Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 16-12-14, 10:38   #5506
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele,hai sa spunem ca ai avut noroc Fane,un om de exceptie pilot si mecanic excelent,care ajuta unde putea,lam cunoscut de la multe curse din tara si afara unul din cei buni care nea parasit mult prea repede
Creierul cu zici tu,Traian Macarie eu am concurat pe o motocicleta modificata de el,Bultaco 125 cutie de viteze a la Traian di patru trepte a facut 6,a modificat motoreta Carpati 2 viteze 5,6 sau 8 a construit un motor imbatabil 175 ccm cu care a concurat ulterior Mihai Mezincescu(baronul) si multe altele a recunoscut deja pe atunci ce importanta est cutia de viteze,lucra neglijat astazi de foarte multi
pe unul lai uitat nea Marin,care dupa cate stiu tea ajutat cu sfaturi si piese,sfaturile lui mau ajutat mult si pe mine
cred ca Werner cea ce priveste importantza cutiilor a fost influentzat un pic de Traian,sau cunocut foarte bine
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 16-12-14, 18:32   #5507
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
LA MULTI ANI ROAD SA FII SANATOS ....eu percutez cu intarziere ...asa sunt eu mai retardat ....in stanga spate se vede Eugen Peteanu #111 iar Tibi avea #115 ulterior al lui Mircea Ponta
Multumesc, asemenea si tie Cornel. Cu Corina am vorbit ! Sa- ti traiasca fata!
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 18-12-14, 17:26   #5508
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

deocamdata este liniste aici in Forum,asa ca am sa continui cu serialul de unde mam oprit iarna si primavara 87/88 era o mare dilema,au inceput,dupa cate imi amintesc si discutiile 2 clase de Easter asa cum este astazi la Haigo Formula Easter pana la 1300 si formula Mondial pana la 1600
axa cu came pe care am avuto am copiato de cateva ori,am lucrat si la modificarea unei chiulase pe care sa o pot folosi si la un motor 1600
in aceasta perioda sa mai intamplat inca ceva si anume Werner sa hotarat si el sa construiasca un Easter el fiind scos din productie la ICMMR si avea timp sa lucreze numai la masina pentru inceput cu motor Lada 1300 foarte multi lau criticat el avand atunci deja 56 de ani,dar eu am stiut ca daca el se apuca sa faca ceva are safie ceva bun,daca nu chiar prea frumoa designul nu la interesat prea mult,el a construit un cadru in care sa aiba mult loc,fara pontoane laterale,radiatorul in fata in acest timp am colaborat cu el foarte intens,el nu avut cu motorul Lada nici un fel de experienta si astfel a copiat mai mult sau mai putin motorul meu pana la urma pot spune ca in faza initiala motoarele erau identice
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 20-12-14, 13:35   #5509
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Oradea 1988 Viteza pe Circuit - Nicu Grigoras
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0134.JPG
Views:	91
Size:	141.6 KB
ID:	3058068  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 20-12-14, 20:17   #5510
Azchemotor

Stage 2
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

https://www.4tuning.ro/istorie-auto/r...ari-24667.html
Azchemotor is offline   Reply With Quote
Old 21-12-14, 09:13   #5511
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Din intamplare am dat peste 2 fotografii interesante.
NU stiu nici anul si nici pilotii.. desi in prima poza, asa dupa alura tare imi pare ca cel de la volan sa fie nea Genu Cristea.
Poate are cineva vreo idee sau poate ne ajuta nea Mitica Rusanescu.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	jtyjtyjrtyhyr.png
Views:	111
Size:	458.2 KB
ID:	3058279   Click image for larger version

Name:	jyujyujkuykuyk.jpg
Views:	98
Size:	169.4 KB
ID:	3058280  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 21-12-14, 19:17   #5512
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

am sortat putin pozele,este ultima pe care am primito
Cine nul recunoaste
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	werner.jpg
Views:	128
Size:	55.7 KB
ID:	3058394  
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-14, 17:33   #5513
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Tour d'Europe 1983 - Nicu Grigoras
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	546304_10151164375085675_248217221_n.jpg
Views:	147
Size:	55.4 KB
ID:	3058741  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 23-12-14, 19:20   #5514
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

In premiera !!!! Capota ridicata in care se vede motorul .

Tour d'Europe 1983 - Nicu Grigoras
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10407458_760333864061379_4724863891341524896_n.jpg
Views:	177
Size:	60.7 KB
ID:	3058754  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 24-12-14, 00:03   #5515
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

cine stie ce motor este cel din poza?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-14, 04:53   #5516
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
cine stie ce motor este cel din poza?
ALPINE !!! desi nu sunt in totalitate convins.

cineva spune ca de Alpine era doar chiulasa (rotita cu 180 grade => evacuarea pe dreapta si admisia pe stanga), ... pe bloc romanesc (posibil) dar bucsat la axul cu came. Observati pompa de apa in fata (fata de Alpine care era pe spate si antrenata de axul cu came) .
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 24-12-14, 06:46   #5517
ipcc

Stage 2
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 44
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
ALPINE !!! desi nu sunt in totalitate convins.

cineva spune ca de Alpine era doar chiulasa (rotita cu 180 grade => evacuarea pe dreapta si admisia pe stanga), ... pe bloc romanesc (posibil) dar bucsat la axul cu came. Observati pompa de apa in fata (fata de Alpine care era pe spate si antrenata de axul cu came) .
La motoarele de alpine foarte usor se poate trece pompa de apa in fata.
ipcc is offline   Reply With Quote
Old 24-12-14, 08:06   #5518
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

La R5 (si R16) pozitia pompei de apa e dictata de asezarea cu cv in fata motorului.
Turul Europei = raliu, deci in nici un caz nu e celebra Dacia turbo folosita la viteza in coasta si circuit.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-14, 10:26   #5519
nelutzu

Stage 3
 
nelutzu's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 135
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post

cineva spune ca de Alpine era doar chiulasa (rotita cu 180 grade => evacuarea pe dreapta si admisia pe stanga), .
La urma urmei blocul de alpine/gtt este 95% la fel cu cel de dacie,deci se poate folosi oricare.Trebuie chiulasa de alpine,tije,axa si se poate monta pe orice motor de dacie,dupa mutarea pompei in fata chiulasei(nu intoarsa chiulasa )
__________________
nelutzu is offline   Reply With Quote
Old 24-12-14, 10:44   #5520
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ipcc View Post
La motoarele de alpine foarte usor se poate trece pompa de apa in fata.
Corect!
Eventual e intoarsa 180grade, fata de masina de pe care provine, care are motorul in spatele cutiei.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1795648_667579939966648_928623362_n.jpg
Views:	110
Size:	105.9 KB
ID:	3058987  
popasan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -