29-06-14, 20:47
|
#4726
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Road,eu am printre multe alte greseli,un fix si anume nu pot sa ma impac cu informatii gresite,te rog sa nu mio iei in nume de rau,dar asa sint eu
Reynard 893 a fost un F3 bine cunoscut,produs in mai mult de 60 de exemplare,numai Reynard 903 a fost mai mult produs ca unitati,peste 100 a avut motorizare Mugen Honda,Volkswagen Spiess,Toyota Tom'S.Alfa Romeo novamotor,si pilotata printre multi altzi de Mika Häkinnen,Michael Schumacher,Frentzen,Alec McNish,dar caroseria a fost un mix alu,Kohlefaser,Kevlar Wabenconstruction,pentru o mai buna rigiditate,in 903 au folosit su piese turnate din magneziu
|
|
|
29-06-14, 20:54
|
#4727
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Road,eu am printre multe alte greseli,un fix si anume nu pot sa ma impac cu informatii gresite,te rog sa nu mio iei in nume de rau,dar asa sint eu
Reynard 893 a fost un F3 bine cunoscut,produs in mai mult de 60 de exemplare,numai Reynard 903 a fost mai mult produs ca unitati,peste 100 a avut motorizare Mugen Honda,Volkswagen Spiess,Toyota Tom'S.Alfa Romeo novamotor,si pilotata printre multi altzi de Mika Häkinnen,Michael Schumacher,Frentzen,Alec McNish,dar caroseria a fost un mix alu,Kohlefaser,Kevlar Wabenconstruction,pentru o mai buna rigiditate,in 903 au folosit su piese turnate din magneziu
|
no problem !!!
|
|
|
30-06-14, 07:23
|
#4728
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
5-6 Iulie 2014 Viteza in Coasta - Cupa Resita 2014
CNVC National Championship Hillclimb Speed
1.- Lucien HORA, Nelu NELUTZU, Mircea PĂDUREAN
2.- Ovidiu ZABERCA
|
|
|
30-06-14, 12:05
|
#4729
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
sperantzele resitenilor pentru duminica,stiu ca nu este simplu"acasa"le urez mult succes si le tin pumnii.Astept numai rezultate bune Toi.Toi
|
|
|
30-06-14, 16:02
|
#4730
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
|
|
|
30-06-14, 18:43
|
#4731
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
John,eu banuiesc ca posesorul stie ce are in ograda,dar cel care a scris afisul nu stie,ce este Retromobil nu stiu,dar masina este sigur model 89,este primul am cind Reynard a folosit push rod,pina atunci au avut un system cu bascula,asemanator cu ce am avut eu la primul E1
cu fuzetele ai dreptate,au fost identice,la fuzeta fata prinderea de sus a fost un pic copiata de la McLaren MP4/4 din 1988 ,rotile virau foarte putin
Eu am sa dispar un timp din forum,mici reparatii capitale,sper sa tineti forumul in viata,pina ma reintorc,Virsta isi spune cuvantul.
|
|
|
30-06-14, 20:23
|
#4732
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Tibi, sunt impresionat de cate detalii cunosti despre monoposturile acelei vremi, esti o adevarata enciclopedie.
Multa sanatate si te asteptam cat mai repede inapoi! Numai bine!
|
|
|
01-07-14, 11:01
|
#4733
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
John,intradevar despre monoposturi din vremi trecute cunosc cite ceva si asta din simplul motiv ca au fost si sint "marea mea iubire"spre marea mea rusine trebuie sa spun ca despre limzine sau masini inchise nu stiu aproape nimic nu mau interesat pe linie sportiva deloc,asa cum stiti eu am concurat numai pe monopost
mie mia placut mai mult sa concep,sa construiesc si sa execut si asta a fost posibil cel mai bine cu Easterele si pentru asta a fost nevoie sa dau cu ochiul si la altele,eu am cunoscut Reynard masinile intimplator,tot in legatura cu prieteni mei din DDR,cind ei au construit pe ML89
John,dupa cite imi dau seama interesul tau pentru fuzete este mare,exista vreun motiv special?Apropo, la Reynard 893 au folosit deja pentru brate teava ovala,si asta un novum,tinuta de drum sa imbunatatit substantial,in special pe frina din pacate,nu stiu de ce,teava ovala de buna calitate este greu de gasit,pina si aici la mine
|
|
|
01-07-14, 18:23
|
#4734
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Interesul pt fuzete vine poate pt ca tot vreau sa "inventez" ceva la cazanul meu ca sa am prindere identica la rotile fata-spate, Nelutzu se plangea ca lipsesc la TG86, m-am tot uitat pe la masini de curse la solutiile adoptate etc. O fi devenit un fetis!
Teava aia ovala se foloseste la scaune, dar pana acum nu am gasit in Romania asa ceva, doar bara de haine pt sifonier dar e prea subtire peretele.
Last edited by john17; 01-07-14 at 18:25.
|
|
|
01-07-14, 19:41
|
#4735
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
John,eu nu stiu ce posibilitati tehnice ai tu,dar pentru unicate (deci nu serie,mai multe masini)parerea mea este ca cele din tabla sudata si citeva piese strunjite sint cele mai indicate trebuie doar un strung cu strungar bineinteles si un sudoe,se pot face adevarate bijuterii,cu tehnica de azi sudura WIG cred ca sar putea confectiona si din AL,cu toate ca nu cred ca diferentza de greutate este prea mare
Daca totul cu sanatatea trece bine peste mine sansele stau bine,am o surpriza pentru voi,dar totul la timpul sau
Tineti forumul in viata
|
|
|
06-07-14, 12:51
|
#4737
|
Stage 2
Join Date: Jan 2014
Posts: 46
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Ia uitati-va ce fac baieti pe dincolo din trabant.
Motorizare 2000cc (aspirat) montat central si aproximativ 300cp.
https://www.youtube.com/watch?v=PfMuXu6Umm4
|
|
|
06-07-14, 13:01
|
#4738
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
ai mai multe detalii? intr-un filmulet am vazut ca are carburi de moto.
dar ce punti are? motor de care?
ms!
|
|
|
06-07-14, 17:24
|
#4739
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
John,multam fain,asa am banuit,se pare ca traseul este cel din vremea mea,ca lungime,start si sosire,sper sa primesc vesti despre starea asfaltului,sper sa fie uscat,sint curios de timpi
|
Lucien Hora isi continua dominatia pe traseul de pe Valea Domanului, stabilind cel mai rapid rezultat in prima mansa de concurs, 1:40.750, cu aproape cinci secunde mai putin decat in antrenamente.
Resiteanul Lucien Hora a castigat de o maniera categorica cea de-a treia etapa din CNVC Dunlop, Cupa Resita, dupa ce si-a trecut in cont ambele urcari din concurs. Paul Andronic si-a aparat cu succes pozitia secunda in fata lui Horatiu Ionescu-Cristea, care s-a clasat al treilea, in timp ce pilotul local, Ovidiu Zaberca, a fost al patrulea, in fata lui Armando Battocchi.
Clasament:
1. Lucien Hora 3:20.463
2. Paul Andronic +17.653
3. Horatiu Ionescu-Cristea +19.618
4. Ovidiu Zaberca +24.384
5. Armando Battocchi +24.859
sursa:autorally.ro
|
|
|
08-07-14, 07:58
|
#4740
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by INMT-Bucuresti
Ia uitati-va ce fac baieti pe dincolo din trabant.
|
Pe dincolo abunda masinile care sunt ieftine la baza, modelele vechi avand avantajul masei mai mici fata de cele actuale. La noi daca n-ai Mitsuba nu existi...
Locul 1 la Resita (si nu numai) era mai mult decat previzibil, recunosc insa ca m-a surprins putin clasarea lui Paul, ca si modul grupat in care au venit unele clase (H3 si N1). Din pacate numarul concurentilor a fost la 1/2 fata de Brasov.
|
|
|
|
|