Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 01-12-10, 12:30   #961
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
da, deacord, şi sunt conştient că astea sunt preţurile.
Merită să dai atāţia bani īnsă?
Nu e cumva supraevaluată valoarea asta? Ce primeşti de atāta amar de bani?
Mie unul mi se pare prea mult...
Eu din principiu nu as da banii pe o masina noua care dupa 2-3 ani se devalorizeaza cam cu 30-40%. Nu mai vb de faptul ca are 2 tone si ca e prea mare pt mine ... si inutila. Pt mine (ca si dimensiuni si utilitate) un seria 3 este arhisuficient (aproape nou si de preferinta M3 )
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 12:37   #962
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Dacă īnţeleg eu bine, 50.000 (cinci zeci de mii de dolari) pe o maşină de clasă medie, indiferent de sigla ei...
Poate sunt eu depăşit de vremuri şi trenduri, dar suma e imensă.
E un fier cu nişte butoane mai şmechere şi nişte bucăţi de lemn(fals) şi piele de vacă. Nu e cam mult să dai două miliarde jumătate pentru asta?
Īntrebarea e retorică şi mai mult teoretică, dar...


Dar lemnul nu e fals iar pretul nu e mare, suntem noi saraci.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 13:06   #963
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Eu din principiu nu as da banii pe o masina noua care dupa 2-3 ani se devalorizeaza cam cu 30-40%. Nu mai vb de faptul ca are 2 tone si ca e prea mare pt mine ... si inutila. Pt mine (ca si dimensiuni si utilitate) un seria 3 este arhisuficient (aproape nou si de preferinta M3 )
Daca schimbi masina la 1-2 ani e clar ca una noua este o investitie proasta, daca o tii 4-5 ani eu zic ca isi merita banii.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 14:13   #964
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post


Dar lemnul nu e fals iar pretul nu e mare, suntem noi saraci.
Primul comment e genial si sintetizeaza problemele BMW :

Yes it's only a car.... a car that we're too ashamed to show because it's pig-ugly as it was designed by a talentless yank motherfucker, so we hide it in the shadows & focus instead on all the B.S. gimmicks the car has, so all the braindead phucken sheep will lust after it anyway...

__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 15:26   #965
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

O marca de succes nu poate avea probleme decat in ochii celor care nu cumpara masinile acesteia.

~50.000 pentru o masina premium din clasa medie, echipata decent e relativ in regula. A6 incepe pe la 39.000 chel (cu totii stim ce inseamna chel la audi), E-ul e ceva mai scump. Infiniti M35 habar nu am ce preturi are, iar Saab 9-5 incepe pe la 36.500(chel).
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 15:37   #966
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
O marca de succes nu poate avea probleme decat in ochii celor care nu cumpara masinile acesteia.

~50.000 pentru o masina premium din clasa medie, echipata decent e relativ in regula. A6 incepe pe la 39.000 chel (cu totii stim ce inseamna chel la audi), E-ul e ceva mai scump. Infiniti M35 habar nu am ce preturi are, iar Saab 9-5 incepe pe la 36.500(chel).

Preţurile pentru gama M de la Infiniti pornesc de la 53.900 euro (TVA inclus) pentru modelul pe benzină şi de la 54.400 euro (TVA inclus) pentru versiunea diesel
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 15:57   #967
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Nu am inteles ce cauta mizeria aia de saab (btw ce marca de chiloti mai e patron pe la saab lately? ) pe thread sau printre marcile premium gen Mercedes sau BMW/Audi.

In rest, hai romania.

HAHA!!! Pana si pe wikipedia, posesorul de Saab este practic definitia hipsterului:

Ownership and brand loyalty


As the brand has an unusual image in most markets, Saab owners tend to be correspondingly offbeat: intellectuals and enthusiasts.[32][33] In his studies of brand communities, Albert Muniz, professor of marketing at DePaul University in Chicago, found significant characteristics of Saab owners which he called Snaabery.[34] These included ownership of an original, pre-GM Saab; camaraderie with other Saab drivers and contempt for other brands such as BMW. Writer John Crace characterised the typical "Snaab" as a creative advertising executive with large spectacles and an asymmetric hairstyle.[35] Rüdiger Hossiep, a psychologist at Ruhr University Bochum, found that Saab drivers have the highest level of psychological involvement with their cars, being over 10 times more passionate than the average Volkswagen driver.[34] Saab's main three markets are Sweden, the United Kingdom and the United States.[35]


HAHAHA

Last edited by a3ds; 01-12-10 at 16:02.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 16:19   #968
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
O marca de succes nu poate avea probleme decat in ochii celor care nu cumpara masinile acesteia.

~50.000 pentru o masina premium din clasa medie, echipata decent e relativ in regula. A6 incepe pe la 39.000 chel (cu totii stim ce inseamna chel la audi), E-ul e ceva mai scump. Infiniti M35 habar nu am ce preturi are, iar Saab 9-5 incepe pe la 36.500(chel).
A6, E, etc sunt din clasa mare premium, clasa medie = A4, C. Cat despre chel la Audi este cam egal cu chel la toata lumea sau altii vin cu pachet piele, sonorizare premium si pornire la amprenta standard ?
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 16:29   #969
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Cool Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Nu am inteles ce cauta mizeria aia de saab (btw ce marca de chiloti mai e patron pe la saab lately? ) pe thread sau printre marcile premium gen Mercedes sau BMW/Audi.

In rest, hai romania.

HAHA!!! Pana si pe wikipedia, posesorul de Saab este practic definitia hipsterului:

Ownership and brand loyalty


As the brand has an unusual image in most markets, Saab owners tend to be correspondingly offbeat: intellectuals and enthusiasts.[32][33] In his studies of brand communities, Albert Muniz, professor of marketing at DePaul University in Chicago, found significant characteristics of Saab owners which he called Snaabery.[34] These included ownership of an original, pre-GM Saab; camaraderie with other Saab drivers and contempt for other brands such as BMW. Writer John Crace characterised the typical "Snaab" as a creative advertising executive with large spectacles and an asymmetric hairstyle.[35] Rüdiger Hossiep, a psychologist at Ruhr University Bochum, found that Saab drivers have the highest level of psychological involvement with their cars, being over 10 times more passionate than the average Volkswagen driver.[34] Saab's main three markets are Sweden, the United Kingdom and the United States.[35]


HAHAHA
Tu nu ai inteles pentru ca nu ai cum sa intelegi. Astea-s niste chestii care te depasesc in totalitate, cu mult.
Daca tot vorbim de premium, consulta optionalele fiecarui model in parte, ca sa vezi cum sta Saab, apoi consulta tractiunea integrala de pe Saab (Haldex generatia a 4-a, sunt singurii de pe piata care o au), si apoi vii si discutam.
Mai am putin si devin idolul tau

_anaconda_ conform clasificarilor mele (in general tind sa ma iau dupa clasificarile aamericane, care mi se par cele mai coerente), A6, 9-5, E, etc sunt considerate mid-size sedan, iar a4, seria 3, C, etc sunt considerate compact sedan. Am folosit Audi ca exemplu pentru ca mi-e cel mai fresh in minte, studiind chiar azi o lista (impresionanta, ce-i drept) de optionale, si tooaaaate-s pe bani multi

Last edited by ionut_cluj; 01-12-10 at 16:31.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 16:33   #970
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Ionute, nu ma intereseaza mizeria de saab, nu simt nevoia sa discut cu tine despre masini, nu e threadu' asta cel potrivit pentru obsesiile tale. Esti offtopic pe el, aia era ideea, dar vad ca nu esti in stare sa intelegi. Fa-ti tu un thread al tau, saab vs restu' lumii, acolo poti sa aberezi linistit despre firma ta iubita de nisa, care te face sa te simti special si superior restului muritorilor care nu se uda la gioarsele tale. K, thx.

ps:

Faptul că ai gusturi selective la masini nu te face un om mai bun. Mie mi-au placut masinile de cand ma stiu, nu o anumita marca. E doar o pasiune. Nu mă face mai bun decīt alţii, nu e ceva cult. Cum unu’ are gusturi mai specifice la masini, altul are la mīncare şi altul la fotbal. E exact acelaşi lucru să fii īn galeria de la Steaua sau să fii fan īnfocat rockabilly sau orice rahat de mai sus. Īnseamnă doar că ceva īţi place destul de tare īncīt să investeşti ceva mai mult timp şi pasiune decīt alţii. Unii oameni nu apreciază masinile destul īncāt să coboare mai adānc de Opel Astra. Eu nu apreciez pictura destul īncāt să intru īntr-un muzeu şi să īmi menţin interesul mai mult de 5 minute.

Nu eşti mai bun şi nu rezişti la nici un kitsch dacă faci parte dintr-o cultură alternativă. Doar ai un ego fragil care are nevoie de mai multă individualitate pentru a se valida. Probabil ca să compensezi alte defecte ca scolioza aia sau faptul că eşti o piticanie. Dacă intri īntr-un club de goth, toţi arată la fel. Dacă intri īntr-un metrou, plin de oameni comuni, toţi sunt diferiţi. Cine e mai original?

Nu există valori şi nonvalori īn materie de masini. Īn echilibrul dintre nevoia de a aparţine unui grup şi cel de a fi unic şi special. Faptul că tu īţi trăieşti viaţa după normele unui grup mai mic, spre diferenţă de cineva care trăieşte după normele unui grup mai mare nu te face mai bun. Ci doar puţin mai inadaptat. Cu mai multe nevoi.

Singurul lucru care poate face un om cu adevărat valoros este capacitatea de a judeca. De a gīndi ceva nou. De a lega trei cuvinte care să exprime ceva. Ceva ce depăşeşte nevoia de a fi interesant. Să te poţi defini fără masini exotice, muzică, tatuaje, coafuri penibile, „coolness” şi forme artificiale de rezistenţă la obstacole pe care le vezi doar tu ca să te simţi diferit.

Singurul lucru alternativ la tine este ambalajul.

Last edited by a3ds; 01-12-10 at 16:37.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 16:39   #971
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Ionute, nu ma intereseaza mizeria de saab, nu simt nevoia sa discut cu tine despre masini, nu e threadu' asta cel potrivit pentru obsesiile tale. Esti offtopic pe el, aia era ideea, dar vad ca nu esti in stare sa intelegi. Fa-ti tu un thread al tau, saab vs restu' lumii, acolo poti sa aberezi linistit despre firma ta iubita de nisa, care te face sa te simti special si superior restului muritorilor care nu se uda la gioarsele tale. K, thx.
Opreste-te, daca nu vrei sa discuti cu mine, e simplu.
Era vorba despre remarca lui aleks vis-a-vis de pretul bmw-ului, iar eu am introdus Saab intr-o lista cu multe alte modele. Tie ti-a sarit in ochi fix Saab, esti paranoic cumva?
Daca nu esti capabil (nu e o rusine!) sa urmaresti firul unei discutii, mai bine joaca solitaire sau ceva, sincer.

Si ca sa-ti raspund la PS: din pacate ti-ai facut o autocaracterizare perfecta, cap-coada. Nu ai urcat intr-un 9-5, sau in vreun Saab recent, habar nu ai cum se conduce, cum se simte, etc, dar stii tu ca e "mizerie". Nu te contrazic, pentru ca nu ma intereseaza catusi de putin parerea ta si nici n-am vreo intentie s-o schimb.
Esti hater, punct. Sa terminam si cu Saab, pentru ca nu asta era intentia postului meu.
------

Oarecum preturile la masinile astea par exagerate pentru mine, dar urmarind preturile din trecut (anii '90) sa zicem, cam tot acolo sunt. Doar ca dam o gramada de bani in plus pe niste accesorii care ne fac sa ne simtim mai speciali pentru ca am cumparat masina aia, dar care nu ajuta in mod deosebit la ceva (gen covorase de lana, piele bi-colora, tot felul de pachete si pachetute, follow-me-home *util atata timp cat parchezi masina drept in fata casei*) si tot asa.
BMW e o companie mica, in comparatie cu Daimler-Benz si VAG, nu fac utilitare, nu fac autobuze, nu au un supercar, si totusi reusesc sa se mentina la un nivel foarte competitiv.

Last edited by ionut_cluj; 01-12-10 at 16:42.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 16:46   #972
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Faptul că tu īţi trăieşti viaţa după normele unui grup mai mic, spre diferenţă de cineva care trăieşte după normele unui grup mai mare nu te face mai bun. Ci doar puţin mai inadaptat. Cu mai multe nevoi.
Sau cu mai putine nevoi, pentru ca nu simt nevoia sa epatez prin lucruri care nu le-am construit eu, nu imi ascund nesiguranta arborand ceva care sa-ti ia ochii. Gandeste lucrurile si asa, pentru ca tu ai permanent senzatia ca eu, sau oricare posesor de marci "exotice" sau mai putin cunoscute/vandute, chiar avem ceva de demonstrat celor din jur.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 16:54   #973
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
BMW e o companie mica, in comparatie cu Daimler-Benz si VAG, nu fac utilitare, nu fac autobuze, nu au un supercar, si totusi reusesc sa se mentina la un nivel foarte competitiv.
Ba chiar BMW mai are alte marci in grup, Rolls Royce si Mini pe care le mentine in top, fiind masini de lux in clasele lor.Ceea ce ai scris tu, Ionut, in legatura cu BMW e unul din miile de motive pt care iubesc BMW, intodeauna mi-a placut la ei(BMW) ca au reusit sa fie independenti de altii si sa se mentina in top fara ~~8 marci in grup(se stie care grup) si fara sa produca supercars, camioane, autobuze, dube etc(se stiu si aici grupurile), pe langa asta sunt si originali cu modele noi pe care le lanseaza, nu au pe 3/4 modele acelasi interior/sasiu etc La ei niste faruri si stopuri noi pe acelasi sasiu nu inseamna model nou(se stie si aici cine procedeaza astfel).
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.

Last edited by Champion; 01-12-10 at 16:56.
Champion is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 17:12   #974
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
nu au pe 3/4 modele acelasi interior/sasiu
Aici ai dat cu bata in balta rau de tot, 5-ar si 7-ar impart pe langa platforma tehnica si interiorul, care de asemenea seamana izbitor de mult cu cel de pe X5, X6 sau chiar viitorul Seria 6. Puteai sa gasesti alt motiv sa ii iubesti, nu asta.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 18:22   #975
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by Champion View Post
Ba chiar BMW mai are alte marci in grup, Rolls Royce si Mini pe care le mentine in top, fiind masini de lux in clasele lor.Ceea ce ai scris tu, Ionut, in legatura cu BMW e unul din miile de motive pt care iubesc BMW, intodeauna mi-a placut la ei(BMW) ca au reusit sa fie independenti de altii si sa se mentina in top fara ~~8 marci in grup(se stie care grup) si fara sa produca supercars, camioane, autobuze, dube etc(se stiu si aici grupurile), pe langa asta sunt si originali cu modele noi pe care le lanseaza, nu au pe 3/4 modele acelasi interior/sasiu etc La ei niste faruri si stopuri noi pe acelasi sasiu nu inseamna model nou(se stie si aici cine procedeaza astfel).
A punctat bine Anaconda, gandeste-te ca pe platforma lui 5 (care provine din aia de 7, de aici rezultand si masa de porc pe care o are seria 5 si derivatele) se fac si se vor face: GT, viitoarea serie 6 coupe si cabrio, viitoarea serie 6 Gran Coupe. Iar chestia asta se va aplica si pt viitoarele platforme, care vor avea un Gt, un 4x4, un coupe/cabrio, si alte gaselnite. Desi, sunt brandul premium no. 1 pe piata sunt si un model de "marketing" pt alte corporatii si cu toate astea sunt percepute ca fiind mai exclusiviste, mai sportive dar si mai economice si ecologice. Desi le lipseste o supersportiva din gama (nu prea au mai avut ei demult, aici nimeni nu se pune cu Mercedes), asul lor din maneca este "Vision Efficientdynamic":

care va avea performante mai bune decat ale unui R8 V8 dar si consumul unui Mini diesel. Binenteles ca va exista si o versiune M pe aceasta versiune care va avea probabil motorul V8 de pe M5/M6 ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -