Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 21-06-14, 12:21   #4696
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

astupal,nu ai nevoie,eu banuiesc ca a fost ptr.avansul vacumatic
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-14, 13:43   #4697
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Asa pare, dar cu vacuum prelevat de pe un cilindru sau chiar 2 va pulsa variind avansul, total neindicat!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-14, 16:14   #4698
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

daca montezi 2 carburatoare orizontale,presupun ca este si la motor ceva facut,de avans vacumatic nu mai ai nevoie,asta functioneaza si asa numai atita timp cit sint clapetele la carburator inchise.Important,daca folosesti delcoul original este fixarea platoului,sa nu sa roteasca necontrolat
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-14, 16:19   #4699
albert_md2004

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

motorul e un 1600 cmc de cupa nova, cu 2 dellorto-uri de 40 si aprindere electroinca, deci stutul va veni astupat..
multumesc mult!

Last edited by albert_md2004; 21-06-14 at 16:25.
albert_md2004 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-14, 18:34   #4700
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

am sa continui cu serialul,constructia lui TG 86,intre timp am montat un mototr Lada,am construit o placa de adaptare intre motor si cutie,la cadru,brate,scaun,pedale a lucrat cel mai mult tata,ajutat de un prieten al meu,sudor,telescoapele.arcurile plus caseta de directie,au fost facute in uzina,caseta de directie a fost o piesa speciala,cu alt raport am vazut in poze cu cadrul,postate de Nelutzu,caseta mai exista,nu stiu in ce stare,dar este un punct de plecare,eu intre timp mam ocupat mai mult de motor,de ambreiaj,cutie,,din pacate timpul meu era limitat,fiind in productie,dar in fiecare zi faceam cite ceva,si asa ca in primavara a fost masina in mare gata,dar fara carena
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-14, 18:37   #4701
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Lightbulb Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by albert_md2004 View Post
..........
Nu ai nevoie, cum a zis si Tibi ASTUPAL dar se face o pre setare la delcou functie de cat ridica in ture si cuplu...pt varianta mecanica se umbla la arcuri si contragreutati daca bagi unul electronic e mai simplu...bafta!
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-14, 18:51   #4702
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
..................caseta de directie,au fost facute in uzina,caseta de directie a fost o piesa speciala,cu alt raport .....................
eu am cumparat 2 casete de Trabant leam sudat la "oglinda" pe un calibru de centrare (pt ca Trabi avea o singura parte de comanda) si am modificat pasul dintilor si a rezultat un pinion de atac si un ax cu iesire st-dr filetat M14 pt unibaluri...din pacate am fost aproape de adevar, a iesit un pic mai scurta...oricum mam obisnuit cu ea si era ok
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-14, 19:40   #4703
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

nu imi mai amintesc cum era caseta de Trabi,tin bine minte ca si Werner a cochetat o vreme cu ea,nu mai stiu ce caseta de dierctie a montat
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-14, 17:13   #4704
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
nu imi mai amintesc cum era caseta de Trabi,tin bine minte ca si Werner a cochetat o vreme cu ea,nu mai stiu ce caseta de dierctie a montat
uite in poza de jos cum arata, iesire numai pe dreapta comanda bara de directie...mica , usoara, simpla si mam gandit eu atunci ca este cea mai buna solutie dar cu modificari drastice...modelele noi au 2 "iesiri" st-dr exact cum am conceputo eu si sunt clar inspirate dupa Moshu' ...a fost cea mai usoara caseta de directie pe vremea aia si in batalia cu kilogramele sia spus cuvantul...alta asa de usoara nu cred ca exista !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	trabi1.jpg
Views:	86
Size:	67.8 KB
ID:	2999789  

Last edited by cornel1955; 22-06-14 at 17:33.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-14, 17:41   #4705
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by INMT-Bucuresti View Post
La multi ani Ionut, multa sanatate si tot inainte.

Nea Tibi, cand aveti dvs timp de scris aici, dati-ne mai multe informati despre cutia secventiala, eu unul sunt interesat sa va ascult. De ceva vreme (seara), ma tot bate un gand necurat cu o asemenea cutie, dar stau la umbra deocamdata.
Sa auzim de bine
Eu zic sa renunti pe moment la secventiala...este f complicat si nu ai timp sa mai faci si asta...dai drumu' cu motorul si cand stii ce ai scos din el si merge brici te "joci" dupa aia la cutie...cutia se face dupa chipul si asemanarea motorului si nu invers ...Baga mare (si poze email) si sauzim de bine ca vine apocalipsa !

Last edited by cornel1955; 22-06-14 at 17:44.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-14, 18:31   #4706
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
........................din pacate timpul meu era limitat,fiind in productie,dar in fiecare zi faceam cite ceva,si asa ca in primavara a fost masina in mare gata,dar fara carena
Stiu cum era Tibi si eu si toti faceam eforturi mari dar "dupa productie" si mai devreme de 3 dimineata nu ajungeam acasa...eu fiind "rasfatatul" clubului mi se mai ofereau portite in orele de program dar tot la 3 ajungeam acasa ...la E2 (la CMAK-FEA IFA)sefii mei miau acordat integral timp pt pregatirea Easterului...jos palaria...dar la ora 2 noaptea imi dadea sefu' telefon "Vino si iama de acasa si plecam la Cernavoda la centrala nucleara"...era intelegere, era pasiune din partea lor dar si eu trebuia sa ies "la interval" cu datoria fata de ei... locatia la E2 a fost in Policolor partea opusa Militari unde locuiam...acolo am avut onoarea sa cunosc un om deosebit care mia vazut "nebunia" de Easter ..locatie la 200de m de mine si pe nume Justin Capra...ce vremuri ...Anexez poza 2013 unde apare un reverse trike al marelui inventator (o roaba dupa parerea unuia de aici) unul am conceput si eu in 2012 pt a merge la VTM Honda CBR 600 serie... 105 CP 180 Kg...nu cred ca deranjaza pe nimeni faptul ca romanii au avut idei si conceptii peste altii de afara...nu este off-topic pt ca asa am inceput si noi cu unicate care toti se uitau la ele cu ochii beliti si ne intrebau "Ce e asta?"
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	iustin capra 1.jpeg
Views:	95
Size:	59.2 KB
ID:	2999806  

Last edited by cornel1955; 22-06-14 at 19:00.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-14, 19:07   #4707
albert_md2004

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

stiu ca ceea ce scriu eu e offtopic, dar voi v-ati "delectat" cu carburatoarele orizontale, atat in trecut unii, iar altii chiar si acum.
uitandu-ma mai bine la aprinderea mea electronica, aprindere de golf 2 adaptata sa mearga pe motorul de dacie, am vazut ca are capsula vacuomatica.
deci, avand un singur stut pt avans vacuomatic, cum fac sa iau vacuum la modul corect? raman la un singur stut si cu varierea avansului? dau inca 3 gauri? dar, am inteles, ca ar trebui facuta o egalizare a presiunilor si ca exista o teava care ar face asta, numita daca am inteles bine bara de egalizare a presiunilor... n-am gasit nimic pe net referitor la asa ceva.
cum fac toata treaba?
ms!
sper sa nu fi dat prea tare in balarii..
__________________
just_doctor
albert_md2004 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-14, 19:15   #4708
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by albert_md2004 View Post
stiu ca ceea ce scriu eu e offtopic, dar voi v-ati "delectat" cu carburatoarele orizontale, atat in trecut unii, iar altii chiar si acum.
uitandu-ma mai bine la aprinderea mea electronica, aprindere de golf 2 adaptata sa mearga pe motorul de dacie, am vazut ca are capsula vacuomatica.
deci, avand un singur stut pt avans vacuomatic, cum fac sa iau vacuum la modul corect? raman la un singur stut si cu varierea avansului? dau inca 3 gauri? dar, am inteles, ca ar trebui facuta o egalizare a presiunilor si ca exista o teava care ar face asta, numita daca am inteles bine bara de egalizare a presiunilor... n-am gasit nimic pe net referitor la asa ceva.
cum fac toata treaba?
ms!
sper sa nu fi dat prea tare in balarii..
fiind aici inca pt ca trebuie sa dispar vreo 3 zile iti raspund simplu :nu ai nevoie de vacuum...ramai numai "mecanic" sau electronic care daca te pricepi exista programe pe calculator si faci ce vrei cu aprinderea corect adaptata la un delcou cu senzor sau efect Hall...ce este asa de greu ? Dami PM si iti spun ce ai de facut este un c..at electronic care nu pot sal suport
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-14, 20:01   #4709
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Albert,treaba este foarte simpla DA VACUM NU AI NEVOIE;deci trebuie eliminat nu cunosc delcoul de golf,dar presupun ca capsula vacum este surubata de corpul delcoului si interior trebuie sa fie o tija care este cuplata cu platoul ,eu am confectionat o tabla pe ccare an fixato in locul capsulei,o tija sudata de tabla si celalalt capat fixat pe platou,care nu se mai putea misca este neaparat nevoie sa fie fixat asta este totul
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-14, 20:36   #4710
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
............eu am confectionat o tabla pe ccare an fixato in locul capsulei,o tija sudata de tabla si celalalt capat fixat pe platou,care nu se mai putea misca este neaparat nevoie sa fie fixat asta este totul
Bravo asta am facut si eu sa blochez avansul dar sa il si pot regla manual, prima faza, la Hall nu mai era nevoie am frezat din platoul de Al pana mia convenit mie unghiul Dwel...stricam un platou faceam altul...nu era problema, pana il ghiceam...cu captator de turatie si electronica nu am avut desi era interesant sa te joci cu condensatoare si rezistente sa obtii performanta !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -