Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 01-08-13, 12:32   #3541
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Bogdan Moldovan este si el debutant in CNVCR anul acesta la grupa H2. A concurat si a dunat puncte cu echipa Rally Dream Team. Povestea lui mai jos:
"Ma numesc Moldovan Bogdan, si sunt pilot in CNVCR la clasa debutanti, unde alerg cu un “batran” VW Golf 2, 1.8 GTI, de 160cai. Am practicat sportul de mic, am jucat fotbal de performanta timp de 12 ani, dar in tot acest timp am avut o pasiune pentru sporturile cu motor si in special pentru raliuri, si mi-am dorit mereu sa ajung pilot de curse. Am debutat in 2008 pe o Skoda Felicia de 80 cai cu care am alergat o etapa de viteza in coasta si cateva de rally-sprint. Anul acesta, in sfarsit, mi-am permis, totusi cu un buget minim, o participare mai serioasa si chiar am reusit o victorie in prima etapa, pe Drumul Poienii si sper in continuare la un loc cat mai bun la finalul campionatului. Tin sa multumesc echipei Rally Dream Team care mi-a oferit posibilitatea si onoarea de a face parte din echipa si sper sa ajut prin punctele castigate la obtinerea unui nou titlu national la echipe. Automobilismul este un sport extraordinar si din pacate nu sunt de ajuns doar pasiunea si talentul, ci trebuie si un sprijin financiar consistent. Eu ma incadrez in categoria celor care se autofinanteaza si sper ca rezultatele mele si promovarea mai mare a acestui sport la noi in tara sa poata schimba acest lucru. — cu Bogdan Ovidiu Moldovan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1014176_150850731780445_1785741371_n.jpg
Views:	79
Size:	114.4 KB
ID:	2828178  
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 12:37   #3542
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Continuam cu pateva prezente mai ales ca sunt legate si de cei prezentati anterior :


Andrei Mihai concureaza in CNVCR cu un superb BMV M3 de grupa H4. Pentru pasionatii de BMW e un adevarat deliciu sa savureze spectacolul facut de aceste masini pe traseul in panta. Tractiunea spate face totul si mai provocator! Iata ce ne declara Andrei:
“Am debutat in vtm in 2011 in urma unui pariu pus cu mai experimentatul pilot Ion Nicolae care pe vremea aceea evolua pe un VW Golf 1.8 turbo. Mă tachina in legatura cu masinile pe care le detineam si carora nu le exploatam performanțele la maxim, participand doar la competitii de amatori. Am promis la un pariu pus in toamna 2010 ca voi pregăti BMW-ul M3 care era o mașina 95% stock, într-una conforma cu omologarea de vtm pana la prima etapa din 2011. Obiectivul meu declarat era sa-i si bat timpii lui Ion Nicolae ceea ce am si reușit, dar mult mai târziu decât estimam, dupa vreo 10 etape, in 2012. Cert este ca incepand cu 2012 am inceput sa am si eu influente asupra lui Ion, convingandu-l la sfârșitul anului sa-si schimbe mașina de concurs cu una identica cu a mea. Deci, de la debutul sezonului 2013 concuram amandoi pe acelasi tip de autoturism : BMW M3 e46. Avem competiția noastră "Cupa BMW M3", niște aparitii inedite pe coastele din România as putea spune... Referitor la relația cu Luci, as spune pe scurt ca este de intrajutorare dar pana acum mai mult ne-a ajutat el. Concret, ne-a ajutat de cele mai multe ori cu organizarea transportului pe trailer a autoturismelor de concurs, ne-a imprumutat diferite scule speciale si nu in ultimul rând ne-a dat sfaturi foar
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	399182_151220948410090_1837052865_n.jpg
Views:	55
Size:	129.4 KB
ID:	2828179  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 13:15   #3543
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Marcel Butuza - Romania
( fost participant in Dakar 2011 la clasa moto !!)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1000288_460565330706718_464393464_n.jpg
Views:	79
Size:	74.0 KB
ID:	2828201  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 13:39   #3544
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Baftă tuturor!
Mulţumim, Vali NEMŢANU. Dece apar textele de două ori în aceiaşi postare? La Claudiu RUSU şi
Ion Nicolae.
La Andrei Mihai textul nu are sfârşit.

Nişte foto portret nu putem să avem de la cei prezentaţi?

Last edited by Rusanescu; 01-08-13 at 13:48.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 14:06   #3545
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by Rusanescu View Post
Baftă tuturor!
Mulţumim, Vali NEMŢANU. Dece apar textele de două ori în aceiaşi postare? La Claudiu RUSU şi
Ion Nicolae.
La Andrei Mihai textul nu are sfârşit.

Nişte foto portret nu putem să avem de la cei prezentaţi?
Cu placere. Asa sunt ele de la Radut motorsport, doar eu le-am cules le-am atasat poze, si m-am gandit ca sunt bine venite pe acest site cam ....tulburat ! agitat !!.....in ultima vreme si se impunea sa punem un " !! ambreiaj "" nou ca trosneau " crabotii in cutie " !!
Apoi ma gandeam la prietenii nostri forumisti, de departe, care ne urmaresc si asa am adus cateva pagini fara prelucrarea personala !!
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 14:23   #3546
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Dorin Georgel Alexandrescu - un participant care starneste amintiri si respect ! Voi reveni cu alte amanunte !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	401815_486181058121599_892493338_n.jpg
Views:	127
Size:	71.6 KB
ID:	2828247   Click image for larger version

Name:	970869_501138943292477_154228160_n.jpg
Views:	108
Size:	60.6 KB
ID:	2828248   Click image for larger version

Name:	922815_424574680972450_1410337672_n.jpg
Views:	122
Size:	74.6 KB
ID:	2828249  

valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-13, 14:41   #3547
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Continuam cu pateva prezente mai ales ca sunt legate si de cei prezentati anterior :


Andrei Mihai concureaza in CNVCR cu un superb BMV M3 de grupa H4. Pentru pasionatii de BMW e un adevarat deliciu sa savureze spectacolul facut de aceste masini pe traseul in panta. Tractiunea spate face totul si mai provocator! Iata ce ne declara Andrei:
“Am debutat in vtm in 2011 in urma unui pariu pus cu mai experimentatul pilot Ion Nicolae care pe vremea aceea evolua pe un VW Golf 1.8 turbo. Mă tachina in legatura cu masinile pe care le detineam si carora nu le exploatam performanțele la maxim, participand doar la competitii de amatori. Am promis la un pariu pus in toamna 2010 ca voi pregăti BMW-ul M3 care era o mașina 95% stock, într-una conforma cu omologarea de vtm pana la prima etapa din 2011. Obiectivul meu declarat era sa-i si bat timpii lui Ion Nicolae ceea ce am si reușit, dar mult mai târziu decât estimam, dupa vreo 10 etape, in 2012. Cert este ca incepand cu 2012 am inceput sa am si eu influente asupra lui Ion, convingandu-l la sfârșitul anului sa-si schimbe mașina de concurs cu una identica cu a mea. Deci, de la debutul sezonului 2013 concuram amandoi pe acelasi tip de autoturism : BMW M3 e46. Avem competiția noastră "Cupa BMW M3", niște aparitii inedite pe coastele din România as putea spune... Referitor la relația cu Luci, as spune pe scurt ca este de intrajutorare dar pana acum mai mult ne-a ajutat el. Concret, ne-a ajutat de cele mai multe ori cu organizarea transportului pe trailer a autoturismelor de concurs, ne-a imprumutat diferite scule speciale si nu in ultimul rând ne-a dat sfaturi foar

. Concret, ne-a ajutat de cele mai multe ori cu organizarea transportului pe trailer a autoturismelor de concurs, ne-a imprumutat diferite scule speciale si nu in ultimul rând ne-a dat sfaturi foarte utile. “ — cu Andrei Mihai şi Ion Nicolae.
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 02-08-13, 08:32   #3548
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Andrei Mitrasca
este pilot in CNVCR pe o masina Seat Ibiza de grupa A3 pe care o alinta Ruxi. Sufletist, implicat, pune pasiune si atunci cand cand piloteaza dar si cand vorbeste despre curse. Ruxi are imprimate citate motivationale si e ferchesa tot timpul. Iata ce ne povesteste:
“In 2005 am vazut prima coasta la Rasnov si mi-am spus ca asta e sportul pe care vreau sa il fac. Dupa patru ani am ajuns cu Ibiza TDI la start, tot la Rasnov si nu intelegeam nimic din ce mi se intampla. Ma gandeam ca o sa ma fac de rusine, ca o sa ajung ultimul. Nu mai pricepeam de ce am luat bani imprumut ca sa fac un sport pe care nu mi-l permit. Mi-am propus sa fac un an si dupa aceea, gata. Nu stiam niciodata cum o sa reusesc sa ajung la urmatoarea etapa. Si de atunci, nici azi nu stiu cum de s-au facut aproape cinci ani de cand particip la coasta.
Am plecat la curse cu Ibiza pe rotile de concurs, am dormit la prieteni, am impartit masina ca sa am bani de inscriere, am vrut doar sa ajung la finalul weekendurilor insa norocul a tinut cu mine de fiecare data. Am avut rezultate peste asteptari, am avut stres dar si bucurii, am intalnit oameni deosebiti si daca ar fi sa ma gandesc la un singur lucru pe care sa-l spun despre cursele de coasta este ca ele m-au salvat. Chiar si atunci cand nu aveam loc de munca sau vreo perspectiva, am simtit ca atata timp cat ajung la start, exist.
Nu stiu cum au inceput Lucian si Cipri sa se dea dar atunci cand am ajuns eu in lumea asta, ei erau aici. Oricine a venit la o coasta si-a dat seama ca Lucian merge tare iar eu i-am apreciat mult pentru ca erau prezenti la fiecare etapa. Nu imi imaginez cum ar fi ca ei sa nu fie prezenti si intr-un fel ii simt ca pe membri unei familii restranse care ma adopta cateva zile de opt ori pe an. Probabil cele mai frumoase zile din an.”
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	971788_151664701699048_467190713_n.jpg
Views:	47
Size:	144.4 KB
ID:	2828686  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 06-08-13, 10:06   #3549
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Alex Mirea,
piloteaza in CNVCR o Honda Civic de grupa H1. Are o poveste graitoare despre avantul tineretii, pasiunii pentru masini si viteza.
Tineri pasionati,
luati aminte ca sportul cu motor poate fi periculos si trebuie abordat cu rabdare si sub indrumare profesionista! Costurile greselilor sunt considerabile ! Adevaruri cu care va sfatuim !

Iata ce ne povesteste pe scurt dar foarte interesant, tanarul pilot:

“Nu am un “ background motorizat “ insa, imi amintesc cu placere din copilarie cum mergeam la volan in bratele tatalui. In timp, dorinta de a avea masina era mai presus de orice. Totul se limita la a avea o masina si permisul de conducere, practic nici nu stiam ca exista motorsport. De asta,am luat-o pe o cale gresita, participand la curse ilegale -‘’liniute’’ unde am avut prieteni care au sfarsit tragic. Protejat fiind de noroc in perioada asta, in 2007 am ajuns din intamplare spectator la o etapa de VTM. Acolo mi s-a aprins beculetul! Stiind timpii obtinuti de concurenti, in prostia mea, seara dupa concurs am facut o urcare curios fiind de timpul pe care il voi obtine cu masina mea de strada, cu circulatie deschisa! Inca odata, am avut noroc sa nu dau in santuri, copaci sau mai rau! Parintii mei au fost impotriva ideii de a practica acest sport din cauza lipsei de informatii despre siguranta si nici acum nu sunt foarte impacati. In 2008 am reusit sa cumpar un Logan cu Adrian Grigore pentru a merge pe rand pilot/copilot in CNR in Cupa Dacia. La Raliului Brasovului a inceput distractia. Imi reamintesc oricand senzatia, emotia, stresul, presiunea si explozia de bucurie a primului start. A fost un debut cu timpi onorabili insa din lipsa de experienta, pe ultima proba a raliului am iesit in decor. Eram pe locul 2 la debutanti si a fost cel mai dezamagitor abandon. La urmatorul raliu, Cupa Resita, m-am prezentat cu un Logan nou, avandu-l in dreapta pe Ionut Craciun. Am reusit timpi buni pe probe, de aceasta data finalul fiind fericit, locul 2 debutanti. Fumurile au inceput sa se urce usor la cap si la Hunedoara ma credeam Loeb cu Loganul. Din nou, lipsa de experienta si ceea ce eu consider ca mi-a lipsit cel mai mult, un mentor care sa ma ajute cu sfaturi, au dus la o iesire violenta in decor (~170 km/h). Port cu mine zilnic imaginile acelui crash cand, in rostogolire,am lovit un baiat de 14 ani. Au urmat clipe de groaza! Alergam prin spitalul din Hunedoara si cineva urla ‘’Faceti loc! Accidentatul de la raliu …’’ il vad si acum intins pe un pat, fara suflare. A fost in coma de gradul 2 mai bine de 4 saptamani, insa mi s-au parut ani! Si-a revenit complet si m-a sunat sa-mi spuna: ‘’Salut! Sunt Edi, baiatul caruia i-ai nenorocit doi ani din viata!” N-am putut sa-i raspund mai mult decat ca-mi pare rau. N-am putut… Eram aproape convins ca s-a sfarsit totul in privinta motorsportului, insa in inima mea, flacara ardea mult prea puternic. Accidentul de la Hunedoara a fost cea mai dura palma pe care o puteam lua, o palma care m-a adus cu picioarele pe pamant si m-a schimbat total din punct de vedere sportiv! De la acel crash, nici nu am mai zgariat vreo masina de curse. A fost o lectie scumpa, dar putea fi si mai scumpa!
Am cumparat o caroserie de Logan Taxi, galben, de aici si culoarea mea preferata pentru masinile de curse . Parintii mi-au aprobat dorinta de a lua startul in CNVCR. Dupa experienta traita, la Rasnov,alt Alex lua startul, mult mai calculat dar cu aceleasi emotii. Apoi am cumparat de la Radu Ortelecan, un om deosebit, o masina impecabila dar cu un comportament agresiv, Renault Clio CUP. Masina asta impreuna cu experienta negativa de la Hunedoara, cred ca m-au facut ceea ce sunt. Cu acest Clio in 2009 am reusit sa devin multiplu campion la junior, 2 roti motrice si H3.
Acum sunt implicat in CNVCR la Grupa H 1 intr-o lupta stransa la 3 puncte cu Bogdan Rusea, in clasamentul general dar si in CNR unde ma aflu pe locul 2 in clasamentul general al Cupei Suzuki la o diferenta de 1.6 puncte de locul 1.
Despre Luci si Ciprian nu pot sa zic prea multe. Ii admir si ii respect pentru pasiunea de care dau dovada. Este evidenta cresterea lor de forma din ultimul timp. In ceea ce priveste atmosfera si oamenii implicati in motorsportul romanesc, sunt oameni buni, deschisi, plini de viata si carora le curge motorsportul prin vene dar sunt si oameni pentru care conteaza doar banii, increzuti si lipsiti de scrupule cu care atunci cand te intersectezi, te umpli de mahnire si lehamite, tot ei fiind si unul dintre motivele pentru care motorsportul romanesc nu reuseste sa creasca. — cu Alex Mirea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	581739_152609891604529_1350813036_n.jpg
Views:	36
Size:	45.5 KB
ID:	2831441  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 07-08-13, 22:35   #3550
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Dragos Trifonescu,
pasionat de motorsport. Un brailean care si-a dorit mai mult decat o participare. Scurt si la obiect:
"În 2004 am participat pentru prima oară la un "raliu" de orientare și îndemânare. Atunci m-am "virusat".
În 2006 am văzut prima oară o etapă de coastă la Râșnov. Am zis că măcar o dată să particip și eu la așa ceva.
Zis si făcut. În 2007 am achiziționat o mașină de coastă care s-a dovedit a fi mult sub așteptările mele.
Un an mai târziu, am reușit să pun mâna pe faimosul Golf făcut de Lucien Hora. La început visam frumos, dar am fost adus relativ repede cu picioarele pe pământ. Totul a devenit o pasiune dusă la extrem : ‘renunțăm la concedii, plecăm cu toți banii de acasă, ne rugăm de toți prietenii să ne ajute’. Luci si Cipilică fac parte din familia asta nebună în care limitele sunt o chestiune aproape inexistentă." — cu Dragos Trifonescu şi Lucien Hora.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1157432_153144868217698_1968809540_n.jpg
Views:	66
Size:	158.5 KB
ID:	2832636  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 07-08-13, 22:41   #3551
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Serban Andrei Sanu
piloteaza in CNVCR un Renault Megane de grupa H3, o masina cu cutie secventiala si 2 roti motrice. A vrut sa vorbim despre prima lui cursa, cand s-a dat ca deschizator la Paraul Rece in 2008. Iata cum se face un debut, cu nevoie de indrumare, de incurajare. Cu dorinta de a demonstra dar si cu precautie:

“Imi doream la nebunie sa ma dau la curse. Au trecut cativa ani de asteptare si studii si nu stiam cu ce masina sa incep. M-am hotarat sa achizitionez masina de debut a lui Christian Nistoran, un Golf 2. Imediat m-am apucat de scoala de pilotaj sperand sa apuc sa merg la o etapa pana la sfarsitul campionatului. Asa s-a si intamplat, datorita profesorilor mei, Manu Mihalache, Florin Hangu si Simon Arpad, carora tin sa le multumesc pentru tot sprijinul acordat. Cand am ajuns acolo si nu cunosteam pe nimeni, nu stiam ce trebuie sa fac, ma uitam dupa indrumatorii mei, nu erau...ce ma fac Doamne? Intr-un final reusesc, ma inscriu, fac revizia si plec acasa.Traseul il cunosteam cu ochii inchisi, asteptam ziua cursei. M-am intors dimineata sa iau masina din parcul inchis.....ce sa vezi, nu pornea, am inceput sa ma pierd....”e clar nu am ce cauta eu pe aici” imi spuneam. M-a ajutat prietenul meu Florin Rosca sa o pornesc si sa plec. Pe drum catre parcul service se opreste iar....”e clar asta e un semn, nu trebuie sa ma mai dau”. Ajung intr-un final in parc unde erau parintii mei si toti prietenii. Am incercat sa ma calmez, incepeau imediat urcarile si eu eram a-2-a masina la start. Il cautam pe dl. Hangu care imi spusese ca o sa ne vedem dimineata in parc, dar nu sosise inca. Un arbitru ma chema la start..., gata asta e, trebuie sa merg, eu am vrut sa ajung aici, eram coplesit de emotii, era primul meu start. Am trecut peste asta, am urcat si ma simteam mai bine. Cand cobor in parc pe cine vad....dl. Hangu, m-am schimbat la fata, eram alt om, simteam ca am pe cineva langa mine. De atunci toata ziua a decurs asa cum imi doream, ma obisnuiam cu masina, incepusem sa prind incredere si imi placea. A doua zi m-am trezit nerabdator sa ajung pe traseu. Cateva sfaturi de "PROFESORE" si start. Imi placea la nebunie, chiar daca am avut o mica rasucire intr-un viraj. Mergeam din ce in ce mai tare, incat la finalul zilei, cu timpul obtinut castigam clasa H3, daca mergeam in concurs.
Eram super incantat, ca sa nu zic de cei care erau cu mine...si foarte optimist pentru anul ce urma 2009, cand am inceput sa concurez oficial,ca sa zic asa.
Pe aceasta cale as vrea sa le multumesc tuturor celor care m-au sustinut si care inca ma sustin (sponsorilor, profesorilor, parintilor, prietenilor
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1098256_153141224884729_1731582119_n.jpg
Views:	36
Size:	126.6 KB
ID:	2832641  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 15:50   #3552
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Fosta Dacie Turbo a lui N. Grigoras va primi un motor Alpine si promisiunea ca va fi restaurata. Sper sa o vedem pe Coaste, daca tot nu avem un muzeu unde ar fi trebuit sa stea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	gaege.jpg
Views:	161
Size:	97.5 KB
ID:	2834713  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 14-08-13, 19:11   #3553
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Radu Fenyo
concureaza in CNVCR cu un monopost spectaculos si interesant. Radu este modest si ne-a spus ca nu-i place sa vorbeasca despre sine mai mult decat a scris pe site-ul sau care ii poarta numele. Ne-a indrumat sa luam informatii de acolo. Casper, monopostul alb este un Radical Clubsport. Acesta este primul model al firmei din Peterborough, Anglia si a fost construit folosind un motor de Kawasaki ZZR1100 montat pe un sasiu tubular cu o caroserie descoperita din fibra de sticla. S-a nascut in anul 2002 si a primit seria RM0166 cand a fost livrat de Radical catre MAD Motorsport. Motorul provine de la un ZZR1100 si are 1052cc si conform fiselor tehnice in jur de 145CP. Numele blogului sau este “un tastaturist prin coastele romanesti”. Iata ce povesteste pe site-ul www.radufenyo.com:
In facultate am luat legatura cu fenomenul liniutelor, curselor pe strazi si deasemenea am inceput sa merg la cursele de raliu si de viteza pe traseu montan, perioada in care am inceput sa fac pasiune pentru o masina care se numea Subaru Impreza GT Turbo.Permisul de conducere mi l-am luat destul de tirziu, la 25 ani, in primul rand din cauza ca nu as fi avut ce masina ce sa conduc, in al doilea rand din cauza ca munceam mult si era lipsa de timp si al treilea si probabil cel mai important motiv, faptul ca postul pe care lucram era eligibil pentru masina de companie (un superb VW Bora 1.6).In 2003, (au trecut deja 10 ani) am reusit pentru prima oara sa obtin masina visurilor mele (multumita dezvoltarii leasing-ului de la acel moment) si astfel am devenit chiriasul unui Subaru Impreza WRX STi.
De barchete am fost virusat in anul 2009, luna mai, cand Horatiu Ionescu Cristea s-a dat cu Osella PA20 de la Tschager Motorsport la Rasnov. Am avut privilegiul de a sterge de praf caroseria de fibra de sticla intre urcari si dupa ce am fost expus la toata experienta asta, undeva in spatele capului a inceput sa se infiripe o idee sa ma dau si eu cu asa ceva intr-o buna zi. In prezent timpul dedicat pregatirii pentru curse si pentru curse este tot destul de limitat de numarul de zile de concediu, timpul petrecut in scaunul masinii de curse pe trasee este si mai limitat, insa vocea pasiunii isi face loc. Incerc sa invat in continuare, vorba aia, nu mai sunt asa tinar sa le stiu pe toate.


acesta e Radical clubsport de care intreba aici TG53
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1157632_154814441384074_1720770421_n.jpg
Views:	51
Size:	63.7 KB
ID:	2836406  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 16-08-13, 15:52   #3554
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

hallo
mai am o intrebare si anume are Radicalul marcharier,daca da cum functoneaza
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 16-08-13, 22:04   #3555
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nu mai retin daca si la Radical, dar la alte "moto-masini" am vazut electromotor care angreneaza o coroana solidara cu diferentialul, marsarierul fiind electric.
john17 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -