19-04-14, 14:43
|
#4021
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
desenul de mai sus a fost pentru mine un fel de legenda,afost fixat ani de zile pe perete in boxa unde am costruit masinle.Bibi Ursu a incercat sa descrie cititorilor si marelui public ce este de fapt un Easter si dupa parerea mea a reusit foarte bine ani de zile daca vedea lumea o astfel de masin "uite,o formula" desenul este foarte general dar dimensiunile si plasarea agregatelor in mare este corecta,lipseste un desen lateral unde erau si inaltimile de exemplu rollbar,inaltimea spoilerului din spate etc.in regulament era mult mai detailat,intradevar aripa spate avea max.1000mm latime,din pacate,daca tin bine minte conform regulamentului era plasata cam jos,pentru un efect mai bun trebuia un pic ridicata nu mai stiu exact,poate Cornel
|
Cateva schite ! by E. Simion
|
|
|
19-04-14, 15:25
|
#4022
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Nu mai tin minte Tibi dar parca inaltimea maxima era 800 mm , oricum la vitezele cu care mergeam pe circuitele romanesti puteai foarte bine sa te lipsesti de ele si se te dai si cu kartu' ...la CPP pe autodroame adevarate isi spuneau cuvantul aerodinamica masinii si elementele portante fata-spate
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
19-04-14, 15:43
|
#4023
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,ai dreptate,dar parerea este ca aripa spate a fost ineficienta fiindca a fost conform regulamentului montata prea jos,la unul din easterele mele,cred ca a fost ultimul puteam sa o ridic mai sus si efectul,de exemplu valea domanului,la probe a fost simtitor
|
|
|
19-04-14, 19:05
|
#4024
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
EXACT!!!
|
ce motor avea , de ziceai ca ceilalti stau pe loc , chiar asa mare diferenta de puteri la motoare era >??? si slikuri soft vad pe fata
Last edited by racerVTM; 19-04-14 at 19:10.
|
|
|
19-04-14, 20:16
|
#4025
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Mama, ce v-ati activat! Asa, asa, bagati mare!
Inaltimea aripii e importanta, dar cel mai mult conteaza sa fie in aer "curat", adica sa ajunga la ea cat mai putine turbioane - asta se face coborand partea din spate a caroseriei, imediat dupa motor, cat mai jos.
|
|
|
19-04-14, 20:51
|
#4026
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by racerVTM
ce motor avea , de ziceai ca ceilalti stau pe loc , chiar asa mare diferenta de puteri la motoare era >??? si slikuri soft vad pe fata
|
motor R4, 1294 cm³, 66 kW/90 HP, 210 km/h
|
|
|
19-04-14, 20:55
|
#4027
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Pokallauf 1986 auf dem Schleizer Dreieck E1300
https://youtu.be/efhB98onl6s
|
|
|
19-04-14, 21:12
|
#4028
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Racer,masina este un MT 77,construita atunci de Heiner Lindner,cu motor Lada21011 1300 masina a concurat o vreme cu nr licentza 82,a avut in decursul anilor mai multzi proprietari,acuma este pilotata de Volker Worm,are din2010 un pasaport tehnic istoric.
In moment are un motor Lada 2106 cu modificari,1568 ccm,150 CP la 7500,doua carburatoare weber DCOE 40,slickuri fata 8x13,spate 9zoll/10zollx13 marca Michelin,Kumho sau Toyo este de fapt o formula Mondial,demaraj 0-100 3 s,vit max,260 cel mai lung angrenaj 19 posibilitatzi de angrenare,dac mai vreti alte detalii technice cu drag
|
|
|
19-04-14, 21:29
|
#4029
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Racer,masina este un MT 77,construita atunci de Heiner Lindner,cu motor Lada21011 1300 masina a concurat o vreme cu nr licentza 82,a avut in decursul anilor mai multzi proprietari,acuma este pilotata de Volker Worm,are din2010 un pasaport tehnic istoric.
In moment are un motor Lada 2106 cu modificari,1568 ccm,150 CP la 7500,doua carburatoare weber DCOE 40,slickuri fata 8x13,spate 9zoll/10zollx13 marca Michelin,Kumho sau Toyo este de fapt o formula Mondial,demaraj 0-100 3 s,vit max,260 cel mai lung angrenaj 19 posibilitatzi de angrenare,dac mai vreti alte detalii technice cu drag
|
Este chiar impresionant cat de bine impinge motorul de LADA care il spui . Este chiar de neinteles diferenta de material sportiv din cursa aceea .
|
|
|
19-04-14, 21:31
|
#4030
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
motor R4, 1294 cm³, 66 kW/90 HP, 210 km/h
|
sorry , dar cu numai 90 de cai , cum spui tu , nu ai cum sa impingi o masina asa de bestial . Si acolo chiar se vad viteze peste 200 km la ora rapid si in scurt .
|
|
|
19-04-14, 23:17
|
#4031
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Racer,diferentza este mare,dar in marea majoritate a curselor istorice se merge amestecat,participa si Eastere cu motor 1300 cca 120CP,si din cind in cind si Eastere nu intotdeauna LK 2 cca100CP de acolo diferentza de viteza de exemplu Le Mans
|
|
|
19-04-14, 23:58
|
#4032
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Racer,diferentza este mare,dar in marea majoritate a curselor istorice se merge amestecat,participa si Eastere cu motor 1300 cca 120CP,si din cind in cind si Eastere nu intotdeauna LK 2 cca100CP de acolo diferentza de viteza de exemplu Le Mans
|
OK, am inteles, asa se intelege diferenta mare in unele cazuri . Oricum era si cam periculoasa treaba asta , deoarece daca erai bazat pe putere si pe masina si incercai sa treci mai departe era posibil sa si dai de unul cu low power dar care nu se dadea la o parte si atunci erau ceva probleme, ori nervii explodau , ori erau ceva contacte intre masini .
|
|
|
20-04-14, 08:16
|
#4033
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Si daca tot povesteati de cursa pe ploaie de la Sf. Gheorghe din `85
Am incarcat pe canalul meu de youtube in scurt filmulet. "vinovati" de material Make Mateescu si Vali Nemtanu & Me.
|
|
|
20-04-14, 09:37
|
#4034
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Periculos este intradevar,fiindca de multe ori surplusul de viteza nu este corect apreciat de pilot,dar din pacate sint multe curse unde se practica metoda,vezi Le Mans,24 ore Nürburgring samd pentru spectatori interesant,multe depasiri si cei mai putini stiu in momentul respectiv cine si in ce masina depaseste pe celalalt afacere,business,bani la Haigo este un pic altfel,prea putine masini pentru clase separate care sa alerge singure in clasa respectiva
Hristos a inviat
|
|
|
20-04-14, 14:36
|
#4035
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Inca o filmare de la Buzau. 1985
|
|
|
|
|