Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 08-11-09, 20:23   #121
ovidiutm

Stage 2
 
ovidiutm's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 63
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Si asta de mai jos e unul de E90.
Si punctul tau era? Ca bordurile de BMW nu prea s-au schimbat de prin 2000 incoace? Ca Logan s-a fabricat dupa 2004 deci a copiat de la BMW lumina? Ce urmeaza, ca Audi a copiat butonul de navi de la BMW?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BMW.JPG
Views:	120
Size:	120.5 KB
ID:	1168096  
ovidiutm is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 20:46   #122
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
stii ce e ciudat? ca vw-urile sunt mai rapide decat audi ( ex: a4 cu passat, golf cu a3, etc ) nu stiu cum poti spune ca audi iese superior, atata timp cat r8 impartaseste elemente de interior de la golf, etc.
Stii ca Passat-ul nu are nicio legatura cu A4, nu ? VW Passat face parte din clasa medie in timp ce A4 face parte din clasa medie premium. Platforma tehnica pe care e construit Passat-ul e net inferioara aleia pe care e facut A4 B8. La fel si comparatia Golf vs A3, desi impart platforma tehnica sunt destule diferente, suficiente ca una sa faca parte din clasa hatchback premium iar alta nu. Daca tu prin diferente de +/- 0.1 sec la 0-100km/h sau 1/4 mile intelegi mai rapida (care se datoreaza diferentelor de greutate eventual)... asta in cazul in care Audi nu e mai rapid ca VW.

AI putea sa dai exemple concrete (si argumentate bineinteles) despre elementele de Golf care se gasesc pe R8 ? Mai ai putin sa ne spui ca R8 e facut pe platforma de Golf, iar Golf V-ul tau e foarte similar cu R8-ul doar ca motorul diesel (2 TDI ftw) e mai potrivit decat acel 5.2 V10 de pe R8. La ce ai scris in thread-ul cu noul motor 1.2 TSI sincer chiar nu m-ar surprinde sa vad asta .

A4 3.2 FSI Quattro 0-100 6.2 sec / VMax 250km/h
http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=161436


Passat 3.2 FSI 4Motion 0-100 6.9 sec / VMax 246KM/h
http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=139909
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 08-11-09 at 20:51.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 20:54   #123
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Stii ca Passat-ul nu are nicio legatura cu A4, nu ? VW Passat face parte din clasa medie in timp ce A4 face parte din clasa medie premium. Platforma tehnica pe care e construit Passat-ul e net inferioara aleia pe care e facut A4 B8. La fel si comparatia Golf vs A3, desi impart platforma tehnica sunt destule diferente, suficiente ca una sa faca parte din clasa hatchback premium iar alta nu. Daca tu prin diferente de +/- 0.1 sec la 0-100km/h sau 1/4 mile intelegi mai rapida (care se datoreaza diferentelor de greutate eventual)... asta in cazul in care Audi nu e mai rapid ca VW.

AI putea sa dai exemple concrete (si argumentate bineinteles) despre elementele de Golf care se gasesc pe R8 ? Mai ai putin sa ne spui ca R8 e facut pe platforma de Golf, iar Golf V-ul tau e foarte similar cu R8-ul doar ca motorul diesel (2 TDI ftw) e mai potrivit decat acel 5.2 V10 de pe R8. La ce ai scris in thread-ul cu noul motor 1.2 TSI sincer chiar nu m-ar surprinde sa vad asta .

A4 3.2 FSI Quattro 0-100 6.2 sec / VMax 250km/h
http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=161436


Passat 3.2 FSI 4Motion 0-100 6.9 sec / VMax 246KM/h
http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=139909
ce generatie e a4 ala si ce generatie e passatul ? .. passatul este made in 2004 ca tehnologie, A4 in schimb este made in 2008

elemente de la golf/passat care se regasesc si la a8 , r8, sunt multe trebuie doar sa le vezi !
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 21:00   #124
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Sunt cateva chestii de pe A8 pe R8 dar de la asta la ce ai zis tu (elemente de pe golf pe R opt) e cale lunga. Dupa cum ma asteptam, argumentarea lipseste cu desavarsire. Daca ar fi sa "ne credem" pe cuvant fiecare pe fiecare nu am ajunge prea departe. Sa zicem ca eu nu vad prea bine, totusi care sunt elementele de pe Golf pe R8 ? Si o dovada ca ele sunt in comun, altfel e frectie la picior de lemn.

Q7 3.0 TDI vs Touareg 3.0 TDI => Q7 mai rapid, alt exemplu. Poti sa iei si Phaeton cu A8, o sa se intample la fel.

http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=162404
http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=153384

PS: De la elemente de pe Golf pe R8 am ajuns la MULTE elemnte de pe Golf la R8. Ce ti-am zis eu, ca mai ai putin si zici ca impart platforma tehnica .

Last edited by _anaconda_; 08-11-09 at 21:06.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 21:05   #125
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

ovidiutm, loganul a aparut dupa bmw, ce spui u de grila... cam ala e cel mai distinctiv semndaca te uiti la toate marcile, inclusiv rr care are asa de cand se fabrica, blm lafel, le stilizeaza lafel ca merc si ca audi, desi de cativa ani incoa a trecut la grila aia mare si lunga, dar si asa de generatii o pastreaza. si unele motoare dupa serie 3 se gasesc si pe serie 5
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 21:22   #126
ovidiutm

Stage 2
 
ovidiutm's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 63
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pai si ce, am zis eu ca prima oara s-a facut Loganul cu lumini portocalii si apoi Bmw-ul? De fapt e irelevant pentru ca Loganul nu intra in comparatie cu cele 3 marci, iar linia de final e ca portocaliul ala e penal pe orice masina l-ai pune.

Pai e cel mai vechi semn pentru ca designerii de la Bmw nu au imaginatie decat sa mai rotunjeasca cate un colt. Si ca sa nu spui ca sunt subiectiv, uita-te si la grila Mercedesului.
ovidiutm is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 21:41   #127
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pare greu de crezut dar Audi A4 B8 imparte aceeasi platforma cu Golf 5 si 6 ,Octavia 2,noua generatie A6 si A8 chiar si Q5.Platforma este una modulara (MLP) care isi schimba forma .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 21:44   #128
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Asta a fost un pamflet nu ?

A4 imparte platforma cu A5 si Q5 (la fel cum Seria 3 sedan imparte platforma cu Seria 3 coupe sau C Klasse imparte platforma tehnica cu GLK). Golf 5/6 impart platforma cu Seat Leon, Octavia II si Audi A3, A6 nu imparte platforma cu nimeni, iar A8 posibil sa aiba ceva cu VW Phaeton dar nu sunt sigur.

Daca tu chiar crezi ca platforma de pe A4 B8 are ceva legaturi cu Golf sau Octavia, sau mai rau, A8/A6...e nasol. Am auzit fel de fel de chestii, care mai de care mai amuzante (cum ca VW Jetta e practic Audi A4 ) dar asta sincer nu am mai auzit-o.

MLP = http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_MLP

Deci doar A4/5 si Q5. Restul nu au legatura una cu cealalta, dupa cum este evident. Faptul ca vor sa foloseasca ceva SIMILAR (felul in care este montat motorul) pe noile generatii de Audi e cu totul si cu totul alta treaba, platformele tehnice sunt diferite. Cu alte cuvinte este un alt mod de a amplasa motorul, cutia de viteze, etc pentru o distributie mai buna a maselor, dar asta nu inseamna ca viitoarele platforme sunt identice doar pentru ca folosesc tipul asta de amplasare a motorului. E ca si cum ai spune ca Veyron imparte platforma tehnica cu Ferrari F430 fiindca ambele au motorul amplasat central .

Last edited by _anaconda_; 08-11-09 at 21:52.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 21:47   #129
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ovidiutm View Post
Pai si ce, am zis eu ca prima oara s-a facut Loganul cu lumini portocalii si apoi Bmw-ul? De fapt e irelevant pentru ca Loganul nu intra in comparatie cu cele 3 marci, iar linia de final e ca portocaliul ala e penal pe orice masina l-ai pune.

Pai e cel mai vechi semn pentru ca designerii de la Bmw nu au imaginatie decat sa mai rotunjeasca cate un colt. Si ca sa nu spui ca sunt subiectiv, uita-te si la grila Mercedesului.
ai auzit vreodata pe cineva spunand ca bmw`ul este mai sobra FIINDCA e mai conservator?
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 22:04   #130
ovidiutm

Stage 2
 
ovidiutm's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 63
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Da, fosti propietari. Hai ca ai fost diplomat, nu as merge atat pe cuvantul conservator cat pe excentric. Dar nu vreau sa ma cert cu tine sau cu altcineva, fiecare persoana are parerile si placerile lui.
ovidiutm is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 22:05   #131
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Lemnul e optional.
Pentru extraterestrii Basescu seamana cu Brad Pitt
Generatia NFS underground prefera bordul colorat.
LE. De fapt Phaeton si A8 sunt pe platforma de Bentley Continental

Last edited by xxdadixx; 08-11-09 at 22:08.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 22:07   #132
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

asta e clar si firesc. eu cred ca bmw e destul de conservator dar nu atat de mult cat sa semene cu un face-lift ca la alte modele, ceea ce in punctul meu de vedere e un lucru foarte bun
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 22:27   #133
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Asta a fost un pamflet nu ?

A4 imparte platforma cu A5 si Q5 (la fel cum Seria 3 sedan imparte platforma cu Seria 3 coupe sau C Klasse imparte platforma tehnica cu GLK). Golf 5/6 impart platforma cu Seat Leon, Octavia II si Audi A3, A6 nu imparte platforma cu nimeni, iar A8 posibil sa aiba ceva cu VW Phaeton dar nu sunt sigur.

Daca tu chiar crezi ca platforma de pe A4 B8 are ceva legaturi cu Golf sau Octavia, sau mai rau, A8/A6...e nasol. Am auzit fel de fel de chestii, care mai de care mai amuzante (cum ca VW Jetta e practic Audi A4 ) dar asta sincer nu am mai auzit-o.

MLP = http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_MLP

Deci doar A4/5 si Q5. Restul nu au legatura una cu cealalta, dupa cum este evident. Faptul ca vor sa foloseasca ceva SIMILAR (felul in care este montat motorul) pe noile generatii de Audi e cu totul si cu totul alta treaba, platformele tehnice sunt diferite. Cu alte cuvinte este un alt mod de a amplasa motorul, cutia de viteze, etc pentru o distributie mai buna a maselor, dar asta nu inseamna ca viitoarele platforme sunt identice doar pentru ca folosesc tipul asta de amplasare a motorului. E ca si cum ai spune ca Veyron imparte platforma tehnica cu Ferrari F430 fiindca ambele au motorul amplasat central .
Ai dreptate m am grabit sa insir lista cu modele . Ideea unei platforme modulare e plecata de la VW -Golf V /jetta /EOS/Tiguan care folosesc aceasi platforma si dezvoltata de Audi de aici am crezut ca si A4 /a5 etc folosesc aceasi platforma , lucru care nu i de ras pt ca sunt foarte multe modele in grupu VAG si le reduce costurile de fabricatie .Te asigur eu ca in urmatorii ani de la Seat Leon la Audi A8 vom vedea o singura platforma .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 23:00   #134
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Te asigur eu ca in urmatorii ani de la Seat Leon la Audi A8 vom vedea o singura platforma .
Nu am niciun dubiu cu privire la asta...

Last edited by _anaconda_; 08-11-09 at 23:05.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 02:16   #135
LarissaW

Stage 1
 
LarissaW's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 14
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ovidiutm View Post
Mie imi place de Larisa ca vede ca toate Audi-urle sunt la fel si cu LED-urile alea pe post de Devil sunt comparate cu beculetele de pe pom. Daca ar vedea si opusul... ca bordul de la BMW nu s-a schimbat din anii 2000, ca modelele BMW pana de curand aveau culoarea luminilor din bord pe portocaliu exact cum are LOGANUL, ca seria 3 are ceasurile la fel de mari ca si MATIZUL, ca moda ledurilor a inceput de la Angel eyes, astfel ca acum pana si Daciile 1300 au asa ceva, ca asa cum seamana Audi-urile intre ele asa seamana si BMW-urile, macar Audi a schimbat look-ul cu grila mai mare (alungita) fata de BMW care nu a facut mare lucru la narile alea, ca atat BMW-ul nou seria 3 cat si A4B8 au stopurile cam identice, ca lemnul nu a fost NICIODATA de actualitate pe masinile sport ci pe limuzine (si merge numai in tandem cu tapiteria de piele), ca A8-ul e rotund si seria 7 nu (iar asta e un lucru negativ pentru Audi) - ca sa nu zic ca X6 si seria 6 are un design dezgustator, ca reprezentanta Banat Car e plina de masini care au probleme majore la o boala cronica a BMW-ului: cutiile de viteza automate si in final pentru ca BMW nu e AUDI si invers.

Da, am Audi dar mi-a ramas loc si pentru un plus pentru brandul BMW, seria 3 avanseaza de la model la model (net superior fata de seria 5 si seria 7), look agresiv peste Mercedes, motoare fiabile si silentioase.
Prietene.. m-ai inteles total gresit..
1. nu am spus despre ledurile de audi ca au look de devil, ziceam ca bmw-ul arata ca un dracusor nervos , audi arata ca un pom de craciun
2. bordul bmw s-a schimbat si inca f mult, nu stiu ce bmw-uri ai avut tu ocazia sa admiri; si ar mai fi un bravo pt cei de la bmw ca au reusit sa pastreze oarecum liniile(noua, fanilor bmw, ne plaaaaaac la nebunie).
3. narile alea despre care tu vorbesti ca nu s-au mai schimbat sunt un fel de legenda bmw, exact asa cum sunt si angel eyes... fara narile alea un bmw nu ar fi bmw.
4. poti avea lemn si pe m3, m5, m6, x5m, x6m, z4m, asta depinde de gusturi(Pianolack chiar e cool), insa.. spre deosebire de Mercedes.. lemnul nu e specific.
5. ziceam doar despre audi ca e rotund, nu am mentionat niciunde ca seria 7 ar fi rotunda(nu port ochelari ).
6. nici mie nu-mi place x6-le si seria 6 in mod deosebit, nu e o masina pe care as achizitiona-o, dar e bmw si inchidem un ochi..
7. sunt mai multe boli cronice ale bmw-ului: turbo, soft, geamurile electrice, etc.. eu nu am avut probleme cu cutia.. e drept.. are doar 60 000 km a mea.. Si BMW, si Mercy, si Audi au probleme specifice..
8. eu n-am zis ca bmw e audi sau invers, nu-mi permit sa aduc asemenea injurii bmw-ului.

Si noi avem 2 Audi, un a4(2006) si un a6(2007), ambele 3.0 diesel quattro. La A6 nu prea pot comenta, merge ok masinuta, se tine frumos pe drum, foarte tare (mai putin pozitia la volan, navigatia incomoda si i-drive-ul cretin).. Mai tare a fost cand a trebuit sa-i schimbam serverele pt ca se aprindeau toate beculelete in bord(frane, ABS, Airbaguri, tot ce se putea aprinde), s-au ars stopuri, dadea rateuri(factura = 10 000 RON, pt o porcarie, cauze necunoscute, bv audi, esti ce trebe). Iar de A4, e quattro.. DAR am impresia ca fug rotile de sub mine, mi-a fost frica sa o conduc cu mai mult de 180 km/h pt ca aveam impresia ca merg in 2 maxim 3 roti "frumosi", masina aia patineaza la greu, subvireaza si are si o groaza de probleme pe partea electronica (vezi faruri, se aprind, se sting, se aprind, se sting, se aprind, se sting.. NOAPTEA, la drum lung, sunt geniale, intr-o ora injuri tot neamul AUDI, fondatori, co-fondatori, mostenitori, tot). In concluzie, cel mai prost 4x4 pe care l-am condus vreodata.

Cat despre seria 3 net superioara seriei 5.. din ce punct de vedere? Sunt masini din categorii diferite, ca design clar E92 rupe tot.. dar nici E60, E61 nu-s urate.. E60, E61 sunt mai dotate.. m5 v10 , m3 v8.. in fine.. nu comentez prea mult pt ca si eu sunt mai mult pt seria 3.. insa.. seria 5 e superioara clasei seriei 3..
P.S.: Mie imi place Ambientlichtu` portocaliu Orange Powa` Captain Caveman..

Last edited by LarissaW; 09-11-09 at 02:20.
LarissaW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -