Este o poza de pe circuitul de viteza din Albena, care figura ca prima proba speciala a raliului Nisipurilor de Aur - etapa a campionatului european si balcanic de raliuri. Startul se dadea in pachete de 3 masini, iar proba avea cam 2,2 km.
Prin anii 82..94 am fost la cateva etape si aparuse o Dacia preparata de catre clubul sportiv din Gabrovo, si care o recomandau ca avand motor de cca 120 CP. Ii cunosteam si de fiecare data imi spuneau cat de bine se prepara la ei un motor !! Deh eram din Romania Sper sa nu ma insel ! Si voi cauta prin albume ......parca mai am cateva.....
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
Road numele lam auzit si eu dar numi spune nimic,mie cel putin si nici forma masini de aia am intrebat
Vali intrebare circuitul de 2,2 km este o parte din circuitul de la Albena din CPP sau este cu totul altul?
In comentariu spune ca il conduce un anume Tatu Nicolae !!!
Am dat peste o poza de la Albena. Din pacate nu stiu cine ar fi pilotul si nici annul
Cred că este totuși de la etapa CPP de viteză pe circuit Albena 1981. Se vede că este doar pilotul īn automobil. Īn PS de raliu este și copilotul. Īn clasamentul din 1981 Albena atașat, Romānia este īn clasamentul echipelor, dar nu apar și piloții īn clasamentul individual. Am găsit un text īn revista AUTOTURISM.
Astazi schimbam un pic subiectul ! Zilele trecute ,inainte de Craciun, l-am vizitat pe Simon Ernestin. Am stat de vorba cu orele. Mi-a povestit o gramada de lucruri. Despre prietenia cu nea Tibi, unde si cum l-a cunoscut, cum s-a apucat sa construiasca o masina FORMULA EASTER de la zero. Mi-a dat o gramada de schite, fotografii,programe si un filmuletz pe care o sa incerc sa il prelucrez si il voi incarca pe youtube.
Da, Road, era 95 % din circuitul clasic, doar ca de la rondoul mare de la intrare nu se intorceau in start , in statiune, ci intrau alaturat intr-o parcare, in care in anii 90..s-a mai construit ceva ! Atunci mi se parea ciudat sa alerge in pachete de cate 3 ( si se vede in planul departat grila de start pentru seria urmatoare) dar era spectacol.
Da, domnule Mitica, observatia e buna, dar masinile erau de raliu cu faruri suplimentare, iar dupa prima speciala urma o pauza de neutralizare pana la startul in etapa de regularitate.
Mai tarziu, in ani, cand Raliul Zlatny incepea direct PS1,( circuit Albena ) si se pleca in etapa.
Intre timp mi-am amintit si numele de Nikolai KAZAKOV, cel care prepara Dacia, a alergat cu fiul sau, dar, in urma unor divergente in echipaj, tanarul a plecat la o echipa din Sofia !
Eu am vazut la ei multe raliuri, si organizarea si desfasurarea de etapa europeana, si am avut de unde invata ! am trecut si pe jos frontiera ca sa vad raliul cu doar 30 leva in buzunar !
Ba intr-un an, cred editia 1995, am fost cu Sandrino ! in echipa de service pentru George Grigorescu, cand alergam din punct in punct ca sa fim mereu la urmatoarea proba ! Am vreo 2-3 poze, si parca le-am postat !
eu tin minte de un Kazakov care concura pe un Easter,a fost de cateva ori si in Romania circuit Galatzi si altele sa fie vorba de fiul?
Road film excelent este un inceput pentru istorie,poate apar amanunte si despre altzi,inca odata felicitari pentru film si lui Ernestin pentru Easter
Corect, va aduceti aminte bine !
Se formase o relatie intre Gabrovo si Galati, chiar intalniri bilaterale intre pasionatii de raliuri ! Era pe atunci d-l Gherasim stefan la galati si dorea o replica a cunoscutului raliu al Prieteniei Braila- Dobrich .
Nikolai Kazakov era foarte popular, cu multi prieteni si mereu cu comentarii cu gura pe piloti, pe arbitri...........cam cum il stiam pe d-l Marin Dumitrescu !
Vali, cred că e corect să spui că dl. Ștefan GHERASIM era directorul Filialei ACR GALAȚI și iubitor al sportului, chiar și pilot de raliu īn CNR. Cei mai tineri care urmăresc această istorie nu știu ce și cum era pe atunci.
Vali, cred că e corect să spui că dl. Ștefan GHERASIM era directorul Filialei ACR GALAȚI și iubitor al sportului, chiar și pilot de raliu īn CNR. Cei mai tineri care urmăresc această istorie nu știu ce și cum era pe atunci.
ROAD, mulțumim pentru film, e mnunat!
multumesc ptr apreciere
Acum urmeaza unul cu, CURSA DE EASTERE de la RESITA din 1989.
Sper sa va faca placere! VIZIONARE PLACUTA!!
IN cursa recunoastem piloti ca: Tibi Gedeon, Werner Hirschvogel, Cornel Bibiri, Mircea Ponta, Ernestin Simon, Eugen Peteanu, Gheorghe Cioaca, Dorian Igescu si altii.
Filmele sunt super, o atractie-n plus pe vremea de afara ! O imagine elocventa pentru tinerii forumisti ! Multumim frumos Road !
Da, de numele domnului Gherasim Stefan se leaga si circuitele de viteza din Galati, si Raliul Covurlui, si cele 2 cluburi cu parc de masini de raliuri, si participarile in CNR, si kartodromul cu etapele nationale si internationale, campionii claselor....etc etc ......dar dupa plecarea din sistem si pensionare, toata activitatea auto sportiva galateana a disparut ! din pacate !