si tu placa asta cu parerea ta personala despre Audi si Bmw. Am tot auzit-o de un milion de ori, toata lumea o cam stie, e aceasi de fiecare data ... stim ca pe tine nu te intereseaza pretul, consumul, comfortul si alte chestii pe care un potential client dornic sa faca sute de mii de kilometrii cu masina le-ar lua in calcul. E normal, hartia suporta orice, pana la urma forumul asta poate fi terapia ta, dracu stie, ideea e ca nu reusesti sa depasesti diferite niveluri de indarjire si tinzi mereu sa fii formator de opinii. Ce conteaza parerea jurnalistilor care au condus masinile si facut testul, gasesti tu oricum ceva defavorabil si suficient de grav pt a-ti impune punctul de vedere. Eu cred ca 99.99% din potentialii cumparatori de SUV-uri habar nu au si nu ii intereseaza ca Audi este cu 0.1 s mai rapid la 130 de km/h ... Eu cred ca tu esti singurul specimen care si-ar cumpara o masina doar dupa cifre. Tu nu ai nevoie nici de drive-test, nu conteaza ca iti scupi ficatii de la niste jante de 20'' (standard la Audi, ce tampenie), nu conteaza discomfortul unei suspensii rigide, mai ales ca vb. de SUV-uri. Nu conteaza ca mai exista o publicatie care l-a gasit castigator, ca sa nu poti spune ca vezi doamne e masluit testul asta eventual...2 redactii diferite considera mai bun X3-ul, dupa ce au mers cu el ... te doare ? ... se vede ... dar macar fii istet si nu o arata!
|
|
|
02-04-13, 18:00
|
#2489
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Pe mine ma irita grav faptul ca, atunci cand bmw e mai rapid cu 0.0001 secunde, conteaza. Cand bmw e mai lent cu 0.0001 secunde, nu mai conteaza, lumea nu`si cumpara masinile dupa cifrele de pe hartie...
|
|
|
03-04-13, 09:32
|
#2490
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Eh, mai ales pe topicul asta nu e chiare atata de importantant (poate pe AMG vs. M vs. RS - are mai mult sens) si nici nu s-a mai facut facut tam-tam pe tema asta, cel putin in ultimul timp ... si cred ca pe sectiunea asta ar fi mai util sa nu ne mai agatam tot timpul de niste cifre cand in realitate la o masina conteaza in primul rand pretul, spatiul interior, comfortul, fiabilitatea, felul cum se conduce, consumul, costurile de intretinere etc. Am fi mult mai castigati daca pe sectiunea asta am schimba mai multe informatii de genul asta, parerea mea ...
p.s. In alta ordine de idei, as prefera oricand un M535i unui M5 F10 si asta pt ca nu imi place deloc nivelul tehnologic si industrial la care s-a ajuns azi. Defapt cel mai tare ma deranjeaza ca "duelul" nu mai e intre ingineri (cum era inainte) ci intre oameni cu cravata. Practic acuma mandria unui producator nu mai consta in tehnologiile pe care reuseste sa le dezvolte ci in numarul de bucati pe care le vand ... e trist sa vad motoare de Dacia pe Mercedes, sasiuri de Toyota pe BMW, platforme de Skoda,Seat pe Audi si lista compromisurilor poate continua ...
Last edited by UNLORD; 03-04-13 at 09:48.
|
|
|
|
|