Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 29-05-14, 20:29   #4396
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Nu de gratis era vorba, ci ca se putea atunci si acum nu!
.................................................. ... Diferentialul blocabil se foloseste la off road, dar e vorba de teren cu aderenta scazuta. In nici un caz nu cred ca un monopost ar fi "drivable" cu o astfel de solutie.
Touchee...ai dreptate dar in Turbomecanica sunt firme particulare care cred ca fac si giumbushlucuri deastea....cu diferentialul blocat la "formule" ai toate sansele sati rupi gatul
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 20:35   #4397
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

flansele sint metal cu cauciuc vulcanizat,intradevar scurte ca sa incapa intro limuzina,provin de la Franz Albert un austriac care facea tuning,

merge si fara intermediare de cauciuc, problema mare este ca transmite caldura mare la carburatoare si iti fierbe benzina in ele .
uite aici galerie pentru 2x 40 Weber DHLA or 40 Dell'orto DCNF
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dellorto flansa.jpg
Views:	50
Size:	75.7 KB
ID:	2991193  
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 20:52   #4398
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=john17;5711293]Nu de gratis era vorba, ci ca se putea atunci si acum nu!
Racer, blocul Lada e cu totul diferit fata de bialbero! Care stiu si eu ca s-a pus pe multe modele, dar toate vechi si de negasit acum la dezmembrari. A existat si varianta cu 16 supape pe blocul ala, capacitati intre 1.6 si 2l. Motorul Lada nu are corespondent in productia de serie Fiat.

uite aici , sa imi zici care este diferenta intre blocul de LADA ( cine il cunoste il stie ) si cel de Fiat 132, 125 , Lancia si Fiat Croma si Lancia Thema 1.6 si 1.8 .
Nu este nici una, deci daca vreti un motor pe Easterul de la Resita , aveti orice varianta doriti sa urcati un motor de LADA pe culmile puteriiiii . Glumesc, dar este real , acum este orice varianta sa modifici acel motor bine si destul de repede din dezmebrari , numai niste axe noi trebuiesc race .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	engine Fiat 1.jpg
Views:	52
Size:	131.0 KB
ID:	2991197   Click image for larger version

Name:	engine lada 1.jpg
Views:	51
Size:	63.7 KB
ID:	2991198   Click image for larger version

Name:	engine Lancia 1.jpg
Views:	48
Size:	104.8 KB
ID:	2991199  

Click image for larger version

Name:	engine Lancia 2.jpg
Views:	51
Size:	100.8 KB
ID:	2991200   Click image for larger version

Name:	engine Lancia 3.jpg
Views:	40
Size:	136.2 KB
ID:	2991201   Click image for larger version

Name:	fiat 125 engine.jpg
Views:	57
Size:	102.9 KB
ID:	2991202  

racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 20:59   #4399
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Excelent,motoristii intre ei,innma,ce doresti mai mult
.................................................. .................................................. ..
lustruirea canalelor,pe vremea noastra se spunea ca trebuie sa fie oglinda,astazi,dupa cercetari moderne sa ajuns la concluzia ca este mai bine sa fie mai aspre curgerea laminara pe peretzi face ca viteza amestecului este mai mica,plus influentzeaza calitatea amestecului in rau,foarte greu pentru mine de explicat in limba romana am participat acum vreo 10 ani la un curs organizat de BMW unde neau explicat si cu material video Ambreiajul si al meu a fost ceva in genul pozelor lui Cornel,dar cu trei foi
Pai si in concluzie ce facem ??? mai lustruim sau facem canale helicoidale in canale si dam gauri cu spiralu' ?...mi se pare cam aiurea si ilogic cum au ajuns cei de la BMW la concluzia asta...aia oricum sunt doxa de carte dar nici unii dintre noi nu suntem prosti...INTREBARE provocatoare ca tot sa ajuns aici : lustruim sau exista ceva ce ei nu vor sa spuna in privinta canalelor care sunt foarte importante ? cine stie sa raspunda
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:14   #4400
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

se foloseste inclusiv in F1 , blocarea diferentialului ,

This allows the sport car wheels to roll at separate speeds to each other when the car is entering the corner, then as the driver comes back on the power, the differential will slowly lock up to avoid the inside, unloaded wheel spinning. Of course, like most things on a Formula One car, this is all electronically controlled, and can be programmed into the car -

In fact, until it was banned, there was a button on the steering wheel which drivers could press to manually lock or release the diff as they pleased, enabling them to get better traction out of the corners.

http://www.formula1-dictionary.net/differential.html
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	differential_f1.jpg
Views:	34
Size:	54.8 KB
ID:	2991224  
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:15   #4401
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Mam hotarat...maine imi fac un Easter cu motor din dezmembrari, schimb numai axele, segmentii din sarma de aluminiu si diferential sudat....va dau o sticla de coniac sami cantati si mie la groapa ....
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:21   #4402
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Pai si in concluzie ce facem ??? mai lustruim sau facem canale helicoidale in canale si dam gauri cu spiralu' ?...mi se pare cam aiurea si ilogic cum au ajuns cei de la BMW la concluzia asta...aia oricum sunt doxa de carte dar nici unii dintre noi nu suntem prosti...INTREBARE provocatoare ca tot sa ajuns aici : lustruim sau exista ceva ce ei nu vor sa spuna in privinta canalelor care sunt foarte importante ? cine stie sa raspunda
daca este sa o luam tehnic ( sa stam stramb si sa gandim drept ) tehnologia se numeste SWIRT ( si se foloseste la tot ce este masina diesel , euro 5 minim ) , adica se introduce pe o supapa de admisie aer si apoi si pe cealalta de la acelasi cilindru ( bineinteles unde sunt 4 supape pe cilindru, si un rand de 4 supape de admisie au clapete pe ele , cu deschide progresiva ) pentru a produce o turbionare de aer in cilindru . Poate la asta se referea si BMW , cand spunea ca sunt bune ceva canale , sa produca o turbionare a amestecului de aer + benzina , poate cine stie , o arde mai exploziv , poate , imi dau si eu cu parerea . In schimb la motoarele aspirate , orice obstacol sau aderenta in calea amestecului aer benzina produce acumulare de picaturi si amestecul devine neomogen si nu arde bine.

Last edited by racerVTM; 29-05-14 at 21:45.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:24   #4403
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
se foloseste inclusiv in F1 , blocarea diferentialului ,

This allows the sport car wheels to roll at separate speeds to each other when the car is entering the corner, then as the driver comes back on the power, the differential will slowly lock up to avoid the inside, unloaded wheel spinning. Of course, like most things on a Formula One car, this is all electronically controlled, and can be programmed into the car -

In fact, until it was banned, there was a button on the steering wheel which drivers could press to manually lock or release the diff as they pleased, enabling them to get better traction out of the corners.

http://www.formula1-dictionary.net/differential.html
deci aici scrie clar , ca se bloca diferentialul in curbe mai ales ca roata din interior sa nu patineze si sa aiba mai buna tractiune la iesirea din curbe
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:25   #4404
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele,intrebarea ta este foarte usor de raspuns daca ai ocazia sa vezi o chiulasa de motor M BMW,uitate la un canal de admisie,ca suprafatza arata ca smigeluita asa trebuie sa arate suprafatza si nu lustruita oglinda,asta este totul,BMW stie ce spune da pe Google BMW FIZ este centrul de cercetare si inovatzii BMW cu cca.15000 angajatzi totzi ingineri si mai mult,si atunci ai sa intelegi cum au ajuns la aceasta concluzie
Racer,intrebarea ta ce priveste motorul pentru restaurarea Easterului este justificata,dar atita timp cit cei direct involvatzi nu spun nimic,noi putem numai specula,daca vor intradevar,unde si la ce clasa sa corespunda,ce vor de fapt sa faca cu el si asa mai departe,cea ce priveste blocul de Lada,este un bloc stabil,poate fi comparat cu blocul BMW 1500,si pe baza acestui bloc poate fi construit un motor bun
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:26   #4405
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Mam hotarat...maine imi fac un Easter cu motor din dezmembrari, schimb numai axele, segmentii din sarma de aluminiu si diferential sudat....va dau o sticla de coniac sami cantati si mie la groapa ....
Glumele sunt bune, dar ce motor se va folosi pe Easterul de la Resita??? , nu raspunde nimeni .
Ca nu cred ca se vrea sa se faca un Easter de muzeu , se va merge pe el presupun in vreo coasta ceva ??? NU ??? sau gresesc ???

Deranjez cumva cu intrebarea asta ???
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:36   #4406
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
vroiam sa le demonstrez cum se poate face un Easter in 2 luni de zile...aveam si motorul de Lada 150 CP
eu incercam sa ajut cu solutia mea de a realiza acum un motor de LADA de 150 cai , de care se vorbeste mai sus, dar cred ca este doar o vorba in vant ca exista asa ceva in curtea cuiva acum . Se poate realiza acum usor , doar din piese care le gasesti la dezmembrari , inainte era o himera asa ceva , dar in fine, sa urmarim postul mai departe cu evolutia Easterului de la Resita . Motorul Fiat 132 de 1600 ( 80 x 80 ) a avut de fabrica 105 cai fara nimic altceva , deci cu axe race si carburatoare doua duble , il urci usor in 150 cai , pentru cunoscatori doar .

Last edited by racerVTM; 29-05-14 at 21:48.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:39   #4407
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Identice zici (Lada si Fiat)?! Unul pe lant, celalalt curea, unul cu delcoul vertical si asezat pe suprafata de sus si celalalt oblic pe un bosaj mai jos etc. Mi-e lene sa mai caut acum cote de lagare, alezajul difera oricum, implicit cursa. Ce seamana intr-adevar e prinderea pe cutia de viteze, dar si acolo e o chichita. 150cp din dezmembrari, la 1.6?! Poate cu motor de Honda, nu bialbero din anii '70-80!
"The differential will slowly lock" nu prea inseamna axa rigida! Scrie si acolo ca permite viteze diferite intre roti la intrarea in viraj! Dar poti experimenta la Eloncia, oricum diferentialele sunt si scumpe si "calcaiul lui Ahile" la modelul in cauza!

Last edited by john17; 29-05-14 at 21:43.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:40   #4408
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Racer,intrebarea ta ce priveste motorul pentru restaurarea Easterului este justificata,dar atita timp cit cei direct involvatzi nu spun nimic,noi putem numai specula,daca vor intradevar,unde si la ce clasa sa corespunda,ce vor de fapt sa faca cu el si asa mai departe,cea ce priveste blocul de Lada,este un bloc stabil,poate fi comparat cu blocul BMW 1500,si pe baza acestui bloc poate fi construit un motor bun[/QUOTE]

Eu intrebam doar si nu faceam glume, ca s-a tot discutat de cei in cauza , de una de alta dar de motor , nimic , si nu stiu eu , dar cred ca o parte importanta este si motorul si cutia de viteza . Cadru ( sau sasiul) fiind deja facut deja de tine , iar a sabla ceva si a monta la loc nu trebuie o echipa de mari tehnicieni , mecanici si piloti , asa cum sunt cei in cauza . si stima lor pentru asta , dar intrebarea ramane .
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:44   #4409
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Identice zici (Lada si Fiat)?! Unul pe lant, celalalt curea, unul cu delcoul vertical si asezat pe suprafata de sus si celalalt oblic pe un bosaj mai jos etc. Mi-e lene sa mai caut acum cote de lagare, alezajul difera oricum, implicit cursa. Ce seamana intr-adevar e prinderea pe cutia de viteze, dar si acolo e o chichita.
"The differential will slowly lock" nu prea inseamna axa rigida! Scrie si acolo ca permite viteze diferite intre roti la intrarea in viraj! Dar poti experimenta la Eloncia, oricum diferentialele sunt si scumpe si "calcaiul lui Ahile" la modelul in cauza!
se vede ca nu s-a pus mana pe chei si montat ceva sau mai ales modificat ceva , mecanica nu inseamna cumpar piesa si o montez si aia este , daca merge merge daca nu e, nu e bun fabricantul , este departe mecanica de vorbe si pilotajul de stat in spatele volanului . scuze , daca supar cumva . repet , scuze

Last edited by racerVTM; 29-05-14 at 21:57.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 29-05-14, 21:46   #4410
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Thumbs down Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

De la sasiul aparut in poze pana la masina e nevoie de mult mai mult decat motorul! Daca am inteles bine nu mai exista brate si fuzete, dar poate stiii unele "plug & play" pe la dezmembrari...
Deja cred ca am batut destul campii, si nu tocmai cu gratie.
P.S. Pe chei pun mana zilnic, altfel nu pot descuia usa sa ajung la tastatura! Sau te refereai la tine, ca nu m-am prins?

Last edited by john17; 29-05-14 at 21:49.
john17 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -