Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 24-12-14, 11:08   #5521
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
La R5 (si R16) pozitia pompei de apa e dictata de asezarea cu cv in fata motorului.
Turul Europei = raliu, deci in nici un caz nu e celebra Dacia turbo folosita la viteza in coasta si circuit.
Sunteti voi siguri ca nu este un Turbo asezat mai jos ( de nu se vede in poza respectiva ) ??? Ce ar mai cauta atunci aspiratia aia imensa in partea dreapta acolo ,deasupra evacuarii?? Nu cumva erau in 4 serpisori uniti in flansa pe turbo , pitit mai jos ?? Eu asa cred , nu cred ca aspira din dreapta , cand era aspiratia motorului in stanga masinii

Last edited by racerVTM; 24-12-14 at 11:11.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 24-12-14, 11:40   #5522
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

probabil nu vom ghici niciodata ce fel de motor este si cum este preparat turbo sau nu cine stie
un motor asemanator provenit dintrun Renault 16 TS am avut si eu montat pe Dacia mea privata,cel original cu 83 CP,1565 ccm dar blocul de Dacia nu se potrivea in nici un caz axa cu came era in bloc ,dar sus,tachetzii in chiulasa,tije diferite ca lungime si doua axe culbutori
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-14, 15:45   #5523
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Sunteti voi siguri ca nu este un Turbo asezat mai jos ( de nu se vede in poza respectiva ) ??? Ce ar mai cauta atunci aspiratia aia imensa in partea dreapta acolo ,deasupra evacuarii?? Nu cumva erau in 4 serpisori uniti in flansa pe turbo , pitit mai jos ?? Eu asa cred , nu cred ca aspira din dreapta , cand era aspiratia motorului in stanga masinii
NU credeam ca am sa ajung sa fiu vreodata de acord cu tine. dar uite ca de data asta sunt.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 00:38   #5524
INMT-Bucuresti

Stage 2
 
INMT-Bucuresti's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 46
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nea Tibi, motorul lu' Grigoras din poza postata, era de Renault 5 Alpine Turbo/Carburator. Chiulasa separata, se poate monta si pe blocul de dacie, este 90% identic cu cel de renault.
Ce apare in poza atasata de Road, este micul motor a lui Nicu. Cel mare "ultimul", era cu totul altceva. Aprindere F1 electronica, injectie + multe "artifici, F1" ce urca puterea undeva la 300-320cp. Nu sa putut folosi niciodata puterea asta la maxim, din cauza lipsei de aderenta, desi se putea rezolva cumva problema, dar atat a putut el atunci.
Tot ce sa folosit pe masina lui Nicu, partea mecanica mai exact (Motor), era de pe dincolo si tehnologie f1, nimic Romania.
Misterul Grigoras, ne va tine in suspans mult timp de acum, incolo.
Capota masini, nu sa mai ridicat dupa anul 85.

Sarbatori Fericite va doresc la toti, sa ne auzim cu bine.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	176062_101648476582478_100002119777785_10877_6498806_o.jpg
Views:	150
Size:	279.0 KB
ID:	3059114  
INMT-Bucuresti is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 00:51   #5525
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Crăciun de poveste, cu de toate, dar numai bune. La Mulți Ani de ziua numelui - Cristian, Cristina, Cristiana!
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 08:57   #5526
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=INMT-Bucuresti;5768246]Nea Tibi, motorul lu' Grigoras din poza postata, era de Renault 5 Alpine Turbo/Carburator. Chiulasa separata, se poate monta si pe blocul de dacie, este 90% identic cu cel de renault.
Ce apare in poza atasata de Road, este micul motor a lui Nicu. Cel mare "ultimul", era cu totul altceva. Aprindere F1 electronica, injectie + multe "artifici, F1" ce urca puterea undeva la 300-320cp. Nu sa putut folosi niciodata puterea asta la maxim, din cauza lipsei de aderenta, desi se putea rezolva cumva problema, dar atat a putut el atunci.
Tot ce sa folosit pe masina lui Nicu, partea mecanica mai exact (Motor), era de pe dincolo si tehnologie f1, nimic Romania.
Misterul Grigoras, ne va tine in suspans mult timp de acum, incolo.
Capota masini, nu sa mai ridicat dupa anul 85.
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 09:04   #5527
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

incet,incet mi se limpezesc gandurile,motorul este,acuma sant sigur de R5 alpine,cum spune si INMT dar de 1400 cu bloc de fonta,motorul meu de pa Dacie era cu bloc aluminiu
INMT cand spui tu motorul mare te referi la alta cilindree sau la faptul ca are mai multi cai
Sarbatori Fericite
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 13:19   #5528
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Craciun Fericit !!!
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 16:20   #5529
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Craciun fericit tuturor !

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Sunteti voi siguri ca nu este un Turbo asezat mai jos ( de nu se vede in poza respectiva ) ??? Ce ar mai cauta atunci aspiratia aia imensa in partea dreapta acolo ,deasupra evacuarii?? Nu cumva erau in 4 serpisori uniti in flansa pe turbo , pitit mai jos ?? Eu asa cred , nu cred ca aspira din dreapta , cand era aspiratia motorului in stanga masinii
Din pacate sunteti cam pe langa subiect, se vede clar ca e motor aspirat, galeria pt carburatoare, chiar pe zoom se pot distinge capacelul carburatorului dinspre panou , care tipic pt carburatoarele Weber, are piulita fluture.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	motor.JPG
Views:	107
Size:	65.6 KB
ID:	3059319   Click image for larger version

Name:	dcoe.jpg
Views:	68
Size:	82.9 KB
ID:	3059320  
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 18:32   #5530
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

asa cum sa scris mai sus"misterul" Grigoras ramane,K.Lada care este parerea ta este un motor R5 Alpina cu 1400ccm aspirat si doua carburatoare Weber sau este altceva
Nicu a lucrat in mai multe domenii
-masina gr. C Turbo foarte usoara cu radiatorul mutat in portbagaj
-masina gr.A cu care participa la CPP pentru Resita special pregatita atunci cand a castigat
-masina de raliu aici nu cunosc detalii,dar nu cred sa fi participat la raliuri cu masia Turbo de gr.C era prea fragila
-masina de asistenta si aici stiu sigur a avut un motor turbo si mesterea des la ea asa ca enigme sant destule si orice informatzii sant bine venite
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 19:09   #5531
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Pai in turul Europei cu toate ca e un fel de raliu, vad ca a folosit masina de circuit !
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 19:41   #5532
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Road,imi pare rau sa te contrazic dar poza postata de tine cu capota ridicata are radiatorul in fata,nu este in nici un caz Dacia 1410 Turbo cu care a participat la coasta si la circuit aia era usurata,radiator si alte anexe in spate,poate ca este o varianta mai veche din 1983
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-14, 07:40   #5533
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Imi pare si mie rau. Dar masina este aceasi. Ca motorul poate nu e acelasi asta nu am de unde sa stiu ! Eu macar am oferit o poza cu motorul. Asteptam si alte poze in care sa se vada un alt motor. Dar ma repet ...masina e aceasi ! Se observa inca abtigbildul cu Turul Europei pe masina !

poze aici din Marele Premiu Bucuresti 1984 - N.Grigoras

PS: A se observa in poza din parcul inchis, pe aripa de pe portbagaj scrie TURBO.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sfw.jpeg
Views:	69
Size:	131.1 KB
ID:	3059355   Click image for larger version

Name:	1397978_439313542841910_1215213572_o.jpg
Views:	64
Size:	135.6 KB
ID:	3059356   Click image for larger version

Name:	Dacia Sport Turbo.jpg
Views:	90
Size:	96.6 KB
ID:	3059357  

Click image for larger version

Name:	dcfbvdf.jpeg
Views:	83
Size:	109.9 KB
ID:	3059358   Click image for larger version

Name:	10479361_550074381765825_8899861327247914284_o.jpg
Views:	74
Size:	99.4 KB
ID:	3059359  

Last edited by ROAD EMPIRE; 26-12-14 at 07:55.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 26-12-14, 08:47   #5534
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Si inca o poza cu aceasi masina ! se observa acelasi abtigbild cu NR 1. Turul Europei, iar de data asta se observa cae scris TURBO si pe masca fatza !!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10300219_512525472187383_3910620973200318769_n.jpg
Views:	77
Size:	126.3 KB
ID:	3059375  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 26-12-14, 09:19   #5535
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

asa cum am spus si este bine asa ca avem teme e discutie,Nicu va ramane un mister Road,compara capota motor cu o singura priza de aer masina din postul 5513 cu ultimele tale poze,dar speram sa apara si altzi cu poze si pareri
TG53 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -