Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 04-05-14, 07:49   #4156
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Si acum test de memorie pt Tibi : mai tii minte ca la Valea Cetatii '85 miai "furat" locul 2 cu 3 zecimi de secunda ??? ...la Stana de Vale ceva similar...eu nu am uitat (si nici nu sunt suparat pt ca a fost ceva frumos )! Miam luat revansa la Oradea la circuit
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 10:48   #4157
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

sper ca ai inteles strecuratul ca gluma,eu stiu ca teai inteles mai bine cu noi resitenii,decit cu restul de easteristi
poza a doua este un MT77 prima generatie,au existat mai multe varianteMT77,MT77-1,MT77-2,MT78 fiecare avea diverse modificari,daca aveai nevoie de vreo piesa de schimb trebuia sa spui varianta pe care o vrei
prima poza nu pot sa spun dar un MT nu este
intre timp am mai intins un pic antenele,sper sa primesc raspuns,cea ce priveste masinile Estonia,un lucru este sigur din 1985 cind Ulli a cistigat CPP rusii au declarat Easterul o problema de stat,si cu ajutorul statului au construit masinile,au folosit pe atunci rar titan,au confectionat piese in uzina Lada care aratau pe dinafara ca originale socialiste textul original in germana DIREKT IM lADA WERK ANGEFERTIGTE SPEZIAL TEILE,DIE NUR REIN ÄUSSERLICH NOCH DEM SERIENTEIL ENTSPRACHEN
Prostor a fost de fapt DUNLOP
cutia se pare ca este inca in ziua de azi un secret si o zona gri,la inceput au incercat o cutie 4trepte de Saporoshez dar au renuntzat repede nu au dat rezultate,si mai departe ?????????
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 13:02   #4158
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
sper ca ai inteles strecuratul ca gluma,eu stiu ca teai inteles mai bine cu noi resitenii,decit cu restul de easteristi.............................
...................... cind Ulli a cistigat CPP rusii au declarat Easterul o problema de stat,si cu ajutorul statului au construit masinile,au folosit pe atunci rar titan,au confectionat piese in uzina Lada care aratau pe dinafara ca originale socialiste textul original in germana DIREKT IM lADA WERK ANGEFERTIGTE SPEZIAL TEILE,DIE NUR REIN ÄUSSERLICH NOCH DEM SERIENTEIL ENTSPRACHEN
Prostor a fost de fapt DUNLOP
cutia se pare ca este inca in ziua de azi un secret si o zona gri,la inceput au incercat o cutie 4trepte de Saporoshez dar au renuntzat repede nu au dat rezultate,si mai departe ?????????
Hohohohohhhooo cu vestile astea mai terminat....pai daia treceau aia glontz pe langa noi....cand am afirmat multe posturi in urma ca nemtii si rusii aveau undeva la 260 km/h cinava a spus ca nu se poate...uite ca se poate acum cand stim dedesubturile la Easter si ce manareli faceau ei...am mai afirmat "cine a fost corect ??? ...NIMENI !"....iar sa dovedit ca nu spunem minciuni... bravo Tibi si intinde antenele mai departe
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 13:29   #4159
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Lightbulb Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Prima poza este puntea fata de la Estonia care alerga pe vremea noastra
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 15:40   #4160
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele,nu te bucura prea devreme caci sar putea sa incasam si ceva critici,poate ca la unii li se pare ca noi vrem sa ne justificam ca nu am avut rezultate prea bune in CPP CE VREAU EU ESTE ADEVARUL SI NUMAI ADEVARUL incepind cu sprijinul INEXISTENT al uzinei din Pitesti,din contra am primit si citeva strimbe,din pacate nici Federatia nu a ajutat prea mult,singurul ajutor al fiecaruia din noi a fost pe plan local
in serialul meu,daca este dorit sa continui am sa ajung cindva si la punctul cind trbuie sa spun adevarul si care nu stiu daca are sa placa la toata lumea
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 15:52   #4161
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Cornele,nu te bucura prea devreme caci sar putea sa incasam si ceva critici,poate ca la unii li se pare ca noi vrem sa ne justificam ca nu am avut rezultate prea bune in CPP CE VREAU EU ESTE ADEVARUL SI NUMAI ADEVARUL incepind cu sprijinul INEXISTENT al uzinei din Pitesti,din contra am primit si citeva strimbe,din pacate nici Federatia nu a ajutat prea mult,singurul ajutor al fiecaruia din noi a fost pe plan local
in serialul meu,daca este dorit sa continui am sa ajung cindva si la punctul cind trbuie sa spun adevarul si care nu stiu daca are sa placa la toata lumea
Pentru noi satisfactia a fost mai mare ca neam chinuit sa le facem cu mana noastra si multe posturi mai sus am explicat ca toate Easterele lor erau facute in uzina , pana si bulgarii si polonezii cumparau Metalex de la cehi...era normal sa fim ultimii...asa ca eu ma bucur in continuare si cine vine sa conteste sau sa critice ce am facut noi romanii fara sprijinul a doua fabrici de automobile Dacia si Olcit nu are decat sa vorbeasca singur...cred ca nu va aparea nimeni sa spuna ca ne gasim scuze ...decat daca el a facut ceva mai tare ca noi...spune adevarul Tibi ca este cel mai bine si totdeauna adevarul se poate sa deranjeze pe unii....

Last edited by cornel1955; 04-05-14 at 15:57.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 17:26   #4162
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

1984 - Eugen Peteanu inainte de start intr-o cursa de la Resita.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0073.JPG
Views:	99
Size:	148.7 KB
ID:	2980270  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 18:30   #4163
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

cel putzin aplecat,cu mustsatz este Cornel Torsin,o vreme mecanic a lui Eugen,in spate reclama Castrol prima data pe capota motorului meu
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 18:40   #4164
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
cel putzin aplecat,cu mustsatz este Cornel Torsin,o vreme mecanic a lui Eugen,in spate reclama Castrol prima data pe capota motorului meu
Ma gandesc ca pe vremea aia reclamele astea erau mai mult asa de design ca nu cred ca erau reclame oficiale. Asa e ?! Adica mai degraba era un fel de imitare a masinilor din west!
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 19:55   #4165
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Road,ca intotdeauna ai dreptate,asta era regula pe atunci,erai bucuros daca primeai ceva abziebilduri pe care la puteai pune pe masina pentru ornamentare,dar exista si exceptzii de la reguli si asta a fost una printro intimplare norocoasa am cunoscut citiva nebuni in sensul bun si datorita faptului ca am cunoscut limba germana miau propus sa incerc ulei Castrol formula RS ,am spus ca sunt de acord,pentru inceput am primit un carton cu 24 doze de 1 litru si citeva abziehbilduri reclama Castrol asta a fost situatia,bineinteles nu am avut vreun contract de sponsor sau ceva asemanator,ce miau spus ei atunci uleiul ungea cel mai bine la temperatura 130 grade,nu am reusit sa ating aceasta temperatura niciodata,dar din acel moment problema uleiului a fost pentru mine rezolvata
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 20:02   #4166
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Adica un fel de " semi-oficial" ca sa na exprim mai plastic asa ! Era super oricum si chestia asta pe vremea aceea.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 04-05-14, 23:14   #4167
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Road,daca vrei putem zice asa plastic da,pentru mine atunci foarte important uleiul.legatura a durat,eu nu am ramas dator,citeva chefuri la Sura Ortacilor,barajul Secu cred ca Cornel stie despre ce este vorba,cu unul,fara sa numesc sint si la ora actuala prieten aici in Germania
intre timp una din antenele mele a primit o veste si anume se spune cutia de viteza folosita pe Estonia21 si 25 provine de la Saporoshez966,masina avea un motor V4 si o cutie cu 4 trepte plasat in spate,longitudinal pare realist,dar folosita a fost doar carcasa goala si aia tare modificata si restul inclusiv diferentialul au fost construite special pentru Easter,trebuie sa credem si daca este asa a fost si legal.
Cea ce stiu sigur,penrtru astfel de solutzii si copii erau rusii mari specialisti,tin minte un concurs moto international,tinut la Resita,unde au fost si cubanezi,unde rusii aveau citeva motociclete copiate,erau pe dinafara urite si pareua nefinisate,dar mergeua ca dracu
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-14, 08:46   #4168
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

am sa continui cu serialul primul an,am hotarat sa fac cit mai multi kilometri cu masina pentru a invata cit mai mult atit cit priveste pilotajul cu totul altceva decit a limusina pozitia foarte joasa,tractiune spate samd plus trebuia sa adunam cit mai multe date pentru viitor,motor cutie,carburatie,aprindere cit si date ce priveste masina in general geometria masini totul nou pentru noi cu motorul am avut noroc,fiind aproape serie,se pare ca am reusit sa compartimentam baia de ulei in asa fel ca nu aveam probleme in curbe pe scurt am invatat mult intre timp am hotarat impreuna cu Tibi Ciurciu ca eu sa preiau masina complet pentru anul urmator si el construieste una noua,profitind de experientza cistigata in aceasta situatie am conceput o lista de prioritatzi
peste iarna usurarea masini cit se poate
prepararea motorului ce depinde de mine si ce trebuie procurat pentru motor am facut rost de o axa cu came si arcuri de supapa restul am hotarat ca incerc sa fac singur voi reveni cuamanunte la timpul potrivit
dureri de cap aveam cea ce priveste anvelopele si uleiul pentru motor "sponsorii"au aparut doi ani mai tirziu
pe scurt in acel an am facut impreuna un "concediu" cu nevasta in tarile socialiste,am avut o matusa in Budapesta,un var in Gyor,iam vizitat si mau ajutat,am dormit in masina,am mancat hrana rece,am vandut cristale si altele in DDR si in sfirsit la Most am cumparat un set de slickuri Barum aproape noi,in Cehia am cumparat un set de Barum cu profil ,pe care leam montata in padure pe Dacia din cauza vamii,slickurile leam lasat la Gyor ,varul mi lea adus in toamna,in Budapesta am cumparat 10 litri ulei Shell si nevasta a primit cadou o pereche de pantofi(de la matusa) continuarea urmeaza
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-14, 15:19   #4169
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
un interviu cu Make M din 1988, privind posibilitaile masinilor si proiecte pe viitor la grupa E
apropo despre motoarele Oltcit ( Citroen ) utilizate pe formula Easter .
1300 cmc si 110 cp la 10.000 rpm .Vezi poza
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Easter cu motor Oltcit.jpg
Views:	164
Size:	201.2 KB
ID:	2980884  
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 05-05-14, 15:38   #4170
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

foarte,foarte interesant dar ar fi bine daca am stii mai mult cine,unde,cind a fost construita,mai exista,a participat undeva la vreo cursa interesanta constructia cu tevi profil patrat nu am avut curajul din cauza torsionarii cu teava patrata este mult mai usor de lucrat
TG53 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -