26-10-14, 23:03
|
#5206
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Mitica,si din partea mea toate cele bune cu ocazia onomastici
|
|
|
26-10-14, 23:51
|
#5207
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Eu unul nu stiu nimic, am fost ocupat cu Sf Dumitru azi
La Multi Ani Nea Mitica Rusanescu cu ocazia onomasticii!
|
Mulțumesc, John!
|
|
|
27-10-14, 12:36
|
#5208
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Rezultate finale, nasol ca nu apare si masina in dreptul fiecarui participant ..
Top Speed - Armando Battocchi 458 Challenge - 270km/h.
|
|
|
27-10-14, 13:24
|
#5209
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
deci sa luat in considerare cel mai bun timp? ce sa intamplat cu Horatiu Cristea?ce inseamna amatori?exista informatzii cum merge mai departe anul viitor?
|
|
|
27-10-14, 17:29
|
#5210
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Amatori au fost considerati cei cu masini de strada, pe viitor in functie de participanti cica or sa schimbe grupele si denumirile lor.
De exemplu la etapa asta a fost un pilot care a participat cu un M3 E92 kompresor de strada cu care a inregistrat un Top Speed de 260km/h la clasa amatori, si in acelasi timp a participat si cu un logan de circuit la clasa profesionisti sau licentiati. Dar meritul este al lui ca poate sa piloteze doua masini total diferite, si ca a partipat si merita felicitat.
Pe viitor se urmareste sa se faca un campionat, cum a fost cupa Dacia Logan pe traseul de la Casa Poporului (Palatul Parlamentului), unde sa concureze unul langa altul, o competitie monomarca unde masinile sa fie egale si sa se vada valoarea pilotului.
Si da, s-a luat in considerare cel mai bun timp, de Horatiu nu stiu nimic.
|
|
|
27-10-14, 20:42
|
#5211
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Dan,multam de informatzii,acuma am inteles,M3 E92 cred ca nu are kompresor,cel putin varianta originala,are un motor V8 de 4,0l cu 420CP cutie manuala 6 trepte sau cutie dubluambreiaj,viteza de varf este teoretic limitata la 250,dar cu tolerantza top speed 260 aproximativ
daca vor face un circuit monomarca sau nu,unde concureaza unul langa altul,este foarte bine speram sa se si faca
|
|
|
27-10-14, 22:14
|
#5212
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Da, M3 E92 nu are compresor, dar aceasta este preparat/modificat/tunat, dar de strada, nu e facut pentru competitii, cu toate astea a participat la o etapa de VTM la Straja, probabil in calitate de deschizator, aici un filmulet https://www.youtube.com/watch?v=OM6zuqUWEE4
Cu placere
|
|
|
28-10-14, 18:30
|
#5214
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
ce inseamna track day?cine sau ce este WilliMsport?exista undeva vreun regulament particular?cine poate participa si cu ce?
|
|
|
28-10-14, 20:12
|
#5215
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
ce inseamna track day?cine sau ce este WilliMsport?exista undeva vreun regulament particular?cine poate participa si cu ce?
|
Este un club sportiv. Nu am găsit niciunde un regulament, dar poate apare.
|
|
|
28-10-14, 23:40
|
#5216
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Din cate stiu eu track day nu este o competitie, ci o zi in care este deschis circuitul pt oricine vrea sa se dea cu masina de strada. Niste reguli ar trebui sa existe, dar nu e cazul de regulament particular, mai probabil se face un instructaj, semnezi o declaratie si cam atat, ca si la kartingul de agrement. Posibil sa puna transpondere pe masini ca sa isi stie fiecare performanta, dar fara clasamente. Cel putin asa stiu ca se practica pe circuitele de afara. Am inteles ca s-au mai facut astfel de iesiri cu ceva cluburi auto (nu de automobilism sportiv asa cum il percepem noi) la Adancata.
S-ar putea nota 2014 ca anul in care au reinceput circuitele in Romania pare-se, chiar daca participarea la time attack a fost sub asteptari, ale mele cel putin.
|
|
|
29-10-14, 00:18
|
#5217
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
John,daca track day nu este competitie cu clasament,cred ca putem spune ca anul competitional 2014 este incheiat,rezultatele le cunostem si mai ramane festivitate de premiere.
si eu zic ca putem spune in 2014 au reinceput circuitele in Romania,este un circuit inchis,cu tur cronometrat cu toate ca pana la circuit adevarat mai este un pas lupta roata la roata dar sint de buna sperantza ca si asta va urma,stiu ca mai sint uni care privesc circuitele ca fiind periculoase,carambolaje care strica masinile,dar acest risc trebuie acceptat,problema,din punctul meu de vedere este alta si anume regulamentul de exemplu Lola ince clasa sau unde sa fie incadrata lipsesc masinile
John,cand spui ca Time attack a fost sub acceptarile tale,la ce te referi?masini putzine eu zic ca 200 sau 25o de euro este cam mult sau altceva?
|
|
|
29-10-14, 07:06
|
#5218
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Ca nr de participanti si masinile de la start, ma asteptam la mai multi dintre protagonistii de la coasta. Ca spectator nu ai nici o bucurie privind masini de raliu de 100 si putini cai. Lola nu cred ca o vom vedea pe circuit, e nevoie de alte rapoarte in cutie, De fapt toate masinile pregatite cu adevarat pt coasta au problema asta.
Referitor la costuri da, e mult 200€, si eu stiu cativa care intentionau sa se dea, la time attack sau alte teste organizate, pe 2 sau 4 roti, si au renuntat tocmai din cauza asta. Pe de alta parte realizez ca organizatorul are costuri mai mari decat la coasta unde se foloseste un drum existent, aici a construit circuitul, boxele etc., chiar daca nu e finalizat investitia e uriasa. De asta am si o teama referitoare la longevitatea complexului care ar trebui sa produca macar cat sa acopere cheltuielile de intretinere, comisari etc. Probleme au circuite cu traditie din tari unde 1-200€ reprezinta mult mai putin din venitul lunar al unei persoane obisnuite. In Ro am auzit deja motociclisti spunand ca de banii astia pun benzina si se dau prin toata tara...
Pt competitiile roata la roata avem pana acum doar... comisie federala!
Last edited by john17; 29-10-14 at 07:10.
|
|
|
29-10-14, 10:03
|
#5219
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
am o intrebare pentru specialistii de pe forum si anume pana acuma de fiecare data cand a scris cineva sau am primit un PM am primit si un e mail,acuma nu mai primesc nimic ce trebuie sa fac sa primesc din nou un e mail daca scrie cineva ceva?
Multumesc
|
|
|
29-10-14, 12:10
|
#5220
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
cea ce priveste longevitatea,John,ai dreptate sati fie teama,pentru un privatier 200 este mult,pentru organizatori sau propritari Motor Park este putzin,bani multi trebuie sa vina de altundeva,in Germania inchireaza concernele mari traseele pentru tot felul de incercari plus tot felul de alte firme care produc anexe Bosch,Continental,Siemens-VDO,Pirelli test de cauciucuri,si multe multe altele astia inchireaza cu saptamanile si de aici vin bani multi cu Taxele mari pentru cativa piloti amaratzi nu castii mare lucru si cu timpul devin tot mai putzini
Speram ca organizatorul stie ce face si sa vedem cat de curand curse frumoase.Eu tin pumnii
|
|
|
|
|