Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 18-04-14, 17:50   #4006
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Ca sa fiu si eu in ton ...

SARBATORI FERICITE TUTUROR!!!

Si stati pe aproape
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1074089.jpg
Views:	41
Size:	133.0 KB
ID:	2973759  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 18-04-14, 18:04   #4007
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
...............................
La Sf Gheorghe in '85 am fost spectator si acolo am vz cea mai mare densitate de gagici misto, nu stiu cum naiba i s-a aratat lui Cornel dihania
Se mai strica si "mobrele" BMW?! Ca la ce preturi au, chiar si sh, credeam ca dureaza vesnic...
Ce vremuri, cu masini de copiat axe, cu axe de INMT sau Pitesti! Axa mea de la Dacia de strada parca 2500lei am platit-o, deci a fost "in pret". Dar nu ma plang, lucram la service si banuti aveam, doar ca nu stiu cum de nu m-am apucat atunci de curse...
Pai nevastamea a facut misto de noi ca a auzit si Eugen Peteanu si Mircea Ponta....toti am intors capul si cand neam uitat neam lecuit de gagici...la Satu Mare Gr A presiune ulei 0 si sau dus si palierii de la axa si blocul...o am si acum pe undeva prin pod numai pt unghiurile camelor...era o incrucisare draconica copiata dupa a lui Bibi Ursu, Vladimir Stanoevici INMT a fost capul rautatilor...ralentiul nu statea decat peste 1800 de ture cu carburatorul Weber original ca asa aveai voie...Exista si acum o firma particulara pe langa AGIP Militari vizavi de autogara care mai face lucrari de precizie planari,supape,alezari si honuiri,copiat axe...dar pretul e pe masura
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-14, 18:09   #4008
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Paste Fericit tuturor si MULTA SANATATE !!! Am auzit ca anul asta pastele catolic se sarbatoreste odata cu cel ortodox deci urarea este valabila pt toata lumea
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-14, 18:13   #4009
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Ca sa fiu si eu in ton ...

SARBATORI FERICITE TUTUROR!!!

Si stati pe aproape
Important este si desenul dar mai ales jocul de cuvinte de sus ....multam Fain Road si voua la fel !!!
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 18-04-14, 22:04   #4010
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

paste fericit la toata lumea,si multa sanatate
D-le Rusanescu,cind impartim cozonacul,ca arata tare bine
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 09:07   #4011
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Paste fericit tuturor! Sa va viziteze numai iepuroiul cu oua mari si rosii
P.S. Rezervorul de benzina il aveati intre spatarul scaunului si motor sau in alta parte la Eastere?
john17 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 10:12   #4012
INMT-Bucuresti

Stage 2
 
INMT-Bucuresti's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 46
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Fie ca bucuria Învierii Domnului să vă aducă în suflet linişte, pace şi fericirea de a petrece aceste clipe magice alături de cei dragi. Hristos a înviat!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Colac-impletit.jpg
Views:	36
Size:	971.0 KB
ID:	2974012  
INMT-Bucuresti is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 10:40   #4013
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

exact,intre motor si spatar,daca imi amintesc bine in fatza reservorului am avut si bateria,spatarul fiind inclinat,avea loc bateria.
dupa cum am scris undeva mai sus,la E1 am avut un tank cositorit din tabla zincata,la monococa am folosit ceva foarte special un butoi 30 l Shell,foarte usor si rigid,pe care lam modificat
dar sa continui cu primul E1 dupa prima iesire,inclusiv iesirea in decor,pasul urmator a fost sa lucram punktele din lista
Carena fibra de sticla trebuia un model,si aici intra din nou in joc Ianci baci tu dai la mine tabla de aluminiu si eu fac la voi carena si asa a ciocanit Ianci baci zile in sir,din cind in cind lam ajutat ca era deja atunci bolnav pina a iesit carena asa cum este in poza
intre timp am hotarit sa modifiam 2 cutii de viteza,pr.coasta grup scurt,viteza 1 mai lunga,2,3 nemodificat,4 mai scurt
ptr.circuit grup normal,dar am modificat toata 4 viteze bineinteles asta touul a durat vreo luna,strunjirea pinioanelor,danturare,cementare si calire,slefuire,montare
fiin novice cea ce priveste carburatorul de lada,lam demontat complet ptr.studiu dar asta este un capitol separat
continuarea urmeaza
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 11:00   #4014
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Pentru cititori.( decupaj revista autoturism 1981) Info
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0024.JPG
Views:	99
Size:	385.7 KB
ID:	2974017  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 12:50   #4015
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Merci, foarte interesanta descrierea! dar vad ca aripa spate e cotata la 1000mm dar in descriere spune ca dispozitivele aerodinamice nu pot depasi dimensiunile caroseriei, de unde s-ar intelege ca putea fi de 1350mm. Poate ne lumineaza constructorii! Sa intreb si daca a avut cineva >1300 cmc..?
john17 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 12:57   #4016
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Pentru cititori.( decupaj revista autoturism 1981) Info
Da misto articolul si inseamna mult pt noi cu "formulele"...Bibi Ursu de care vorbeam mai sus (omu' cu axa de 1 jumate ) aprecia foarte mult masinile astea dar in '81 cand e sicris articolul la noi nu erau decit 3 sau 4 din care eu sigur stiu 2 : Lenti Moldovan, Kulpinski si posibil Nabosni sa mai fi fost una...intre timp pana in '85-'86 a fost o "explozie" de Eastere la noi, a mai crescut si performanta si totul mergea spre bine pana la rebeliunea din '89...dupa aia masinile astea au inceput sa dispara in romania iar in Germania exista acum campionat numai pt B8 Easter unde iau startul 22 de masini...TRAIM IN ROMANIA !!! Vorbeam anul trecut cu Dl Stromhard Kraft presedintele Asociatiei Masinilor de Epoca din Germania si imi spunea ca motoarele actuale de Lada 1600 cel mai prost are 150 CP....la ei sa pastrat traditia la noi nu
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 13:12   #4017
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Merci, foarte interesanta descrierea! dar vad ca aripa spate e cotata la 1000mm dar in descriere spune ca dispozitivele aerodinamice nu pot depasi dimensiunile caroseriei, de unde s-ar intelege ca putea fi de 1350mm. Poate ne lumineaza constructorii! Sa intreb si daca a avut cineva >1300 cmc..?
Caroseria era mai mica decat ecartamentul care parca era undeva la 1420 mm daca mai tin minte bine...aripa deportanta spate intradevar avea 1000 mm asta a fost o lacuna in regulament de care trebuia profitat si nu sa modificat pana in '90 ...nimeni nuti masura dispozitivele aero nici fata nici spate cine avea ...eu in '89 am mers fara aripa deportanta un sezon intreg dar la vitezele "infernale" (de mici) de pe circuitele romanesti nici nu ma derajat
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 13:24   #4018
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Da misto articolul si inseamna mult pt noi cu "formulele"...Bibi Ursu de care vorbeam mai sus (omu' cu axa de 1 jumate ) aprecia foarte mult masinile astea dar in '81 cand e sicris articolul la noi nu erau decit 3 sau 4 din care eu sigur stiu 2 : Lenti Moldovan, Kulpinski si posibil Nabosni sa mai fi fost una...intre timp pana in '85-'86 a fost o "explozie" de Eastere la noi, a mai crescut si performanta si totul mergea spre bine pana la rebeliunea din '89...dupa aia masinile astea au inceput sa dispara in romania iar in Germania exista acum campionat numai pt B8 Easter unde iau startul 22 de masini...TRAIM IN ROMANIA !!! Vorbeam anul trecut cu Dl Stromhard Kraft presedintele Asociatiei Masinilor de Epoca din Germania si imi spunea ca motoarele actuale de Lada 1600 cel mai prost are 150 CP....la ei sa pastrat traditia la noi nu
EXACT!!!

ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 13:33   #4019
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

desenul de mai sus a fost pentru mine un fel de legenda,afost fixat ani de zile pe perete in boxa unde am costruit masinle.Bibi Ursu a incercat sa descrie cititorilor si marelui public ce este de fapt un Easter si dupa parerea mea a reusit foarte bine ani de zile daca vedea lumea o astfel de masin "uite,o formula" desenul este foarte general dar dimensiunile si plasarea agregatelor in mare este corecta,lipseste un desen lateral unde erau si inaltimile de exemplu rollbar,inaltimea spoilerului din spate etc.in regulament era mult mai detailat,intradevar aripa spate avea max.1000mm latime,din pacate,daca tin bine minte conform regulamentului era plasata cam jos,pentru un efect mai bun trebuia un pic ridicata nu mai stiu exact,poate Cornel
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-14, 13:42   #4020
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Hehehehee bravo!!! la min 1:40 incepe coborarea infernala spre padure si la min 2:00 este acul de par unde franai de la 200-220 la 50 km/h...ia uitati si formula Mondial din Germania unde Franke Schwartz daca nu ma insel a fost vice campion 2012 cu o masina de "numai" 150 CP
Bore = 79,0 mm
Piston = MEGU – Sport
Pressure = 12,2
Ignition = 32 degree
Petrol = 100 oktan
Oil = 20W/50 Motul
Rep./max = 8000 u/min.
Power = ca. 150 HP
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	falk1.jpg
Views:	63
Size:	29.6 KB
ID:	2974059  
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -