25-11-14, 16:18
|
#5401
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Manole a fost o gluma,sint convins ca daca mai fi putut ajuta ai fi facuto,dar din pacate nu a fost posibil din mai multe motive,povestea este lunga,daca am timp diseara am sa incep daca nu maine,bine ca nu tiai inchis nevasta in easter,probabil aveai acum vreun ochi albastru
|
|
|
25-11-14, 19:21
|
#5402
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Ca sa incep cu inceputul,cand mam hotarat sa construiesc primul Easter impreuna cu Tibi Ciurciu si desenat de Pisti am neam inteles sa folosim cat mai multe piese originale de Dacia,,eu stiam ca in armata,de exemplu la Helicopterul militar Alouette 2 erau astfel de unibaluri,dar sa faci rost de asa ceva pentru imposibil,asa ca pentru bratze am folosit bucse de teflon cu teava de distantza,la fuzete pivoti originali,idea a fost sa construim masina,sa vedem ce iasa si sa invatam sa conducem un astfel de bolid,fiind pentru foarte multi un novum,deci,Cornele,dupa cum vezi pentru inceput a mers si altfel,plu ca sa fac o parnteza inca de pe vremea mea ca motociclist am hotarat sa nu iau NICIODATA bani de acasa pentru sportul meu si sint mandru ca aceasta regula a ramas valabila pana astazi,nici astazi nu iau bani din casa pentru noul vechiul meu hobbyAm folosit primul Easter ca platforma de incercari,dar fiind prea greu am hotarat sa incepem constructia celui de al doilea Easter,primul lam vandut fara motor,cutie si roti pentru o suma pentru mine imensa pentru acea vreme.Pentru al doilea easter aveam neaparat nevoie de unibaluri,asa ca am intins antenele si am facut rost de ce am avut nevoie,deci vezi,Cornele ca si aici nu a fost nevoie sa te contactez,dar,asa cum am mai scris dracul nu doarme,undeva mai sus sa hotarat sa facem 5 monococi,eu aveam unibaluri numai pentru una si ceva rezerva plus ca trebuia sa tac de unde le am si asa am hotarat sa construim noi unibaluri cu bila de bronz pentru toate masinile,din pacate primeau foarte repede joc,pe ale mele leam folosit mai tarziu la TG86
|
|
|
25-11-14, 20:14
|
#5403
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
vorbim maine...am gasit pe net afacerea si iesirea din acest kkat din romania...am cap tractor stiil amercan SCANIA cu bucatarie s dormitor si am 50 de comenzi pe anglia si tarile nordice...DESTEAPTATE ROMANE !!!
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
26-11-14, 04:45
|
#5404
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
....................am hotarat sa nu iau NICIODATA bani de acasa pentru sportul meu si sint mandru ca aceasta regula a ramas valabila pana astazi,nici astazi nu iau bani din casa pentru noul vechiul meu hobbyAm folosit primul Easter ca platforma de incercari,dar fiind prea greu am hotarat sa incepem constructia celui de al doilea Easter,primul lam vandut fara motor,cutie si roti pentru o suma pentru mine imensa pentru acea vreme.Pentru al doilea easter aveam neaparat nevoie de unibaluri,asa ca am intins antenele si am facut rost de ce am avut nevoie,deci vezi,Cornele ca si aici nu a fost nevoie sa te contactez,dar,asa cum am mai scris dracul nu doarme,undeva mai sus sa hotarat sa facem 5 monococi,eu aveam unibaluri numai pentru una si ceva rezerva plus ca trebuia sa tac de unde le am si asa am hotarat sa construim noi unibaluri cu bila de bronz pentru toate masinile,din pacate primeau foarte repede joc,pe ale mele leam folosit mai tarziu la TG86
|
Te apreciez pt ca ai lasat bugetul familiei intreg dar asta insemneaza ca ai avut alte resurse financiare care eu nu leam avut si mam rezumat doar la bugetul familial..."antenele" mele au mers pana la fabrica de avioane din Baneasa de unde am si acum uni-balls sau lagare oscilante OTZEL-OTZEL rusesti originale care leam bagat pe toate inventiile mele cu motor si mai am o punga plina ...in '90 am vandut motor 124 CP complect fara carburatorul pregatit de Fane Iancovici +RIP , roti complecte de la Lenti Moldovan +RIP radiatoare de Skoda aluminiu si alte piese pe care am luat o gramada de bani si iam pus la loc in BUGETUL FAMILIEI ...asa ca scorul este 1:1 ...pt mine heheheeee !!!....mam sculat mai devreme ca trebuie sa plec la Galati ...See you tomorrow !
Last edited by cornel1955; 26-11-14 at 04:53.
|
|
|
26-11-14, 15:35
|
#5405
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
am avut o singura resursa care se numeste MUNCA,mia placut de mic sa mesteresc tot felul,tatal meu a murit cand am avut 9 ani si a trebuit sa ma descurc,reparati in casa tot felul,din 71 pana in 75 miam imbunatatit bursa cu mici reparatii pentru vecini,cunoscuti samd intro pivnita unde reparam pana taziu de toate,calcatoare,masini de macinat cafea,biciclete,in 75 am terminat subingineri si am fost repartizat la Deta cu salar 1725 lei,aici am cunoscut un om minunat Stefan,care avea un atelier de reparatzii si repara tot ce avea motor,2roti,3 roti si 4 roti.Ziua de la 7 pina la ora 15 lucram laIELIF ca subinginer stagiar unde si locuiam in camera oficiala gratis si dupa amiaza pana seara la Stefan unde am invatat sa repar Trabant,Wartburg pina si Lamborghini Miura veneau multi si de fara,Deta fiind zona de frontiera.In anul 1976 am avut si motocicleta de concurs la Deta si la sfirsit de saptamana si concuram.In martie1977 cateva zile dupa cutremur mau luat la armata scoala de ofizeri de rezerva Boteni pana in septembrie ,in momentul cand am plecat la armata am avut deja ceva bani pusi deoparte si o motocicleta CZ 175 nou nouta cumparata pe bani mei,asta a fost inceputul
|
|
|
26-11-14, 18:54
|
#5406
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Ai dreptate si din cauza asta am proiectat roti mai mici pe fata care iti dau stabilitate pe linie dreapta plus convergenta+caderea rotilor+unghiul de fuga modificat la greu...frane cu cantar reglabil si alte prostii dalea batranesti...una e sa mergi la VTM cu astfel de masina si alta este la circuit...o traznaie facuta de mine in 2000 cu 3 roti 220 Kg si motor Oltcit 70 CP o aveti pe la mijlocul forumului ...daca va e lene sa cautati uite aici ...de distractie !!!
https://www.youtube.com/watch?v=ZHjg1V7RNis
https://www.youtube.com/watch?v=WEMHvQuN6yI
|
Stiu ca sunt sunt offtopic dar cand am vazut clipul asta la tine m-am gandit Sper sa-ti placa https://www.youtube.com/watch?v=UX4fCTO44Ic
|
|
|
26-11-14, 20:16
|
#5407
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
|
|
|
27-11-14, 15:07
|
#5408
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
tot felul de constructzii interesante dar,dupa parerea mea nu tocmai potrivite pentru circuit
|
|
|
28-11-14, 12:07
|
#5409
|
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of: [PORSCHE] [Old School Cars]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
am avut o singura resursa care se numeste MUNCA,mia placut de mic sa mesteresc tot felul,tatal meu a murit cand am avut 9 ani si a trebuit sa ma descurc,reparati in casa tot felul,din 71 pana in 75 miam imbunatatit bursa cu mici reparatii pentru vecini,cunoscuti samd intro pivnita unde reparam pana taziu de toate,calcatoare,masini de macinat cafea,biciclete,in 75 am terminat subingineri si am fost repartizat la Deta cu salar 1725 lei,aici am cunoscut un om minunat Stefan,care avea un atelier de reparatzii si repara tot ce avea motor,2roti,3 roti si 4 roti.Ziua de la 7 pina la ora 15 lucram laIELIF ca subinginer stagiar unde si locuiam in camera oficiala gratis si dupa amiaza pana seara la Stefan unde am invatat sa repar Trabant,Wartburg pina si Lamborghini Miura veneau multi si de fara,Deta fiind zona de frontiera.In anul 1976 am avut si motocicleta de concurs la Deta si la sfirsit de saptamana si concuram.In martie1977 cateva zile dupa cutremur mau luat la armata scoala de ofizeri de rezerva Boteni pana in septembrie ,in momentul cand am plecat la armata am avut deja ceva bani pusi deoparte si o motocicleta CZ 175 nou nouta cumparata pe bani mei,asta a fost inceputul
|
miura la deta!!!!! wow
|
|
|
28-11-14, 17:39
|
#5410
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cursa de la Zalau 1988 - Nicu Grigoras
|
|
|
29-11-14, 11:54
|
#5411
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Dupa festivitatea de premiere de la cursa din 1988 de la Zalau.
Nicu Grigoras, Werner Hirschvogel si Victor Nicoara
|
|
|
29-11-14, 18:33
|
#5412
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
si eu sant putin alaturi,dar da la Deta pe vremea aceia erau multe masini sofisticate si rare Citroen 19 DS,21DS,Simca ,multe veneau din italia peste Iugoslavia,mai exista tin minte o motocicleta Indian,tot felul de motorete Zünndap,Kreidler si aproape toti care aveau probleme veneau la Stefan si noi reparam tot ce se putea repara,am invatat extrem de mult plus un venit suplimentar de loc de neglijat
|
|
|
30-11-14, 19:47
|
#5413
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by DanSGH
|
Heheheeee misto ! "jucariile" alea sunt 2 timpi cu roti mici pt drift , turatie mare si faci ce vrei cu ele...recunosc nu mia dat prin cap sa fac asa ceva...era distractie maxima ...multumesc ca teai gandit la mine iar eu tot din distractie am facut jucaria din clipuri la bugetul respectiv , daca aveam bani in 2000 faceam ceva serios si de primele locuri
Last edited by cornel1955; 30-11-14 at 19:50.
|
|
|
30-11-14, 20:08
|
#5414
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by albert_md2004
|
pai 'aragazele" astea pot merge extrem de tare si pe linie dreapta chiar daca sunt "patrate" dar mieii constructori behehehee sau aruncat la niste roti supradimensionate care iti ofera o repriza tare si stabilitate la viteze mici respectiv VTM..asa au fost prioiectate ele si merg foarte tare...nu uitati de Mini Morris al lui Dinu Silviu de Gr A din anii '81-'82 care mergea impecabil...cu mici modificari si aragazele patrate pot merge tare pe linie dreapta....deci contest ideea expusa de mai multi mai sus ca Fiat 600 sau 500 CU O NOUA MOTORIZARE nu va sta pe linie dreapta la peste 300 Km/h..VA MERGE !!! Ideea este ca raportul cp/kg ajunge undeva aproape de 1:1 dar nu sasiu din otel
|
|
|
30-11-14, 22:30
|
#5415
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
nu sasiu din otel,dar atunci din ce?
|
|
|
|
|