Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 07-06-14, 15:33   #4486
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

I1 respectiv I2 sunt grupe si diferentiate de vechime, A1,2,3 sunt clase de cilindree pt I1, B1,2,3 clase de cilindree pt I2. Asta daca oi fi inteles eu bine, mi se pare prea alambicata imparteala istoricelor care fac mai multe clase decat tot restul lumii, si la fiecare sunt concurenti cel mult cati sa umple treptele podiumului...
Titluri se dau la fiecare grupa,.apoi fiecare clasa din grupa. Pt Open, spre deosebire de european, se iau in calcul la fiecare etapa timpii in absolut, indiferent de grupa si clasa, apoi punctele alea se insumeaxa si astfel se face clasamentul Open anual si Hora iese campion. De aici si nemultumirile si discutiile, cei cu turisme (si clase/grupe constituite) ar prefera modelul european unde campionul absolut nu e cel mai rapid ci conteaza cati adversari a avut la grupa lui.
Mai bine de atat nu stiu daca pot explica.

Last edited by john17; 07-06-14 at 15:39.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 15:50   #4487
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=racerVTM;5714060][QUOTE=cornel1955;
sobolan ce esti...bagati mintile in cap c......................este usor sa scrii abureli pe net si bagi zanzanie intre oameni care se cunosc de o viata...vezi de fiarele tale acolo si stai la distanta de topicul asta...

spor la restaurarea Easterului de la Resita . Cu stima ... P. R.[/QUOTE]

Nu va fi nici un fel de restaurare...asa cum nici acum 1 an nu a fost...cineva sia bagat "coada" si nu stiu cine este....dracu'....TG86 poate il voi face la mine in curte...la Resita Never !!! eu sunt omul care tace si face...mi se spunea "MUTUL"...pacat de proiect daca omul cu banii nu stie ce sa faca cu ei si e "vrajit" de unul si de altul....
cu aceiasi stima CB!!!
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 07-06-14 at 16:12.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 17:36   #4488
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,un pic mai mult am inteles,raman la parerea mea CARE NU CONTEAZA ca sint prea multe grupe si clase,de acolo si putini participanti pro grupa,clasa
Open,daca este asa ii inteleg pe cei cu turismele,caci nu au nici o sansa impotriva lui Hora,care de fapt nu se poate bate decit singur,in sfirsit sa lasam regulamentul,sasi bata alti capul
John,cea ce te fascineaza pr tine,a fost si pentru mine fascinant,eu pe atunci mias fi dorit citeva piese,care erau foarte importante si greu de facut,din pacate atunci nu a fost posibil aici o lista
-uniball industriale ale noastre confectionate primeau foarte repede joc
-telescoape reglabile noi leam confectionat/modificat dar pentru reglaj trebuiau demontate,din nou umplute cu ulei si nici prea etanse nu au fost in monococa au fost montate pe dos,de aceea compensare cu ulei vezi poza cu monococa aici in forum
-arcuri telescoape ale noastre erau bine calculate pe hirtie,dar tratamentul termic era empiric,nu prea iesea ce voiam noi
-etriere de frina eu personal cu frinele nu am fost multumit nici o data cele de Dacia erau flotante,grele si nu prea efective,eu am construit ca model,ai sazici acuma ca sint trasnit,un etrier din AL dublu,cu doua pistoane mult mai bun,dar nu am avut voie sal folosesc,nu provenea de la vreo masina din tarile socialste
-furtunele de frina altceva nu am avut
Motorul nu intra aici in discutie,fiind un capitol separat
Cornele,asa cum am vazut regulamentul,nici eu nu asi restaure pe TG86 bani arncati,munca degeaba ce sa faca cu el la grupa D Hora are o masina de gaurit electrica si se pare ca ceilalti numai masin de gaurit manuale.vezi cine face mai repede o gaura de 10mm intro table de otel
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 18:33   #4489
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Buna asta cu masina de gaurit!
Etrierii Lada nu ar fi fost o optiune? Erau ficsi si cu 2 pistonase, nu mai tin minte daca fonta sau Al...
Clar nu te poti bate la D cu un Easter de pe vremuri, dar cate o cupitza tot iei ca de regula sunt 2 masini la start la grupa, desi toate ar fi cel putin 4 buc (2 D si 2 E, Legend-ul si o Norma achizitionata recent de Radu Fenyo care avea/are si Radical-ul). Dar nu e pont. Daca s-ar strange macar 3 masini s-ar putea eventual face lobby pt o clasa de formule istorice, cel putin o masina exista si e functionala, s-a si dat acum 2 sau 3 ani Lory Borbely cu ea.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 19:24   #4490
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
............... la grupa D Hora are o masina de gaurit electrica si se pare ca ceilalti numai masin de gaurit manuale.vezi cine face mai repede o gaura de 10mm intro table de otel
diferenta de azi , de la Brasov , intre o masina de gaurit electrica si una manuala

1. Lucien Hora Lola B99/50 00:02:18.248
2. Horatiu Ionescu Cristea Ferrari 458 H4 00:02:25.139
3. Ovidiu Zaberca Mitsubishi Lancer Evo 8.5 00:02:26.443
4. Daniel Onoriu Mitsubishi Lancer Evo VI 00:02:28.955 ( motor spart-abandon)
5. Paul Andronic Mitsubishi Lancer Evo IX 00:02:28.962

Si mai zicea cineva ca motorul nu conteaza prea mult. Maine , pe concurs , deja vor curge lacrimi .

Last edited by racerVTM; 07-06-14 at 19:28.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 19:24   #4491
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,de ce nu am folosit etriere de Lada,nu mai stiu,probabil ca aveau un dezavantaj ca altfel ar fi fost folosite,poate ne poate spune mai mult specialistii Lada de aici din Forum incet imi pun intrebarea ce au folosit rusii,am aici o poza cu o Estonia cred ca 21,ce fel de etrier este nu stiu
Norma se incadreaza atunci la grupa D?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bremssatel.jpg
Views:	83
Size:	43.1 KB
ID:	2994650  
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 19:29   #4492
albert_md2004

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Albert,cintarul reglabil este foarte simplu,iti trebuie doar 2 pompe frina simplu circuit,una pentru fata,cealalta pentru spate,pe care le montezi una linga alta,paralel cu distantza intre ele sa spunem 100mm ambele tije care ies din pompe le unesti cu o tija filetata pe care se plimba o mufa tot cu filet,daca mufa este pe mijloc si apesi pedala frina,pirghile fiind egale ca lungime,frineaza fata spate la fel,daca muti mufa se schimba lungime pirghilor,automat raportul,fata spate sper ca ai inteles,daca nu am sa incerc sa fac un desen
am cam inteles despre ce e vorba, dar un desen, daca se poate, ar face cat o mie de cuvinte.
multumesc!
albert_md2004 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 19:35   #4493
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
J................................................
Cornele,asa cum am vazut regulamentul,nici eu nu asi restaure pe TG86 bani arncati,munca degeaba ce sa faca cu el la grupa D Hora are o masina de gaurit electrica si se pare ca ceilalti numai masin de gaurit manuale.vezi cine face mai repede o gaura de 10mm intro table de otel
Heheeeeee , BRAVO!!! eu am vb la telefon cu omul cu "banii" si iam propus o varianta de a mea daca vrea rezultate sportive, daca vrea restaurare istorice este alta treaba....pai si cu p..a in c.r si cu sufletul in rai nu se poate...sper Doru sa citeasca asta si sasi ia gandul de la TG86...TG86 poate fi facut numai la mine in garaj si cu acordul tau bineinteles si incadrat la grupa respectiva...Hora este cu treaba lui noi cu Easterele de epoca...apropo ! 3000 de euro unsasiu de LOLA si restul bani aruncati pt ce???? pt nimic decat satisfactie personala...aia dincolo se bat si risca viata pt bani multi...la noi iti face o cruce de lemn de 17 lei si asta e
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 19:42   #4494
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by albert_md2004 View Post
am cam inteles despre ce e vorba, dar un desen, daca se poate, ar face cat o mie de cuvinte.
multumesc!
iti fac eu desen cum era la mine, nu te mai stresa atat ) eu leam facut cu 3 unibaluri de fi8 de avioane si reglam fata-spate cum vroia muschii mei...maine ai desenul handicapat al meu ....putei sa jonglezi franele cum vroiai
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 19:47   #4495
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

SUNTEM LA PAGINA 300 SI TREBUIE SARBATORITA CINE DA DE BAUT ???? John esti la rand )

Last edited by cornel1955; 07-06-14 at 19:50.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 19:50   #4496
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

hai sa o luam pe rind
Albert,am sa fac un desen zilele urmatoare,promit
Racer,daca studiezi timpi de la Brasov.este exact ce spun eu locul 2pina la 5 diferentza minimala,cu toate ca banuisec ca cei patru au mers la blana,pe cind Hora cu 7sec avantaj.banui ca nu a stors totul din masina,nici nu are de ce
anexez 2 poze una cu echipa CSMR,ca sa vada si Petrica ipcc ce tinar a fost tatal lui in 83 si a doua poza cu 6 piloti de easter,am fost pe atunci mai multi la festivitatea de premiere,decit astazi la grupa D
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	CSMR+bucarest premium.jpg
Views:	76
Size:	71.5 KB
ID:	2994651  
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 20:05   #4497
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Ce tineri eram ,mai ales eu(care sunt in poze ca eram ascuns) si ce neam boshorogit acum mai ales voi ...poza a 2-a este facuta de sotia mea in 1986 la festivitate de premiere de la Bucuresti...daca terminam anul competitional probabil eram campion....asa a fost sa fie ...Tibi stie de ce vorbesc
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 21:03   #4498
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Probabil s-a vrut cāt mai mulți campioni, īmpărțindu-se așa grupele.

Last edited by Rusanescu; 07-06-14 at 21:09.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 21:04   #4499
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
John,de ce nu am folosit etriere de Lada,nu mai stiu,probabil ca aveau un dezavantaj ca altfel ar fi fost folosite,poate ne poate spune mai mult specialistii Lada de aici din Forum incet imi pun intrebarea ce au folosit rusii,am aici o poza cu o Estonia cred ca 21,ce fel de etrier este nu stiu
Norma se incadreaza atunci la grupa D?
paharele cu lichid sunt mai jos ca pompele...cred ca tragea pompa exact cat ii trebuia sa mearga...inteligenta de la Estonia nu stiu ce etrieri foloseau dar stiu ca la mine erau polizati si aia...nu sa rupt nici unul
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 21:11   #4500
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Vii maine pe Poiana Cornel? Dau eu de baut!
Aia voiam si eu sa zic, nu cred ca tragaciul bormasinii electrice a fost apasat 100%... In mod normal nu are concurenta, poate doar Tatuus-ul de 3l sa ii poata pune probleme.
Norma (sper sa fi retinut bine si sa nu fie alta dihanie), ca si Radical de altfel, ar fi gr E, dar cum sunt comasate D (masini de formula) si E intra tot la "bormasini electrice". Pe langa care, sa recunoastem, un Easter nu poate fi decat un soi de burghiu din trusa de traforaj, parca vrila se numea...
"Cantar" din ala pt frana gasesti in orice catalog cu produse de motorsport si iti poti da repede seama ce si cum. Fata de repartitor/limitator de presiune e un soi de bormasina electrica pe langa burghiul manual
In poza postata de Tibi paharele sunt deasupra pompelor, poate doar etrierii sa fie nitel mai sus dar nu-mi pot da seama exact din cauza unghiului din care e facuta poza. "Plestile" alea rotunde nu stiu ce ar putea fi, dar altfel etrierul seamana a Lada. Iaca si poza cu el, cilindri par din Al dar calaretul cred ca e fonta.
Sigur la istorice s-a vrut sa nu plece nimeni acasa cu mana goala, acum daca e sau nu in spiritul sportului nu sunt eu in masura sa ma pronunt...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pedalier.jpg
Views:	57
Size:	23.7 KB
ID:	2994793   Click image for larger version

Name:	cantar frana 1.jpg
Views:	54
Size:	5.1 KB
ID:	2994794   Click image for larger version

Name:	etrier Lada.jpeg
Views:	45
Size:	16.0 KB
ID:	2994803  


Last edited by john17; 07-06-14 at 21:22.
john17 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -