01-11-14, 20:48
|
#5251
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by Rusanescu
Aș spune că totuși orice competiție trebuie să aibă girul federației de specialitate, oricare ar fi ea.
|
Nu sunt de acord cu asta, avand in vedere ca federatia n-a facut nimic sa ajute motorsportul romanesc, nici macar nu e afiliata la FIA .. In rest sunt total de acord.
|
|
|
01-11-14, 20:53
|
#5252
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Si eu m-am dus de dambla, un timp e multumitor, dar pe urma inevitabil vrei altceva.
Ideea cu o cupa Logan nu e rea deloc. Cu circuitele de karting nu sunt de acord ca sunt mai solicitante tehnic, atata timp cat abia dai 3 nu e mare chichirez, virajele rapide fac diferentele si franarile de la viteze mari.
Tocmai ca fiind un sport scump selectia se face de multe ori dupa buget si nu dupa calitatea pilotajului, fie ca ne place sau nu. Cunosc cazuri de oameni care au venit cu cate un cazan la curse, au sarit afara si au concluzionat ca le trebuie o masina mai puternica...
Cat priveste tarifele eu am spus ca inteleg costurile pe care le presupune circuitul, dar asta nu inseamna ca nu-i inteleg pe cei care au zis pas cand au auzit de 200 .
|
|
|
01-11-14, 22:17
|
#5253
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
deci ideea monomarca exista,asta este foarte bine,dar deja sa pus problema inlocuirii tabla cu fibra de sticla,eu consinder asta o greseala,din nou costuri mai mari eu asi scrie in regulament o greutate minima a masinii si cu asta basta,regulamentul trebuie sa fie cat mai simplu si clar,ca sa nu existe "portitze"
dupa cum am inteles se pot organiza curse si fara FRAS,atunci ce mai asteptatzi,banuiesc ca daca vor vedea ca pierd teren,au sa deevina,cu timpul,POATE,rezonabili
bineintzeles ca diverse taxe pentru circuit trebuie platite,caci investitia a fost mare si mai este mult de facut,dar totusi trebuie adaptate in asa fel ca sa poata fi platite si in acest caz au sa fie,sint sigurmai multi.daca am numai 20 care platesc fiecare 200,este mai bine sa am 60 care platesc numai 100 si mai vin si data viitoare,parerea mea
|
|
|
02-11-14, 09:23
|
#5255
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
ACR mai este afiliat la FIA sau nu?
vezi www.dacia-clubsport.com informatzii interesante inclusiv regulamente,din pacate in Germana,dar sant si cateva poze
cea ce spune Willi Nicolae in video este interesant si bun,se pare ca ei au recunoscut ca trebuie inceput de jos,nimeni nu sa nascut campion si cei care nu pricep acest lucru si vor masina mai tare dupa ce au intrat in santz,asa cum spune John,nu au intzeles nimic
|
|
|
02-11-14, 09:59
|
#5256
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
ACR este afiliat la FIA, dar nu este ๎ntr-o relație normală cu FRAS (valabilă și reciproca) și din această cauză FRAS nu are acordul ACR pentru a fi afiliată la FIA, deși este federație națională constituită conform legii 69 a educație fizice și sportului.
|
|
|
02-11-14, 12:05
|
#5257
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
dar de ce nu face atunci ACR ceva,este "dinozaurul" de vina sau altceva?
sar putea sa gresesc,dar eu stiu ca la FIA nu are voie decat o singura federatie/asociatie dein fiecare tara sa fie afiliata
din pacate,datorita certurilor are de suferit numai sportul cu motor.asta este impresia mea
|
|
|
02-11-14, 12:09
|
#5258
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by DanSGH
Se pare ca o sa fie o clasa monomarca VW Lupo
|
Pai exista o "flotila" de Lupo in familia Anton, insa din cate am vazut sunt destul de elaborate - elemente din fibra, carburatoare moto - deci va fi greu sa te aliniezi cu ele.
Loganurile Racing Nick din cate stiu erau conforme regulamentului cupei ADAC si cred ca ar fi mai performante pe circuit decat cele de Cupa Dacia de la raliu, dar nu stiu cate si in ce stare mai exista.
|
|
|
02-11-14, 12:23
|
#5259
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Loganurile Racing Nick din cate stiu erau conforme regulamentului cupei ADAC si cred ca ar fi mai performante pe circuit decat cele de Cupa Dacia de la raliu, dar nu stiu cate si in ce stare mai exista.
|
Ma gandesc ca se pot face usor, avand in vedere cat costa la ora actuala modelul respectiv de Logan, legat de cele care mai exista, cu siguranta pretul lor a crescut, sau o sa cresca in scurt timp, acum ca o sa fie cerere.
|
|
|
02-11-14, 12:39
|
#5260
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
pai eu cred ca pe ici,pe colo mai gasesti cate un Logan folosit,care poate fi modificat,sau conceptia mea este total invechita,eu imi inchipui ca fac rost/cumpar un logan folosit de strada si al modific cu mana mea,ajutat de prieteni,daca fac rost de ceva bani de la vreun club,sponsor cu atat mai bine,bineintzeles modificarile conform regulamentului si dupa aceea ma dau pe circuit,sau nu se mai poate face asa ceva in ziua de azi si trebuie neaparat sa cumpar o masina gata preparata pe mine nu mar fi interesat asa ceva in nici un caz
|
|
|
02-11-14, 13:06
|
#5261
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
pai eu cred ca pe ici,pe colo mai gasesti cate un Logan folosit,care poate fi modificat,sau conceptia mea este total invechita,eu imi inchipui ca fac rost/cumpar un logan folosit de strada si al modific cu mana mea,ajutat de prieteni,daca fac rost de ceva bani de la vreun club,sponsor cu atat mai bine,bineintzeles modificarile conform regulamentului si dupa aceea ma dau pe circuit,sau nu se mai poate face asa ceva in ziua de azi si trebuie neaparat sa cumpar o masina gata preparata pe mine nu mar fi interesat asa ceva in nici un caz
|
Da, se gasesc loganuri, de ex a venit un samsar la unchiumiu cu un logan pe care daduse 700, eu in 2010/2011 am dat pe un logan dubita 1200 1.4 benzina (chel = fara dotari). Eu zic ca se gasesc loganuri la 1000 lejer, pentru ca nu te intereseaza sa aiba geamuri electrice, airbaguri, barile vopsite in culoare masinii, jantele de aliaz cu care au fost ele dotate etc ... te intereseaza un logan cat mai chel, plus ca preturile sunt mici (taxa de inmatriculare este uriasa) dar iarasi nu conteaza ... masina o faci de curse. Teoretic ar trebui sa se poata face si acasa, conform regulamentului, si sa fie o comisie care s-o evalueze dupa sa vada daca e ok sau nu. Daca tin minte bine o perioada licenta a avut-o George Grigorescu si daca vroiai un logan trebuia sa-l cumperi de la el, costa 10 mii , posibil sa ma insel ..
|
|
|
02-11-14, 13:50
|
#5262
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
|
|
|
02-11-14, 16:31
|
#5263
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Dan,despre ce fel de licentza a lui G.Grigorescu este vorba,sa inteleg ca numai el avea sau are voie sa omologeze masina,dupa ce am modificato eu
in Germania exista un logan cup sub tutela ADAC,de ce nu se poate si in Romania sub tutela ACR?
|
|
|
02-11-14, 17:04
|
#5264
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 245
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Eu zic sa nu mai visam ca ACR-ul sa se implice atat de serios. Nu mai suntem pe vremea cand ACR-ul era o federatie care sa se implice. Cupa monomarca va fi sustinuta de catre FRAS, am oferit si cateva detalii un pic mai in spate. Momentan singurul lucru pe care-l putem face e sa avem rabdare si sa asteptam regulamentul, preturile si vremea buna.
Si Loganul ADAC pus la treaba pe MotorPark de Mihaescu la Time Atack.
__________________
|
|
|
02-11-14, 17:38
|
#5265
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Dane, Loganul l-oi lua tu cu 1000 (o cazatura la banii astia), dar daca pui rollbar, scaun, centura, stingator, suspensie, jante si gume - strictul necesar adica - se fac inca niste mii bune,.mai trebuie si manopera ca nu toti sunt mecanici si ajungi la banii unuia de-a gata! Intotdeauna va fi mai ieftina o masina cumparata decat construita!
G Grigorescu a omologat Loganul de cupa de la raliu, daca il faci conform specificatiilor te poti inscrie la Cupa Dacia din cnr (daca s-o mai tine) si daca nu e facut de el. Pt circuit insa ar fi mai pont cealalta varianta (ADAC, ACR, Racing Nick), e in primul rand mai usoara masina.
Sunt taaaare curios cum o sa sustina fras cupa monomarca - probabil la fel ca pe cea Suzuki de la raliu (cerand 5000 s-o inscrie in campionat)...
Dupa mintea mea mai bine s-ar face o cupa E36 - masinile sunt moka, tractiunea pe puntea care trebe
A, apropo de Loganul "adacncata": m-am tot uitat la eleron acolo in sambata de antrenament pt time attack si nu am priceput de ce era inclinat invers decat normal, oare avea nevoie de portanta sa-i ridice spatele?!?
Last edited by john17; 02-11-14 at 17:47.
|
|
|
|
|