Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 06-06-14, 10:41   #4471
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Racer,cea ce stiu sigur este ca a folosit cutia alfa,unde a modificat rapoartele,si a inlocuit "coada"aia lunga pe care era timoneria cu un capac,discurile erau pe cutie
Uite vezi , de acest motor uitasem , merge perfect pe un Easter , mai ales ca ai si frane bune pe discuri mari langa cutie . Un alt exemplu de motor ce poate fii folosit pe Easterul de la Resita , acela in curs de restaurare si care inca mai poate fi gasit prin dezmembrari de auto .
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 10:43   #4472
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=albert_md2004;5713914]putin offtopic, sper sa nu dati cu pietre,

nu da nimeni cu pietre . Si asa pe aici numai TG duce greul povestirilor , orice este binevenit si primit .
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 12:19   #4473
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Hallo Albert,eu personal ma bucur cind vad ca mai exista entuzisti care se incumeta la astfel de modificari,mai ales in situatia cind nu ai posibilitatea sau limitata cu bani multi si timp lung de asteptare,de a confectiona diferite piese
am inteles bine,motor Alfa sud cutie VW cu 4trepte? cum vrei sa rezolvi problema caldurii in masina,caci presupun ca racirea o rezlolvi cu un radiator plasat in fatza,sau?
in orice caz iti doresc spor la treaba si mult succes.
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 18:54   #4474
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=racerVTM;5713923]
Quote:
Originally Posted by albert_md2004 View Post
putin offtopic, sper sa nu dati cu pietre,

nu da nimeni cu pietre . Si asa pe aici numai TG duce greul povestirilor , orice este binevenit si primit .
"duce greul povestirilor" ,esti si poet acum...cine a dus greul pana acum ?..pana ai aparut tu ?...ii faci curte lui Tibi sobolan ce esti...bagati mintile in cap cu alfa sud ca iei tzeapa...sunt motoare de 2oo CP de 3 ori mai usoare si 18.000 rpm si lasa Easterele in seama altora care deja au facut asa ceva....ultimele posturi mau scarbit si cel mai destept cedeaza...este usor sa scrii abureli pe net si bagi zanzanie intre oameni care se cunosc de o viata...vezi de fiarele tale acolo si stai la distanta de topicul asta...vei invata multe(daca taci din gura)...voi aparea cand voi considera ca acest topic este moderat corect lucru care nu sa dovedit pana acum ...rog moderatorii sa ii dea ban acestui individ mare "specialist"...eu ma duc la ale mele...Tibi si pt multi altii SORRY !
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 19:38   #4475
albert_md2004

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Hallo Albert,eu personal ma bucur cind vad ca mai exista entuzisti care se incumeta la astfel de modificari,mai ales in situatia cind nu ai posibilitatea sau limitata cu bani multi si timp lung de asteptare,de a confectiona diferite piese
am inteles bine,motor Alfa sud cutie VW cu 4trepte? cum vrei sa rezolvi problema caldurii in masina,caci presupun ca racirea o rezlolvi cu un radiator plasat in fatza,sau?
in orice caz iti doresc spor la treaba si mult succes.
cutia de viteze e cea a masinii, cu 4 viteze, nu prea e ce adapta pe acolo sau daca e, e foarte greu, cel putin pt mine. exista 4 tipuri de cutii de viteza de kafer- scurta, medie si lunga pt cea manuala si una automata.
cu incalzirea se rezolva usor cu o aeroterma interna cuplata la motorul racit pe apa, ceva gen aro sau vreo duba, pe la modele astea aerotermele nu-s incastrate in bord. dar broastele mele nu sunt masini de zi cu zi, asa ca iarna someaza.
am trei broaste din care una are motorul original racit pe aer de 1600cmc, ce va trece in curand la turbo, funtionala si mergatoare, o a-2-a trecuta deja pe apa cu un motor de dacia nova de cupa, inca in durerile facerii si a-3-a cea rosie ce va fi cu motorul de alfasud.
la cea cu motorul dacia de cupa, radiatorul este pus in fata masinii si decupata fusta fata pentru aerisire. am descoperit ca radiatorul de dacia papuc merge perfect in fata masinii, cu 2 electroventilatoare. cred ca voi merge pe aceeasi reteta si pe cea rosie.
poze n-am pt exemplificare, decat in laptoapa de acasa....acum sunt la munca, de garda..
__________________
just_doctor
albert_md2004 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 20:34   #4476
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Albert,sper cind esti gata,sa vedem niste poze,pina atunci inca o data spor la treaba
cea ce priveste motor de alfa in Easter cred ca poate fi montat,cu multa bunavointza in cadrul TG 86,dar atunci nu mai este Easter,ci cu totul altceva,eu nu cunosc grupele sau clasele din VTM,si,nu vreau sa ma repet,dar noi nici nu stim pentru ce sa fie restaurat,de exemplu la liber cel mai mare motor Alfa sud este sprint QV,1,7 cu 118 CP serie,chiar frizat nu stiu daca ajunge la 200CP,cam putin pentru Lola lui Lucian
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 20:54   #4477
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=cornel1955;
sobolan ce esti...bagati mintile in cap c......................este usor sa scrii abureli pe net si bagi zanzanie intre oameni care se cunosc de o viata...vezi de fiarele tale acolo si stai la distanta de topicul asta...

Ok, Cornel , no problem , nu mai scriu nimic si nu mai comentez nimic, Eu nu fac lumea in toate felurile si nici nu bag zazanie intre cineva , daca tu asa intelegi , SORRY. Sa stii , chiar sunt INCANTAT sa iti citesc viitoarele tale posturi pe aici ...... spor la restaurarea Easterului de la Resita . Cu stima ... P. R.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 22:04   #4478
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Actualmente orice masina de formula intra la grupa D, limita e 3000cmc anul asta si cica 2000 la anul, dar e subiect de discutii. A, si parca 1600 pt motoare de moto. In rest poti sa faci ce vrei din ea, parca sunt ceva limitari la gabarit, elemente aerodinamice, masa minima si console. La istorice nu cred ca se incadreaza, oricum acolo sunt la clase cat sa nu plece nimeni fara cupitza si nu mi-am incarcat memoria cu regulamentul lor... Dar despre formule istorice nu cred ca e prevazut ceva.
Si, daca tot se discuta,.intreb si eu: de ce boxer de Alfa si nu de Subaru pe broasca? Ca e o vorba, sa ai o Alfa e ca si cum ai fi insurat cu o curva

Last edited by john17; 06-06-14 at 22:09.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 22:55   #4479
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

ce motor are Tatuus a lui Dumitrescu? ce masini de formula sint inscrise in VTM anul acesta?
cea ce priveste TG 86 eu am sa continuicu "serialul"si sa descriu cum am conceput si construit masina ATUNCI,cu posibilitatzile pe care leam avut,conform regulamentului Easter de atunci ce sar putea face astazi,este alt subiect,bineinteles cu ce stiu eu astazi,cu noi posibilitatzi technologice, asi fi construit altfel,nu stiu daca mam exprimat clar,ca sa inteleaga toti ce vreau sa spun
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-14, 23:05   #4480
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Numai 2 la grupa D.
Hora Lucien Lola
Raduta Costel Legends Car
Attached Files
File Type: pdf inscrieri.pdf (61.0 KB, 17 views)
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 00:37   #4481
albert_md2004

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Si, daca tot se discuta,.intreb si eu: de ce boxer de Alfa si nu de Subaru pe broasca? Ca e o vorba, sa ai o Alfa e ca si cum ai fi insurat cu o curva
in zona mea nu am gasit motor boxer de subaru, iar experienta mea cu alfele dateaza de ceva vreme. am spus intr-un post mai vechi, prima mea masina a fost o alfa romeo giulietta 2000 cmc, din 1986, a carui motor, dupa dezmembrare, a ajuns la puiu groapa pe giulia lui...
Inseamna ca eu la o masina si 2 motoare am avut o curva si jumatate? )))))))))
albert_md2004 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 05:33   #4482
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

"Julieta" avea motor in linie, cursa lunga, nici o legatura cu boxerul. Ma rog, doar ca e tot Alfa. Ideea e ca te invidiaza toti barbatii dar iti mananca banii, cate curve au fost calculezi singur!
Legend Car-ul inscris la Poiana de fapt si de drept e de grupa E, insa conform regulamentului au fost comasate D+E datorita numarului mic de concurenti.
Tatuus-ul lui Andrei Dumitrescu a avut initial Renault 2l (vechea formula Renault), incepand din 2013 (sau 2012 sfarsit, nu mai retin exact) i-au pus Nissan V6 de 3l, parca de pe un Maxima au luat motorul-baza. Totul - sasiu si motor - a fost modificat integral de Dumitresti "in house".
Tocmai constructiile din acea vreme ma fascineaza pe mine in topicul de fata, acum normal ca altele sunt conditiile, informatia samd, dar in anii '80 era o realizare mai mare - zic eu - sa faci o masina plecand de la niste teava "vrac" decat ar fi acum sa aduni niste piese de-a gata. Desi nici cu toate piesele luate dupa catalog nu e simplu sa le potrivesti laolalta, si sa mai si mearga bine, d'apoi cand le faci "din pila"!

Last edited by john17; 07-06-14 at 05:36.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 09:47   #4483
albert_md2004

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

in posturile anterioare cornel spunea ca a folsit pt frana cantar reglabil. cantarul reglabil e tot una cu limitatorul / repartitorul de frana? a fost facut reglabil "in casa" sau cumparat asa?
daca a fost facut "in casa" m-ar interesa cum?

Last edited by albert_md2004; 07-06-14 at 09:57.
albert_md2004 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 11:22   #4484
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Albert,cintarul reglabil este foarte simplu,iti trebuie doar 2 pompe frina simplu circuit,una pentru fata,cealalta pentru spate,pe care le montezi una linga alta,paralel cu distantza intre ele sa spunem 100mm ambele tije care ies din pompe le unesti cu o tija filetata pe care se plimba o mufa tot cu filet,daca mufa este pe mijloc si apesi pedala frina,pirghile fiind egale ca lungime,frineaza fata spate la fel,daca muti mufa se schimba lungime pirghilor,automat raportul,fata spate sper ca ai inteles,daca nu am sa incerc sa fac un desen
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-14, 14:17   #4485
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Mitica,multumesc tare pentru informatii,dar,din pacate in loc de lumina sa facut si mai intuneric in capul meu poate este devina virsta
eu am incercat sa inteleg cum sint impartite clasele si grupele,dar nu am prea reusit deci de la inceput
ce exista
gr.A
gr.N
gr.H
gr.D
gr.I1
gr.I2 asta in centralizator insccrieri,grupa B1,B2,B3 nu apare
ce inseamna de faptI1A1 Ciolan Alexandru Mini Cooper sau i2 B1.pe scurt,poate este mai simplu la ce grupa sau clasa se decerne titlul de campion,cite titluri sint de fapt,Lucian Hora daca nu are clasa dar in clasamentul general a adunat cele mai multe puncte,ce titlu primeste la incheiera campionatului pentru mine totul nebulos
pe vremea mea campion national,vice si locul 3 gr,N,A.Easter B8,gr.C si gata Acuma?
TG53 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -