a reparat Onoriu motorul sau cine da 100.000 +pe o masina fara motor
a 2 intrebare dupa cate stim cu toti in ultima vreme Lola a avut probleme de batranetze,lipsind revizia si piesele cine o cumpara atunci,mai ales ca nu are ce face cu ea conform regulamentului
adevarul este ca incet incep sa ma plictisesc toti vor numai masini de sute de mii de euro,cu sute de cai putere,nimeni nu vrea sa inceapa de jos,mai mic si toti se vaita de lipsa de sponsori si bani nu am sa inteleg niciodata imi pare rau ca trebuie sa o spun
a reparat Onoriu motorul sau cine da 100.000 +pe o masina fara motor
a 2 intrebare dupa cate stim cu toti in ultima vreme Lola a avut probleme de batranetze,lipsind revizia si piesele cine o cumpara atunci,mai ales ca nu are ce face cu ea conform regulamentului
adevarul este ca incet incep sa ma plictisesc toti vor numai masini de sute de mii de euro,cu sute de cai putere,nimeni nu vrea sa inceapa de jos,mai mic si toti se vaita de lipsa de sponsori si bani nu am sa inteleg niciodata imi pare rau ca trebuie sa o spun
nu te enerva , nu castigi nimic , acum nu mai cunoste nimeni mecanica , sudura , electrica , etc cum se stia pe vremurile tale . Erau fabrici care puteai produce cam orice , cu limite oricum . Acum , simplu , ai bani cumperi orice si alergi la curse . Nu cred ca suntem multi aici in discutii care a facut ceva cu mana lui , o modificare ceva , o adaptare ceva la un motor , la o suspensie , la o caroserie . ( stiu ca supar cu vorbele mele pe unii, dar este ADEVARUL )
Onoriu , da , a reparat motorul , l-a pornit si nu a iesit ce vroia el , cica trebuiau din nou modificari la electronica , a folosit un Motec M800 de la Paul Andronic( este dealer pe Motec in Romania si cam atat. Masina este functionala, dar trebuie adaptata electronica la noul motor si deci trebuiesc BANI. No problem , se va vinde , nu la 100 mii , la max 50 mii , sunt destui care vor asa ceva , dar acum mai depinde si cine va performa pe ea .
[QUOTE=TG53;5771825] 2 intrebare dupa cate stim cu toti in ultima vreme Lola a avut probleme de batranetze,lipsind revizia si piesele cine o cumpara atunci,mai ales ca nu are ce face cu ea conform regulamentului
Lola daca va fi cumparata de cineva va participa oricum la Coaste in Romania , pe orice regulament va fi sau nu va fi , ideea este sa fie pe mana cuiva si sa o pregateasca de start .
traim in Romania si se poate ORICE , numai bani ( cinstiti ) sa se faca nu prea se pot face.
Inca un material valoros! Programul cursei de coasta de pe FELEAC 1971
La 3 octombrie 1971 s-a desfășurat în prezența a peste 10.000 de spectatori cursa de coastă de pe Feleac, în organizarea A.S. Armătura și a filialei județene A.C.R. La etapa de Campionat Național de Viteză în coastă au luat startul 64 de echipaje, clasamentul general fiind următorul : 1. Eugen IONESCU-CRISTEA, 2. Aurel PUIU, 3. Zoltan TOMAY. Cu această ocazie a fost decernată participanților medalia din imagine, care măsoara 73 mm în diametru. Cursa a fost relatată pe larg în revista AUTOTURISM, a cărui copertă o puteți vedea în imagine, articolul fiind semnat de Liviu ȘERBAN și Dinu LĂZĂRESCU.
Cred că 1973 a fost ultima etapă. În etapa aceea Mircea VIZIREANU a pierdut controlul mașinii și a intrat în spectatorii care stăteau într-o zonă interzisă.
Mitica,multumesc pentru raspuns,articolul este foarte interesant .deci din cauza accidentului nu sa mai tinut niciodata.Tin vag aminte ca si in vremea mea se discuta ca se va relua,eu am si vizitat traseul dar nu sa facut nimic.De accident nu am stiut
1. În anul 1927, automobilistul Iorgu Ghica la volanul unui Bugatti a fost primul în calificări cu timpul de 3 minute şi 23 secunde. Nu a câştigat cursa mare, dar acest timp a fost un record al vremii pentru acest traseu. Cel care a luat locul întâi a fost chiar Principele Nicolae, fratele Regelui Carol al II-lea, un mare împătimit al acestui sport, cu o maşină Sunbeam, dar timpul din concurs a fost de 4 minute şi 28 secunde.
Tibi,
Mircea VIZIREANU este inginer constructor, trăiește la Tulcea, cu soția sa Letiția și ea inginer constructor. Ambii foarte buni arbitri de automobilism.