Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 03-12-14, 11:49   #5431
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,carcasa de origine rapoartele sant la liber,diferential autoblocant este interzis eu cred ca este in ordine,aici se vede cine se pricepe sa modifice rapoartele din cutie astfel ca sa fie ideal,eu gandesc din punctul meu de vedere,poate gresesc,eu fiind unul care am vrut sa am rapoartele ideale pentru orice traseu
intrebare eu nu cunosc cutia Logan,cat de mare este volumul de munca pentru modificarea rapoartelor si este posibil in Romania cu bani putini?
clar nu este in regulament daca trebuie sa pastrez sincroanele sau daca am voie sa fac la pinioane dantura dreapta aici se poate castiga cate ceva
am citit putin si regulamentul lupi aici nu ai voie sa faci nimic la cutie
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-14, 13:46   #5432
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cutia de Logan banuiesc ca seamana cu ceva Renault low cost (Clio?), nu m-am bagat in ele niciodata (si nici nu-mi doresc sincer vorbind). NU cred insa ca e posibil sa o modifici in Ro, cel putin nu cu bani putini, doar sa cumperi de undeva pinioane/kit si numai ieftin nu e! Mi se parea mult mai OK sa fie omologat de ex. un grup cu un anume raport, in genul cupei de la rally. Asa cu rapoartele la liber cine are $ isi va face c.v. potrivita, cine nu se da cu ce are si de aici vor aparea diferente mari de performanta. Ori e ieftin si cu masini egale, ori daca nu facem avioane din Logan (gen cel de coasta gr. H al lui Rusea cu motor 16V, c.v. secventiala, elemente de caroserie din fibra etc etc) si costa unul dcat juma' de Ferrari...
Da' pt moment mai bine ne facem ceva senilate, ca iar a nins in decembrie 10cm si i-a prins nepregatiti, utilaje pe drumuri ciu-ciu, ca astia de incaseaza banii de vinieta n-au nici 2 lopeti si au ascuns o gramada de contracte dubioase cu firmele "de casa" care mai scoteau 2-3 lame, si iar s-a blocat Romania... Da Doamne sa iasa intreg de sub nameti circuitul!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-14, 17:52   #5433
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,cand am pus intrebarea cu bani putin am banuit ca aici sant problemele,egalitate este bine dar din pacate treptarea unei cutii de serie nu se potriveste niciodata pentru un circuit ,dar in sfirsit vom trai si vom vedea daca iasa circuitul intreg din nameti
eu sant inca in anii 80 cand se putea face asa ceva la Resita fara probleme deosebite,eu am facut si un set de pinioane pentru Stenger cutia hewland care au fost la fel de bune ca cele originale
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-14, 20:55   #5434
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Ovidiu Scobai, Stefan Vasile, Ludovic Balint, Dacian Banca, Nuta Florin and Radu Dumitriu.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10561690_715421085160487_4117895498361448954_n.jpg
Views:	77
Size:	67.0 KB
ID:	3054566  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 05-12-14, 21:04   #5435
MarianB

Stock
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 1
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by nelutz69 View Post
Da, a doua masina a fost mult mai frumoasa, era generatie mai noua, vb de cea cu care a fost si la Resita la CPP..

foto 1: D Igescu in prima masina
foto 2: a doua masina a lui Dorian Igescu...
Buna seara. Am fost coleg cu Dorian la sectia de proiectare constructiva in intreprinderea Autobuzul Buc., ulterior ROCAR. In anul 1985 am fost cooptat de ing. Igescu in grupa de competitii a intreprinderii. A doua masina (cea din imagine) a fost definitivata in curtea casei mele in circa 5 zile, inaintea primei curse care s-a tinut la Galati (daca imi aduc bine aminte). Am fost "evacuati" din sectia "Prototipuri" de la intreprindere, am luat toate subansamblele si le-am montat sub bolta unei vitze de vie. Tin minte ca am lucrat si 18 ore/zi pentru finalizarea masinii pana la etapa de la Galati. Deoarece carcasa din fibra de sticla nu era gata, am prins cateva table cu nituri pop pe sasiu, pentru a "amenaja" cat de cat un cocpit. Oricum acea perioada a fost estraordinara!

Last edited by Gabi; 08-12-14 at 11:39.
MarianB is offline   Reply With Quote
Old 05-12-14, 22:25   #5436
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Hallo Marian,bine ai venit pe forum si inca cu noutati asa interesante,la ce pagina si ce numar post sant pozele?
daca tin bine mite undeva am vazut o poza,cred ca aici in forum unde Dorian prezinta noua masina si sant mai multi colaboratori in poza,esti printre ei?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-14, 08:56   #5437
Dragos78

Stage 1
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 22
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Formula Easter: singurele monoposturi romanesti dedicate curselor pe circuit

Un articol ce are si o galerie foto frumoasa cu poze din timpul cureselor desfasurate in orasul meu, poze care mai mult ca sigur au mai fost fost postate pe acest topic.
Dar nu strica sa ne reamintim de cate ori putem pentru ca...dar sa dau cuvantul autorului articolului care zice asa :
" In ziua de azi ne-am obisnuit cu integrale de 800 cp, fibra de carbon si viteze ametitoare. Insa degeaba ne bucuram de prezent, daca nu stim de unde am inceput... "

Nu stiu daca a mai fost postat aici...



https://www.4tuning.ro/alte-sporturi-...uit-21326.html
Dragos78 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-14, 16:59   #5438
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

ce priveste cutia Logan cu numele JH3 se pare ca exista un kit de pinioane cu dantura dreapta cu rapoarte modificate
1 2,417
2 1,733
3 1,375
4 1,135
5 0,957
si 3grupuri 4,833,5,041 si 5,250 nu stiu cat costa si cat de bine sar potrivi la Adancata,
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-14, 18:15   #5439
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Unde exista kit-urile astea???
john17 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-14, 18:58   #5440
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by Dragos78 View Post
Formula Easter: singurele monoposturi romanesti dedicate curselor pe circuit

Un articol ce are si o galerie foto frumoasa cu poze din timpul cureselor desfasurate in orasul meu, poze care mai mult ca sigur au mai fost fost postate pe acest topic.
Dar nu strica sa ne reamintim de cate ori putem pentru ca...dar sa dau cuvantul autorului articolului care zice asa :
" In ziua de azi ne-am obisnuit cu integrale de 800 cp, fibra de carbon si viteze ametitoare. Insa degeaba ne bucuram de prezent, daca nu stim de unde am inceput... "

Nu stiu daca a mai fost postat aici...


https://www.4tuning.ro/alte-sporturi-...uit-21326.html

A mai fost postat dar sunt posturi care trebuie repetate chiar daca sunt stresante pt unii pt a nu devia de la linia topicului...bravo ! si cel mai frumos pe langa imagini este cuvantul autorului ; " In ziua de azi ne-am obisnuit cu integrale de 800 cp, fibra de carbon si viteze ametitoare. Insa degeaba ne bucuram de prezent, daca nu stim de unde am inceput... " ...bine am revenit la topic
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-14, 19:30   #5441
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
daca vorbim de masini de curse,dupa cate stiu eu pana la momentul actual exista numain trei variante de baza pentru sasiu
......................
a treia cea actuala Composite Monocoque Chassis este cea mai buna dar si cea mai scumpa si greu de realizat incepe cu un modell positiv (buck) trebuie desenat ca forma finala nu mai poti modifica nimic,trebuie Autoklav dar sant sigur ca baiatul tau stie asta daca ai bani,multi bani sigur se poate face ..............
Cornele,in orice caz daca tu ai posibilitatea sa faci altceva eu sant bucuros si urmaresc cu atentie poate ai sa gasesti ceva sponsori
Exact asta am vrut sa fac....sunt prea sarac sa fac chestii ieftine ...am posibilitati sa fac ce vreau dar numai pe bani....intradevar odata executat sasiul compozit asa ramane dar totusi se poate adauga orice anexa cu ajutorul unui material care baiatul meu stie , foarte flexibil dar extrem de rezistent bagat la mijloc exact ca un sandwich ...exista pe la mijlocul topicului un film al meu cu o caroserie de OFF-ROAD (off-topic)...cu sponsorii stai linistit....nu vor aparea in romania...asa ca ramane un vis al meu si se va realiza numai daca il expediez pe fimiu in australia sau noua zeelanda ....acolo sunt apreciate meserii din astea
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-14, 19:40   #5442
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

[QUOTE=MarianB;5763880]
Quote:
Originally Posted by nelutz69 View Post
Da, a doua masina a fost mult mai frumoasa, era generatie mai noua, vb de cea cu care a fost si la Resita la CPP..

foto 1: D Igescu in prima masina
foto 2: a doua masina a lui Dorian Igescu...[/QUOTE

..................Tin minte ca am lucrat si 18 ore/zi pentru finalizarea masinii pana la etapa de la Galati. Deoarece carcasa din fibra de sticla nu era gata, am prins cateva table cu nituri pop pe sasiu, pentru a "amenaja" cat de cat un cocpit. Oricum acea perioada a fost estraordinara!
Salut Marian ! Pai masina aia de la Galati a voastra era in 1984 si eu o numeam "bot de cal" ....nici a mea nu era mai frumoasa o numeam "gips" pt ca era alba complect, facuta in graba si voi ati fost fericiti cu 18 ore pe zi..eu dormeam la 2 zile si tot am pierdut prima cursa (parca bucuresti cu Paraul Rece... nu mai stiu) ...intradevar vremuri de neuitat !!!!
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-14, 22:49   #5443
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,da pe google Samsonas Motorsport,apoi pe site product si apar o droaie de kituri de cutii de viteza
Cornele,asa cum spui probabil ca monococa de carbon ramane un vis,dar se pot face multe alte masini top si altfel,de exemplu toata paleta Radical este facut Space frame de otel gitterrohrrahmen si au pefomantze excelente si sant realizabile si perfomante si foarte important mult mai ieftine
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-14, 22:08   #5444
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

nea Werner
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10502135_757168687703337_2157674010043512159_n.jpg
Views:	64
Size:	38.2 KB
ID:	3055232  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 07-12-14, 22:16   #5445
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

am primit o foto de la dnul Ray Purucker! in care ma roaga sa identificam pilotul roman.

"№64 Алексей Григорьев(СССР, Москва) на одном из этапов Кубка Дружбы. Чуть позади представитель румынской сборной на "Дачиа-1300". 1981 год.

№64 Alexei Grigoriev (URSS, Moscova), pe una din Cupei de prietenie. Chiar īn spatele lui , reprezentantul echipei naționale romānești de la "Dacia-1300." 1981. ""
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10676265_569811036453847_536137711250758516_n.jpg
Views:	158
Size:	71.1 KB
ID:	3055233  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -