VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
22-11-11, 17:12
|
#1561
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
22-11-11, 21:28
|
#1562
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 324
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by a3ds
|
mi se intampla zi de zi,..so what?e grele cand conduc singur..
|
|
|
22-11-11, 21:54
|
#1563
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
cum sta isf contra rs si amg?
|
|
|
22-11-11, 22:06
|
#1564
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Sta pe loc
Sunt sigur insa ca viitoarea generatie se va descurca mult mai bine.
|
|
|
22-11-11, 22:17
|
#1565
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by boy_wonder
Sta pe loc
Sunt sigur insa ca viitoarea generatie se va descurca mult mai bine.
|
jap crap )
|
|
|
22-11-11, 22:23
|
#1566
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Nu chiar. Trebuie sa fim ingaduitori. Daca imi aduc bine aminte, IS-F a fost primul model de performanta construit de Lexus.
|
|
|
23-11-11, 11:50
|
#1567
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
BMW M550d va avea un motor diesel tri-turbo de 381 CP
Cel mai puternic diesel din gama Seria 5 va oferi 381 CP şi 700 Nm, anunţă olandezii de la driving-fun
oul model se va numi M550d şi va fi echipat cu un diesel cu şase cilindri în linie şi trei turbine. Deşi nu va oferi o putere "demnă" de un M5 modern, nivelul cuplului motor oferit îl depăşeşte pe cel al lui M5 F10 – 680 Nm pentru M5 şi 700 Nm pentru M550d. Valorile şi denumirea nu au fost confirmate oficial, ci provin din prezentarea pentru dealerii BMW din Olanda. Imagina a fost obţinută de cei de la Driving-fun.com şi ne prezintă viitorul frumos al gamei Seria 5 de la BMW în ceea ce priveşte performanţele.
Pentru moment, nu există nicio informaţie privind timpul 0-100 km/h al noului model. Cu toate acestea, viteza maximă va fi limitată la 250 km/h. Sunt şanse ca Seria 5 să primească noua motorizare atât în versiunea sedan, cât şi în versiunea wagon. Trebuie să menţionăm şi faptul că modelul va beneficia de tracţiune integrală permanentă prin sistemul xDrive. Ulterior, motorizarea 50d va fi oferită şi în gamele X5 şi X6, şi nu excludem o apariţie în gamele Seria 6 şi Seria 7. Până în prezent, singurul comentariu oficial despre această motorizare vine din partea lui Brian Watts, managerul de marketing global al diviziei M de la BMW, care a declarat că aceasta este în considerare.
__________________
|
|
|
24-11-11, 14:04
|
#1568
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
pana nu ii pun inginerii aia cel putin 4 turbine nici nu ma uit la un bmw pe strada, daramite sa il mai si cumpar.
|
|
|
24-11-11, 14:44
|
#1569
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by ondin
pana nu ii pun inginerii aia cel putin 4 turbine nici nu ma uit la un bmw pe strada, daramite sa il mai si cumpar.
|
Hai 5 , sa nu fie cu sot ca la morti
|
|
|
25-11-11, 17:10
|
#1570
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by ondin
pana nu ii pun inginerii aia cel putin 4 turbine nici nu ma uit la un bmw pe strada, daramite sa il mai si cumpar.
|
Pai si cum sa puna la 6 cilindri ? Sau e un pic de invidie la mijloc ... esti un pic hater cand vine vb. de BMW, recunoaste, doar ai VW la semnatura. Btw, la ora actuala, motoarele BMW sunt cele mai rafinate, performante si economice ...
|
|
|
25-11-11, 19:05
|
#1571
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
O veste proasta conform Autocar, in 2013, Mercedes v-a desfinta Maybach. Si unda buna despre Audi, care se va concentra mai mult pe design si pe individualizare.
|
|
|
25-11-11, 19:13
|
#1572
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
De ce e proasta, voiai sa iti iei?
|
|
|
25-11-11, 19:28
|
#1573
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Pai si cum sa puna la 6 cilindri ? Sau e un pic de invidie la mijloc ... esti un pic hater cand vine vb. de BMW, recunoaste, doar ai VW la semnatura. Btw, la ora actuala, motoarele BMW sunt cele mai rafinate, performante si economice ...
|
Oarecum la ce renume are BMW trebuiau sa aiba un V8 diesel..intr-un test AMS diferenta de consum intre un V8 TDI 350cp si varianta BMW 3.0l 306 cp ete infima de 0.1l
A3ds vindeau vreo 50 de bucati pe an pe cand Rolls vand vreo 3000 pe an
Last edited by adrian78bmw; 25-11-11 at 19:36.
|
|
|
25-11-11, 22:27
|
#1574
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Pai si cum sa puna la 6 cilindri ?
|
Turbinele nu sunt impartite pe cate 2 sau 3 cilindri, ci functioneaza "secvential" fiecare avand repartizat un interval de sarcina, a.i. sa se obtina o liniaritate cat mai buna.
@Adrian nu sunt sigur pe ce caroserii ai vazut acele teste dar cifrele oficiale arata diferente de ~20%.
Chiar daca ar fi consumuri identice, as prefera motorul mai mic oricand, taxe si intretinere mai mici, o echilibrare ceva mai buna a masinii, inertia proprie motorului mai mica = acceleratie mai buna in treapta 1. De exemplu, la diesel, un aspirat nu va avea nici o sansa impotriva unui motor de aceeasi putere dar supra-alimentat.
|
|
|
25-11-11, 22:39
|
#1575
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by RVL 2000
Chiar daca ar fi consumuri identice, as prefera motorul mai mic oricand, taxe si intretinere mai mici, o echilibrare ceva mai buna a masinii, inertia proprie motorului mai mica = acceleratie mai buna in treapta 1. De exemplu, la diesel, un aspirat nu va avea nici o sansa impotriva unui motor de aceeasi putere dar supra-alimentat.
|
Putin ambiguu ceea ce afirmi mai sus.Aia cu inertia si acceleratie mai buna pe tr1 cred ca e o balarie.Tr1 o folosesti sa te urnesti de pe loc,este aproape irelevant ca e mai buna sau ceva mai slaba acceleratia pe treapta respectiva.Iar la diesel aspiratele sunt pe cale de disparitie.Legat de preferinta ta cu motoare mai mici supraalimentate=taxe mai mici...altii prefera fiabilitatea si lipsa problemelor care vin odata cu supraalimentarea.Parerile sunt impartite si fiecare face o alegere buna avand in vedere preferintele proprii.
__________________
|
|
|
|
|