Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 12-04-14, 16:53   #3886
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Paul Andronic .
planurile sale ar fi de o barcheta.


Paul nu stie sa duca o masina cu tractiune spate , asa ca uita de o barcheta la el. Ultima data cand am vorbit cu el vroia o Mitshu de noua generatie ( cea veche are sasiul stramb , dar tine pentru tine asta ) , exclus un monoseater . Singurul pilot care stie sa duca o masina cu tractiune spate de curse ( la limita vorbesc ) este Horatiu si bineinteles s-a dovedit Hora cu Lola 3000 a lui . PS . Elodia vad ca te pasioneaza
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 19:02   #3887
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Racer,un lucru trebuie sa stabilim de la bun inceput nici unul din multele mele motoare indiferent Dacia sau LADA a fost vreodata pe un stand de proba sau dyno sau altceva singurul motor de care am stiut ca a fost pe un stand in DDR este motorul Lada 1300 gata preparat ca ar avea intre 115 si 120CP lam adus fara esapament,dar am avut desenele lungime si diametru si lam confectionat singur
cind spun ca motorul de pe primul Easter ar avea cca75CP plec de la varianta serie 60CP SAE deci fara agregate ,filtru de aer,esapament inchis cu putzin prelucrata chiulasa supape originale,arcuri de supapa ceva mai tari,raport de compreie 1:10 asta aducea destul de mult,carburator dublu,esapament deschis am presupus ca ar avea cca75 CP voi spunetzi ca ati avut 75 CP pe Dacia de strada,cred asta dar cu motorul 1,4
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 20:06   #3888
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
multumesc pentru raspunsul sincer si la obiect . sunt curios acum daca cineva mai are listele cu timpii de pe coaste sa facem o paralela intre un Easter si o Dacia de coasta . Diferenta de greutate trebuia sa isi spuna cuvantul ( circa 420 Kilo , cum spunea cineva mai inainte si un 1000 kilo a uni Dacii usurate la greu ) si nu ma refer la Dacia turbo a lui Nicu , ci doar de Daciile aspirate de top ale epocii
Bai fratilor impostorul asta ori dispare de aici ori dispar eu...bai pilotu' lu peshte cu complexul de inferioritate personal si fara rezultate, care nu am vazut decat vorbe de la tine Dacia 1300 AVEA 930 kg stock nu 1000...se vede cat esti de informat...mai lasane dracu sa ne depanam amintirile frumoase de atunci in liniste fara sa vi tu sa despici firu' in 4 si sa comentezi pe dinafara chestii care tu le visezi cand te droghezi sau ce dracu mai faci tu acolo....dute nene si te culca vreo 100 de de ani cat avem de gand noi sa vorbim pe aici
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 20:14   #3889
INMT-Bucuresti

Stage 2
 
INMT-Bucuresti's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 46
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nea Tibi va rog frumos continuati povestea cand aveti dvs timp, ar fi mult mai interesant, decat ce se discuta mai sus. Multumesc
INMT-Bucuresti is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 20:30   #3890
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

...dute nene si te culca vreo 100 de de ani cat avem de gand noi sa vorbim pe aici [/QUOTE]

Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Daca vrei sa dispar de pe aici , spune de ce aveai timpii de ....... pe care ii scoteai pe o coasta ( adica mari rau si nu apropiati cel putin ) in comparatie cu o Dacie dublu la greutate si motor la fel ?????????
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 20:35   #3891
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornel , nu te agita , oricand vei spune o prostie voi fi aici sa te combat , de aia este free internet . Raspunde la intrebarea mea si nu te mai deranjez . Eu stiu una si buna , coastele se castiga la timp , si circuitele cine este primul . Bun , de ce la coaste erau timpi slabi la Easter , cand ar fi trebuit sa fie cel putin egali daca nu mai buni
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 20:36   #3892
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Da, din 1.4 am avut cca 75 cp, motorul meu nu a fost pe stand insa altele cu modificari similare au fost chinuite pe standul uzinei Dacia muuulte ore. Si modificari a avut la greu, doar cu compresia nu m-am dus decat la 9.7:1, in rest ar fi fost conform doar la gr. C. Iar Lada 1500 nu statea langa Dacia mea!
Nu stiu cat de stramb e sasiul de la Mitsu, dar nu asta ar fi buba. Iar atata timp cat la Pitesti s-au facut caroserii si elemente din tabla ai subtire decat pt serie, nu mi se pare deloc exclus sa fi fost Dacii <800 kg!
Acum nu vrea lumea Easter, ci monoposturi sau barchete, Osella in special. Dar se doreste limitarea capacitatii la 2l din 2015 pt gr D&E si atunci lumea mai sta pe kur ca sa nu dea banu' pe una de 3 si sa se uite la ea dupa un sezon. Paul insa nu e vreun fraier si el a inteles ca NU POATE fi batuta formula cu un turism, pe traseu uscat cel putin! Altii viseaza inca.
Elodia nu ma pasioneaza, eu sunt oricum convins ca e moarta, imi plac insa legendele astea cu masini de sute si mii de cp pe care nu le-a vazut nimeni vreodata... Mai stiu niste baieti care traiesc in lumea lui Mickey Mouse, "au" monstrii de liniute numa' de la 500cp in sus dar se inghesuie cate 5 intr-un 1.5dci sa mearga la o legala - sa se uite, normal!

Last edited by john17; 12-04-14 at 20:39.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 21:53   #3893
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Racer,intrebarea ta este interesanta cea ce priveste motoarele,dar prea generala
vrei sa stii easterul din Romania,sau cel mai in CPP conform regulamentului CPP sau cel mai tare motor montat in Easter indiferent de regulament

Ok, scuze , daca nu am fost prea clar , in primul rand eram curios de motoarele de pe Easter in Romania, stiu ca erau doar de Dacia si Lada , dar cam cati cai aveau si ce modificari extreme erau aduse la aceste motoare. Iar , intrebarea doi , se referea la CPP si in Europa de est , ce motoare se puneau pe Easterele in CPP ??? . Sunt curios deoarece , tot s-a vorbit de structuri si caroserii si directii , dar stim cu totii ca la acest vehcul numit Easter , aveai motor aveai loc pe podium , nu aveai motor mai asteptai nitel . Stiu ,ca unii carcotasi vor spune ca pilotul face totul , dar la linii drepte , NUMAI motorul face legea . Pilotul face totul in raliuri , dar la cursele de viteza , motorul face totul . Cine stie ,stie, cine nu , nu vrea sa recunoasca asta .
Doamne ce aberatii citesc aici!!! IN raliuri nu face totul pilotul
Atunci de ce naiba mai are nevoie de copilot?
La cursele de cāviteza nu face doar motor totul ,ca doar nu esti la dragracing. pfaaaa! hai ca ma doare capu
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 21:54   #3894
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
o comparatie se poate face cu timpii de pe atunci , intre un Easter pe o coasta si o Dacia campioana de atunci , pe aceleasi trasee si in aceleasi zile ?? vreau sa vad unde si ce insemna diferenta de greutate , pe aceasi proba ( stiu , ca fiind piloti diferiti nu se pune , dar consideram piloti egali in maiestire)
pai vezi timpi si clasamentele pe coasta a ambelor clase si gata! in revista Autoturism. e asa greu ?
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 21:59   #3895
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

racer !!! Scurt... Easterele din romania nu batea masinile de grupa C, cele de dincolo ca a lui ULI le batea la curu gol.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 22:03   #3896
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Cornel , nu te agita , oricand vei spune o prostie voi fi aici sa te combat , de aia este free internet . Raspunde la intrebarea mea si nu te mai deranjez . Eu stiu una si buna , coastele se castiga la timp , si circuitele cine este primul . Bun , de ce la coaste erau timpi slabi la Easter , cand ar fi trebuit sa fie cel putin egali daca nu mai buni
TE contrazici frta! Pai omule, nea Werner castiga coasta si cu masina de grupa C si cu Easterul!
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 22:03   #3897
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Doamne ce aberatii citesc aici!!! IN raliuri nu face totul pilotul
Atunci de ce naiba mai are nevoie de copilot?
La cursele de cāviteza nu face doar motor totul ,ca doar nu esti la dragracing. pfaaaa! hai ca ma doare capu
Copilotul citeste traseul in raliu , atat , este un GPS vorbitor . Atat face si nimic mai mult .Ca doar nu regleaza masina din mers sau schimba vitezele sau tine trasa corecta intr-un viraj luat de-a latul cu masina ... La cursele de viteza , motorul zice totul , pilotul doar maestria de a fii cat mai nebun si de a lua virajele la limita posibilului sau imposibilului . Stii de ce acum la F1 bate Hamilton si coechipierului lui de la Mercedes, ????? pentru ca motorul momentan de la Mercedes F1 , V6 turbo , are cu 70 de cai mai multi decat monoposturile Renault, momentan asta si au recunoscut-o toti . Asta este pentru cunoscatori , in rest vorbitori pe net doar
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 22:08   #3898
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
TE contrazici frta! Pai omule, nea Werner castiga coasta si cu masina de grupa C si cu Easterul!
Sorry , nu a contestat nimeni pe Werner. Este un as al pilotajului . Dar tot motorul a dictat si la el . De ce crezi ca pe barcheta lui a pus motorul de Alfa sud de 1.3 cu injectie ( carburatie prima data ) si boxer ??? caci ala era un motor performant, cu posibilitate de modificare mare si putea spune ceva intr-o cursa . Dar repet , verifica timpii scosi cu o Easter si cu o Dacie de C pe acelasi traseu si apoi mai vorbim .
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 22:09   #3899
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Poftim aici o cronica din 1988 de la magura. ai si timpii.
de exemplu la grupa C... Grigoras mergea cu 14 sec mai repede decat Peteanu la grupa E.

Multumit?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0102.JPG
Views:	97
Size:	1.14 MB
ID:	2970783  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 22:12   #3900
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Sorry , nu a contestat nimeni pe Werner. Este un as al pilotajului . Dar tot motorul a dictat si la el . De ce crezi ca pe barcheta lui a pus motorul de Alfa sud de 1.3 cu injectie ( carburatie prima data ) si boxer ??? caci ala era un motor performant, cu posibilitate de modificare mare si putea spune ceva intr-o cursa . Dar repet , verifica timpii scosi cu o Easter si cu o Dacie de C pe acelasi traseu si apoi mai vorbim .
Omule tu citesti ce scriu eu aici ?
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -