Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 22-06-14, 20:44   #4711
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele,cea ce priveste CV,eu stiu ca tu nu leai prea iubit,dar dupa parerea mea este un ansamblu foarte important intro masina de curse,poate ar fi bina ca INMT sa ne spuna ce vrea de fapt sa faca,caci asa cum spune proverbul copilul care nu plinge,nu capata de mincare
Eu am fost "infectat" cu microbul CV inca de la moto de Werner,care compensa lipsa puterii motorului cu cutie foarte bine treptata,si sistemul a functionat si nu degeaba si marile concerne construiesc cutii sofisticate,cu multe trepte
eu tin foarte bine minte ca mentorul tau,Traian Macarie,pe care eu lam apreciat foarte mult,a modificat o motereta Carpati 70ccm care avea 8 viteze,Bultaco cu care am concurat eu a fost tot de el modifica,cind motocicleta a fost inca la Steaua,cutie originala 4 trepte,modificata 6 trepte cu pana
si la cursa de la Rasnov parca a scris John ca au fost multi care au mers sute de metri in limitator,nimic altceva decit o cutie rau adaptata,degeaba motor cu sute de cai,daca bate pasul pe loc,ca sa nu mai vorbesc ca motorul nu este prea fericit in limitator
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 24-06-14, 06:54   #4712
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Cornele,cea ce priveste CV,eu stiu ca tu nu leai prea iubit,dar dupa parerea mea este un ansamblu foarte important intro masina de curse,poate ar fi bina ca INMT sa ne spuna ce vrea de fapt sa faca,caci asa cum spune proverbul copilul care nu plinge,nu capata de mincare..........................
eu am zis ca nu leam iubit dar mie mi le faceau altii pt ca fara o CV adaptata la cat poate motorul poti sa te pipi pe ea de masina...acum te intreb eu pe tine : la 6 duble coasta-circuit cat aveam noi cate cutii adaptate la 12 curse poti avea ? ...eu ave/am una cu 4 coasta si una cu 5 circuit...aia cu 4 era de la Fane Iancovici +RIP 8/35 grup si preparata de Traian Macarie la pinioane ...aia de circuit era 9/34 sau 36 nu mai stiu original cu 4 si 5 modificate mai lungi 8500 t/min 220 km/h...cum mergeau Estonia si MT-urile cu 240-250 ????...ce aveau ei in plus fata de mine cu motor de Lada ??? si atunci eram cu ala de 1300...INMT nu poate sa spuna aici despre ce e vorba , este un proiect secret iar masina arata "suparata" rau...incerc sal ajut cu ce pot pt ca omul asta are ambitie sa faca ceva tare...nu mai fac gresala cu Resita ca acolo sia bagat Dracu' coadasi TG86 este deja mort...sorry Tibi...hai ca dispar 3 zile, sa fiti cuminti si sa bagati poze ca eu nu mai am
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 24-06-14 at 07:21.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 24-06-14, 12:04   #4713
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

am sa incerc sa raspund pe rind,eu inteleg daca INMT tine proiectul secret,si eu am tinut secret cit am putut pe TG86,eu am vrut numai sa ajut,dar asta o pot face numai daca stiu despre ce este vorba.Basta
TG86 eu am presupus inca de la bun inceput,ca nu are sa iasa nimic,din mai multe motive la Resita am aflat ca, din pacate nu se mai poate face aproape nimic,uzinele nu mai exista,meseriasi de asemenea,,situatia financiara nu o cunosc,dar un alt lucru,poate cel mai important lipseste "creierul" si daca nu ai cunostintele necesare,este aproape imposibil de facut ceva,mai exista si acuma citiva care au participat atunci la proiect.
Cornele,eu nu sint suparat,sint numai dezamagit,au facut mult tamtam pentru nimic
CV la primul E1ex am avut 2 cv cu 4trepte,si asta numai in anul al doilea cind am participat si la circuit,ambele cuti tip352 cu 4 tr. si 2 grupuri de fapt grupurile cunoscute 9:34 1:3,77.al doielea 8:33 1:4,125 si cel ultra scurt 8:35 1:4,37
la E2M am inceput cu 4 tr. si grup invers 9:34,cu reductorulmam descurcat binisor,,urmatorul pas a fost cv tip 365 5 trepte,de la bun inceput am calculat cu reductorul 1:1,si am facut rapoartele,pentru 8000ture special pentru Doman,5 tr.se putea imparti mai bine decit 4,cutia asta am folosito tot timpul pe E2M,schimbarea cutiei la monococa era ceva asemanator,ca volum de munca cu o calatorie pe luna.aceiasi cutie am folosito si pe TG86,am mai modificat una cu grup scurt.tot 5 tr.,cutia ca ansamblu era la TG86 repede schimbata coasta circuit duble cum spune Cornel,rapoartele le schimbam acasa,deoarece cutia trebuia demontata un dezavantaj
cum au facut rusii cu Estonia nu stiu,dar ei au cunoscut circuitele la ei intern,cit si extern,,eu presupun ca au construit cutiile astfel ca sa se potriveasca,caci cutia SAPO pe care afirma ei ca au folosito,era 4 tr.dar probabil ca avea numai stampila
la MT ,masina a fost de la bun inceput construita pentru viteza mari,cutia de Wartburg si ei au avut de fapt numai carcasa,si ei au avut de la bun inceput un grup lung
Cornele,daca citesc printre rindurile tale,vad ca Fane avea mult mai multa incredere in Traian,decit in cei de la UAP,si probabil ca a avut dreptate,dar,sint sigur ca si Traian a avut in spate vreo uzina,caci cea ce a construit el,nu se putea face fara un ajutor serios,cutii de viteza,un motor de motocicleta complet 175 ccm care a ajuns la Mezincescu,si probabil si multe altele pe care eu nu le stiu
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 25-06-14, 20:33   #4714
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

eu am sa continui cu TG86,dar intre timp fac o mica paranteza in septembrie 85,dupa cursa de la Albena,Ulli a facut citeva zile de concediu la Resita,unde ma vizitat la garaj si iam aratat monococa,el a studiat totul foarte atent.a facut si multe poze,si dupa aceaia la odiscutie mia destainuit ca si ei in DDR,trebuie sa construiasca o noua masina,MT77 fiind invechita,dar se puna problema cadru tubular sau monococa el fiind untip inovativ ar fi vrut monococa,dar sistemul lor,fiecare cu resortul lui,nu era prea indicat pentru monococa,plus,el a recunocut cinstit ca nu au nici un fel de experientza,si ar trebui sa inceapa de la zero,pe scurt ma invitat sal vizitez in iarna la el si vom discuta mai departe,zis si facut,cum a decurs totul,maine
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-14, 09:39   #4715
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Andrei Mitrasca, singurul roman care a ajuns sa concureze la Pikes Peak ! Important nu e rezultatul pe care-l va obtine, important e ca a avut un vis si ca a avut puterea sa transforme acest vis in realitate. Felicitari Andrei Mitrasca !!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2014_Andrei.MITRASCA.jpg
Views:	54
Size:	91.3 KB
ID:	3001137  
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 26-06-14, 15:33   #4716
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

daca asta a fost visul lui si a reusit sa sil indepleneasca,bravo lui.Jos cu palaria,si asa cred ca ne indeplinim prea putine vise in viata.Felicitari
dupa ce am luptat o vreme,am primit viza,fara nevasta,concediu neplatit si fara valuta(oficial) cu multe cadouri specifice romanesti am plecat in DDR. Am fost asteptat,am fost cazat in niste conditi excelente.la Clubul lor oficial si timp de aproape 2 saptamani am fost invitat la ei acasa,am vazut si citeva ateliere unde fiecare construia ce putea,intro seara sau adunat multi care aveau ceva de spus in constructia Easterelor.,au fost prezentate pozele facute la Resita si sau sfatuit pro si contra,miau cerut parerea despre monococa,ce gasesc eu bun si ce nu cea ce ma impresionat a fost cit de deschis isi spunea fiecare parerea fara frica sa nul supere pe celalalt,din discutii si din ce am vazut pina atunci am inteles si sistemul lor de lucru,si o monococa nu su putea face in serie cum erau ei invatatiEi miau multumit ptr.sfaturi si participare,mam intors acasa,nu cu mina goala si nici cu capul gol,am avut din aceea perioada citiva prieteni nu vreau sa dau nume,cu care am colaborat si in viitor.Sint convins ca proiectul iar fi interesat,dar era prea greu de realizat,asta am aflat in decursul anilor,cind de la unul,cind de la celalalt,in 89 au construit prototipul ML89 cadru tubular,dar adaptat ca siguranta formulei 3,si astfel monococa a aramas in lumea Easterelor singura monococa
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 27-06-14, 12:51   #4717
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

INVITATIE sa vedeti etapa a-3-a din CNVC 2014 de la Resita ce se va desfasura pe Valea Domanului.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10446125_788008764563813_3306830946303709312_o.jpg
Views:	60
Size:	289.8 KB
ID:	3001602  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 27-06-14, 14:11   #4718
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Road,frumos,dar nu inteleg ce este.prospekt ca reclama,invitatie sau este programul cursei,cu lista de participanti,organizatori,regulament
in orice caz sper sa primim informatii.poze si video cel putin ca de la Brasov
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 27-06-14, 19:24   #4719
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Defapt cred ca e afisul. Evident nu asta e important, ci evenimentul insine.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 27-06-14, 19:41   #4720
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Aha,dar totusi lipsesc informatii ora de cind si pina cind,si unde,nu cred ca cupa Resita se tine in Resita ci ,banuiesc pe Valea Domanului,sau?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 27-06-14, 21:18   #4721
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Pe Valea Domanului se tine, documentele sunt pe site-ul autorally punct ro (cred), lista concurentilor parca marti seara se va afisa - dupa incheierea inscrierilor.
Citez din reg. particular:
Start DN 58 km 44+900
Sosire DN 58 km 48+750
Lungime 3850 m
Verificari, parc inchis, secretariat, panou afisaj - Stadionul Mircea Chivu
john17 is offline   Reply With Quote
Old 27-06-14, 22:47   #4722
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,multam fain,asa am banuit,se pare ca traseul este cel din vremea mea,ca lungime,start si sosire,sper sa primesc vesti despre starea asfaltului,sper sa fie uscat,sint curios de timpi
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 29-06-14, 13:01   #4723
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Concursul de eleganță - Sinaia 2014
Reynard-893, Formula 3, Motor Toyota, Viteză maximă 305 km/h, An de fabricație 1984.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10468120_703626793006177_5883205395606900792_o.jpg
Views:	87
Size:	439.5 KB
ID:	3002237   Click image for larger version

Name:	10441981_703626829672840_7985311746592520636_n.jpg
Views:	69
Size:	151.3 KB
ID:	3002238  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 29-06-14, 15:13   #4724
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

faina masina,numai ca anul de fabricatie este 1989,Reynard 1984 au avut motoare Ford,1600 sau 2000,suspensia fata cu bascula si amortizoare interioare,cea dai poza are push rod
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 29-06-14, 17:19   #4725
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
faina masina,numai ca anul de fabricatie este 1989,Reynard 1984 au avut motoare Ford,1600 sau 2000,suspensia fata cu bascula si amortizoare interioare,cea dai poza are push rod
Asa este. Se pare ca expozantul a gresit anul intentionat sau din necunostinta de cauza, iar eu am dat mai departe fara sa verific.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10446558_703626826339507_1059419259115177379_n.jpg
Views:	72
Size:	67.7 KB
ID:	3002318  

Last edited by ROAD EMPIRE; 29-06-14 at 17:30.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -