Am vazut de curand o poza cu masina lui Puiu Rusu(in 1980) alaturi de ceea ce pare o Dacia Sport , una din bucatile facute dupa Brasovia.
Aveti mai multe informatii sa-mi dati despre aceasta masina ? Cum a ajuns Puiu Rusu sa piloteze pe aceasta? Era incercarea uzinei de a testa sportul la raliuri ?
Ca tot suntem la capitolul Dacia sport , despre dacia lui Iancu , cea donata la Muzeu , se zicea ca ar fi avut in total 4 propietari ,este adevarat ? Sau reformulez , acesta dacie imi pare ca ar fi surata cu cea a lui Grigoras, oare sa fie din lotul pentru curse ?Din prima serie?
cea ce pot spune cu sigurantza,cel din poza alb negru,incombinezon de pilot este Victor Nicoara,cu tigara in mana dreapta masina,daca nu ma insel este o Dacia gr.C,ce clasa nu mai stiu caci o vreme au existat si la grupa C 2 clase,poate ne poate spune mai mult Mitica dupa nr.de licentza
despre celelalte poze,color nu stiu nimic
cea ce pot spune cu sigurantza,cel din poza alb negru,incombinezon de pilot este Victor Nicoara,cu tigara in mana dreapta masina,daca nu ma insel este o Dacia gr.C,ce clasa nu mai stiu caci o vreme au existat si la grupa C 2 clase,poate ne poate spune mai mult Mitica dupa nr.de licentza
despre celelalte poze,color nu stiu nimic
Va sa zica , el este pilotul . Asta inseamna ca am fost indus in eroare .. poza am gasit-o pe facebook si mi s-a parut interesanta.Si mai interesanta imi pare masina care pare a fi prototipul din 80.
Sportiva lui Nita m-ar interesa .. adica nu cred si din auzite , ca a avut-o numai el . Asta as vrea sa stiu
este cu sigurantza Victor,zis "osanul" la pagina 195 post 2925 este o poza de la Hungaroring,cel cu nr.6 este Victor poti compara
pag.198 post2964 este o poza cu masina lui Victor,nr 103 gr A cu care a participat in CPP,dar si la gr.A din tara dacia 1310
masina din poza alb negru este ,dupa parerea mea Dacia sport de gr.C,dar dupa cite stiu eu a fost mai tirziu,dupa 86,cind existau deja 2 gr.sau clase C,una cu Nicu Grigoras si cealalta cu Victor
este minunat ca mai exista asa ceva si inca intro stare buna,dupa 40 de ani ,dar pentru curse,cred totusi ca varsta este cam inaintata,o caroserie de tabla dupa atitia ani
este minunat ca mai exista asa ceva si inca intro stare buna,dupa 40 de ani ,dar pentru curse,cred totusi ca varsta este cam inaintata,o caroserie de tabla dupa atitia ani
Masina a fost prezenta la concursul de eleganta sinaia 2014
la 23.000 euroi iau o Lola din Germania in stare de functionare si ma dau cu ea...daca tinem cont ca Dacia aia este deja istorica atunci pretul este justificat si chiar e puti(z)in
__________________ Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
valoarea istorica este,dupa parerea mea incontestabila,daca 23000 este mult sau putin,nu pot sa spun,sint sigur cea ce priveste valoarea materiala exista expertzi care se pricep,dar,aici trebuie sai dau dreptate lui Cornel cu 23000 pot cumpara un monopost cu tot ce trebuie pentru curse si placerea de a concura este sigur mai mare decit cu o masina istorica
Am vazut de curand o poza cu masina lui Puiu Rusu(in 1980) alaturi de ceea ce pare o Dacia Sport , una din bucatile facute dupa Brasovia.
Aveti mai multe informatii sa-mi dati despre aceasta masina ? Cum a ajuns Puiu Rusu sa piloteze pe aceasta? Era incercarea uzinei de a testa sportul la raliuri ?
Ca tot suntem la capitolul Dacia sport , despre dacia lui Iancu , cea donata la Muzeu , se zicea ca ar fi avut in total 4 propietari ,este adevarat ? Sau reformulez , acesta dacie imi pare ca ar fi surata cu cea a lui Grigoras, oare sa fie din lotul pentru curse ?Din prima serie?
Multumesc , mi-ar fi de folos niste raspunsuri.
Prima poza este cu Victor Nicoara , acum boshorog ca si mine si ca multi de aici, si ultima este facuta la Pitesti la Muzeu... Nicu a avut si a fost singurul proprietar al "bombei" lui...pana cand a murit R.I.P. + nu a vandut nimic...ce a ramas prin curte la unu si la altul nu se pune...probabil copii de prost gust si in nci un caz copiile nu au tabla de aluminiu pe ele...asta este un indiciu ...paralel cu Nicu nu sa mai facut nici o dublura a masinii lui...Victor era sef la Competitii si testari de motoare si mia spus ca e unicat pt ca Nicu nu vrea sai stie nimeni secretele ...nici macar Victor nu asista la testele pe banc pt motor ...seinchidea singur acolo si deschidea usa cand era multumit de rezultate...asa se fac cursele...in rest prietenie inafara de competitii
din nou are Cornel dreptate,o copie sau mai multe dupa masina lui Nicu nu exista,cu aluminiul are Cornel dreptate,Nicu a fost un fanatic cea ca priveste greutatea,tabla era ca staniolul,si motorizarea in afara de Nicu nu o stia nimeni.El a fost un om foarte secretos si singuratic,nici nu exista vreo posibilitate sa copiezi ceva,deci tot ce apare nu sint altceva decit plagiate,care vor sa faca un profit.
...................deci tot ce apare nu sint altceva decit plagiate,care vor sa faca un profit.
Jidanul are o vorba: un fraier se naste la 5 minute, important este sa il gasesti !!!...........pai asta este o blasfemie sa profiti de pe urma unui mare campion si sa vrei sa faci bani din tzepe de pe facebuci cu masini masluite...Easterul vicecampion al meu se afla si acum la Augustin Damian si el nu sa rupt in figuri sal vanda sub numele meu....DECI ATENTIE LA TZEPE !!!
Dar atunci O;CE VESTE MINUNATA ceva inainte de craciun pentru anul urmator cere regulamentul,care pina atunci nu a spus nici un punct,piciorele pilotului,trebuie sa fie in spatele liniei care trece prin axa rotilor din fata.Punct.Eu stateam aproape culcat,si piciorele erau aprox.20 cm inaintea axei priveste si pozele cu rusii.
Primul meu drum al meu a afost la Dl.Dr,Musca ortoped,car ma cirpit de citeva ori,si lam intrebat daca poate face ceva,a scos fierastraul si a zis ca nu garanteaza pentru numic,si astfel in loc de imbunatatiri,a urmat o munca al dracului de neplacuta si nici nu stiam sigur ce iasa.continuarea urmeaza
Te "facea" Doctor Musca la picioare de intrai si intr-un lighean ...stiu treaba asta de la F1 aplicata peste tot la monoposturi si cand am facut primul Easter pedalierul era fix pe axa fatza, in fatza era bateria care ulterior am mutato in spatele scaunului din considerente de siguranta (pt mine), iar la monococa nimeni nu a masurat niciodata si pedalierul era 15 cm in fata axului puntii fatza...altfel trebuia sa apelez la Doctor Musca....avantaj EU
Nita Iancu fost pilot si acum organizator de competiti rallycros, a alergat pe dacia sport postata mai sus ani de zile, preparata de el si donata acum 1an sau 2ani parca, muzeului din pitesti.
Nu are nici o treaba "Monstrul" lui Grigoras cu dacia lui Nita Iancu, stiu sigur ca nu este nici o copie pana la ora actuala si nici din lotul de curse nu este.
Masina era preparata de Nita Iancu pentru rallycros, atat.
si asa incet,incet se rezolva "secretele",deci acuma stim ce este cu masina din poza a treia Nita Iancu
Cornele,dr.Musca a existat intradevar,a fost ortoped la Resita,dupa un accident cu skiurile am avut o fractura urata,deschisa si Musca ma operat cu tot tacamul suruburi,placi si sarme si mai mult de 3 luni gips,dupa aceea in perioda de la moto,a mai reparat cate ceva fracturi si asa neam imprietenit,din cand in cand iam reparat si sculele,firiz,masina de gaurit
cand am construit monococa nu era valabil regulamentul cu axa si picioarele de aceea au fost astfel construite,nici Mircea Ponta nu a avut probleme,el fiind ultimul de la Resita care a folosit timp mai lung monococa,plus ca la monococa nu era asa de evident,pedalele fiind ascunse in interiorul masinii,dar pe TG86 a trebuit sal lungesc