Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 22-11-14, 18:59   #5386
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=racerVTM;5760359][QUOTE=cornel1955; Fiatul sa stea drept la 300 Km/h sau mai mult

scuze Cornel , dar acel Fiat care spui tu , va avea doar un sprint bun si atat , Viteza maxima nu ai cum sa ai , nu o tii pe sosea la mai mult de 250 km la ora iar in viraje se rastoarna . Iti trebuie o masina joasa si lataaa , nu acel Fiat care este gen argaz cu roti , mai ales usurat devine chair periculos pe circuit[/QUOTE]

Asa este dar Aragazul gandit de mine este jos si lat dar cu niste roti mai inguste cu care castigi si pe linie dreapta ls stabilitate...are centrul de greutate undeva putin deasuprara centrului rotilor deci mai grea jos decat sus...nu se va rasturna decat din greseala de pilotaj (vezi accident Vellei)...ampatamentul cum zicea Tibi oricum trebuie un pic mai mare....deci ce am gandit eu nu se va rasturna si va merge si pe linie dreapta
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-14, 19:39   #5387
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Si acum un pic de agitatie dar justificata ....ma sunat zilele trecute fostul meu mecanic Viorel "Jidanu" Dumitru care a venit recent din Irlanda si mia reprosat ca nu am pomenit nimic de el...BA DA!!! la paginile de la inceput unde am acuzat sistemul comunist care indica "PILOTUL SI SECURISTUL" in lotul national auto....foarte putini au plecat cu mecanicii lor....O MAI ZIC ODATA : nu mi sa permis sa merg CU MECANICUL MEU SI MI SA BAGAT PE GAT UN SECURIST care nu stia nimic despre ce era pe masina mea si cred ca se stie despre cine este vorba ...Viorel Dumitru, omul asta a fost "creierul" motorului meu fara garnitura de chiulasa si cu multe inginerii si "taticul" cutiilor de viteza cu 5 trepte la care a 5-a se bloca sau nu intra ...asta a fost o paranteza pt cei pasionati de ce a fost pe vremuri si pt cei care nu cunosc in ce conditii alergam noi ...pe la rusi in '86 dupa cursa sa propus o defilare "la pas" cu masinile pe un stadion...pai cum p...a m...i sa merg cu Easter fara ventilatoare 3 ture de stadion ?????????? Tovarasul Niculescu ACR a zis ca nu se accepta contestatia mea de a defila si a trebuit sa "pozam" iar mie mia fiert in "primul tur" , am oprit motorul si am fost catalogat ca "rebel"...toti din lotul national de atunci stiu dar toti au tacut

Last edited by cornel1955; 22-11-14 at 19:41.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-14, 08:01   #5388
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
..................,ani de zile lau criticat pe Lucian Hora,au incercat sa sape(reducerea cilindreiei) au cheltuit imense sume de bani sa faca sute si sute de cai putere,masini cu tractiune integrala,Ferrari cu motor de 5 litri totul numai ca sal bata pe Hora,dar nici unul nu sa incumetat sa aduca la start o formula egala cu cea alui Hora.Oare de ce?
Heheheheeee!!! Simplu pt ca Vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii si nu are nevoie de ei !!! ....pai fratilor pe langa masini monstruase ca putere si bani trebuie MANA SI SANGE ca sa poti duce masina aia, ori ce constat eu din ce am vazut curse la noi sunt 90% oameni cu bani si reclama agresiva ..Hora va fi batut numai daca mai apare vreun talent peste noapte mai tare ca el ...deocamdata Hora ramane cu premiile si rautaciosii cu criticile

Last edited by cornel1955; 23-11-14 at 08:07.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-14, 16:38   #5389
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele,in ultimii ani am avut ocazia sa conduc cteva masini pe diverse piste care merg peste 300 si te rog sa ma crezi,stiu ce spun,pana la 240 250 este relativ human,dar dupa aceia incep problemele,incep sa serpuiasca pe linia dreapta si sa franezi tare nu este chiar simplu
nici mie nu mia mers prea bine cu mecanicii mei,la nici o cursa afara nu am avut mecanicul meu si dupa cat tin minte nici Ponta,dar asta a fost situatia,daca al amintesti pe tovarasul Niculescu,eu atunci lam tras in piept pe malai mare si am zis ca estestricat ambreiajul si ma lasat in pace,cu el nu avea rost sa te certi
cu Lola si Hora eu raman la parerea mea,in conditzii normale nu poate fi batut decat de un monopost condus de unul care se pricepe,Godzill a incercat cu cei 1000 de cai si na iesit nimic
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-14, 19:22   #5390
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Si acum un pic de agitatie dar justificata ....ma sunat zilele trecute fostul meu mecanic Viorel "Jidanu" Dumitru care a venit recent din Irlanda si mia reprosat ca nu am pomenit nimic de el...BA DA!!! la paginile de la inceput unde am acuzat sistemul comunist care indica "PILOTUL SI SECURISTUL" in lotul national auto....foarte putini au plecat cu mecanicii lor....O MAI ZIC ODATA : nu mi sa permis sa merg CU MECANICUL MEU SI MI SA BAGAT PE GAT UN SECURIST care nu stia nimic despre ce era pe masina mea si cred ca se stie despre cine este vorba ...Viorel Dumitru, omul asta a fost "creierul" motorului meu fara garnitura de chiulasa si cu multe inginerii si "taticul" cutiilor de viteza cu 5 trepte la care a 5-a se bloca sau nu intra ...asta a fost o paranteza pt cei pasionati de ce a fost pe vremuri si pt cei care nu cunosc in ce conditii alergam noi ...pe la rusi in '86 dupa cursa sa propus o defilare "la pas" cu masinile pe un stadion...pai cum p...a m...i sa merg cu Easter fara ventilatoare 3 ture de stadion ?????????? Tovarasul Niculescu ACR a zis ca nu se accepta contestatia mea de a defila si a trebuit sa "pozam" iar mie mia fiert in "primul tur" , am oprit motorul si am fost catalogat ca "rebel"...toti din lotul national de atunci stiu dar toti au tacut
Ordinea incepand cu randul de sus, de la stanga la dreapta este: Jianu (mecanic), Teodor Gheorghe (pilot), ing. Nica (seful magazinuli IDMS Valea Cascadelor), Titi Muscaloiu (pilot, din pacate nu mai este printre noi, tatal lui Florin Muscaloiu), Barbu (mecanic), Popa Nica Nicolae (pilot), Cornel Bibiri (pilot), Marin Rizea (pilot), Florea Gelu (pilot), Florin Campeanu (pilot) si ultimul (dreapta jos) Florin Ispas (mecanic).
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1900678_482267955213135_412308874_o.jpg
Views:	141
Size:	227.3 KB
ID:	3050983  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 23-11-14, 22:28   #5391
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Ordinea incepand cu randul de sus, de la stanga la dreapta este: Jianu (mecanic), Teodor Gheorghe (pilot), ing. Nica (seful magazinuli IDMS Valea Cascadelor), Titi Muscaloiu (pilot, din pacate nu mai este printre noi, tatal lui Florin Muscaloiu), Barbu (mecanic), Popa Nica Nicolae (pilot), Cornel Bibiri (pilot), Marin Rizea (pilot), Florea Gelu (pilot), Florin Campeanu (pilot) si ultimul (dreapta jos) Florin Ispas (mecanic).
Bravoooo!!!! de unde dracu ai poza asta ??? Dar Jianu nu este Jidanu' ...Jidanu Viorel Dumitru nu este in poza el a aparut imediat dupa poza asta...o sai spun sami trimita poze cu el de atunci pe vremea cand nu erau telefoane sau camere foto ...Esti tare...mersi de poza cred ca e de la Florin Muscaloiu ...gresesc ????

Last edited by cornel1955; 23-11-14 at 22:47.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-14, 22:41   #5392
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
........
nici mie nu mia mers prea bine cu mecanicii mei,la nici o cursa afara nu am avut mecanicul meu si dupa cat tin minte nici Ponta,dar asta a fost situatia,daca al amintesti pe tovarasul Niculescu,eu atunci lam tras in piept pe malai mare si am zis ca estestricat ambreiajul si ma lasat in pace,cu el nu avea rost sa te certi
cu Lola si Hora eu raman la parerea mea,in conditzii normale nu poate fi batut decat de un monopost condus de unul care se pricepe,Godzill a incercat cu cei 1000 de cai si na iesit nimic
Hehehee ! Pai cu "malai mare" ala de Niculescu nu prea aveai de ce sa te certi ca el oricum era inafara sportului cu motor si este si acum , dar avea "grade" pe umar si detinea totul ....Mitica Rusanescu stie exact de ce gavarim noi acum...si mai stie de ce miam "furato" eu 3 ani de parnaie...oricum sunt cu capul sus si cu coloana verticala dreapta nu ca altii si vreau sa raman asa pana crap ...si pe langa 1000 de CP cum ai zis mai sus mai trebuie ceva ce multi nu au ...MANA SI SANGE...nu ai astea nu ai ce cauta la curse decat la plimbare cu masina

Last edited by cornel1955; 23-11-14 at 22:55.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-14, 23:20   #5393
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
...................pana la 240 250 este relativ human,dar dupa aceia incep problemele,incep sa serpuiasca pe linia dreapta si sa franezi tare nu este chiar simplu........................
Ai dreptate si din cauza asta am proiectat roti mai mici pe fata care iti dau stabilitate pe linie dreapta plus convergenta+caderea rotilor+unghiul de fuga modificat la greu...frane cu cantar reglabil si alte prostii dalea batranesti...una e sa mergi la VTM cu astfel de masina si alta este la circuit...o traznaie facuta de mine in 2000 cu 3 roti 220 Kg si motor Oltcit 70 CP o aveti pe la mijlocul forumului ...daca va e lene sa cautati uite aici ...de distractie !!!
https://www.youtube.com/watch?v=ZHjg1V7RNis
https://www.youtube.com/watch?v=WEMHvQuN6yI

Last edited by cornel1955; 23-11-14 at 23:34.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-14, 15:51   #5394
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele,ai facut o gramada de praf in film spre bucuria vecinilor,hahaha dar sa lasam gluma la o parte eu te admir ca mai faci cate ceva in marime originala,eu am renuntzat mai de mult am vrut si eu pentru distractie sami construiesc o replica(copie) dar pentru a putea fi inscrisa in circulatie cred ca trebuiau mai multi bani decat pentru constructie,Germania este o tara civilizata dar dezavantajul este ca iti trebuie permis si pentru roaba asa ca am renuntzat,pentru curse este mai simplu,declari ca faci un eigenbau si trebuie numai o omolgare de la IOZ si verificare tehnica,cel putin asa a fost pana acum cativa ani
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-14, 16:31   #5395
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Lightbulb Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
eigenbau
IOZ
Was ist das?
john17 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-14, 18:10   #5396
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,scuze IOZ este sau a fost,numai stiu daca mai exista o asociatie care se ocupa cu verifcari tehnice si omologari pentru tot felul de aparate sportive masini,bob samd cand am construit noi masina lui Stenger in 1992 a fost verificata de un reprezentant de la IOZ
eigenbau nu inseamna nimic altceva decat constructie(bau) proprie(eigen)
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-14, 20:26   #5397
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Was ist das?
Was ist das ca Was ist das ...da sal vezi pe was is doi cum pluteste in butoi ...
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-14, 20:34   #5398
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
John,scuze IOZ este sau a fost,numai stiu daca mai exista o asociatie care se ocupa cu verifcari tehnice si omologari pentru tot felul de aparate sportive masini,bob samd cand am construit noi masina lui Stenger in 1992 a fost verificata de un reprezentant de la IOZ
eigenbau nu inseamna nimic altceva decat constructie(bau) proprie(eigen)
La OSIM ca sa omologhezi asa ceva te costa de te rupe , iar la Registrul Auto roman miau cerut Spaga 1000 de euroi "ca sa discutam" pentru dosarul si proiectul meu...mam distrat cu el pe la tzaranii mei si dupa aia lam facut bucati si lam dat la tigani la fiare vechi...dar filmul ramane si este o dovada ca se poate face ceva in romania ...si se pot face mai multe dar numai daca este o lege clara
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-14, 11:48   #5399
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele,lucrarea ta imi aduce aminte de mesterul Manole,ce facea ziua se strica noaptea,tu spui ca se poate face tot dar sa fie legea clara dar se pare ca nu este asa lege sau regulament clar trebuie ca sa stii ce ai de facut,fara nu se poate asta este clar dar asa cum vad eu in momentul de fata situatia si din informatiile mele privind in special Resita,asa cum am facuteu atunci cu ajutorul multor prieteni si ajutorul uzinelor nu se mai poate face nimic ori nu mai exista ori te costa de te darama basta eu pe vremea aceia am fost multumit au lipsit numai cateva elemente ca de ex.uniball industiale,telescoape cu reglajarcuri telescoape niste discuri de fran cu etriere si conducte de frana cele de azi,anvelope si jenti,si cateva piese ptr,motor,cu piesele de azi si posibilitatile de atunci ar fi iesit o masina trasnet,multa munca dar putini bani asta este parerea mea la care raman
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-14, 14:20   #5400
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Cornele,lucrarea ta imi aduce aminte de mesterul Manole,ce facea ziua se strica noaptea,..................... basta eu pe vremea aceia am fost multumit au lipsit numai cateva elemente ca de ex.uniball industiale,telescoape cu reglajarcuri telescoape niste discuri de fran cu etriere si conducte de frana cele de azi,anvelope si jenti,si cateva piese ptr,motor,cu piesele de azi si posibilitatile de atunci ar fi iesit o masina trasnet,multa munca dar putini bani asta este parerea mea la care raman
Diferenta intre Manole si mine este ca el crea si fortze oculte distrugeau noaptea pana cand a bagat femeia acolo si a zidito...eu nu miam bagat femeia acolo ci miam bagat toata priceperea pasiunea si banii ca sa fac ceva...eu creez si distrug tot eu daca ceva nu imi convine ...creez din PASIUNE si distrug dupa aia, asta pt ca este legislatia actuala de kko si tot ce se intampla in tara asta unde din fericire mai sunt talente ascunse si le asteptam sa scoata capul ...daca tu comunicai atunci cu mine mai ferm si mai la obiect era treaba rezolvata...eu am si acum uni-ball de aviatie care nu am ce face cu ele , conducte de frana "racing" , amortizoare cu cantar moto si alte "prostii" folositoare la o masina performanta..cu banii tiam facut un calcul mai sus cat am bagat eu atunci si sigur si tu si altii la fel....nu am facut un calcul exact dar totul se invartea in jur de 4 Dacii un Easter ....bani din buzunarul nostru si munca la greu !!!

Last edited by cornel1955; 25-11-14 at 14:25.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -