Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 13-07-13, 20:22   #3526
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Dacia lui Nicu !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	grigorassssssssssss.jpg
Views:	168
Size:	328.9 KB
ID:	2816640  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 13-07-13, 22:51   #3527
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Gabi, eu nu inteleg de ce nu il banati pe Cornel , nu vedeti ca sta la cotitura si comenteaza doar ce nu ii convine. Deja nu cred ca se mai vindeca si este pacat ca a sustinut bine aceste discutii pana la un moment dat dar apoi a luat-o pe aratura . Stima domnilor Nemteanu si Tiberiu and Rusanescu care incearca sa revigoreze pe aici discutiile dar nu au nici o sansa cu prietenul Cornel .
este iarasi foarte clar ce vrei tu...sa distrugi topicul...si este posibil sa fii unul din moderatori cu scuze daca gresaesc...pe aratura esti tu cu toti acolitii tai de falsi sportivi si mai esti si imbarligator cu oameni de mare valoare cu care ma cunosc si te vor baga la lada de gunoi in 2 secunde...Tibi Gedeon, Rusanescu, Vali si multi alti batrani si tineri si mai multi de pe acest topic INCLUSIV BAIATUL LUI STEFAN IANCOVICI DIN USA, BAIATUL LUI GEORGE PREOTEASA, AL LUI NICU ZABERCA, LELU TUTUIANU, PAUL ANDRONIC, RADU DUMITRESCU si foarte multi si din garda veche si cea noua care ne urmaresc pt ca mai jignit si pe mine si acest topic...dute frate la culcare si lasa oamenii competenti pe acest topic...scutestene de aberatiile tale de om fara poze si rezultate si date tehnice copiate de pe net ca nu ne intereseaza.. ASTEPT BAN PERMANENT SI RAMAN LA VIZIONARE, DACA NU, INSEAMNA CA ROMANIA A INTRAT IN NORMAL ...scuze pt cei care au contribuit efectiv la ridicarea acestui topic SI PT CEI MULTI CARE VIZIONEAZA ACEST TOPIC !
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 13-07-13 at 23:10.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-13, 23:03   #3528
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Hallo Road
la poza cu masina lui Nicu,ar fi si interesant un text
a cui este masina la ora actuala,ce se intampla cu ea,unde se afla masina,in ce stare este masina si asa mai departe
eu ma uit la poza,fain si asta afost,nu stiu ce sa incep cu poza
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-13, 10:58   #3529
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

stie cineva cea noutatzi despre Nelutz?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-13, 18:34   #3530
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
stie cineva cea noutatzi despre Nelutz?
sant viu .... am intrat si saptamana trecuta dar am ezitat sa postez pt ca am vazut si citit lucruri care nu ne fac cinste acestui forum, in fine vreau sa raman afara de aceste lucruri....

in rest va spun ca mi-am inplinit visul de a participa si de a duce culorile tarii si cele a Resitei pe cea mai faimoasa Coasta din Europa,
celebra cursa de HillClimb de la Trento Bondone...
am fost, am vazut am invins

Sebastian, Nelutzu, Walter si Daniel(fratele meu)

stikerele au fost facute de Walter si au fost surpriza pt mine


Quote:
Walter Gottardi
- Dedico questa bellissima fotografia a Nelu, Daniel, Sebastian e Rino che mi hanno aiutato in tutto il weekend della Trento Bondone.
Senza il loro sostegno per me sarebbe stato impossibile. Grazie

- Dedic această fotografie frumoasă lui Nelu, Daniel, Sebastian şi Rino care m-au ajutat de-a lungul week-end de Trento Bondone. Fără sprijinul lor ar fi fost imposibil pentru mine. Multumesc
foto: Marco ZAMBALDI

Quote:
Originally Posted by Walter Gottardi
Desidero ringraziare pubblicamente qui sul forum Nelu, Daniel, Sebastian e Rino che mi hanno aiutato in questi giorni
di avvicinamento alla Trento Bondone.
Hanno fatto di tutto e di piů per farmi trovare una macchina semplicemente perfetta.
Dedico interamente a loro il mio risultato.
Grazie
traduc citatul dat de Walter pe cronoscalate.it :
Quote:
" Doresc sa multumesc public aici pe forum lui Nelu, Daniel, Sebastian si Rino(fotograful) care m-au ajutat in aceste zile apropiate de cursa Trento Bondone.
Au facut tot posibilul pt ca eu sa am o masina perfecta si sigura pt acest concurs...
Dedic rezultatul meu din aceasta cursa lor, multumesc...


diseara o sa mai va arat ceva ))) pa pa baietii si sa fiti cuminti
__________________
SOLENZA FT / Resita
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 21-07-13, 08:47   #3531
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

BRAVO,tot asa mai departe
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 25-07-13, 20:50   #3532
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Sambata putem vedea cateva istorice la treaba, la Amckart, pentru prima data in nocturna. https://forum.4tuning.ro/568-old-scho...-nocturna.html
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 31-07-13, 08:37   #3533
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

consider ca nu este off topic
Ion Nicolae, piloteaza un BMW M3 de grupa H4 in CNVCR. Cum el este plecat in vacanta, un prieten apropiat s-a oferit sa-i spuna povestea. Fiti atenti:
Ion a debutat in vtm in anul 2007 pe o Lancia Delta Integrale cu care a mers pe anvelopele de concurs (slick-uri) pana la Ranca nestiind ca acestea sunt concepute sa ruleze doar cativa km )). Dupa cateva pene de cauciuc si vreo 7 ore de drum a ajuns la locul faptei unde a facut cateva urcari de recunoastere, tot cu masina de concurs, evident pana aceasta s-a defectat )). A lucrat toata noaptea la masina si pana la urma a luat startul cu ea semi-functionala... In prima urcare s-a invartit cu masina la o viteza f mare si a tras o sperietura groaznica. In urmatoarele urcari motorul a inceput sa intrerupa si in final a devenit imposibila exploatarea autoturismului. Aceasta a fost o lectie pt Ion ... care a vandut masina si a decis sa astepte pana va avea un buget pentru toate cele necesare participarii... (masina de concurs pusa la punct, anvelope, platforma, duba de asistenta, mecanic, etc). In 2009 a reusit sa achizitioneze de la George Cretu un VW Golf 2 1.8 turbo preparat in Germania, dotat cu cutie de viteze cu craboti Gemini. O masina "ready to race" in sfarsit. Dotat cu tot ce trebuie a redebutat in vtm obtinand in sezoanele 2009 si 2010 nenumarate podiumuri la clasa H4 si 2RM. Mi-a aduc aminte ca la Campulung in 2010 l-a batut pe Sanu cu o zecime de secunda si a obtinut locul 1 la H4 si 2 RM. In 2010, la sfarsitul sezonului a vandut Golful si a achizitionat o masina cu omologare de uzina (ceea ce-si dorea de mult) , o Alfa Romeo 147 GTA Cup 2.0 Twin spark de grupa A3 dotata cu cutie de viteze secventiala. Cu aceasta masina a participat tot sezonul 2011 obtinand multiple clasari pe podium in grupa. Toata iarna 2011 a efectuat modificari la motorul Alfei rezultatul nefiind cel scontat, performantele obtinute fiind departe de estimari. La etapa de debut a sezonului 2012, Teliu, Ion a reusit sa "sparga" motorul chiar inainte de a lua startul. Pentru a-i alina supararea, i-am propus sa concuram amandoi pe masina mea BMW-ul M3. Zis si facut. Ne-am inscris amandoi pe aceeasi masina. Pe scurt, a fost dragoste la prima pilotare. In antrenamente m-a batut, urmand ca in concurs sa-i bat timpul; pe propria mea masina!!! Atunci, Ion a decis ca acest tip de masina este cel care-i poate oferi cele mai multe satisfactii de pilotaj... La finalul anului 2012 a achizitionat un BMW M3 pe care l-a modificat complet si anul acesta a luat startul cu masina care l-a cucerit la primul test-drive.
Ion Nicolae, piloteaza un BMW M3 de grupa H4 in CNVCR. Cum el este plecat in vacanta, un prieten apropiat s-a oferit sa-i spuna povestea. Fiti atenti:
Ion a debutat in vtm in anul 2007 pe o Lancia Delta Integrale cu care a mers pe anvelopele de concurs (slick-uri) pana la Ranca nestiind ca acestea sunt concepute sa ruleze doar cativa km )). Dupa cateva pene de cauciuc si vreo 7 ore de drum a ajuns la locul faptei unde a facut cateva urcari de recunoastere, tot cu masina de concurs, evident pana aceasta s-a defectat )). A lucrat toata noaptea la masina si pana la urma a luat startul cu ea semi-functionala... In prima urcare s-a invartit cu masina la o viteza f mare si a tras o sperietura groaznica. In urmatoarele urcari motorul a inceput sa intrerupa si in final a devenit imposibila exploatarea autoturismului. Aceasta a fost o lectie pt Ion ... care a vandut masina si a decis sa astepte pana va avea un buget pentru toate cele necesare participarii... (masina de concurs pusa la punct, anvelope, platforma, duba de asistenta, mecanic, etc). In 2009 a reusit sa achizitioneze de la George Cretu un VW Golf 2 1.8 turbo preparat in Germania, dotat cu cutie de viteze cu craboti Gemini. O masina "ready to race" in sfarsit. Dotat cu tot ce trebuie a redebutat in vtm obtinand in sezoanele 2009 si 2010 nenumarate podiumuri la clasa H4 si 2RM. Mi-a aduc aminte ca la Campulung in 2010 l-a batut pe Sanu cu o zecime de secunda si a obtinut locul 1 la H4 si 2 RM. In 2010, la sfarsitul sezonului a vandut Golful si a achizitionat o masina cu omologare de uzina (ceea ce-si dorea de mult) , o Alfa Romeo 147 GTA Cup 2.0 Twin spark de grupa A3 dotata cu cutie de viteze secventiala. Cu aceasta masina a participat tot sezonul 2011 obtinand multiple clasari pe podium in grupa. Toata iarna 2011 a efectuat modificari la motorul Alfei rezultatul nefiind cel scontat, performantele obtinute fiind departe de estimari. La etapa de debut a sezonului 2012, Teliu, Ion a reusit sa "sparga" motorul chiar inainte de a lua startul. Pentru a-i alina supararea, i-am propus sa concuram amandoi pe masina mea BMW-ul M3. Zis si facut. Ne-am inscris amandoi pe aceeasi masina. Pe scurt, a fost dragoste la prima pilotare. In antrenamente m-a batut, urmand ca in concurs sa-i bat timpul; pe propria mea masina!!! Atunci, Ion a decis ca acest tip de masina este cel care-i poate oferi cele mai multe satisfactii de pilotaj... La finalul anului 2012 a achizitionat un BMW M3 pe care l-a modificat complet si anul acesta a luat startul cu masina care l-a cucerit la primul test-drive.
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 31-07-13, 08:40   #3534
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

dupa ce am vb aici despre Nicolae Zaberca sa vedem ceva si despre Ovidiu Zaberca sau cum se mosteneste pasiunea :

Ovidiu Zaberca, Zabi cum ii spun prietenii, a debutat în automobilism în 1995. A concurat cu succes in competitii de Mitsube din Australia pana in 2012 cand prinde dor de tara natala si se intoarce pentru a face spectacol la viteza in coasta in Romania. Cu o masina puternica adusa de peste mari si tari cu volanul pe dreapta, se numara in prezent in top 3. Iata ce ne declara:
“Pentru mine motorsportul nu e ceva nou, asa am crescut, tatal meu mergea la viteza pe circuit si viteza in coasta si eu eram in garaj cu orice ocazie....am mers la karturi un pic si etape judetene de viteza in coasta inainte de a pleca in Australia in 1998 unde am inceput o relatie cu Mitsubishi Lancer si circuite. De atunci am avut doar Lancers, masina curenta find al 3-lea si e un 2004 Evo 8MR care era stock standard cand am luat-o in 2008 si incet, incet s-a transformat in ce e azi. In 2011 am venit in vacanta in Romania si am fost la ultimele 3 etape de viteza in coasta cu echipa ACM Resita. Dupa terminarea vacantei m-am hotarat sa ma intorc in Romania sa merg si eu la viteza in coasta unde stiam ce ma asteapta. Lucien Hora m-a intrebat cam unde cred ca ar trebui sa fie masina mea in comparatie cu restul si raspunsul meu a fost " cred ca trebuie sa fie acolo cu Lucian Radut" si inca de la prima mea etapa si pana in prezent am cele mai stranse rezultate care cred ca ne-au facut mai buni pe amandoi.”
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 31-07-13, 19:53   #3535
mexxvili

Stock
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 8
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Salutare !!
Va invit pe 10-11 August pe circuitul de la Prejmer linga Brasov , sa participati la autoslalom . detalii pe www.autoslalom.ro
mexxvili is offline   Reply With Quote
Old 31-07-13, 22:17   #3536
mexxvili

Stock
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 8
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

http://autoslalom.ro/etapa-3-cupa-lo...hp#prettyPhoto
mexxvili is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 07:35   #3537
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Clau Rusu, pilot de viteza in coasta pe un Renault Clio, Dino, cum il cunosc prietenii are o poveste pe care vrem sa o facem cunoscuta tuturor celor care sunt la inceput de drum in motorsport. O lectie de viata despre viteza, ambitie si dramatism: Dino, trecutul tau este experienta noastra, sa invatam din ea!
“2006 era pentru mine plin de planuri, vise dar mari emotii pentru ca era anul meu de debut in VTM. Aveam o masina buna de 2 litri, "mostenita" de la prietenul Cristi Toganel si am intrat cu avant in lupta pentru podiumul debutantilor. Eram multi, frumosi si nebuni. Toti. Eu aveam in plus o echipa faina din Bucuresti, Rally Dream Team, care m-a adoptat cu mare caldura de la inceput. Ciprila Ciobotaru, Remus Hancu, Luci Radut, Cristi Toganel, Dragos Valceanu, Alin Troanca, si mecanicii Alex Lazar si Luci Mic. Oameni care mi-au devenit dragi si care cu generozitate mi-au daruit sansa de a invata nobletea acestui sport, cavalerismul VTM-istilor. In acel an de neuitat pt mine, am fost 22 debutanti. Eu eram pe 2. A venit etapa de la Resita si eram mai hotarat ca oricand sa trec pe primul loc. Kadett.ul meu era brici, echipa era langa mine, eu aveam determinare si simteam ca pot. Lipsa maturitatii competitionale insa m-a trimis cand imi era era mai bine, frontal intr-o borna kilometrica. Remus urca dupa mine la 1 minut. S-a oprit si mi-a scos el casca, si a vorbit tot timpul cu mine pana a venit salvarea. Aveam doua vertebre fracturate si cioburi in ochi. Toata echipa, direct de pe proba a venit la mine spital. Au vorbit cu medicii, m-au incurajat, s-au ocupat absolut de tot, inclusiv de trimiterea masinii acasa. Au fost incredibili. Niste oameni absolut minunati. Cum as putea sa-i uit vreodata? M-au ajutat sa trec peste stresul post traumatic, m-au incurajat sa continui, sa imi iau alta masina si sa ma dau mai departe. Datorita sprijinului lor, dupa cateva etape de repaus am reusit sa revin in clasamente si sa termin anul pe podium. Oameni teoretic straini pt mine, ne stiam doar de cateva etape, eu din Ardeal, ei toti bucuresteni, dar cu suflete atat de mari, atat de generosi cu prietenia lor. Toti. Echipa Rally Dream Team. N-o sa uit vreodata cum in prima noapte dupa accident, Luci Radut a stat cu mine, de undeva mi-a adus un snitel, mi-a dat de mancare, a povestit cu mine, a stat langa mine. Toata noaptea.... Poate de aceea dupa atatia ani tresar si ma bucur atat de mult la fiecare victorie a lui, la fiecare reusita. Felul de a fi a acestor baieti minunati m-au facut sa iubesc acest sport si m-au modelat definitiv ca sportiv. Luci, Cristi, Remusica, Ciprila, Alin, Dragos, Alex, Luci Mic va sunt recunoscator pentru tot ce mi-ati daruit in acel 2006. Multumesc prieteni !
Clau Rusu, pilot de viteza in coasta pe un Renault Clio, Dino, cum il cunosc prietenii are o poveste pe care vrem sa o facem cunoscuta tuturor celor care sunt la inceput de drum in motorsport. O lectie de viata despre viteza, ambitie si dramatism: Dino, trecutul tau este experienta noastra, sa invatam din ea!
“2006 era pentru mine plin de planuri, vise dar mari emotii pentru ca era anul meu de debut in VTM. Aveam o masina buna de 2 litri, "mostenita" de la prietenul Cristi Toganel si am intrat cu avant in lupta pentru podiumul debutantilor. Eram multi, frumosi si nebuni. Toti. Eu aveam in plus o echipa faina din Bucuresti, Rally Dream Team, care m-a adoptat cu mare caldura de la inceput. Ciprila Ciobotaru, Remus Hancu, Luci Radut, Cristi Toganel, Dragos Valceanu, Alin Troanca, si mecanicii Alex Lazar si Luci Mic. Oameni care mi-au devenit dragi si care cu generozitate mi-au daruit sansa de a invata nobletea acestui sport, cavalerismul VTM-istilor. In acel an de neuitat pt mine, am fost 22 debutanti. Eu eram pe 2. A venit etapa de la Resita si eram mai hotarat ca oricand sa trec pe primul loc. Kadett.ul meu era brici, echipa era langa mine, eu aveam determinare si simteam ca pot. Lipsa maturitatii competitionale insa m-a trimis cand imi era era mai bine, frontal intr-o borna kilometrica. Remus urca dupa mine la 1 minut. S-a oprit si mi-a scos el casca, si a vorbit tot timpul cu mine pana a venit salvarea. Aveam doua vertebre fracturate si cioburi in ochi. Toata echipa, direct de pe proba a venit la mine spital. Au vorbit cu medicii, m-au incurajat, s-au ocupat absolut de tot, inclusiv de trimiterea masinii acasa. Au fost incredibili. Niste oameni absolut minunati. Cum as putea sa-i uit vreodata? M-au ajutat sa trec peste stresul post traumatic, m-au incurajat sa continui, sa imi iau alta masina si sa ma dau mai departe. Datorita sprijinului lor, dupa cateva etape de repaus am reusit sa revin in clasamente si sa termin anul pe podium. Oameni teoretic straini pt mine, ne stiam doar de cateva etape, eu din Ardeal, ei toti bucuresteni, dar cu suflete atat de mari, atat de generosi cu prietenia lor. Toti. Echipa Rally Dream Team. N-o sa uit vreodata cum in prima noapte dupa accident, Luci Radut a stat cu mine, de undeva mi-a adus un snitel, mi-a dat de mancare, a povestit cu mine, a stat langa mine. Toata noaptea.... Poate de aceea dupa atatia ani tresar si ma bucur atat de mult la fiecare victorie a lui, la fiecare reusita. Felul de a fi a acestor baieti minunati m-au facut sa iubesc acest sport si m-au modelat definitiv ca sportiv. Luci, Cristi, Remusica, Ciprila, Alin, Dragos, Alex, Luci Mic va sunt recunoscator pentru tot ce mi-ati daruit in acel 2006. Multumesc prieteni !
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 07:54   #3538
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default

si inca o pagina plina de amintiri emotionante ;


Mircea Padurean este un veteran al vitezei in coasta din Romania. Alearga in CNVCR cu un VW Golf la grupa H2. Povestea lui este o lectie de viata pentru noi toti. A avut intotdeauna coloana vertebrala si chiar daca si-a rupt-o pe traseul de la Resita in 2009, s-a ridicat si cu pasiune s-a urcat din nou la volan. Cititi unul din cele mai dramatice episoade din istoria vitezei in coasta:
“Era o zi de octombrie 2009, in care nici nu credeam ca voi trece prin cea mai mare cumpana a vietii mele: ma trezesc dimineata, cu gandul ca, in sfarsit, dupa 2 abandonuri consecutive acasa, la Resita, pe cel mai drag traseu, voi reusi sa castig. Cristina, sotia mea, era de garda la Spitalul Judetean, vorbesc cu ea la telefon la 7 dimineata, ii spun : nu te grabi sa vii pe traseu, calificarile incep abia la 10, asa ca ai timp! La ora 9 eram deja in salvare.... ma durea ingrozitor spatele, si cineva imi tot spunea: Nu te misca, se pare ca ai ceva la coloana! Nu pot sa va descriu durerea parintilor mei, tata era deja la spital. Singura care era lucida, Cristina, dupa 2 radiografii mi-a dat verdictul: ai coloana rupta la nivelul vertebrei L1, nu te mai misti deloc!!! Abia atunci am realizat cat de grava era situatia si nu puteam accepta acest fapt. Dupa cursa, au venit la mine la spital aproape toti colegii de la coasta, a fost un moment emotionant...Au urmat 4 saptamani de cosmar, in care nu am parasit deloc patul, trebuia sa fiu ajutat pentru orice, era INGROZITOR!!! In afara de familie, au fost langa mine prietenii, Luci Hora si Beibi care nu m-au lasat singur.Vorbeam cu marele WERNER HIRSCHVOGEL, care mi-a fost mentor, spuneam ca asta este, gata, s-a terminat, oi vedea eu ce fac in continuare, dar gata cu cursele!!! Cert este ca PRIETENII ADEVARATI LA NEVOIE SE CUNOSC. Am vorbit cu multi colegi in acest timp, si fiecare telefon era important pentru mine. Recuperarea a fost grea nu doar din punct de vedere psihic, un an nu am facut efort si 4 luni am umblat cu un corset. Sa ma opresc aici cu acest episod nefericit, hai sa merg mai departe, cu momentul in care m-am decis ca trebuie sa ma intrc la volan, si ca eu nu pot fara o masina de curse.Tot Cristina a fost cea care mi-a dat impulsul de a cumpara acest minunat Golf pe care il conduc acum chiar daca motorul s-a stricat nici dupa 10 km. Asa ca m-am hotarat sa imi reconstruiesc singur toata masina, si primele satisfactii au culminat cu titlurile de anul trecut, de la 2WD si de la clasa H3. Pot sa iti spun ca nici una din masinile de curse pe care le-am avut pana acum nu m-au incantat ca acest Golf, care parca este parte din mine si din Cristina, atat de mult tinem la el. Nu credeam vreodata ca, dupa ce ai ajuns campion national in multe randuri, poti sa te bucuri ca un copil atunci cand auzi motorul ca urla la 8000 de ture si ca lumea te aplauda frenetic. In ceea ce priveste relatia cu Cipilica si Luci, sunt 2 baieti extraordinari, 2 prieteni buni, ma bucur ca se inteleg asa de bine intre ei, rar de tot vezi asa ceva in cursele auto, au amandoi suflete mari! — cu Mircea Padurean şi Lucien Hora.

adaugam si o poza cu Golful indraznetz ce se incumeta sa fie intre ' cei mari' pilotat de Mircea Padurean.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1098518_151405745058277_862592899_n.jpg
Views:	83
Size:	79.2 KB
ID:	2827770  

Last edited by Gabi; 01-08-13 at 09:43.
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 12:18   #3539
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Foarte interesante aceste povestiri cu cea ce se intampla si in spatele curselor,sper ca mai vin si altzii
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 13:22   #3540
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Multumesc pentru ajutor moderatorului.

Adaugam 3 poze cu Mircea Padurean, Ion Nicolae, si Ovi Zaberca
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	581701_10151837294543973_795454037_n.jpg
Views:	51
Size:	134.0 KB
ID:	2828171   Click image for larger version

Name:	944577_151223215076530_218481720_n.jpg
Views:	27
Size:	104.1 KB
ID:	2828172   Click image for larger version

Name:	544667_151203711745147_728371464_n.jpg
Views:	40
Size:	97.6 KB
ID:	2828173  

valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -