10-04-14, 18:02
|
#3856
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cornele,eu am sa incerc sa descriu toata evolutia in ansamblu,cronologic,pentru mine mai usor,raspund cu drag la intrebari
|
Nici un fel de problema Tibi, descrie cum iti vine mai usor pt ca oricum este ceva extraordinar zic eu (avand in vedere ca noi nu aveam planuri decat schite pt piesele de executat la strungar sau frezor, restul le aveam cu creionul pe hartie sau in cap, cel putin eu nu am avut un proiect, mai sudai mai taiai si modificai...etc) sa mai retii macar 80% din ce a fost...inseamna ca nu neam ramolit de tot ....Hai sa ne aducem aminte un pic de vremurile ale ca erau frumoase rau, de #7 si #115 poze personale facute la Valea Domanului si circuit viteza Resita CPP, dar nu mai stiu anul
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
Last edited by cornel1955; 10-04-14 at 18:06.
|
|
|
10-04-14, 20:13
|
#3857
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,eu ma tot mir de unde dracu tot scotzi la poze,CPP cred ca a fost in 84,dupa forma masini mele cu nr 115
cea ce priveste masina cu nr 7 miai facut o mare bucurie fiindca este si acum inca masina mea preferata singura poza pe care o am in rama pe perete in coridor cind intri la mine in casa poza este in alb negru dar masina a fost galbena cu ceva dungi de ce galbena eu peste iarna am modificat carena si cind am fost la vopsit nu am avut farba si timpul pina la primul start a fost scurt in sfirsit un prieten a venit cu o vadra de vopsea galbena pe care mia facuto cadou eu am incercat cu pistolul de vopsit nici o sansa am luat o pensula si peste noapte am vopsit cu pensula si am plecat acasa ziua urmatoare cu dureri de burta mam dus la garaj sami vad opera vopseaua a fost uscata,fara dungi de pensula,lucea ca dracu si avea o crusta tare ca un email pina in ziua de azi nu stiu ce soi de farba a fost asta a fost o intimplare norocoasa de aceea si ghiocelul pe bot nu stiu daca lai vazut daca maresti poza se vede
|
|
|
10-04-14, 21:02
|
#3858
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cornele,eu ma tot mir de unde dracu tot scotzi la poze,CPP cred ca a fost in 84,dupa forma masini mele cu nr 115
cea ce priveste masina cu nr 7 miai facut o mare bucurie fiindca este si acum inca masina mea preferata singura poza pe care o am in rama pe perete in coridor cind intri la mine in casa poza este in alb negru dar masina a fost galbena cu ceva dungi de ce galbena eu peste iarna am modificat carena si cind am fost la vopsit nu am avut farba si timpul pina la primul start a fost scurt in sfirsit un prieten a venit cu o vadra de vopsea galbena pe care mia facuto cadou eu am incercat cu pistolul de vopsit nici o sansa am luat o pensula si peste noapte am vopsit cu pensula si am plecat acasa ziua urmatoare cu dureri de burta mam dus la garaj sami vad opera vopseaua a fost uscata,fara dungi de pensula,lucea ca dracu si avea o crusta tare ca un email pina in ziua de azi nu stiu ce soi de farba a fost asta a fost o intimplare norocoasa de aceea si ghiocelul pe bot nu stiu daca lai vazut daca maresti poza se vede
|
Aici Ghiocelul!
|
|
|
10-04-14, 21:23
|
#3859
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Aici Ghiocelul!
|
Road esti tot timpul cu un pas inainte...poza asta o am si eu si vroiam sa io trimit...oricum amandoi iam facut o surpriza placuta lui Tibi care probabil in felul asta se simte si mai aproape de noi...multam fain de poza ! ...dar dracu' nu doarme si bagam o contraofensiva cu alta poza cu Tibi si cu mine la Schleitz 1986 cand eram tineri si vioi...rezolutia pozei e de kk dar merita vazuta si alta la Satu Mare tot facuta de mine incerc sa tin pasul cu tine
|
|
|
10-04-14, 21:50
|
#3860
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cornele,eu ma tot mir de unde dracu tot scotzi la poze,CPP cred ca a fost in 84,dupa forma masini mele cu nr 115
cea ce priveste masina cu nr 7 miai facut o mare bucurie fiindca este si acum inca masina mea preferata ........ nu stiu ce soi de farba a fost asta a fost o intimplare norocoasa de aceea si ghiocelul pe bot nu stiu daca lai vazut daca maresti poza se vede
|
Nu te mira pt ca pozele astea leam postat pe la inceputul topicului dar am considerat un "refresh" al memoriei pt ca nimeni sau foarte putini au rabdare sa citeasca de la cap la coada tot...deasemenea la replici pe un anumit subiect voi repeta pozele daca este cazul pt a fi mai consistent continutul a ce vorbim aici...ia luati daici o "dublura" care cred ca spune tot...la poza #3 va voi spune si cine sunt cei care stau pe margine, poza este facuta de varul meu cocotzat pe o stanca in virajul cel mai frumos al coastei
1 Fane Iancovici RIP+ Vidraru '82
2 Eastere la Resita '83 Dorian Igiescu,Gelu Florea, W. Kulpinski
3 Poza unde se vede clar intrarea in tunelul sexi de la Vidraru (asta ca sal sperii pe Tibi)
Last edited by cornel1955; 10-04-14 at 22:06.
|
|
|
11-04-14, 08:00
|
#3861
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,cu poza de la Satu Mare ai deschis o rana.a fost varianta care nu mia reusit asa cum am vrut eu,nu mia placut a fost in acea vreme un trend copie Parmalat Brabham BMW BT52 an 1983 nu mia reusit si nu mia placut si nici nu a mers prea bine nu stiu de de,am presupus ca nu corespundea repartitia greutatzi
vezi John ca si noi am facut greseli,ma costat o gramada de munca,multa nocturna,dar asa a fost situatia
|
|
|
11-04-14, 08:16
|
#3862
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
3 Poza unde se vede clar intrarea in tunelul sexi de la Vidraru (asta ca sal sperii pe Tibi)[/QUOTE]
Cine mergea pe 418, ca parca are miscarea mainilor pe volan de ....recunoastere ?
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de top infomarbr@gmail.com
|
|
|
11-04-14, 11:04
|
#3863
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Toti gresim, unii invata din greseli iar altii persista in ele...
Observ ca varianta nereusita a monopostului TG are eleron in fata iar cealalta nu. Dupa mintea mea apasarea data de un astfel de element aerodinamic puntii fata este f importanta la o masina de formula, cum se face de au existat mai multe fara eleron fata? A, si daca tot am ajuns aici, in afara de a Moshului care a luat premiu pt cea mai echilibrata masina, cam care era repartitia maselor pe punti la Eastere? Se apropiau de 50-50% sau existau si exceptii?
Apropo de exceptii, am inceput sa ma documentez despre unghiul Ackerman, ala de discutam mai devreme cu fuzete & stuff, se pare ca actualmente nu se mai respecta teoria, cel putin la masinile de F1...
|
|
|
11-04-14, 13:37
|
#3864
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
John,tu esti on observator foarte atent,si masina cu nr 7 a avut aproape intotdeauna un spoiler eleron fata au existat chiar mai multe variante de ce lipseste in poza nu mai stiu poate era agatat intrun parapet,bordura cine stie si probabil nu am avut altul de rezerva cu mine acasa la garaj existau precis
masina nereusita fara spoiler imposibil de condus trebuia unul mai mare dar fiindca nu mia placut masina nu am mai continuat intre timp am aflat ca si brabham BMW BT 52 a avut cam aceleasi probleme repartitia gr.35 % 65% si avea in fata un spoiler urias normal pe aceea vreme 40-60
incerc sa trimit o poza,daca reusesc cu poza am ceva schitze cu unghiul Ackermann
|
|
|
11-04-14, 14:30
|
#3865
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Nu te mira pt ca pozele astea leam postat pe la inceputul topicului dar am considerat un "refresh" al memoriei pt ca nimeni sau foarte putini au rabdare sa citeasca de la cap la coada tot...deasemenea la replici pe un anumit subiect voi repeta pozele daca este cazul pt a fi mai consistent continutul a ce vorbim aici...ia luati daici o "dublura" care cred ca spune tot...la poza #3 va voi spune si cine sunt cei care stau pe margine, poza este facuta de varul meu cocotzat pe o stanca in virajul cel mai frumos al coastei
1 Fane Iancovici RIP+ Vidraru '82
2 Eastere la Resita '83 Dorian Igiescu,Gelu Florea, W. Kulpinski
3 Poza unde se vede clar intrarea in tunelul sexi de la Vidraru (asta ca sal sperii pe Tibi)
|
Cornele, explica te rog daca iti amintesti,care naiba era paralela intre michelin si danubiana?!!!!!!!???!!!!
|
|
|
11-04-14, 20:00
|
#3866
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
de tunel nu mai imi este frica nu mai trebuie sa trec prin el sic,sic Cornele
intre timp am trecut de citeva ori tunelul Gotthard in Elvetia 16,9 km luminat ca ziua,dar aldracului de lung de abia asteptzi sa fi din nou afara
|
|
|
11-04-14, 20:15
|
#3867
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Foarte frumos "imbracata" masina galbena din poza! Acum imi dau cu pumnii in cap ca nu aveam ochi decat pt turisme cand construiati si alergati cu Easter-ele...
Nu cred ca era atat de mare avantajul de a trece prin tunel cu un turism, lumina farurilor e incomparabil mai slaba decat cea a zilei, pana se adaptau ochii erai dincolo! Dar daca am fost uneori pus in dificultate de alternanta padure/loc deschis, imi dau seama ca intrarea in tunel a fost intr-adevar o experienta memorabila. Chiar, oare cate din traseele pe care ati alergat mai sunt active? Resita, Rasnov, Poiana Brasov cumva?
Last edited by john17; 11-04-14 at 20:22.
|
|
|
11-04-14, 20:28
|
#3868
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
o intrebare , cine a avut cel mai puternic motor pe un Easter montat si ce model sau tip ? si daca a incercat cineva un motor de doi timpi pe un Easter , gen Wartburg sau Trabant ?
|
|
|
11-04-14, 21:07
|
#3869
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
3 Poza unde se vede clar intrarea in tunelul sexi de la Vidraru (asta ca sal sperii pe Tibi)
Cine mergea pe 418, ca parca are miscarea mainilor pe volan de ....recunoastere ?
|
pe prima masina de la IDMS 1982 mergeau Gelu Florea si Puiu Campenu...eu atunci eram numai fotograf cred ca este Gelu pt ca dublurile erau cu numarul barat...apropo de poza si vam promis aseara, cei de pe margine erau din fata spre spate : Ilie Sporea IDMS Resita, Titi Surloiu (ascuns in locul cel mai strategic al coastei) , urmatorul Marin Rizea viitorul meu copilot in '83, si Moshu' cu juma' de cap dar se mai vad pletele de rebel ...ultimul era spectator local
|
|
|
11-04-14, 21:31
|
#3870
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
.............Dupa mintea mea apasarea data de un astfel de element aerodinamic puntii fata este f importanta la o masina de formula, cum se face de au existat mai multe fara eleron fata? A, si daca tot am ajuns aici, in afara de a Moshului care a luat premiu pt cea mai echilibrata masina, cam care era repartitia maselor pe punti la Eastere? Se apropiau de 50-50% sau existau si exceptii?.........
|
Este la mintea cocoshului si sunt niste tunele aero la care noi nu aveam acces la ele atunci care spuneau ca pana la viteze de 200-240 eleronul fata nu isi are rostul decat un spor de greutate de cheltuieli si timp pierdut...asta era viteza maxima a noastra ...media foarte joasa pe la 120-150 Km/h ...50-50% nu ai sa vezi la formule decat lestate si nici acolo, ce dracu eram locomotive????, depinde de multi factori setarea masinii: greutatea pilotului (normal masinile erau cantarite atunci cu Moshi cu tot..nu stiu acum cum mai este), stilul de pilotaj, gume, suspensii si geometrie fata...mai sunt si altele daca mai vrei...gandestete la un 65-35% sec fara pilot si 60-40% cu Moshu in scaun si cu 2 pompe de frana fata-spate cu cantar reglabil
|
|
|
|
|